• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    64 פוסטים 30 כותבים 4.8k צפיות 26 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      איש ימיני @מושט
      נערך לאחרונה על ידי

      @מושט
      אני ב-RL ומאוד מרוצה מהמהירות.
      יש לי 100 מגה, ואני מקבל 94 הורדה בפועל. כולל הורדת קבצים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • יוסי תקשורתי מנותק
        יוסי תקשורת @magicode
        נערך לאחרונה על ידי יוסי תקשורת

        @magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

        בקוי זה לא בהכרח עובר עוד חברה ספק אינטרנט יכול להיות באותו רמה כמו בזק בינלאומי גם בזק בינלאומי קונה שירות של תקשורת של הסיב האופטי לחול.
        לגבי השירות. נא להיות ספציפי. ולהביא שם של חברה ודוגמא של חוסר שירות.
        אני חושב שבפועל השירות של הספקים הקטנים יותר אנושי מאשר הגדולים.
        וזה מכוער לקרוא להם מאכרים. כאילו יש פה איזה תרמית.
        בסה"כ לתת שירות לציבור שלא מבין בטכנולוגיה זה מאוד קשה. ליושבי הפרום הזה קשה להם להבין כי הם מבינים בטכני.
        אני יכול להגיד שחברות תקשורת גדולות אמרו לי שהם מעדיפים שזה יעבוד דרך המשווקים החרדים כי הם לא יודעים איך לתקשר עם הציבור החרדי.

        שלום חברים
        אני ישמח להציג את הדברים מנקודת המבט של ספק בנטפרי.
        ראשית כמו ש @magicode
        נושא השירות למשתמש נטפרי זה נושא מורכב ודורש ידע והיכרות מעמיקה עם הדבר הזה שנקרא נטפרי.
        ולכן ביוסי תקשורת עיקר פעילות החברה היא במתן שירות למשתמשי נטפרי ולכן כל נציגי השירות הם מאנ"ש שחיים ונושמים נטפרי וזה בא לידי ביטוי ברמת ואיכות השירות .

        בעניין שעות מענה: אנחנו מספקים שירות בשעות המרכזיות שבהם הלקוחות צורכים את השירות מעבר לשעות האלה הלקוחות יכולים לקבל שירות מהחברות עצמם [למעשה לרוב הנציגים שם לא יודעים כלום ומפנים אלינו ] אבל מבחינה מעמיקה שעשינו ראינו שכמעט ואין תקלות משביתות בשעות האלה שלא מטופלות. וסביר להניח שאם יש ללקוח תקלה בשעות הלילה והיא תקלה פרטנית ולא כללית היא תקבל מענה בבוקר ולא עי השירות של הלילה.

        לנושא דרך ההתחברות :
        אכן קיימת חלוקה בין ספקי אינטרנט קווי לספק אינטרנט סלולרי.

        באינטרנט קווי אכן ניתן להתחבר דרך חלק מהחברות עצמם. אבל גם הם כמו חברות הסלולר מאוד מאוד מתקשים במתן שירות ומענה למשתמשי נטפרי .
        לא לחינם חברות כמו itc או חברת אקפסון 018 וכן חברת עמית נט, התחילו בתקשורת ישירה עם הלקוח אבל מהר מאוד הבינו שהם לא ערוכים להתמודדות עם השירות והיום הלקוחות שלהם מקבלים שירות דרך יוסי תקשורת.
        וזה הוכיח למעשה שהשירות שניתן על ידי ספקי נטפרי "החרדים" הוא הרבה יותר איכותי ויותר מקצועי מהשירות שמקבלים בחברות עצמם. והדברים מדברים בעד עצמם !

        בנוגע לאינטנרט סלולרי (עג סים) זה לא חדש שחברות הסלולר לא רוצות את המוצר הזה ומעדיפות שזה ייעבור דרך הספקים עצמם.
        ההסבר מאוד פשוט (כפי ששמעתי מבכיר בפלאפון וגם בפרטנר) שאם החברות ירצו לשווק מוצר כזה הם יצטרכו מוקד שירות ייעודי לנטפרי, (מהטעם שהזכרתי למעלה) וכיום החברות נמצאות בתהליכי התייעלות וחיסכון ומחפשות כמה שיותר קבלני משנה ולא מחפשים עוד כאבי ראש שדורשים כוח אדם.

        בנוגע לנשוא התמחור של חבילות נטפרי בסלולר,
        אומנם הנושא מוצא בעשרות הזדמנויות בפורום אבל אני רואה לנכון להרחיב על זה בצורה פתוחה יותר.
        ראשית חשוב להדגיש שקיים פער גם בחברות הסלולר בין סים המיועד לשיחות הודעות וגלישה לבין סים "דאטה" המיועד לגלישה בלבד.

        משני טעמים עיקריים

        1. משתמש כללי שרכש חבילת הכל כלול משתמש בממוצע של 6 ג'יגה בחודש .
          כן כן זה קצת קשה להבנה אבל אם משכללים את הממוצע של כלל המשתמשים אז הממוצע עומד על 6 אחוז מהחבילה בחודש (לתוכנית ממוצעת של 100 גיגה זה 6 גיגה ) והסיבה היא שרוב הצרכנים ברוב היום מחוברים ל wifi והגלישה לא על חבילת הגלישה
          נכון שקיימים צרכנים שרוכשים חבילת הכל כלול ומשתמשים בזה בנטסטיק אבל 98 אחוז משתמשים בסמארטפון.
          [בנוסף זה גם גזל: כי בחוזה ההתקשרות החברות רושמות במפורש "הגלישה הינה לשימוש בטלפון הסלולרי (סמארטפון) בלבד של המנוי, ולא בכל מכשיר אחר, או בחיבור למכשיר אחר כגון נתב.
          בכל מקרה בו המנוי ינצל את חבילת הגלישה במכשירים אחרים ו/או יפעל בכל דרך אחרת הנוגדת את הוראות התכנית, תהיה רשאית החברה לנקוט בצעדים לרבות חסימת הגלישה או ניתוק המנוי."]

        לעומת זאב בחבילת "דאטה" הצרכן עושה שימוש של 70 אחוז מהחבילה. ואכן גם בחברות הסלולר הכלליות חבילות לגלישה בלבד עולות יותר ועיין כאן וכאן

        1. הסיבה השניה לתמחור גבוהה יותר היא:
          חברות הסלולר מוכרות את החבילה עצמה לספקים במחיר גבוהה יותר ממחיר של חבילה פרטית כי יחד עם החבילה יש מעטפת טכנולוגית רחבה שהחברה מספקת.
          *תוסיפו לזה את עלות אחסון השרתים שהספק משלם אותה
          *תוסיפו לזה את העלות היקרה של קווי תמסורת בכדי שהגלישה תהיה מהירה וחלקה (ולא לחסוך על הגב של הלקוחות) שהספקים משלמים אותה בכדי שהסים יוכל לגלוש ברשת נטפרי
          וזה לפני שתמחרנו את עלות עובדים / מוקד שירות / הכשרת צוותים
          וזה רק טיפה בים....

        אני מאוד מכבד את דעתם של הנשמות היקרות שעושות לנו את החשבון בסוף חודש אבל אני חייב להגיד ששירות כמו שאנחנו מספקים לא תקבלו בשום חברת סלולר ענקית ובעלת שם מפוצץ כזה ואחר, התקלות מטופלות אצלנו ביסודיות ובמהירות שיא.
        ולמעשה הרוב של משתמשי נטפרי דורש עזרה ושירות גם בדברים שללקוח חילוני זה מובן מאליו ואנחנו משתדלים לספק את השירות בצורה הכי מקצועית ואדיבות אין סופית.
        זה היה התמצית על עניין התמחור.

        ובנימה מאוד אישית אני חייב להגיד :
        שאנו עושים מעל ומעבר לספק למשתמשים את המוצר האיכות ביותר ולא חוסכים בשום פרמטר וכל זה עם רמת שירות הכי גבוהה ובנוסף לזה את המחיר הטוב ביותר.

        ביקרות תמיד תהיה וזה דבר לגיטימי ומצוין, ככה אנחנו מקבלים פידבק לשיפור ולהצטיין למען הלקוחות.

        יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
        לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

        זמינים לשירותכם:
        בטלפון : 03-8010333
        במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
        במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

        מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

        nigunN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 22
        • nigunN מנותק
          nigun @יוסי תקשורת
          נערך לאחרונה על ידי

          @יוסי-תקשורת
          מנסה להבין איך זה עובד
          החברות סלולר מחייבים את הספק לפי תעבורה או לפי רוחב פס?

          יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • nigunN מנותק
            nigun @יוסי תקשורת
            נערך לאחרונה על ידי

            @יוסי-תקשורת אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

            לעומת זאב בחבילת "דאטה" הצרכן עושה שימוש של 70 אחוז מהחבילה. ואכן גם בחברות הסלולר הכלליות חבילות לגלישה בלבד עולות יותר ועיין כאן וכאן

            יש חברות יותר זולות, שאין הבדל כזה גדול
            הנה מה שמצאתי בחיפוש מהיר בגוגל
            we4g
            012
            רמי לוי

            יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • יוסי תקשורתי מנותק
              יוסי תקשורת @nigun
              נערך לאחרונה על ידי

              @nigun אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

              @יוסי-תקשורת
              מנסה להבין איך זה עובד
              החברות סלולר מחייבים את הספק לפי תעבורה או לפי רוחב פס?

              גם וגם
              רוחב פס זה בין השרת לאינטרנט העולמי
              תעבורה זה פנימי בתוך החברה

              יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
              לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

              זמינים לשירותכם:
              בטלפון : 03-8010333
              במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
              במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

              מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

              nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • יוסי תקשורתי מנותק
                יוסי תקשורת @nigun
                נערך לאחרונה על ידי

                @nigun אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                @יוסי-תקשורת אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                לעומת זאב בחבילת "דאטה" הצרכן עושה שימוש של 70 אחוז מהחבילה. ואכן גם בחברות הסלולר הכלליות חבילות לגלישה בלבד עולות יותר ועיין כאן וכאן

                יש חברות יותר זולות, שאין הבדל כזה גדול
                הנה מה שמצאתי בחיפוש מהיר בגוגל
                we4g
                012
                רמי לוי

                רמי לוי ו 012 החבילות לא קיימות בכלל במכר .

                בנוסף כידוע לך שיוסי תקשורת עובדת עם החברות המובילות בישראל סלקום/פלאפון/פרטנר. והם גם החברות שמחזיקות מערכת טכנית שיכולה לקשר את הסימים לתעבורה של נטפרי.

                אפשר לעשות על דברי שקלא וטריא עד אין סוף .
                אבל עיקרי דבריי לגבי ההסבר לפער מחירים,
                אני חושב שהובהר בצורה ברורה ושקופה .

                יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                זמינים לשירותכם:
                בטלפון : 03-8010333
                במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • nigunN מנותק
                  nigun @יוסי תקשורת
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יוסי-תקשורת אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                  רמי לוי ו 012 החבילות לא קיימות בכלל במכר .

                  גם אם אין להם עכשיו כנראה היה להם מתי שהוא
                  ומשום מה הם לא גבו על זה מחיר גבוה, אפילו שזה סים של דאטא
                  אז משהו כאן לא מסתדר לי, אם החשבון ש החברות זה שלקוח רגיל משתמש ב6% מהחבילה
                  אז איך החברות הנ"ל יכולים להציע סימים לדאטא במיחרים כאלו?

                  יוסי תקשורתי 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • nigunN מנותק
                    nigun @יוסי תקשורת
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יוסי-תקשורת אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                    @nigun אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                    @יוסי-תקשורת
                    מנסה להבין איך זה עובד
                    החברות סלולר מחייבים את הספק לפי תעבורה או לפי רוחב פס?

                    גם וגם
                    רוחב פס זה בין השרת לאינטרנט העולמי
                    תעבורה זה פנימי בתוך החברה

                    חברות וירטואליות גם משלמות לפי תעבורה
                    אם לא, אולי כדאי לפתוח חברה (ברצינות)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • יוסי תקשורתי מנותק
                      יוסי תקשורת @nigun
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @nigun אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                      @יוסי-תקשורת אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                      רמי לוי ו 012 החבילות לא קיימות בכלל במכר .

                      גם אם אין להם עכשיו כנראה היה להם מתי שהוא
                      ומשום מה הם לא גבו על זה מחיר גבוה, אפילו שזה סים של דאטא
                      אז משהו כאן לא מסתדר לי, אם החשבון ש החברות זה שלקוח רגיל משתמש ב6% מהחבילה
                      אז איך החברות הנ"ל יכולים להציע סימים לדאטא במיחרים כאלו?

                      אני לא חושב שזה המקום המתאים לנתח בו את השיקולים העייסקים של כל חברה !

                      בהצלחה

                      יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                      לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                      זמינים לשירותכם:
                      בטלפון : 03-8010333
                      במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                      במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                      מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                      chvC nigunN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • chvC מנותק
                        chv @יוסי תקשורת
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יוסי-תקשורת למה לא? זה בדיוק מטרת השרשור, לא?
                        סים לא כשר של פלאפון - עם 500 גיגה גלישה כאשר אמרתי במפורש כשעשיתי את הסים - שאני הולך להשתמש בו בשביל דאטה, כראוטר-מודם שיספק אינטרנט לכמה מחשבים - עולה לי היום 39 שקל לחודש!!
                        כאשר דרככם (אני מדבר על המידע שמופיע כאן) - חבילה של 100 גיגה עולה 65 שקל לחודש!!! (כשעוד לא ברור לי מהתיעוד שם - אם זה כולל את ה-15 שקל של נטפרי)
                        חבילה של 500 גיגה (בפרטנר - אצלכם בטבלה הנ"ל) עולה 95 שקל לחודש זה כמעט פי 2.5 מהמחיר המקורי בפלאפון (שהם אגב חברה יקרה יחסית) לכמות גיגות האלה בחודש.

                        בלוג | מייל

                        יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • יוסי תקשורתי מנותק
                          יוסי תקשורת @chv
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @chv אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                          @יוסי-תקשורת למה לא? זה בדיוק מטרת השרשור, לא?
                          סים לא כשר של פלאפון - עם 500 גיגה גלישה כאשר אמרתי במפורש כשעשיתי את הסים - שאני הולך להשתמש בו בשביל דאטה, כראוטר-מודם שיספק אינטרנט לכמה מחשבים - עולה לי היום 39 שקל לחודש!!
                          כאשר דרככם (אני מדבר על המידע שמופיע כאן) - חבילה של 100 גיגה עולה 65 שקל לחודש!!! (כשעוד לא ברור לי מהתיעוד שם - אם זה כולל את ה-15 שקל של נטפרי)
                          חבילה של 500 גיגה (בפרטנר - אצלכם בטבלה הנ"ל) עולה 95 שקל לחודש זה כמעט פי 2.5 מהמחיר המקורי בפלאפון (שהם אגב חברה יקרה יחסית) לכמות גיגות האלה בחודש.

                          אני חושש שכל ההסבר הארוך לא הובן לעומק.
                          אז אני יחדד: אצל חברות הסלולר קיימות 2 תוכניות שונות לשימושים שונים !
                          גלישה לסמארטפון -בדכ חבילות הכל כול
                          גלישה במחשב או נתב - חבילות דאטה

                          ההבדל בתמחורים מופיע בהסבר למעלה .

                          אגב בבדיקה שלי חברת פלאפון משווקת חבילת "דאטה" של 500 גיגה בעלות של 79.90 !!!
                          וכמו שהוסבר למעלה החבילות גלישה של נטפרי מוגדרות כחבילות "דאטה" והתמחור שלהם בהתאם !

                          Screenshot_20210930-013212_Chrome.jpg

                          יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                          לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                          זמינים לשירותכם:
                          בטלפון : 03-8010333
                          במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                          במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                          מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • nigunN מנותק
                            nigun @יוסי תקשורת
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @יוסי-תקשורת אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                            @nigun אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                            @יוסי-תקשורת אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                            רמי לוי ו 012 החבילות לא קיימות בכלל במכר .

                            גם אם אין להם עכשיו כנראה היה להם מתי שהוא
                            ומשום מה הם לא גבו על זה מחיר גבוה, אפילו שזה סים של דאטא
                            אז משהו כאן לא מסתדר לי, אם החשבון ש החברות זה שלקוח רגיל משתמש ב6% מהחבילה
                            אז איך החברות הנ"ל יכולים להציע סימים לדאטא במיחרים כאלו?

                            אני לא חושב שזה המקום המתאים לנתח בו את השיקולים העייסקים של כל חברה !

                            בהצלחה

                            אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק
                            אתה מסביר באותו ובמופתים את השיקולים העסקיים
                            עד שמישהו שואל שאלות פשוטות.
                            לא באתי להאשים אף אחד, רק להבין מה קורה, והאם יש מקום לשינוי.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • יוסי תקשורתי מנותק
                              יוסי תקשורת @nigun
                              נערך לאחרונה על ידי יוסי תקשורת

                              @nigun אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                              @יוסי-תקשורת אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                              אז איך החברות הנ"ל יכולים להציע סימים לדאטא במיחרים כאלו?

                              @nigun
                              כוונתי שהחברות הנל הינם מפעילים וירטואלים ולא חברת תקשורת. והשיקולים העיסקים שלהם לא תמיד פוגשים את טובת הלקוח ! ואני נמנע להביע את דעתי באופן פרטי על כל חברה שציינת
                              (לדוגמא: הסיפור שהיה בחבילות הכשרות שמכרו ללקוחות חבילה של 10 אלף דקות במחיר בדיחה ואחרי כמה חודשים הורידו את החבילה ל אלפיים דקות, והלקוחות חויבו באלפי שקלים על חריגת דקות)

                              המסקנה בדברי כמו שאמר @magicode מחיר הוא לא חזות הכל

                              יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                              לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                              זמינים לשירותכם:
                              בטלפון : 03-8010333
                              במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                              במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                              מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                              • חינמיח מנותק
                                חינמי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 1 מנותק
                                  162
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  נכתב כאן הרבה על השירות הייחודי שנדרש לנטפרי ושלכן צריך לעבוד עם חברות ייעודיות ולא עם החברות הגדולות.
                                  אני ב-RL כבר שנה וחצי, הסים שהם נתנו לי הוא של חברת פלאפון והשירות שאני מקבל הוא ישירות מהנציגים של חברת פלאפון ומעולם לא היתה בעיה של השירות שלהם בגלל שיש סינון וכדו' כפי שנטען כאן.
                                  כך שאין שום סיבה בעולם שאני אצטרך לשלם למתווך כאשר בפועל אני לקוח של חברת פלאפון.
                                  ומה שנטען שהחברות לא רוצות את זה ולא נטפרי מונעת, נשמע לי מגוחך, הסיבה היחידה שהם לא רוצים היא כי הם יכולים להרוויח את אותו כסף בלי כאב הראש דרך המתווכים הללו, אם נטפרי תודיע שהיא מפסיקה לחלוטין לעבוד דרך מתווכים למיניהם כל החברות הגדולות יסכימו לעבוד עם נטפרי.

                                  Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • סים כשרס מנותק
                                    סים כשר @אליהו התלמיד חכם
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @אליהו-התלמיד-חכם
                                    שעות הפעילות של מוקד סים כשר הם מ 10:00 - 20:00
                                    מה שאתה ציינת זה הפעילות בחנות באשדוד

                                    שירות לקוחות - סים כשר
                                    טל 08-802-1818
                                    מייל service@simkasher.co.il

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • Z מנותק
                                      zeevgros @162
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @162
                                      השירות שאתה מקבל זה מה RL ישירות ולא מבזק.

                                      מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                                      מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                                      052-7638681 zeevgros@gmail.com

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • H מנותק
                                        H054841210 @magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מעמד @zeevgros
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @zeevgros אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                                          @162
                                          השירות שאתה מקבל זה מה RL ישירות ולא מבזק.

                                          הוא כתב שיש לו סים של פלאפון ולא נייח שזה בזק

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • H מנותק
                                            H054841210 @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי H054841210

                                            @magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

                                            אני חושב שאתה מוציא פה שם רע וזה פשוט לא נכון.
                                            במיוחד שאתה כותב את זה באופן כללי בלי להביא מקרה ספציפי.

                                            הפוך!!!
                                            אין מדובר במקרה ספציפי!

                                            מדובר במקרים שלדעתי כמעט כל אחד חווה את זה כמה פעמים,אם זה כשיש בעיה בקליטה אחרי 8 (מצחיק התגובה של יוסי תקשורת שבדקו ומבחינה מעמיקה שעשינו ראינו שכמעט ואין תקלות משביתות בשעות האלה שלא מטופלות- ציטוט), או בכל הבעיות למיניהם .
                                            אני עצמי כבר בחברה השלישית מתוך שלל ספקי נטפרי ובכולם היו לי בעייות מסןיימות בלילה עו בער''ש שהצריכו טיפול של התמיכה וכמובן לא היה לי עם מי לדבר (יש חברה אחת שאני יודע {אולי גם האחרים ככה ,אבל לא בדקתי} שיש בתמיכה רק נציג אחד לא משנה זמן עומס וכו') וגם בענייני המחירים כבר הביאו דוגמאות בתגובות למטה עי''ש..

                                            לסיכום נטפרי עושה עבודת קודש מבלי לקבל שכר, אבל אי אפשר לפמפם לכולם שזה לא רווחי כשהלקוח יוצא בנזק של כמה עשרות ש''ח לחודש בגלל פועל היוצא של דמי התיווך לכל חברות הביניים....

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון