התנהלות מקוממת
-
@אלי-tza הם ממש קיר אטום. ולא מנסים לבוא לקראת הצרכן בכלל.
-
@אלי-tza לפי מיטב הבנתי (וידיעתי), זו היא התנהלות רגילה. שמעבר חבילה זה נעשה מיידית. אבל בכל אופן היה צריך להעשות איזה חישוב יחסי, אא"כ בתנאים מפורש אחרת. ולזה הייתי קורא "ראש קטן" ולא קיר אטום.
עצתי - טלפון לשירות לקוחות ולבקש ישר את המנהל בלי אפשרות לתת להם לדבר, מתוך סערה וכעס (בהצגה, כן? פה צריך להוציא את כשרון המשחק) ולתת על הראש על השירות ושלא ייתכן כזה דבר וכו' וכו' ולשלם כמה פעמים דמי מעבר זה לא ייתכן ולא מוכן בשום פנים וכו'.
אני באופן אישי עשיתי זאת, ומבחינתי אמרתי למנהל שזה לא שירות (לפי מה שקרה אצלינו. ארגון), והטחתי מה שרק יכולתי (דברים של טעם).
נסה זאת, וה' יהיה בעזרך. אחרי הכל תמיד תדע שיש בורא לעולם שמסובב את הכל, ותאחז במידת הבטחון, מי יודע חשבונות שמים - כשהכל מכוון לטוב לנו כל הימים.. -
@אלי-tza דוקא לי היה איתם המון שיחות בנושאים שונים, ותמיד באו לקראתי.
עוקב אחרי האשכול...
תעדכן מה היה בסוף
-
@החכמה-תעוז-לחכם אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:
@אלי-tza לפי מיטב הבנתי (וידיעתי), זו היא התנהלות רגילה. שמעבר חבילה זה נעשה מיידית. אבל בכל אופן היה צריך להעשות איזה חישוב יחסי, אא"כ בתנאים מפורש אחרת. ולזה הייתי קורא "ראש קטן" ולא קיר אטום.
אכן החלק הטכני של להעביר לחבילה שמנתקת מיידית את הגלישה זה (במילים עדינות מאוד) "ראש קטן" ועדיין לא פוטר מאחריות שלהם על ניתוק אינטרנט מיידי ללא הודעה כשללקוח נאמר במפורש שהוא משלם החודש באופן מלא על חבילת 50GB.
עצתי - טלפון לשירות לקוחות ולבקש ישר את המנהל בלי אפשרות לתת להם לדבר, מתוך סערה וכעס (בהצגה, כן? פה צריך להוציא את כשרון המשחק) ולתת על הראש על השירות ושלא ייתכן כזה דבר וכו' וכו' ולשלם כמה פעמים דמי מעבר זה לא ייתכן ולא מוכן בשום פנים וכו'.
אני באופן אישי עשיתי זאת, ומבחינתי אמרתי למנהל שזה לא שירות (לפי מה שקרה אצלינו. ארגון), והטחתי מה שרק יכולתי (דברים של טעם).
נסה זאתניסינו ככל יכולתנו, על זה אמרתי קיר אטום.
@עמאר אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:
תעדכן מה היה בסוף
כרגע אין לי בכלל כיוון להתקדמות
-
@אלי-tza
אולי אני יכול לעזור בעניין???
תתקשר אלי אתה או הוא בעצמו
ושלח לי פרטים אישיים כולל פלאפון ואשתדל לטפל בעז''ה בכל חומרת הדין...
כי הסיפור הזה נראה באמת מוזר מאוד. -
@אלי-tza אין פה בכל הפורום נציג של 019 שיגיד משהו?
-
-
@אלי-tza אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:
ללא הודעה כשללקוח נאמר במפורש שהוא משלם החודש באופן מלא על חבילת 50GB.
צודק. עכ"פ חייב להיות גילוי נאות.
-
@אלי-tza אני חושב שמשהו כאן לא נכון.
צריך לבדוק. כי מה שידוע לי אין כזה דבר לעבור חבילה באותו חודש זה רק מחודש הבא. ומאותה סיבה משלמים גם על החבילה המלאה באותו חודש
אם תרצה עזרה שלח לי תז של הלקוח במייל -
@frize37 מה שאתה אומר אולי זה בסלולר כשר. אבל הנושא המדובר פה הוא נראה נכון ותקין. אני עצמי עברתי והגדלתי והקטנתי וכו' וכו' כמה פעמים, והכל היה בסדר (ואני לא ב019), גם מצד גילוי נאות.
בנוגע לתשלום. אם הגדלתי אז חייבו אותי בהפרש עוד באותו מחזור חיוב על חודש שלם גם אם זה היה באמצע החודש (אם זה הוגן? אני לא יודע, אבל זה לא הפריע לי בהפרש של 5 שקל). אם הקטנתי ועברתי את המכסה, אז פשוט לא הייתה לי גלישה.
אני חושב שקודם צריך לבדוק את התנאים, ואח"כ להפוך עולמות ולהתבטאות בצורה כזו. אני לא בעד הצורה שהגישו את הדברים, אבל אני לא רואה פה משהו לא תקין. שמישהו (בתחום) יתקן אותי אם אני טועה. -
@החכמה-תעוז-לחכם אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:
@frize37 מה שאתה אומר אולי זה בסלולר כשר. אבל הנושא המדובר פה הוא נראה נכון ותקין. אני עצמי עברתי והגדלתי והקטנתי וכו' וכו' כמה פעמים, והכל היה בסדר (ואני לא ב019), גם מצד גילוי נאות.
בנוגע לתשלום. אם הגדלתי אז חייבו אותי בהפרש עוד באותו מחזור חיוב על חודש שלם גם אם זה היה באמצע החודש (אם זה הוגן? אני לא יודע, אבל זה לא הפריע לי בהפרש של 5 שקל). אם הקטנתי ועברתי את המכסה, אז פשוט לא הייתה לי גלישה.
אני חושב שקודם צריך לבדוק את התנאים, ואח"כ להפוך עולמות ולהתבטאות בצורה כזו. אני לא בעד הצורה שהגישו את הדברים, אבל אני לא רואה פה משהו לא תקין. שמישהו (בתחום) יתקן אותי אם אני טועה.גם אם מתברר שתמיד הם נוהגים כך זה לכאורה לא חוקי
התשלום אמור להיות לפי ימי שימוש
ובמדה ולא אז החבילה ממשיכה לפי הגודל הגדול עד סיום התשלום -
@החכמה-תעוז-לחכם אז אני יתקן מה נכון ומה לא
החלפתי מאוד פעמים חבילות אז העניין עובד ככה
נגיד שהחבילה של הלקוח מתחילה מה1 לחודש
אם יש לו 10 גיגה ורצה להגדיל ל50. כשעושה את זה באמצע החודש לא משנה מתי, החבילה משתנת לגמרי באותו חודש ומשלם על אותו חודש על חבילה של 50 גיגה, וגם מקבל חבילה של 50 (אם מה10 גיגה נשאר לו גיגה אחד, יהיה לו מעתה 41)
אם היתה לו חבילה של 50 ורוצה להוריד ל10. לא משנה כמה יש לו, אותו חודש ישאר אותה חבילה וגם ישלם על החבילה הקיימת, והחבילה משתנית רק מתחילת ההתחשבנות הבא שזה ה1 לחודש הבא.
ולכן המקרה כאן הוא כנראה תקלה או משהו כזה
זה כבר בבדיקה עם מנהלי החברה. -
@frize37 השינוי נעשה במיידי בין להגדיל ובין להקטין. אם אתה מדבר על 019 כנראה שהנהלים שלהם שונים משל RL.
@a0533057932 זה לא עניין אם הם נוהגים ככה תמיד, השאלה מה התנאים שכותבים. זה שמישהו גונב אלף פעמים זה לא הופך את זה למצוות נטילת ידיים.
הדגשתי תנאים. אפילו לו יצוייר שככה אכן מעוגן, שלחודש שלם התשלום הוא לפי החבילה הגבוהה ביותר בלי לקחת בחשבון באופן יחסי (אני מתכוון שאם באמצע מחזור חיוב העלו - מעלים למחיר מלא או חצי מההפרש) זה לא נשמע הוגן, אבל נתקלתי בכמה דברים וכמה אופנים שככה זה, אז זה נהיה משהו כללי. -
@אלי-TZA
קח את הדברים שלי מראש בפרופורציה אני לא מתכוון לעקוץ או להעליב (באמת!)מס' שאלות
- על מה הדיון פה ? לדעתי 20 שקל (תקן אותי אם אני טועה)
- כמה זמן בזבז חברך על 20 שקלים הללו?
- כנ"ל לגביך
- כנ"ל לגבי חברי הפורום שענו לאשכול זה
- האם זה היה שווה ?
- אם הכוונה בהודעה שלך גבי לתקן את ההתנהלות שלדעתך טעונה תיקון. כנ"ל האם זה שווה את זה והאם אתה חושב שתצליח.
גילוי נאות
אני גם כן מחבר לחברת 019 , ולדעתי לרוב פשוט לא שווה את הוויכוח בכל הדין ודברים בין לקוחות לבין חברת אינטרנט/סלולר ועוד הרבה. זה לרוב סכומים פעוטים שהוויכוח עליהם הוא בגלל העיקרון שאדם מרגיש כאילו רימו אותו, ולא בגלל שבאמת שווה לו לריב על סכומים אלו.שוב פעם קח הודעתי בפרופורציה אני באמת לא מתכוון להתנגח או כל כיו"ב.
-
@loters יפה שעלית על זה.
אם אדם מרגיש שרימו אותו, מה לדעתך הוא צריך לעשות?
לשתוק? -
@dlive אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:
@loters יפה שעלית על זה.
אם אדם מרגיש שרימו אותו, מה לדעתך הוא צריך לעשות?
לשתוק?אפשר גם לשתוק, לפעמים זה משתלם. אומרים שמי שרוצה ישועה שישתוק ויבקש ישועה.
אני אישית חושב שהכותרת מוציאה שם רע מעל ומעבר למה שנעשה.
אני חושב שמדובר בבאג בהתנהלות ותמיד ששיש נהלים יש יוצאים מן הכלל שלא חושבנו מראש שגורמים להתנהלות מוזרה.
לכן אני חושב שצריך לתקן את הכותרת במיוחד שיש כאלו שקוראים רק כותרות ולא נכנסים לעצם הנושא ולתגובות.
לכן אני יוריד את ה 019 מהכותרת כדי שמי שרוצה לדעת על מה מדובר שיתעמק. -
@החכמה-תעוז-לחכם הנסיון שלך לא רלוונטי מול מה שכותב @frize37 משתי סיבות: 1. אתה בRL והסיפור ב019. 2. אין מה להתווכח עם משווק שזהו עיסוקו היומיומי.
@loters אני יכול להרגיע אותך שכבר לפני שפרסמתי כאן שאלתי את עצמי את כל השאלות האלה והחלטתי כן לכתוב כאן. ברור שהכסף זה לא העניין אלא ההתנהלות כמו שציינתי בכותרת.
@loters אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:
אם הכוונה בהודעה שלך גבי לתקן את ההתנהלות שלדעתך טעונה תיקון. כנ"ל האם זה שווה את זה והאם אתה חושב שתצליח.
אתה כנראה לא מספיק מכיר את הפורום כאן ואת כוחו.
כשיש דברים אמיתיים שטעונים טיפול הן המנהל והן המשווקים @zeevgros ו- @frize37 לא מהססים להיכנס בעובי הקורה וע"כ מגיע להם יישר כח גדול.להרגשתי זה חלק בלתי נפרד מהרוח של נטפרי שהוקמה לא למטרת רווח אלא אך ורק לעשות הכל כדי שיהיה אינטרנט מסונן איכותי מכל הבחינות עד לפרטים הטכניים והערכיים הכי קטנים ברמה שעד לפני כמה שנים שהייתה נראית דמיונית ובלתי אפשרית. ההצלחה המסחררת מדברת בעד עצמה.
לכולנו כאן חשוב שנטפרי תמשיך ותהיה הסינון הכי טוב מכל הבחינות ולכן אני משתדל להועיל כשאפשר ולא להפריע בשאר הזמן.. -
@magicode אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:
אני אישית חושב שהכותרת מוציאה שם רע מעל ומעבר למה שנעשה.
הכותרת נוסחה מתוך חשיבה שכותרת רגועה מידי תגרום שאף אחד לא יטרח להיכנס ולעזור (וגם פשוט התקשיתי מעט בבחירת המילים). במבט לאחור לאחר שהעזרה כבר נתקבלה אכן הכותרת קצת מוגזמת וע"כ התודה על העריכה.
עיקר הבעיה שניתקו לו את האינטרנט פתאום וכשהתקשר (אחרי שהצליח להבין שזה קשור אליהם וזה לקח זמן) קיבל תירוצים שלפי דברי המשווקים כאן פשוט לא נכונים ורק בילבלו אותו יותר במקום להגיד קרתה טעות הנה חיברנו אותך.
-
@אלי-tza
אני לא בילבלתי שום דבר רק אמרתי שתיצור קשר מיידי ואשתדל לעזור בעניין כי זה נראה לי מוזר...!!! -
@loters אמר בהתנהלות מקוממת:
@אלי-TZA
קח את הדברים שלי מראש בפרופורציה אני לא מתכוון לעקוץ או להעליב (באמת!)מס' שאלות
- על מה הדיון פה ? לדעתי 20 שקל (תקן אותי אם אני טועה)
- כמה זמן בזבז חברך על 20 שקלים הללו?
- כנ"ל לגביך
- כנ"ל לגבי חברי הפורום שענו לאשכול זה
- האם זה היה שווה ?
- אם הכוונה בהודעה שלך גבי לתקן את ההתנהלות שלדעתך טעונה תיקון. כנ"ל האם זה שווה את זה והאם אתה חושב שתצליח.
גילוי נאות
אני גם כן מחבר לחברת 019 , ולדעתי לרוב פשוט לא שווה את הוויכוח בכל הדין ודברים בין לקוחות לבין חברת אינטרנט/סלולר ועוד הרבה. זה לרוב סכומים פעוטים שהוויכוח עליהם הוא בגלל העיקרון שאדם מרגיש כאילו רימו אותו, ולא בגלל שבאמת שווה לו לריב על סכומים אלו.שוב פעם קח הודעתי בפרופורציה אני באמת לא מתכוון להתנגח או כל כיו"ב.
במחילה מכבודו ... איני יודע מה אתה סח..
ואני אגיב שאלה שאלה על מה ששאלת.
- הנידון פה הוא על 20 שח!! כן! בי"ד של שלושת גדולי הדור יעצרו מלימודם, ויעסקו בתביעה בשווי פרוטה. ור' אשי כתב סוגיות שלמות על פרוטה גזולה וכדו'.
לא מבין את הטיעון..
וכל זה בלי לדון מצד שינוי מדיניות שעלול להגיע לסכומים של מליוני שקלים (כיום ישנם 320,000 ישראלים ב019. תכפיל ב20.. ברור שאני לא מתכוין שכולם משלמים את הסכומים הללו, רק שמדובר על נזק ברשות הרבים. ודי בזה) - בזבוז זמן אתה טוען? של מי???
של התובע? עי' בתשובה ל1, לא נראה לי שיש מעמד של בי"ד בלא תובע.
של העוזרים? אני חושב שמצוות חסד ועזרה לזולת - שווה הרבה יותר מ20 ש"ח. אמנם כלפי חיוב בחסד, כן דנים את החסד לפי שוויו הממוני, אבל זה רק בחיוב חסד, אך אין ספק שהרוצה לסייע - מקיים מצוה נצחית. מצד שני, ברור שישנם אנשים שיעשו את החישוב שלך, וימנעו מלהגיב פה, זה חישוב שמתבקש שכל אחד יעשה לעצמו..
אני מסכים שבאופן כללי, כדאי לכל אחד לעשות חישוב של בזבוז זמן, על זמנו, ולבדוק שהוא מנצל את החיים למה שחשוב ולא לזוטות.. שנזכה לנצל את זמננו לדברים נכונים וראויים, ולהיות עבדים שלמים לה' יתברך..
שבוע טוב ומבורך.