נטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו
-
@magicode אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
ממה שביררתי במערכת הפניות אומרים שזה כבר חסום חודשיים, ולא ברור מה קרה פתאום שנוצר קמפיין בפרום על זה.
אני מניחה שכל אחד חשב שזה בעיה שלו עם הרישיון או משהו, ולאט לאט קלטנו שזה הסינון.
ככה אצלי לפחות זה היה. -
@almog אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
קשה לי להאמין שמפאת חוסר זמן, לקוחות לא יקבלו שירות. צריך פיתוח תוכנה? בבקשה. רק לא לתת הרגשה שעושים לי טובה, כאילו ביקשתי לפנים משורת הדין. לא ביקשתי את זה מהשכן, בחרתי בנטפרי כי זו העבודה שלכם. כשלקוח מבקש ממני איור, אני לא דוחה אותו מפאת חוסר זמן...
הבנתם מה הכוונה.אתה מוזמן להסביר את זה בצורה שלא תובן כדרישה חד משמעית אלא כבקשה.
אתה מתייחס לענין כאילו זה דרישת שירות מינמלי שהמנהל והמפתח הראשי של נטפרי יטפל בבעיה שלך.
בלי להיכנס לגופו של ק"ו שהוא במחילה קל וחומר של שטות. -
@אלי-ש
אני ממש לא ידעתי שפה מצביעים
https://netfree.link/app/#/tools/feature-request
גם כך אני מותשת מהכל..אולי צריך לעזוב הכל(היתי צריכה קודם)
ופשוט לומר את כל ספר התהילים שה' יעזור ואוכל להתקדם ברמה שלי בציור בעזרת הכלי המדהים הזה שקוראים לו -מטריאלס-מברשות של סטודיו קליפ
ויחד עם זה לשמור על הרוחניות של הבית שלי ולהשאר בנט פרי -
@אינו-יודע-לשאול
בשמחה.
בדר"כ כשללקוח יש דרישה (כן, לקוח משלם דורש שירות), ולבעל המלאכה אין זמן לשטויות שלו, הוא לא אומר לו "זה דורש ממני זמן שאין לי", הוא מעדן לו את זה קצת, כדי שהוא ירגיש רצוי אצלו. ככה אני למדתי בכל אופן. אני מבין שמנהל נטפרי לא עסוק במניין הלקוחות, אלא בזיכוי הרבים שלו, ואפשר לקנא בו, אבל ההודעה הנ"ל התייחסה לניסוח שכנראה נבע ממעט חוסר סבלנות והשתפשפות יתר עם בקשות אינסופיות של משתמשים.
אמרתי בפירוש "צריך פיתוח תוכנה, בבקשה". כלומר, תגיד את זה, אל תתן לי הרגשה שאין לך זמן לשטויות שלי. שיקח את כל הזמן שצריך בשביל זה, בלי לתת הרגשה של דחיה. -
@almog אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
אמרתי בפירוש "צריך פיתוח תוכנה, בבקשה". כלומר, תגיד את זה, אל תתן לי הרגשה שאין לך זמן לשטויות שלי. שיקח את כל הזמן שצריך בשביל זה, בלי לתת הרגשה של דחיה.
אני מצטער אם תגובתי נתנה תחושה שאין לי זמן לשטיות שלך.
זה לא הייתה כוונתי בכלל. -
@יחיאל-בלאיש אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
אני פשוט לא מצליח להבין למה חסמו את המטריאלס.
הכל שמה נקי? אין שמה שום בעיות של תמונות או דברים לא טובים?
-
@magicode תראה פה
@יחיאל-בלאיש אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
יש ב"מטריאלס" בגדול 5 סוגי חומרים רק 2 מהם ניתן אולי לסווג כ"דורשים בדיקה"
1 - מברשות , שאין בהם שום דבר בעייתי כלל , בשום פנים ואופן.
2- WORKSPACES - כנ"ל
3- פטרנים - אין בהם שום בעיות
4 ו- 5 הם תמונות ואביזרי תלת מימד.
בתמונות יש כמובן צורך בסינון וכן בדגמי תלת מימד.
האם אין אפשרות לפתוח לכל הפחות לפתוח את החומרים שבודאות אין בהם בעיה ? -
@magicode אני רוצה לומר לך תודה, קודם בשמי ואח"כ גם בשם קהילת המאיירים, על העזרה על הזמן שהקדשת לבדוק שוב ושוב.
אין איך לתאר לך כמה עזרת לנו!
וכן, אני רוצה גם להתנצל על ההתנפלות שהייתה כאן, (אין לי אחריות על האופי והתוכן) אבל זה היה רעיון שלי שנפנה כולם יחד.
כי כשפנינו כבודדים ענו לנו באופן שלא תיתכן אפשרות אחרת וזה כמובן תסכל את כולנו.
אז לא התכוונו לא לתקוף, ולא להתנפל, לא להכביד, אלא רק להישמע.בע"ה נמשיך לעדכן אם חל שינוי כצפוי.
שתראו שיש פה קהילה אמנם לא גדולה אבל שהיא גם חלק מכם, ובחרו בכם כי אנחנו שמחים בשירות שלכם, ויש לה גם צרכים מיוחדים.
וזו גם הזדמנות שוב לומר תודה על העבודה הנפלאה שאתם עושים תדיר, יום יום, שעה שעה, דקה דקה.
בזכותכם הבית מוגן, ויש לנו מה שבאמת נצרך.
המשיכו לעשות חיל! -
@magicode
כמובן שלא.
אבל המטריאלס שמה מחולקים לכמה סוגים , מדובר בקבצים מסוג שונה.
מברשת היא לא תמונה. ובקבצים מסוג מברשת וכן פטרנים וטקסטורות זה נקי 100 אחוז.
אם כך שלפחות קבצים אלו יהיו פתוחים להורדה .
לגבי מטריאלס מסוג תמונות וקבצים תלת מימד,
1 - אני לא יודע איך זה עובד בדיוק, אבל בכל התקופה שהמטריאלס כן היו פתוחים להורדה,
דגמי תלת מימד של אנשים , וכן תמונות שיש בהם אנשים לא ירדו לי מעולם. מה שאין כן דגמים של מבנים וכדומה. אני מבין מכך שלנטפרי יש יכולת לעשות הבחנה בין קבצים, לא יודע איך.
עד עכשיו זה עבד מצויין , ולא ראיתי מעולם שירד קובץ שיכול להיות בעייתי , גם אם ניסיתי.
2- גם אם נניח שהיו "מכשולות", דבר שגם אם קרה הוא נדיר ביותר, וכמו שבסרטונים הפתוחים בנטפרי קורה שיש איזו אישה שמציצה לחצי שנייה ולא שמו לב, ובגלל זה לא סוגרים את כל הסרטונים בכל נטפרי.
3- גם אם נניח שהמכשולות האלו הם מעט יותר שכיחים, דבר שנראה לי הזוי ולא נכון , אבל גם לו יצוייר שכך, אני מניח שאפשר למצוא פתרון כדוגמת אתר פריפיק למשל, שאפשר להוריד ממנו בלי הגבלה ממה שהתמונה שלו לא נחסמת.שוב תודה רבה לך על ההתייחסות, ויישר כח על זיכוי הרבים העצום.
-
@magicode אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
אני מצטער אם תגובתי נתנה תחושה שאין לי זמן לשטיות שלך.
זה לא הייתה כוונתי בכלל.למעשה, אני בכלל לא חושב שאתה חושב שזה שטויות. אני מאמין שזה לא מהדחופים שלך.. אבל 'שטויות' אמרו רק חבריי לפולמוס. אני מודה לך מאוד על הקדשת הזמן למרות הכל!
-
בתור ותיק כאן בפורום ובנטפרי בכלל (מעת הקמתה) אני יכול לומר שסגנון השירות לקוחות של נטפרי ובמיוחד של @magicode לא כל כך שגרתי.
זה מזכיר לי לפעמים חנויות מסויימות שהמוכר יכול להיות קצת קצר רוח אבל החנות 'מפוצצת' בלקוחות. כי אנשים יודעים שבחנות הזו לא יעבדו עליהם ולא ינסו לדחוף להם דברים שהם לא צריכים.
כך גם בנטפרי אין איזו חנפנות מזויפת או אפילו שירותיות מחויכת אלא ענייניות וגישה קונקרטית לכל בעיה.
התרגלנו אולי במקומות אחרים להתבכיין או לצעוק כדי לקבל שירות טוב, בנטפרי צריך פשוט לדבר בענייניות כדבר איש אל רעהו.
ואין מה להיבהל מהסגנון של @מגיקוד, מישהו מכיר חברה עם למעלה מ30,000! לקוחות קבועים שהמנכ"ל שלה יתכתב איתך בפורום ויענה לך על שאלות?
אז כנראה אם המנכ"ל עושה את זה, הוא עושה את זה כמו שבכיר כמוהו מתנהל. ישיר מהיר וענייני. שווה את זה. -
@יוליוס אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
בתור ותיק כאן בפורום ובנטפרי בכלל (מעת הקמתה) אני יכול לומר שסגנון השירות לקוחות של נטפרי ובמיוחד של @magicode לא כל כך שגרתי.
זה מזכיר לי לפעמים חנויות מסויימות שהמוכר יכול להיות קצת קצר רוח אבל החנות 'מפוצצת' בלקוחות. כי אנשים יודעים שבחנות הזו לא יעבדו עליהם ולא ינסו לדחוף להם דברים שהם לא צריכים.
כך גם בנטפרי אין איזו חנפנות מזויפת או אפילו שירותיות מחויכת אלא ענייניות וגישה קונקרטית לכל בעיה.
התרגלנו אולי במקומות אחרים להתבכיין או לצעוק כדי לקבל שירות טוב, בנטפרי צריך פשוט לדבר בענייניות כדבר איש אל רעהו.
ואין מה להיבהל מהסגנון של @מגיקוד, מישהו מכיר חברה עם למעלה מ30,000! לקוחות קבועים שהמנכ"ל שלה יתכתב איתך בפורום ויענה לך על שאלות?
אז כנראה אם המנכ"ל עושה את זה, הוא עושה את זה כמו שבכיר כמוהו מתנהל. ישיר מהיר וענייני. שווה את זה.במקומות אחרים, כאשר אתה נותן שירות B2B, זה מחייב החזקת יחידת פיתוח שתתן מענה SOS כאשר הלקוח שלך שהוא בעצמו נותן שירות - אינו יכול לשרת את הלקוחות שלו בגלל בעיה אצלך - בתחילת השרשרת.
עם כל הכבוד וההערכה למג'יקוד, אני סבור שיש מקום להבין שכיום נטפרי מהווה עוגן של הצלה לבעלי מקצוע מתחומים רבים, אשר כל תחום בפני עצמו אינו מהווה למעשה 'אחוז נכבד' ממשתמשי נטפרי, אך תגובה בסגנון 'אם נמצא זמן נטפל בזה' מהווה עבורם נזק כלכלי ניכר, בו בזמן שהיה מצופה מנטפרי לכבד את עצמה ולתת מענה לאנשי המקצוע שבחרו בנטפרי מתוך הבנה שהסינון נועד לאפשר להם לעבוד בצורה נקייה באופן שוטף, ולא לנטרל את עבודתם.@nigun יש כאן בעלי מקצוע שיתכן שהצד הטכני הוא לא הצד החזק שלהם, והם מגלים לפתע שהסיבה שהתוכנה שלהם תקולה היא בגלל חסימה גורפת של נטפרי. הנזק הכספי שנגרם לבעלי המקצוע אמור לנגוע לליבך, ולאפשר לך להבין שיש אנשים שעובדים עם תוכנה אחת בעיקר, וחסימה שלה - ככל שהיא מוצדקת, ראויה והכרחית, היא חסימה, והיא פוגעת להם בכיס, ואפשר להבין את כאב הלב שלהם, גם אם אתה לא סבור, ובצדק, שיש לפתוח את הכל באופן גורף ללא פיקוח.
-
פוסט זה נמחק! -
@ברצינות
@magicode
אולי נטפרי צריכה לגדול בצוות הפיתוח שלה?
כמובן שזה בהמשך ישיר למה שדובר פה פעמים מספר - שגם התשלום לנטפרי (מצד בעלי המקצוע) - יעלה משמעותית! אנשים מוכנים ורוצים לשלם, כדי לקבל מענה מהיר לצרכים שלהם ! אף אחד לא מצפה (לפחות מישהו עם נסיון מקצועי, שכבר טעם משהו מהחיים "שבחוץ" היינו בעולם הצרכני, שכל דבר עולה כסף, והרבה) שתעבדו לחינם ! -
@loters
תראה עדיין הבעיה לא נפתרה.
ואתם לא הבנתם את כל הסיפור.
לנטפרי ב"ה יש תומכים מקצועיים ביותר. והם לא פתרו את הבעיה.
כבר שנים שאני לא פותר בעיות בתמיכה.
ופה ביקשו ממני לבדוק את הסוגיא, שזה דבר שמחוץ לתחום שלי בנטפרי. ודבר שמבזבז לי זמן, מהזמן האישי שלי.
בדקתי וראיתי דברים שאחרים לא ראו. אני לא מבין למה הם לא ראו.
לדעתי זה נטו סיעתא דשמיא. אין לי הסבר אחר. וכמובן שסיעתא דשמיא לא קונים בכסף.
כבר כתבתי כמה פעמים שלפעמים אתה רואה בעיה שפשוט הקב"ה סימא את עיני התומך והוא לא ראה את הבעיה. ואולי זה מגיע מזה שהקב"ה רוצה לנסות את הלקוח. להכביד עליו ולהקשות עליו בגלל סיבה שאינה ידועה לי. אולי שמגיע רף הסבל לסיומו זה נפתר ובדרך כלל זה שכלו כל הקיצים ואין שום פיתרון באופק. אולי לכן יוצא לי למצוא פתרונות.לכן שאני אומר שאין לי זמן, זה לדברים שאין מה לעשות אין להם פיתרון. ואתה צריך למצוא פיתרון מתחת לאדמה. ולפעמים אתה סתם עובד הרבה עד שאתה מתייאש ואומר אין פיתרון.
-
@ברצינות אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
עם כל הכבוד וההערכה למג'יקוד, אני סבור שיש מקום להבין שכיום נטפרי מהווה עוגן של הצלה לבעלי מקצוע מתחומים רבים, אשר כל תחום בפני עצמו אינו מהווה למעשה 'אחוז נכבד' ממשתמשי נטפרי, אך תגובה בסגנון 'אם נמצא זמן נטפל בזה' מהווה עבורם נזק כלכלי ניכר, בו בזמן שהיה מצופה מנטפרי לכבד את עצמה ולתת מענה לאנשי המקצוע שבחרו בנטפרי מתוך הבנה שהסינון נועד לאפשר להם לעבוד בצורה נקייה באופן שוטף, ולא לנטרל את עבודתם.
אתה גורם לי בפעם הבאה לא הגיב, ולא לעזור. ואני אשקול לאמץ את זה.
כי התגובה שלי הייתה על הזמן האישי שלי. בלי קשר לנטפרי.
מבחינת נטפרי נטפרי השקיעה כמיטב יכולתה ומעל מעבר לכל חברה טכנולוגית שיש בשוק
ומה לעשות, אם יש משהו שאי אפשר לפתוח אותו בצורה בטוחה. אז אי אפשר לפתוח. נקודה. זה ה DNA של נטפרי. מתחילת דרכה. -
@magicode אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
@ברצינות אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
עם כל הכבוד וההערכה למג'יקוד, אני סבור שיש מקום להבין שכיום נטפרי מהווה עוגן של הצלה לבעלי מקצוע מתחומים רבים, אשר כל תחום בפני עצמו אינו מהווה למעשה 'אחוז נכבד' ממשתמשי נטפרי, אך תגובה בסגנון 'אם נמצא זמן נטפל בזה' מהווה עבורם נזק כלכלי ניכר, בו בזמן שהיה מצופה מנטפרי לכבד את עצמה ולתת מענה לאנשי המקצוע שבחרו בנטפרי מתוך הבנה שהסינון נועד לאפשר להם לעבוד בצורה נקייה באופן שוטף, ולא לנטרל את עבודתם.
אתה גורם לי בפעם הבאה לא הגיב, ולא לעזור. ואני אשקול לאמץ את זה.
כי התגובה שלי הייתה על הזמן האישי שלי. בלי קשר לנטפרי.
מבחינת נטפרי נטפרי השקיעה כמיטב יכולתה ומעל מעבר לכל חברה טכנולוגית שיש בשוק
ומה לעשות, אם יש משהו שאי אפשר לפתוח אותו בצורה בטוחה. אז אי אפשר לפתוח. נקודה. זה ה DNA של נטפרי. מתחילת דרכה.זאת הפעם השנייה שהדברים שלי נלקחים בצורה הלא נכונה ואני רואה צורך להבהיר את דברי:
ראשית כל לא הייתה כאן כלל כל טענה כלפי הרב מג'יקוד שעושה ימים כלילות כדי להגן עלינו מפני כל מכשול, משקיע מעל ומעבר כדי לספק סינון איכותי ומושלם ללא חורים וללא פספוסים. אני גם מעריך את עצם העובדה שהרב מג'יקוד התפנה מכל עיסוקיו לטפל בבעיה של חלק קטן מלקוחותיו, הגם שידיו עמוסות עבודה בכל שאר סוגי הפניות והדברים החשובים שעומדים מאחורי הקלעים של מערכת הסינון הנפלאה 'נטפרי' אשר אין לה תחליף כלל וכלל, ואין לנו שמץ של מושג בדבר היגיעה העצומה של כל העוסקים במלאכה יומם ולילה למען התפקוד התקין והרציף של הסינון. אני מזדהה עם התחושה החמוצה הפגועה והמאוכזבת של מי שבא לתת שירות מעל למצופה ומעבר לנורמה הקיימת ומקבל לתחושתו קיתון של צוננים. לא לזאת באתי חס וחלילה, ואני שב ומתנצל כלפי מי שפירש את דברי כפגיעה בו ח"ו.
היו כאן אנשים שבאים מעולם שונה מעולם האיור ובאו בטענות למה הקימו כאן קול צעקה, וביקשו להימנע מ'התנפלות' ו-'לשמור על ענייניות ועל שיח הוגן' ועליהם תלונתי.
כבעלי מקצוע המשתמשים בחומרים ובתוכנות האיכותיות ביותר לעבודתנו אנו רגילים לנורמת השירות הקיימת בעולם לפיה חברה המספקת שירותי תוכנה לבעלי מקצוע (B2B) מתחייבת למעשה לאפשר להם עבודה רציפה ולדאוג לטיפול מהיר בכל תקלה, זאת כדי למנוע מצב לפיו לקוחותיה שהם בעצמם נותני שירות יפגעו ביכולתם לתת שירות ללקוחותיהם.
לפני שתתקיפו אותי על השורה האחרונה אני אומר את הדברים בקולי שלי:
אני מודע לכך שתחום סינון האינטרנט הינו מטבעו שונה לגמרי מכל תחום אחר. בעיקר בשל האחריות לספק אך ורק תכנים ושירותים אשר אין בהם חשש קל שבקלים של ספק מכשול חלילה.
מובן מאליו שבאם אין אפשרות טכנית לספק פתרון אמין ובר קיימא לתוכנה כזו או אחרת אנו נקבל את רצון ה' ונחפש אפיק פרנסה אחר.
מובן גם שהורדה ישירות מהתוכנה עלולה להיות לעיתים קשה יותר לבדיקה וסינון ולא ציפינו מנטפרי שתיצור עבורינו גירסה חדשה לתוכנה.
אך יחד עם ההבנה הזו, בסופו של דבר נמצאים כאן אנשים שמקריבים כעת את חלבם ודמם על מזבח הנסיון הקשה: האם להישאר איתנים ביהדותם ולשלם את המחיר הכלכלי הכבד של ההגבלות הקשות על כלי העבודה המרכזי שלהם, או חלילה וחס... (ויש לצערנו כאלו)
אנחנו צריכים להזדהות גם אתם ברגעים הקשים שלהם ולהבין שמאחורי הלך רוח נסער עומדים אנשים שלא התכוונו חלילה לפגוע בזבוב.
ושוב תודה לרב מג'יקוד היקר שמרום עיסוקיו הברוכים והעמוקים מוצא את הזמן והיכולת להגיב כאן בפורום באופן אישי ופרטני בצורה מעוררת התפעלות. אשריך!!!נ.ב. אינני יודע אם זה אפשרי, אבל יתכן שיש טעם לשקול לנסח את התגובות במערכת הפניות בצורה שתביע הזדהות עם ההתמודדות של הלקוח: 'אנחנו מבינים שהאתר / ההורדה נחוצים לכם מאוד לעבודתכם אך לצערינו וכו'... '.
-
@ברצינות אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
נ.ב. אינני יודע אם זה אפשרי, אבל יתכן שיש טעם לשקול לנסח את התגובות במערכת הפניות בצורה שתביע הזדהות עם ההתמודדות של הלקוח: 'אנחנו מבינים שהאתר / ההורדה נחוצים לכם מאוד לעבודתכם אך לצערינו וכו'... '.
אכן נראה לי שניסוח כזה היה חוסך כמה שרשורים נזעמים
אולי אפשר גם לתייג ולמספר בעיות ידועות
וכשיש כמה פניות בנושא להוסיף אותם לויקי כל שהוא, כדי שאנשים יבינו שזאת בעיה ידועה.
הבעיה הנוכחית היית אמורה להיות מתוארת בויקי אבל כנראה שאין לזה כח אדם או שאין לזה פרוטוקול. -
@magicode
אם כבר הנושא צף שוב, רק הייתי רוצה להעיר את תשומת לבכם לעניין שקרה באשכול הזה.
קראתי את ההערה הנעוצה בשמכם לגבי הטרלה בפורום, ובלי לגרוע מההערכה שלי כלפי העזרה והמסירות שלכם, התפלאתי קצת שהודעות כמו "איזו התנפלות", "יש לשמור על שיח הוגן", "נפגעתי בשביל נטפרי" וכיו"ב לא פורשו על ידכם כהטרלה, כשהתרומה היחידה שלהם לאשכול הזה הייתה העמקת הפער בינינו להנהלה של נטפרי. פשוט כמה משתמשים שבשיטתיות מהוקצעת לקחו על עצמם להוציא דברים מהקשר, לפרשן אותם בתור התקפות עליכם ספציפית ולשים מדון בין אחים. יתכן שכמה תגובות היו נסערות, אבל בינן לבין התקפה אין כל קשר.
זה רק מה שרציתי להגיד, מתוך הרגשה שדבריי לא פורשו בצורה נכונה, בכוונת מתכוון. -
חשבתי על הדברים.
וזה טבעי ונורמלי שיחשבו שהגבתי בשם נטפרי.
הבעיה נמצאת בפער בין איך שאני תופס את עצמי לבין איך שתופסים אותי.
אני לא תופס את עצמי כנטפרי. יש אותי ויש את נטפרי. ולכן אני מרגיש שאני יכול להגיב גם בשם עצמי.
גם בנטפרי אני אחראי על התחום הטכנולוגי אני לא אחראי על התמיכה ולא מפקח עליה. ויש הרבה דברים בנטפרי שאני לא יודע.
לכן אני צריך להוסיף לחתימה שלי שהדברים שאני כותב מייצגים אותי. ולא בהכרח מייצגים את עמדת נטפרי.