• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    התנהלות מקוממת

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    24 פוסטים 13 כותבים 1.2k צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • החכמה תעוז לחכםה מנותק
      החכמה תעוז לחכם @frize37
      נערך לאחרונה על ידי

      @frize37 מה שאתה אומר אולי זה בסלולר כשר. אבל הנושא המדובר פה הוא נראה נכון ותקין. אני עצמי עברתי והגדלתי והקטנתי וכו' וכו' כמה פעמים, והכל היה בסדר (ואני לא ב019), גם מצד גילוי נאות.
      בנוגע לתשלום. אם הגדלתי אז חייבו אותי בהפרש עוד באותו מחזור חיוב על חודש שלם גם אם זה היה באמצע החודש (אם זה הוגן? אני לא יודע, אבל זה לא הפריע לי בהפרש של 5 שקל). אם הקטנתי ועברתי את המכסה, אז פשוט לא הייתה לי גלישה.
      אני חושב שקודם צריך לבדוק את התנאים, ואח"כ להפוך עולמות ולהתבטאות בצורה כזו. אני לא בעד הצורה שהגישו את הדברים, אבל אני לא רואה פה משהו לא תקין. שמישהו (בתחום) יתקן אותי אם אני טועה.

      a0533057932A frize37F 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932 @החכמה תעוז לחכם
        נערך לאחרונה על ידי

        @החכמה-תעוז-לחכם אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:

        @frize37 מה שאתה אומר אולי זה בסלולר כשר. אבל הנושא המדובר פה הוא נראה נכון ותקין. אני עצמי עברתי והגדלתי והקטנתי וכו' וכו' כמה פעמים, והכל היה בסדר (ואני לא ב019), גם מצד גילוי נאות.
        בנוגע לתשלום. אם הגדלתי אז חייבו אותי בהפרש עוד באותו מחזור חיוב על חודש שלם גם אם זה היה באמצע החודש (אם זה הוגן? אני לא יודע, אבל זה לא הפריע לי בהפרש של 5 שקל). אם הקטנתי ועברתי את המכסה, אז פשוט לא הייתה לי גלישה.
        אני חושב שקודם צריך לבדוק את התנאים, ואח"כ להפוך עולמות ולהתבטאות בצורה כזו. אני לא בעד הצורה שהגישו את הדברים, אבל אני לא רואה פה משהו לא תקין. שמישהו (בתחום) יתקן אותי אם אני טועה.

        גם אם מתברר שתמיד הם נוהגים כך זה לכאורה לא חוקי
        התשלום אמור להיות לפי ימי שימוש
        ובמדה ולא אז החבילה ממשיכה לפי הגודל הגדול עד סיום התשלום

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • frize37F מנותק
          frize37 @החכמה תעוז לחכם
          נערך לאחרונה על ידי

          @החכמה-תעוז-לחכם אז אני יתקן מה נכון ומה לא
          החלפתי מאוד פעמים חבילות אז העניין עובד ככה
          נגיד שהחבילה של הלקוח מתחילה מה1 לחודש
          אם יש לו 10 גיגה ורצה להגדיל ל50. כשעושה את זה באמצע החודש לא משנה מתי, החבילה משתנת לגמרי באותו חודש ומשלם על אותו חודש על חבילה של 50 גיגה, וגם מקבל חבילה של 50 (אם מה10 גיגה נשאר לו גיגה אחד, יהיה לו מעתה 41)
          אם היתה לו חבילה של 50 ורוצה להוריד ל10. לא משנה כמה יש לו, אותו חודש ישאר אותה חבילה וגם ישלם על החבילה הקיימת, והחבילה משתנית רק מתחילת ההתחשבנות הבא שזה ה1 לחודש הבא.
          ולכן המקרה כאן הוא כנראה תקלה או משהו כזה
          זה כבר בבדיקה עם מנהלי החברה.

          כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
          חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
          קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
          טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
          לפרטים נוספים לחץ כאן

          החכמה תעוז לחכםה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
          • החכמה תעוז לחכםה מנותק
            החכמה תעוז לחכם @frize37
            נערך לאחרונה על ידי

            @frize37 השינוי נעשה במיידי בין להגדיל ובין להקטין. אם אתה מדבר על 019 כנראה שהנהלים שלהם שונים משל RL.
            @a0533057932 זה לא עניין אם הם נוהגים ככה תמיד, השאלה מה התנאים שכותבים. זה שמישהו גונב אלף פעמים זה לא הופך את זה למצוות נטילת ידיים.
            הדגשתי תנאים. אפילו לו יצוייר שככה אכן מעוגן, שלחודש שלם התשלום הוא לפי החבילה הגבוהה ביותר בלי לקחת בחשבון באופן יחסי (אני מתכוון שאם באמצע מחזור חיוב העלו - מעלים למחיר מלא או חצי מההפרש) זה לא נשמע הוגן, אבל נתקלתי בכמה דברים וכמה אופנים שככה זה, אז זה נהיה משהו כללי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • L מנותק
              loters
              נערך לאחרונה על ידי loters

              @אלי-TZA
              קח את הדברים שלי מראש בפרופורציה אני לא מתכוון לעקוץ או להעליב (באמת!)

              מס' שאלות

              1. על מה הדיון פה ? לדעתי 20 שקל (תקן אותי אם אני טועה)
              2. כמה זמן בזבז חברך על 20 שקלים הללו?
              3. כנ"ל לגביך
              4. כנ"ל לגבי חברי הפורום שענו לאשכול זה
              5. האם זה היה שווה ?
              6. אם הכוונה בהודעה שלך גבי לתקן את ההתנהלות שלדעתך טעונה תיקון. כנ"ל האם זה שווה את זה והאם אתה חושב שתצליח.

              גילוי נאות
              אני גם כן מחבר לחברת 019 , ולדעתי לרוב פשוט לא שווה את הוויכוח בכל הדין ודברים בין לקוחות לבין חברת אינטרנט/סלולר ועוד הרבה. זה לרוב סכומים פעוטים שהוויכוח עליהם הוא בגלל העיקרון שאדם מרגיש כאילו רימו אותו, ולא בגלל שבאמת שווה לו לריב על סכומים אלו.

              שוב פעם קח הודעתי בפרופורציה אני באמת לא מתכוון להתנגח או כל כיו"ב.

              dLiveD א נ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • dLiveD מנותק
                dLive @loters
                נערך לאחרונה על ידי

                @loters יפה שעלית על זה.
                אם אדם מרגיש שרימו אותו, מה לדעתך הוא צריך לעשות?
                לשתוק?

                נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • magicodeM מחובר
                  magicode @dLive
                  נערך לאחרונה על ידי magicode

                  @dlive אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:

                  @loters יפה שעלית על זה.
                  אם אדם מרגיש שרימו אותו, מה לדעתך הוא צריך לעשות?
                  לשתוק?

                  אפשר גם לשתוק, לפעמים זה משתלם. אומרים שמי שרוצה ישועה שישתוק ויבקש ישועה.

                  אני אישית חושב שהכותרת מוציאה שם רע מעל ומעבר למה שנעשה.
                  אני חושב שמדובר בבאג בהתנהלות ותמיד ששיש נהלים יש יוצאים מן הכלל שלא חושבנו מראש שגורמים להתנהלות מוזרה.
                  לכן אני חושב שצריך לתקן את הכותרת במיוחד שיש כאלו שקוראים רק כותרות ולא נכנסים לעצם הנושא ולתגובות.
                  לכן אני יוריד את ה 019 מהכותרת כדי שמי שרוצה לדעת על מה מדובר שיתעמק.

                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                  • א מנותק
                    אלי TZA @loters
                    נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                    @החכמה-תעוז-לחכם הנסיון שלך לא רלוונטי מול מה שכותב @frize37 משתי סיבות: 1. אתה בRL והסיפור ב019. 2. אין מה להתווכח עם משווק שזהו עיסוקו היומיומי.

                    @loters אני יכול להרגיע אותך שכבר לפני שפרסמתי כאן שאלתי את עצמי את כל השאלות האלה והחלטתי כן לכתוב כאן. ברור שהכסף זה לא העניין אלא ההתנהלות כמו שציינתי בכותרת.

                    @loters אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:

                    אם הכוונה בהודעה שלך גבי לתקן את ההתנהלות שלדעתך טעונה תיקון. כנ"ל האם זה שווה את זה והאם אתה חושב שתצליח.

                    אתה כנראה לא מספיק מכיר את הפורום כאן ואת כוחו.
                    כשיש דברים אמיתיים שטעונים טיפול הן המנהל והן המשווקים @zeevgros ו- @frize37 לא מהססים להיכנס בעובי הקורה וע"כ מגיע להם יישר כח גדול.

                    להרגשתי זה חלק בלתי נפרד מהרוח של נטפרי שהוקמה לא למטרת רווח אלא אך ורק לעשות הכל כדי שיהיה אינטרנט מסונן איכותי מכל הבחינות עד לפרטים הטכניים והערכיים הכי קטנים ברמה שעד לפני כמה שנים שהייתה נראית דמיונית ובלתי אפשרית. ההצלחה המסחררת מדברת בעד עצמה.
                    לכולנו כאן חשוב שנטפרי תמשיך ותהיה הסינון הכי טוב מכל הבחינות ולכן אני משתדל להועיל כשאפשר ולא להפריע בשאר הזמן..

                    החכמה תעוז לחכםה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • א מנותק
                      אלי TZA @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode אמר בהתנהלות ברוטאלית ומקוממת של 019:

                      אני אישית חושב שהכותרת מוציאה שם רע מעל ומעבר למה שנעשה.

                      הכותרת נוסחה מתוך חשיבה שכותרת רגועה מידי תגרום שאף אחד לא יטרח להיכנס ולעזור (וגם פשוט התקשיתי מעט בבחירת המילים). במבט לאחור לאחר שהעזרה כבר נתקבלה אכן הכותרת קצת מוגזמת וע"כ התודה על העריכה.

                      עיקר הבעיה שניתקו לו את האינטרנט פתאום וכשהתקשר (אחרי שהצליח להבין שזה קשור אליהם וזה לקח זמן) קיבל תירוצים שלפי דברי המשווקים כאן פשוט לא נכונים ורק בילבלו אותו יותר במקום להגיד קרתה טעות הנה חיברנו אותך.

                      Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • Z מנותק
                        zeevgros @אלי TZA
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אלי-tza
                        אני לא בילבלתי שום דבר רק אמרתי שתיצור קשר מיידי ואשתדל לעזור בעניין כי זה נראה לי מוזר...!!!

                        מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                        מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                        052-7638681 zeevgros@gmail.com

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • נ מנותק
                          נטפריפורום @loters
                          נערך לאחרונה על ידי נטפריפורום

                          @loters אמר בהתנהלות מקוממת:

                          @אלי-TZA
                          קח את הדברים שלי מראש בפרופורציה אני לא מתכוון לעקוץ או להעליב (באמת!)

                          מס' שאלות

                          1. על מה הדיון פה ? לדעתי 20 שקל (תקן אותי אם אני טועה)
                          2. כמה זמן בזבז חברך על 20 שקלים הללו?
                          3. כנ"ל לגביך
                          4. כנ"ל לגבי חברי הפורום שענו לאשכול זה
                          5. האם זה היה שווה ?
                          6. אם הכוונה בהודעה שלך גבי לתקן את ההתנהלות שלדעתך טעונה תיקון. כנ"ל האם זה שווה את זה והאם אתה חושב שתצליח.

                          גילוי נאות
                          אני גם כן מחבר לחברת 019 , ולדעתי לרוב פשוט לא שווה את הוויכוח בכל הדין ודברים בין לקוחות לבין חברת אינטרנט/סלולר ועוד הרבה. זה לרוב סכומים פעוטים שהוויכוח עליהם הוא בגלל העיקרון שאדם מרגיש כאילו רימו אותו, ולא בגלל שבאמת שווה לו לריב על סכומים אלו.

                          שוב פעם קח הודעתי בפרופורציה אני באמת לא מתכוון להתנגח או כל כיו"ב.

                          במחילה מכבודו ... איני יודע מה אתה סח..

                          ואני אגיב שאלה שאלה על מה ששאלת.

                          1. הנידון פה הוא על 20 שח!! כן! בי"ד של שלושת גדולי הדור יעצרו מלימודם, ויעסקו בתביעה בשווי פרוטה. ור' אשי כתב סוגיות שלמות על פרוטה גזולה וכדו'.
                            לא מבין את הטיעון..
                            וכל זה בלי לדון מצד שינוי מדיניות שעלול להגיע לסכומים של מליוני שקלים (כיום ישנם 320,000 ישראלים ב019. תכפיל ב20.. ברור שאני לא מתכוין שכולם משלמים את הסכומים הללו, רק שמדובר על נזק ברשות הרבים. ודי בזה)
                          2. בזבוז זמן אתה טוען? של מי???
                            של התובע? עי' בתשובה ל1, לא נראה לי שיש מעמד של בי"ד בלא תובע.
                            של העוזרים? אני חושב שמצוות חסד ועזרה לזולת - שווה הרבה יותר מ20 ש"ח. אמנם כלפי חיוב בחסד, כן דנים את החסד לפי שוויו הממוני, אבל זה רק בחיוב חסד, אך אין ספק שהרוצה לסייע - מקיים מצוה נצחית. מצד שני, ברור שישנם אנשים שיעשו את החישוב שלך, וימנעו מלהגיב פה, זה חישוב שמתבקש שכל אחד יעשה לעצמו..
                            אני מסכים שבאופן כללי, כדאי לכל אחד לעשות חישוב של בזבוז זמן, על זמנו, ולבדוק שהוא מנצל את החיים למה שחשוב ולא לזוטות.. שנזכה לנצל את זמננו לדברים נכונים וראויים, ולהיות עבדים שלמים לה' יתברך..

                          שבוע טוב ומבורך.

                          L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                          • א מנותק
                            אלי TZA @zeevgros
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @zeevgros אמר בהתנהלות מקוממת:

                            אני לא בילבלתי שום דבר

                            אתה אף פעם לא מבלבל. עוזר ישר ולעניין. יישר כוחך!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • החכמה תעוז לחכםה מנותק
                              החכמה תעוז לחכם @אלי TZA
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אלי-tza
                              לקחתי בחשבון את הפרט הזה. והניסיון זה מRL ומעוד... ההסתכלות של אדם שבתוך העניין (מוכר, סוכן, משווק, שירות לקוחות וכו') ושל מי שנמצא בחוץ (לקוח) תמיד שונה, ולכן חוויתי את דעתי, לעניות דעתי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • L מנותק
                                loters @נטפריפורום
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @נטפריפורום
                                אתה נוקט בגישה שננקטה בתחילת האשכול, אני הצגתי צד אחר. הבוחר יבחר. אין לי כח להיכנס לכל הטענות שהיצגת, אנחנו לא בביהמ"ד.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון