• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    66 פוסטים 30 כותבים 3.4k צפיות 24 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • magicodeM מנותק
      magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      אני לא מבין מה כל הדוגמאות.
      קורה שיש פניות שלוקחות יותר זמן בגלל כל מיני סיבות.
      אני לא חושב שזה בעיה כרגע. אני חושב שהסטסטיקה די נכונה. וזה מה שחשוב.

      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • nkN מנותק
        nk
        נערך לאחרונה על ידי

        האמת
        חייב להגיד תודה לנטפרי על כל מה שהם נותנים
        אני אישית גם מרגיש את זה
        (לדעתי חווים איטיות כי אני שולח לפחות חצי מהפניות של נטפרי ביום😊 😊 😊 😊 😊 )

        עד לפני כמה ימים במרכז הפניות הופיעה שיש עובדים שלא מרגישים כך שתיתכן האטה
        לדעתי זה עדין הסיבה
        אם כי הורידו כי זה סתם מציק.
        (אם כי לא מסביר את התיאור של חצי שנה- האמת לא זוכר)

        מרכיבים חלומות מגלים עולמות
        סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
        מבית - פאזלית
        לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
        הפצה: 058-327-8060
        מייל: pazalit24@gmail.com
        https://www.youtube.com/@pazalit24
        https://youtu.be/tVelDCgtQlA

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מנסה @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode

          לכבוד הרב הנכבד מאוד

          אני חלילה לא מנסה לזלזל או משהו כזה, העניין שאני לא יכול לחכות 7 שעות לצליל פשוט.

          אם נדרש שנשלם יותר כסף על נטפרי נשלם
          אם צריך להוסיף בודקים או לסדר דברים שיוכלו להיבדק אוטומטית או כל שיפור אחר זה לא ביכולתנו אבל בהחלט ביכולתכם.

          אנא, אתם מצילים כ"כ הרבה יהודים אבל תחשבו על כאלה שלא יכולים לחכות ויכולים בגלל זה לעזוב את הסינון [חלילה לא אני אבל אני מכיר מישהו כזה שביטל את הסינון בגלל שעובד במקום לחוץ ואין לו זמן לחכות כמה שעות לכל קובץ או אתר]

          אנחנו ב2022 מקבלים חבילות של 100 מ"ב לשניה וכאן מדובר על 7 שעות לקובץ של 3 שניות [אני לא משווה, אבל בשביל ההמחשה]

          אנא, אין לי כסף לתרום לכם כעת חצי מליון שקל ולהקים מערך שלם, אבל אם נראה שהציבור מתלונן [ולא תיאמתי אם אף אחד חלילה, נכנסתי לפורום רק בשביל לבדוק אם כתבו כאן משהו על עיכוב מיוחד היום], כנראה צריך לסדר שזה יהיה יותר מהיר.

          כמדומה לי שניתן לצאת בקמפיין העלאת 5 ש"ח נוספים או לחילופין לפחות למי שיש כמה מחשבים על אותו חשבון ומאלפי השקלים שזה יוסיף כל חודש ניתן יהיה להתקדם קצת

          וכמובן תודה רבה

          אין כמו נטפרי

          magicodeM B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • magicodeM מנותק
            magicode @מנסה
            נערך לאחרונה על ידי magicode

            @מנסה
            אני לא מכיר את הפניה שלך.
            יתכן והיא מורכבת וממתינה לטיפול.
            (לעיתים אורך הצליל לא משליך על גודל המורכבות.)

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            מ ד Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ מנותק
              מנסה @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode

              כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו

              [אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
              a1f36edc-700a-4379-8b68-77089de86d52-image.png

              זה האתר

              וזה הלינק להורדה
              https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3

              ד אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • nkN מנותק
                nk
                נערך לאחרונה על ידי

                סתם רעיון.

                אני בטוח שכמעט כל משתמש בנטפרי מרגיש שרק הוא היחיד שכרגע שולח פניה
                ככה שכל העובדים המשועממים של נטפרי מחכים רק לו שישלח פניה.
                מה שיצר הרגשה שאיך יתכן שלוקח כמה שעות אם אני היחיד.

                אני חושב שאפשר לעשות עיגול מראה בכל רגע נתון כמה פניות יש בהמתנה בכללי
                וכמה לפי קטגוריה
                נניח יש
                2756 בכללי ברגע זה
                מתוכם:
                729 בדיקת וידאו
                1067 בדיקת אתר
                30 פניה מיוחדת מתמשכת.
                גוי של אינטרמט וכו וכו

                (אני אישית גם מרגיש איטיות בבדיקה
                אני דרך כלל יושב על המחשב בשעות הערב/לילה
                ורוב הסרטונים/אתרים שאני שולח אני לוקח בחשבון שהם יחזרו רק בבוקר)

                מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                מבית - פאזלית
                לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                הפצה: 058-327-8060
                מייל: pazalit24@gmail.com
                https://www.youtube.com/@pazalit24
                https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                • ד מנותק
                  דנדי @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי דנדי

                  @magicode
                  מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
                  אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
                  ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
                  ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
                  אפשר להעלות את זה להצבעה
                  זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי

                  nkN מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • nkN מנותק
                    nk @יעקב.אא
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                    אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

                    אשמח להצביע בעד
                    וכדאי שתיפתח על כל נושא חדש

                    מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                    סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                    מבית - פאזלית
                    לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                    הפצה: 058-327-8060
                    מייל: pazalit24@gmail.com
                    https://www.youtube.com/@pazalit24
                    https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • nkN מנותק
                      nk @דנדי
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @דנדי אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                      @magicode
                      מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
                      אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
                      ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
                      ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
                      אפשר להעלות את זה להצבעה
                      זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי

                      כבר הציעו את בעבר מגיקוד בתנגד לכך זה ייצר סוג ב של פניות

                      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                      מבית - פאזלית
                      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                      הפצה: 058-327-8060
                      מייל: pazalit24@gmail.com
                      https://www.youtube.com/@pazalit24
                      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        מנסה @דנדי
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @דנדי

                        תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי

                        אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה

                        ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב

                        אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]

                        סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]

                        ב מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • M מנותק
                          moshe39
                          נערך לאחרונה על ידי

                          לא הבנתי
                          אם שולחים פניה עם נקודה 1 זה לוקח יותר זמן
                          אם זה דחוף מוספים נקודות
                          אם נגמר הנקודות קונים עוד
                          זה אומר שמי שיש לו כמה פניות וכולם דחופות משלם יותר
                          זה המצב היום, בשביל מה צריך להעלות מחיר?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                          • nigunN מנותק
                            nigun @ליכט
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @ליכט אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                            @nigun
                            הפניה קיבלה תוית נוספת כלשהיא ?

                            עכשיו אני רואה שיש לו תווית רובוט
                            צודק

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ד מנותק
                              דנדי @מנסה
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                              @magicode

                              כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו

                              [אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
                              a1f36edc-700a-4379-8b68-77089de86d52-image.png

                              זה האתר

                              וזה הלינק להורדה
                              https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3

                              יכול להיות שזה בעיה בגלל שצריך להרשם לאתר בשביל לשמוע את הסאונד

                              ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ב מנותק
                                ברצינות @דנדי
                                נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                @דנדי אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                @מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                @magicode

                                כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו

                                [אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
                                a1f36edc-700a-4379-8b68-77089de86d52-image.png

                                זה האתר

                                וזה הלינק להורדה
                                https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3

                                יכול להיות שזה בעיה בגלל שצריך להרשם לאתר בשביל לשמוע את הסאונד

                                ובניסוח אחר: נראה שהקישור הוא לא לקובץ סטטי, אלא ככל הנראה הקישור מנותח ע"י קוד בשרת שמחזיר את הקובץ המתאים בהתאם לכללים שנקבעו - ביניהם התחברות לאתר.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ב מנותק
                                  בְּרֵאשִׁ֖ית בָּרָ֣א @מנסה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                  @דנדי

                                  תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי

                                  אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה

                                  ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב

                                  אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]

                                  סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]

                                  ידוע לכל שנטפרי לא מפרסמת את עצמה
                                  בלקוחות המרוצים והסינון הנעדר מפרסמים אותה.

                                  יש לקוחות שבנטפרי שבכל מיני מסלולים כך שכמות הפניות שהם שולחים קרובה מאוד כנראה לאפס
                                  ויש במסלול הכי פתוח ששם יש את עיקר הפניות והם הבעיתיים ואני בניהם.

                                  בקיצור מה שבאתי להגיד זה:
                                  שהפתרון של להוסיף כסף הוא יותר בסגנון של פלסטר (נטפרי שווים הרבה יותר מ 15 20 שקל בחודש).
                                  כיוון שכל הזמן מצטרפים עוד ועוד לקוחות ולאט לאט גם הם שולחים פניות אז תעלה ב 5 ועוד שנה או שתים תעלה ב 10

                                  אפר שריפהא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • אהרן שובקסא מנותק
                                    אהרן שובקס @מנסה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                    @magicode

                                    כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו

                                    [אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
                                    a1f36edc-700a-4379-8b68-77089de86d52-image.png

                                    זה האתר

                                    וזה הלינק להורדה
                                    https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3

                                    הקישור הישיר הוא:
                                    https://freesound.org/data/previews/372/372209_6687700-hq.mp3

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • צדיק תמיםצ מנותק
                                      צדיק תמים
                                      נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                      לא חושב שהסטטיסטיקה קובעת, כי לדוגמה שיר שנשלח לבדיקה, נפתח בד"כ ממש תוך זמן קצר, ומשפיע על הסטטיסטיקה.
                                      אבל כמעט כל אתר שהוא טיפה מקצועי, "מועבר למחלקה המתאימה" וכדומה. לדוגמה פניה #2083568 (שכבר טופלה)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12 @מנסה
                                        נערך לאחרונה על ידי מישהו12

                                        @מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                        וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]

                                        לא מבין את ההיגיון.
                                        הרי אני מקבל את אותו שירות (יש 2 מחשבים בבית) בדיוק כמו של מי שיש לו מחשב אחד.
                                        יש לי את אותו מספר נקודות והכל.
                                        אז למה שאשלם יותר?!?!
                                        הרי גם לספק האינטרנט, אני משלם אותו מחיר (וכמובן חבילת הגלישה לא מוכפלת... יש 100GB או 50, לא זוכר, ושני המחשבים ביחד יושבים עליה)

                                        הבלוג שלי
                                        https://aiv-dev.github.io/

                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • ב מנותק
                                          ברצינות @מישהו12
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          אגב, ביום האחרון כמה פניות ששלחתי עם נקודה אחת נענו בתוך פחות משעה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • Y מנותק
                                            yits @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי yits

                                            לכבוד המנהל המסור @magicode
                                            אני רוצה להבהיר קצת את הדברים מפתיחת האשכול

                                            אשתי עובדת בהייטק ועברה עבודה לפני כשלושה חודשים
                                            כיום ראיונות העבודה מתבצעים באופן מלא דרך פגישות ZOOM ושאר אמצעים טכנולוגיים
                                            והעבודה היא היברידית ולפעמים רק מהבית.

                                            כדי להגיש קו"ח לחברות ההייטק אתה צריך להיכנס לאתר שלהם ולמלאות טפסים
                                            ובשביל ראיון העבודה לפעמים יש צורך (תוך כדי הראיון) להתחבר לשרת מרוחק או לאתר פנימי של החברה המדוברת.

                                            ובשלב שני כשמתקבלים לעבודה החדשה יש צורך להשתמש בהרבה אתרים וממשקים של המקום החדש
                                            ולשלוח הרבה פניות לפתיחת אתרים וחסימות.

                                            בכל אחד מהשלבים האלו לא ניתן לתפקד אם אין מענה מיידי מהחברה
                                            ולאחר כ 6 שנים שימוש בנטפרי הגעתי למצב שהייתי מוכרח להחזיק גם סים ללא סינון.

                                            לסיכום:
                                            אני לא חושב שנטפרי חייבת לי משהו,
                                            אין שום סעיף שמחייב מענה בתוך זמן מסוים.

                                            אבל אני פונה בשאלה/הצעה
                                            האם ניתן לייעל את השירות
                                            לדוגמא מי שנצרך למענה דחוף יוכל להוסיף נקודות/כסף
                                            אולי אפילו ניתן להקצות לטובת זה עובד מיוחד שיקבל טיפ מכל פנייה דחופה
                                            וזה יהיה תמריץ לעובד לפתור בעיות בזריזות

                                            לקניה והנחות ב KSP כנסו מכאן.
                                            למוצרים עם הנחה מכאן.

                                            מ D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון