נטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו
-
@רבקה-א
אני לא מנהל של נטפרי
פשוט כותב דברים פשוטים
שלמנהלים שעסוקים בלעבוד בשבילכם אין הזמן להיכנס כאן לקטנות ולענות בפרטיות לכל אחד
אז התנדבתי להסביר את הדברים הפשוטים האלו.
סליחה אם זה הפריע למישהו.אם אתה רוצים תשובות רק מהצוות של נטפרי המקום הוא במערכת הפניות...
-
@almog
נו באמת???
אתה רוצה להפוך את השרשור הזה לזירת התגוששות או לשרשור שיסביר למנהלי נטפרי למה צריך לפתוח את החסימה?
כשאני כותב ש"זה לא יקדם אותך" הכוונה שלא יקדם את הנושא של השרשור (דהיינו לפתוח את החסימה)
סליחה על הניסוח הלא ברור -
@nigun
לא, זה לא הניסוח. זה הגישה. -
@nigun אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
אתה לא צריך לחפש הרבה
https://www.prog.co.il/threads/את-ה-בנטפרי-בוא-לעזרת-חבר-הצביעו-באתר-של-נטפרי.732931/נראה שם שבאמת לא התכוונו להתקיף.
אבל מוזר מנין לה לפותחת הנושא, שהצבעות על פוסט בפורום מקדמות פיתוחים ?
היא כנראה התבלבלה עם ההצבעות כאן: https://netfree.link/app/#/tools/feature-request -
@ליכט אמר ב[נטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו]
נראה שם שבאמת לא התכוונו להתקיף.
אבל מוזר מנין לה לפותחת הנושא, שהצבעות על פוסט בפורום מקדמות פיתוחים ?
היא כנראה התבלבלה עם ההצבעות כאן: https://netfree.link/app/#/tools/feature-request@ליכט אם אחרי כזה קמפיין עדיין אחרי ארבעה ימים יש רק 25 הצבעות זה רק מוכיח שלמרות שזה דחוף למאיירים ובלי לזלזל בכך הצעקה פה קצת התנפחה בטעות
-
@אינו-יודע-לשאול אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
@ליכט אמר ב[נטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו]
נראה שם שבאמת לא התכוונו להתקיף.
אבל מוזר מנין לה לפותחת הנושא, שהצבעות על פוסט בפורום מקדמות פיתוחים ?
היא כנראה התבלבלה עם ההצבעות כאן: https://netfree.link/app/#/tools/feature-request@ליכט אם אחרי כזה קמפיין עדיין אחרי ארבעה ימים יש רק 25 הצבעות זה רק מוכיח שלמרות שזה דחוף למאיירים ובלי לזלזל בכך הצעקה פה קצת התנפחה בטעות
1- מאיירים הם באמת לא ציבור גדול כמו גרפיקאים, אבל האם זה אומר שבעיה שלהם
לא ראויה להתייחסות ?
2- הרבה מאיירים באמת התייאשו מנטפרי ועזבו לטובת סינונים אחרים.
אני ככל הנראה לא יעשה את זה , אבל זה ממש מתסכל , כי מדובר בבעיה מיזערית,
אני פשוט לא מצליח להבין למה חסמו את המטריאלס.@nigun אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
@רבקה-א
אני לא מנהל של נטפרי
פשוט כותב דברים פשוטים
שלמנהלים שעסוקים בלעבוד בשבילכם אין הזמן להיכנס כאן לקטנות ולענות בפרטיות לכל אחד
אז התנדבתי להסביר את הדברים הפשוטים האלו.
סליחה אם זה הפריע למישהו.אם אתה רוצים תשובות רק מהצוות של נטפרי המקום הוא במערכת הפניות...
אני באמת מעריך את טוהר כוונותיך בלעזור ולענות בפרטיות לכל אחד
אני פשוט לא מבין מניין החלטת שהבעיות שלנו הן ״קטנות״ .
מדובר בכלי עבודה שלנו, והוא הוגבל בצורה משמעותית מאד, וזה מאד יקשה על ציבור
המאיירים שרוצים להשתמש באינטרנט בצורה מהודרת.
מקווה שאתה מבין. -
@יחיאל-בלאיש אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
@אינו-יודע-לשאול אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
@ליכט אמר ב[נטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו]
נראה שם שבאמת לא התכוונו להתקיף.
אבל מוזר מנין לה לפותחת הנושא, שהצבעות על פוסט בפורום מקדמות פיתוחים ?
היא כנראה התבלבלה עם ההצבעות כאן: https://netfree.link/app/#/tools/feature-request@ליכט אם אחרי כזה קמפיין עדיין אחרי ארבעה ימים יש רק 25 הצבעות זה רק מוכיח שלמרות שזה דחוף למאיירים ובלי לזלזל בכך הצעקה פה קצת התנפחה בטעות
1- מאיירים הם באמת לא ציבור גדול כמו גרפיקאים, אבל האם זה אומר שבעיה שלהם
לא ראויה להתייחסות ?
2- הרבה מאיירים באמת התייאשו מנטפרי ועזבו לטובת סינונים אחרים.
אני ככל הנראה לא יעשה את זה , אבל זה ממש מתסכל , כי מדובר בבעיה מיזערית,
אני פשוט לא מצליח להבין למה חסמו את המטריאלס.כשכתבתי שאני כותב בלי לזלזל זה עם כל הרצינות אבל כשאחד מהמאיירים פונה כאן למנהל של נטפרי שהתייחס לבקשה בצורה מאד מכבדת בדרישה שיעזוב את כל עיסוקיו האחרים (שגם הם לצורך לקוחות נטפרי) ויתפנה לחקור את הבעיה הזאת צריך להשים לב לפורפורציות.
בעז"ה הוא יתפנה ואולי ימצא פתרון אבל יש גם דברים שעם קמפיין מתאים יביאו 500 לייקים תוך ארבעה ימים. -
@אינו-יודע-לשאול
זאת אינטרפרטציה אישית שלך להודעה הנ"ל. -
@magicode אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
ממה שביררתי במערכת הפניות אומרים שזה כבר חסום חודשיים, ולא ברור מה קרה פתאום שנוצר קמפיין בפרום על זה.
אני מניחה שכל אחד חשב שזה בעיה שלו עם הרישיון או משהו, ולאט לאט קלטנו שזה הסינון.
ככה אצלי לפחות זה היה. -
@almog אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
קשה לי להאמין שמפאת חוסר זמן, לקוחות לא יקבלו שירות. צריך פיתוח תוכנה? בבקשה. רק לא לתת הרגשה שעושים לי טובה, כאילו ביקשתי לפנים משורת הדין. לא ביקשתי את זה מהשכן, בחרתי בנטפרי כי זו העבודה שלכם. כשלקוח מבקש ממני איור, אני לא דוחה אותו מפאת חוסר זמן...
הבנתם מה הכוונה.אתה מוזמן להסביר את זה בצורה שלא תובן כדרישה חד משמעית אלא כבקשה.
אתה מתייחס לענין כאילו זה דרישת שירות מינמלי שהמנהל והמפתח הראשי של נטפרי יטפל בבעיה שלך.
בלי להיכנס לגופו של ק"ו שהוא במחילה קל וחומר של שטות. -
@אלי-ש
אני ממש לא ידעתי שפה מצביעים
https://netfree.link/app/#/tools/feature-request
גם כך אני מותשת מהכל..אולי צריך לעזוב הכל(היתי צריכה קודם)
ופשוט לומר את כל ספר התהילים שה' יעזור ואוכל להתקדם ברמה שלי בציור בעזרת הכלי המדהים הזה שקוראים לו -מטריאלס-מברשות של סטודיו קליפ
ויחד עם זה לשמור על הרוחניות של הבית שלי ולהשאר בנט פרי -
@אינו-יודע-לשאול
בשמחה.
בדר"כ כשללקוח יש דרישה (כן, לקוח משלם דורש שירות), ולבעל המלאכה אין זמן לשטויות שלו, הוא לא אומר לו "זה דורש ממני זמן שאין לי", הוא מעדן לו את זה קצת, כדי שהוא ירגיש רצוי אצלו. ככה אני למדתי בכל אופן. אני מבין שמנהל נטפרי לא עסוק במניין הלקוחות, אלא בזיכוי הרבים שלו, ואפשר לקנא בו, אבל ההודעה הנ"ל התייחסה לניסוח שכנראה נבע ממעט חוסר סבלנות והשתפשפות יתר עם בקשות אינסופיות של משתמשים.
אמרתי בפירוש "צריך פיתוח תוכנה, בבקשה". כלומר, תגיד את זה, אל תתן לי הרגשה שאין לך זמן לשטויות שלי. שיקח את כל הזמן שצריך בשביל זה, בלי לתת הרגשה של דחיה. -
@almog אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
אמרתי בפירוש "צריך פיתוח תוכנה, בבקשה". כלומר, תגיד את זה, אל תתן לי הרגשה שאין לך זמן לשטויות שלי. שיקח את כל הזמן שצריך בשביל זה, בלי לתת הרגשה של דחיה.
אני מצטער אם תגובתי נתנה תחושה שאין לי זמן לשטיות שלך.
זה לא הייתה כוונתי בכלל. -
@יחיאל-בלאיש אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
אני פשוט לא מצליח להבין למה חסמו את המטריאלס.
הכל שמה נקי? אין שמה שום בעיות של תמונות או דברים לא טובים?
-
@magicode תראה פה
@יחיאל-בלאיש אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
יש ב"מטריאלס" בגדול 5 סוגי חומרים רק 2 מהם ניתן אולי לסווג כ"דורשים בדיקה"
1 - מברשות , שאין בהם שום דבר בעייתי כלל , בשום פנים ואופן.
2- WORKSPACES - כנ"ל
3- פטרנים - אין בהם שום בעיות
4 ו- 5 הם תמונות ואביזרי תלת מימד.
בתמונות יש כמובן צורך בסינון וכן בדגמי תלת מימד.
האם אין אפשרות לפתוח לכל הפחות לפתוח את החומרים שבודאות אין בהם בעיה ? -
@magicode אני רוצה לומר לך תודה, קודם בשמי ואח"כ גם בשם קהילת המאיירים, על העזרה על הזמן שהקדשת לבדוק שוב ושוב.
אין איך לתאר לך כמה עזרת לנו!
וכן, אני רוצה גם להתנצל על ההתנפלות שהייתה כאן, (אין לי אחריות על האופי והתוכן) אבל זה היה רעיון שלי שנפנה כולם יחד.
כי כשפנינו כבודדים ענו לנו באופן שלא תיתכן אפשרות אחרת וזה כמובן תסכל את כולנו.
אז לא התכוונו לא לתקוף, ולא להתנפל, לא להכביד, אלא רק להישמע.בע"ה נמשיך לעדכן אם חל שינוי כצפוי.
שתראו שיש פה קהילה אמנם לא גדולה אבל שהיא גם חלק מכם, ובחרו בכם כי אנחנו שמחים בשירות שלכם, ויש לה גם צרכים מיוחדים.
וזו גם הזדמנות שוב לומר תודה על העבודה הנפלאה שאתם עושים תדיר, יום יום, שעה שעה, דקה דקה.
בזכותכם הבית מוגן, ויש לנו מה שבאמת נצרך.
המשיכו לעשות חיל! -
@magicode
כמובן שלא.
אבל המטריאלס שמה מחולקים לכמה סוגים , מדובר בקבצים מסוג שונה.
מברשת היא לא תמונה. ובקבצים מסוג מברשת וכן פטרנים וטקסטורות זה נקי 100 אחוז.
אם כך שלפחות קבצים אלו יהיו פתוחים להורדה .
לגבי מטריאלס מסוג תמונות וקבצים תלת מימד,
1 - אני לא יודע איך זה עובד בדיוק, אבל בכל התקופה שהמטריאלס כן היו פתוחים להורדה,
דגמי תלת מימד של אנשים , וכן תמונות שיש בהם אנשים לא ירדו לי מעולם. מה שאין כן דגמים של מבנים וכדומה. אני מבין מכך שלנטפרי יש יכולת לעשות הבחנה בין קבצים, לא יודע איך.
עד עכשיו זה עבד מצויין , ולא ראיתי מעולם שירד קובץ שיכול להיות בעייתי , גם אם ניסיתי.
2- גם אם נניח שהיו "מכשולות", דבר שגם אם קרה הוא נדיר ביותר, וכמו שבסרטונים הפתוחים בנטפרי קורה שיש איזו אישה שמציצה לחצי שנייה ולא שמו לב, ובגלל זה לא סוגרים את כל הסרטונים בכל נטפרי.
3- גם אם נניח שהמכשולות האלו הם מעט יותר שכיחים, דבר שנראה לי הזוי ולא נכון , אבל גם לו יצוייר שכך, אני מניח שאפשר למצוא פתרון כדוגמת אתר פריפיק למשל, שאפשר להוריד ממנו בלי הגבלה ממה שהתמונה שלו לא נחסמת.שוב תודה רבה לך על ההתייחסות, ויישר כח על זיכוי הרבים העצום.
-
@magicode אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
אני מצטער אם תגובתי נתנה תחושה שאין לי זמן לשטיות שלך.
זה לא הייתה כוונתי בכלל.למעשה, אני בכלל לא חושב שאתה חושב שזה שטויות. אני מאמין שזה לא מהדחופים שלך.. אבל 'שטויות' אמרו רק חבריי לפולמוס. אני מודה לך מאוד על הקדשת הזמן למרות הכל!
-
בתור ותיק כאן בפורום ובנטפרי בכלל (מעת הקמתה) אני יכול לומר שסגנון השירות לקוחות של נטפרי ובמיוחד של @magicode לא כל כך שגרתי.
זה מזכיר לי לפעמים חנויות מסויימות שהמוכר יכול להיות קצת קצר רוח אבל החנות 'מפוצצת' בלקוחות. כי אנשים יודעים שבחנות הזו לא יעבדו עליהם ולא ינסו לדחוף להם דברים שהם לא צריכים.
כך גם בנטפרי אין איזו חנפנות מזויפת או אפילו שירותיות מחויכת אלא ענייניות וגישה קונקרטית לכל בעיה.
התרגלנו אולי במקומות אחרים להתבכיין או לצעוק כדי לקבל שירות טוב, בנטפרי צריך פשוט לדבר בענייניות כדבר איש אל רעהו.
ואין מה להיבהל מהסגנון של @מגיקוד, מישהו מכיר חברה עם למעלה מ30,000! לקוחות קבועים שהמנכ"ל שלה יתכתב איתך בפורום ויענה לך על שאלות?
אז כנראה אם המנכ"ל עושה את זה, הוא עושה את זה כמו שבכיר כמוהו מתנהל. ישיר מהיר וענייני. שווה את זה. -
@יוליוס אמר בנטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו:
בתור ותיק כאן בפורום ובנטפרי בכלל (מעת הקמתה) אני יכול לומר שסגנון השירות לקוחות של נטפרי ובמיוחד של @magicode לא כל כך שגרתי.
זה מזכיר לי לפעמים חנויות מסויימות שהמוכר יכול להיות קצת קצר רוח אבל החנות 'מפוצצת' בלקוחות. כי אנשים יודעים שבחנות הזו לא יעבדו עליהם ולא ינסו לדחוף להם דברים שהם לא צריכים.
כך גם בנטפרי אין איזו חנפנות מזויפת או אפילו שירותיות מחויכת אלא ענייניות וגישה קונקרטית לכל בעיה.
התרגלנו אולי במקומות אחרים להתבכיין או לצעוק כדי לקבל שירות טוב, בנטפרי צריך פשוט לדבר בענייניות כדבר איש אל רעהו.
ואין מה להיבהל מהסגנון של @מגיקוד, מישהו מכיר חברה עם למעלה מ30,000! לקוחות קבועים שהמנכ"ל שלה יתכתב איתך בפורום ויענה לך על שאלות?
אז כנראה אם המנכ"ל עושה את זה, הוא עושה את זה כמו שבכיר כמוהו מתנהל. ישיר מהיר וענייני. שווה את זה.במקומות אחרים, כאשר אתה נותן שירות B2B, זה מחייב החזקת יחידת פיתוח שתתן מענה SOS כאשר הלקוח שלך שהוא בעצמו נותן שירות - אינו יכול לשרת את הלקוחות שלו בגלל בעיה אצלך - בתחילת השרשרת.
עם כל הכבוד וההערכה למג'יקוד, אני סבור שיש מקום להבין שכיום נטפרי מהווה עוגן של הצלה לבעלי מקצוע מתחומים רבים, אשר כל תחום בפני עצמו אינו מהווה למעשה 'אחוז נכבד' ממשתמשי נטפרי, אך תגובה בסגנון 'אם נמצא זמן נטפל בזה' מהווה עבורם נזק כלכלי ניכר, בו בזמן שהיה מצופה מנטפרי לכבד את עצמה ולתת מענה לאנשי המקצוע שבחרו בנטפרי מתוך הבנה שהסינון נועד לאפשר להם לעבוד בצורה נקייה באופן שוטף, ולא לנטרל את עבודתם.@nigun יש כאן בעלי מקצוע שיתכן שהצד הטכני הוא לא הצד החזק שלהם, והם מגלים לפתע שהסיבה שהתוכנה שלהם תקולה היא בגלל חסימה גורפת של נטפרי. הנזק הכספי שנגרם לבעלי המקצוע אמור לנגוע לליבך, ולאפשר לך להבין שיש אנשים שעובדים עם תוכנה אחת בעיקר, וחסימה שלה - ככל שהיא מוצדקת, ראויה והכרחית, היא חסימה, והיא פוגעת להם בכיס, ואפשר להבין את כאב הלב שלהם, גם אם אתה לא סבור, ובצדק, שיש לפתוח את הכל באופן גורף ללא פיקוח.