שוב פעם 019?...
-
@frize37 אז למה יש עומס בתמיכה טלפונית של 019?
כבר רבע שעה על הקו, וזה בקושי מתקדם. -
פוסט זה נמחק! -
אני עם 019 כרגע
לא חווה בעיות
וכשיש אני מקבל מבול של טלפונים
אז כרגע אני לא רואה משהו מיוחד
שלח לי מייל אני יבדוק -
@frize37 שלחתי לך מייל.
זה חייב להיות או עומס על המכונת סינון או תקלה ב 019.
אצלי הכל בסדר, הDSL יציב, וגם אתחלתי את הראוטר. -
גם אני חוה ניתוקים כל כמה הדקות.
וזה לא פעם ראשונה. -
גם לי הרבה ניתוקים דקה כן דקה לא
019 קווי
מעצבן נוראאאאאאאאאאאאא -
כנ"ל
בלתי נסבל. -
גם לי יש ניתוקים חוזרים כמה ימים
בתמיכה של 019 מיד שאלו אם זה קו נטפרי ואמרו שיש כבר כמה ימים תלונות,
וזה לא בידיהם אלא תקלה של נטפרי, בכל זאת בדקו לי ואמרו שמצידם הכל תקין.
בעת כתיבת התגובה היו לי לפחות ארבעה ניתוקים. -
גם לי יש ניתוקים חוזרים כמה ימים
בתמיכה של 019 מיד שאלו אם זה קו נטפרי ואמרו שיש כבר כמה ימים תלונות,
וזה לא בידיהם אלא תקלה של נטפרי, בכל זאת בדקו לי ואמרו שמצידם הכל תקין.
בעת כתיבת התגובה היו לי לפחות ארבעה ניתוקים. -
תבדקו פינג
ping -t 8.8.8.8אם יש כאלו שלא חוזרים זה בדרך כלל אומר שהבעיה אצל הספק. כלומר 019.
והם האחרונים שיכולים להאשים את נטפרי אחרי שחצי מהרשת שלהם הייתה מושבתת מיום שני בלילה ועד שלישי בבוקר ולא ברור לי מה היה הסיפור שמה.
-
בדקתי פינג לא יודע לפענח את זה.
יש כאן צילום מסך -
@משה-לוי
זה ניתוקים חוץ מכמה שורות בודדות -
@magicode אמר בשוב פעם 019?...:
תבדקו פינג
ping -t 8.8.8.8אם יש כאלו שלא חוזרים זה בדרך כלל אומר שהבעיה אצל הספק. כלומר 019.
והם האחרונים שיכולים להאשים את נטפרי אחרי שחצי מהרשת שלהם הייתה מושבתת מיום שני בלילה ועד שלישי בבוקר ולא ברור לי מה היה הסיפור שמה.
גם לי ניתוקים כל הזמן מתחילת הערב רק לצטט את המה שכתוב כאן לקח לי המון זמן והתקשרתי ל019 והם עשו בדיקה וטענו שהבעיה בנטפרי ודיברתי עם נטפרי שהנציג אמר לי תעבור חברה האם באמת אין פיתרון
ואיך בודקים פינג? -
גם אני חווה כעת ניתוקים.
זה כבר עבר את גבול הסיבולת שלי.
אולי מישהו מפה יגלה לנו אחת ולתמיד איזה ספק/תשתית שעובד עם נטפרי הינו הכי טוב מבחינת שירות והעדר ניתוקים?
שאלתי את עובדי נטפרי על כך כבר כמה פעמים, אך הם מתחמקים (אולי בצדק) מתשובה. -
@שואב-מים יש לי חיבור עם ספק RL במקום אחר, עובד מעולה.
אבל פעם בכמה זמן הוא דורש ממני התחברות מחדש לנטפרי. משהו מוזר.
חוצמזה הוא בסדר גמור -
גם אצלי הכל מאוד איטי
יש באתר נטפרי כזה עמוד
מה זה אומר להחליף פילטר?
מישהו ניסה אחד מהדברים הכתובים שם וזה עזר לו? -
גם אצלי יש ניתוקים ועובד בצורה איטית
השאלה מה הפתרון?
לעבור לחברה אחרת, הרי בכל מקום יכול להיות בעיות.
או שפשוט לדאוג לגיבוי של ספק נוסף -
גם אני באותה סירה ,
אני מקווה שזה לא מקרה שנפל בין הכסאות - בין נטפרי ל019,
משהו יודע לעדכן אם זה בטיפול ואיפה זה עומד? -
פתרון שכרגע מצאתי...
עברתי לRL בחמש דק' וזהו.
הכל תקין... -
סיוט
הבעיה היא ב019 דווקא?