איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!
-
סתם רעיון.
אני בטוח שכמעט כל משתמש בנטפרי מרגיש שרק הוא היחיד שכרגע שולח פניה
ככה שכל העובדים המשועממים של נטפרי מחכים רק לו שישלח פניה.
מה שיצר הרגשה שאיך יתכן שלוקח כמה שעות אם אני היחיד.אני חושב שאפשר לעשות עיגול מראה בכל רגע נתון כמה פניות יש בהמתנה בכללי
וכמה לפי קטגוריה
נניח יש
2756 בכללי ברגע זה
מתוכם:
729 בדיקת וידאו
1067 בדיקת אתר
30 פניה מיוחדת מתמשכת.
גוי של אינטרמט וכו וכו(אני אישית גם מרגיש איטיות בבדיקה
אני דרך כלל יושב על המחשב בשעות הערב/לילה
ורוב הסרטונים/אתרים שאני שולח אני לוקח בחשבון שהם יחזרו רק בבוקר) -
@magicode
מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
אפשר להעלות את זה להצבעה
זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי -
@יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור
אשמח להצביע בעד
וכדאי שתיפתח על כל נושא חדש -
@דנדי אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
@magicode
מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
אפשר להעלות את זה להצבעה
זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשריכבר הציעו את בעבר מגיקוד בתנגד לכך זה ייצר סוג ב של פניות
-
תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי
אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה
ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב
אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]
סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]
-
לא הבנתי
אם שולחים פניה עם נקודה 1 זה לוקח יותר זמן
אם זה דחוף מוספים נקודות
אם נגמר הנקודות קונים עוד
זה אומר שמי שיש לו כמה פניות וכולם דחופות משלם יותר
זה המצב היום, בשביל מה צריך להעלות מחיר? -
@ליכט אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
@nigun
הפניה קיבלה תוית נוספת כלשהיא ?עכשיו אני רואה שיש לו תווית רובוט
צודק -
@מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו
[אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
זה האתר
וזה הלינק להורדה
https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3יכול להיות שזה בעיה בגלל שצריך להרשם לאתר בשביל לשמוע את הסאונד
-
@דנדי אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
@מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו
[אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
זה האתר
וזה הלינק להורדה
https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3יכול להיות שזה בעיה בגלל שצריך להרשם לאתר בשביל לשמוע את הסאונד
ובניסוח אחר: נראה שהקישור הוא לא לקובץ סטטי, אלא ככל הנראה הקישור מנותח ע"י קוד בשרת שמחזיר את הקובץ המתאים בהתאם לכללים שנקבעו - ביניהם התחברות לאתר.
-
@מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי
אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה
ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב
אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]
סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]
ידוע לכל שנטפרי לא מפרסמת את עצמה
בלקוחות המרוצים והסינון הנעדר מפרסמים אותה.יש לקוחות שבנטפרי שבכל מיני מסלולים כך שכמות הפניות שהם שולחים קרובה מאוד כנראה לאפס
ויש במסלול הכי פתוח ששם יש את עיקר הפניות והם הבעיתיים ואני בניהם.בקיצור מה שבאתי להגיד זה:
שהפתרון של להוסיף כסף הוא יותר בסגנון של פלסטר (נטפרי שווים הרבה יותר מ 15 20 שקל בחודש).
כיוון שכל הזמן מצטרפים עוד ועוד לקוחות ולאט לאט גם הם שולחים פניות אז תעלה ב 5 ועוד שנה או שתים תעלה ב 10 -
@מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו
[אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
זה האתר
וזה הלינק להורדה
https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3הקישור הישיר הוא:
https://freesound.org/data/previews/372/372209_6687700-hq.mp3 -
לא חושב שהסטטיסטיקה קובעת, כי לדוגמה שיר שנשלח לבדיקה, נפתח בד"כ ממש תוך זמן קצר, ומשפיע על הסטטיסטיקה.
אבל כמעט כל אתר שהוא טיפה מקצועי, "מועבר למחלקה המתאימה" וכדומה. לדוגמה פניה #2083568 (שכבר טופלה) -
@מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]
לא מבין את ההיגיון.
הרי אני מקבל את אותו שירות (יש 2 מחשבים בבית) בדיוק כמו של מי שיש לו מחשב אחד.
יש לי את אותו מספר נקודות והכל.
אז למה שאשלם יותר?!?!
הרי גם לספק האינטרנט, אני משלם אותו מחיר (וכמובן חבילת הגלישה לא מוכפלת... יש 100GB או 50, לא זוכר, ושני המחשבים ביחד יושבים עליה) -
אגב, ביום האחרון כמה פניות ששלחתי עם נקודה אחת נענו בתוך פחות משעה.
-
לכבוד המנהל המסור @magicode
אני רוצה להבהיר קצת את הדברים מפתיחת האשכולאשתי עובדת בהייטק ועברה עבודה לפני כשלושה חודשים
כיום ראיונות העבודה מתבצעים באופן מלא דרך פגישות ZOOM ושאר אמצעים טכנולוגיים
והעבודה היא היברידית ולפעמים רק מהבית.כדי להגיש קו"ח לחברות ההייטק אתה צריך להיכנס לאתר שלהם ולמלאות טפסים
ובשביל ראיון העבודה לפעמים יש צורך (תוך כדי הראיון) להתחבר לשרת מרוחק או לאתר פנימי של החברה המדוברת.ובשלב שני כשמתקבלים לעבודה החדשה יש צורך להשתמש בהרבה אתרים וממשקים של המקום החדש
ולשלוח הרבה פניות לפתיחת אתרים וחסימות.בכל אחד מהשלבים האלו לא ניתן לתפקד אם אין מענה מיידי מהחברה
ולאחר כ 6 שנים שימוש בנטפרי הגעתי למצב שהייתי מוכרח להחזיק גם סים ללא סינון.לסיכום:
אני לא חושב שנטפרי חייבת לי משהו,
אין שום סעיף שמחייב מענה בתוך זמן מסוים.אבל אני פונה בשאלה/הצעה
האם ניתן לייעל את השירות
לדוגמא מי שנצרך למענה דחוף יוכל להוסיף נקודות/כסף
אולי אפילו ניתן להקצות לטובת זה עובד מיוחד שיקבל טיפ מכל פנייה דחופה
וזה יהיה תמריץ לעובד לפתור בעיות בזריזות -
פוסט זה נמחק! -
@yits מסכים איתך לגמרי!! זה פשוט מחריד ההמתנה ( פעם זה היה הרבה הרבה יותר מהר בצורה משמעותית) חייבים לעשות משהו בנידון! בשביל דברים פשוטים לגמרי לפעמים אני מחכה חצי יום ( ואני שם שלש נקודות!!) פשוט הזוי!!!!
-
@daf אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
@yits מסכים איתך לגמרי!! זה פשוט מחריד ההמתנה ( פעם זה היה הרבה הרבה יותר מהר בצורה משמעותית) חייבים לעשות משהו בנידון! בשביל דברים פשוטים לגמרי לפעמים אני מחכה חצי יום ( ואני שם שלש נקודות!!) פשוט הזוי!!!!
מהיכי תיתי שזה פשוט לגמרי? תרצה לשתף?
-
@ברצינות שלפני שנה כשהיית שולח כזה פנייה עם כוכב אחד הייתי מקבל תשובה אחרי עשר דקות גג
-
@magicode
קודם כל תודה, ושוב תודה.
על נטפרי, על השירות, ועל המסירות. תודה!!!
ולעניינינו - גם אנכי הדל חושב שיש איטיות.
הסטטיסטיקה - תגדיר ממחצית השנה האחרונה. זו לא חוכמה לעשות סטטיסטיקה מתחילת קום המדינה...
תשלום למיידי - לא אמור ליצור פניות סוג ב', אלא פניות דחופות., לכאורה לעשות כזה דבר זה פתרון מצויין (לפחות בעיני אדם פשוט כמוני...). ברור שיש שצריכים מיייייייד, וברור שזה לא מצב רגיל. למה שזה לא יהיה הפתרון?
לשלם כסף על מחשבים נוספים - היגיון חלקי. מחד, הרי הוא לא גולש יותר, מאידך הוא יותר מנצל את חבילת הגלישה שלו, ויותר מכביד על המערכת.
מה שנאמר ע"י @ב-ר-אש-ית-ב-ר-א שלהוסיף כסף זה פלסטר, כיון שמצטרפים עוד, ושוב יש הכבדה נוספת - חשוב שוב! כיצטרפו עוד ישלמו עוד ויהיה כסף לעוד עובדים. ככה זה כל שירות - הכל גדל במקביל (וצריך מאוד לשים לב שזה גדל במקביל... ולא רק הצריכה...)