• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    66 פוסטים 30 כותבים 3.4k צפיות 24 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yits @shraga
      נערך לאחרונה על ידי

      @shraga
      מדובר באתרים פשוטים, ממש לא תוכנות עם סינון תעבורה ועוד.

      הפניה שלי נענתה ממש לפני כמה דקות והיא נשלחה בשעה 20:09
      בהתחלה הפניה הייתה עם נקודה אחת, וכמה דקות לפני שפתחו לי הוספתי שתי נקודות.

      14ea6f6c-2550-4505-9050-d8a499d3550e-image.png

      לקניה והנחות ב KSP כנסו מכאן.
      למוצרים עם הנחה מכאן.

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ב מנותק
        ברצינות @yits
        נערך לאחרונה על ידי

        @yits מנסיון אישי, פניות בשעות הערב עם נקודה אחת - נענות לפעמים רק למחרת בבוקר.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ד מנותק
          דנדי @yits
          נערך לאחרונה על ידי

          @yits וואו מוזר ממש
          כי דווקא אני שלחתי קישור והגיבו לי מייד ובגלל שלא יכלו לפתוח את האתר העלו לי 600MB של תמונות אישיות שאני יוכל להוריד
          אז בהזדמנות זאת אני גם רוצה לומר להם תודה ענקית

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • י מנותק
            יעקב.אא
            נערך לאחרונה על ידי

            אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

            ד nkN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
            • ד מנותק
              דנדי @יעקב.אא
              נערך לאחרונה על ידי

              @יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

              אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

              תנסה להעלות את זה לדיוון בהצעות לשיפור פה בפורום

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • nigunN מנותק
                nigun @yits
                נערך לאחרונה על ידי

                @yits
                גם אני שמתי לב שיש לפעמים קצת איטיות לאחרונה
                אולי אתרים באנגלית מאושרים רק על ידי עובדים מסויימים וזה יוצר צוואר בקבוק לפעמים
                למשל כששלחתי בקשה לאתר הזה קיבלתי תגובה (בשעה 16:58):

                הפניה הועברה לגורמים המתאימים,
                המענה עלול לקחת זמן רב יותר.

                והוא נפתח רק ב9:23 בבוקר שלמחרת.

                אחד תםא ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • אחד תםא מנותק
                  אחד תם @nigun
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nigun
                  גם לי נראה שיש האטה משמעותית

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ליכטל מנותק
                    ליכט @nigun
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @nigun
                    הפניה קיבלה תוית נוספת כלשהיא ?

                    nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • מ מנותק
                      מנסה
                      נערך לאחרונה על ידי מנסה

                      כן, גם אני שלחתי בבוקר קובץ שמע ל 3 שניות לבדיקה [עם נקודה אחת...] ועד עכשיו לא חזרו אליי, כ7 שעות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • magicodeM מנותק
                        magicode
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אני לא מבין מה כל הדוגמאות.
                        קורה שיש פניות שלוקחות יותר זמן בגלל כל מיני סיבות.
                        אני לא חושב שזה בעיה כרגע. אני חושב שהסטסטיקה די נכונה. וזה מה שחשוב.

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • nkN מנותק
                          nk
                          נערך לאחרונה על ידי

                          האמת
                          חייב להגיד תודה לנטפרי על כל מה שהם נותנים
                          אני אישית גם מרגיש את זה
                          (לדעתי חווים איטיות כי אני שולח לפחות חצי מהפניות של נטפרי ביום😊 😊 😊 😊 😊 )

                          עד לפני כמה ימים במרכז הפניות הופיעה שיש עובדים שלא מרגישים כך שתיתכן האטה
                          לדעתי זה עדין הסיבה
                          אם כי הורידו כי זה סתם מציק.
                          (אם כי לא מסביר את התיאור של חצי שנה- האמת לא זוכר)

                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                          מבית - פאזלית
                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                          הפצה: 058-327-8060
                          מייל: pazalit24@gmail.com
                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מנסה @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode

                            לכבוד הרב הנכבד מאוד

                            אני חלילה לא מנסה לזלזל או משהו כזה, העניין שאני לא יכול לחכות 7 שעות לצליל פשוט.

                            אם נדרש שנשלם יותר כסף על נטפרי נשלם
                            אם צריך להוסיף בודקים או לסדר דברים שיוכלו להיבדק אוטומטית או כל שיפור אחר זה לא ביכולתנו אבל בהחלט ביכולתכם.

                            אנא, אתם מצילים כ"כ הרבה יהודים אבל תחשבו על כאלה שלא יכולים לחכות ויכולים בגלל זה לעזוב את הסינון [חלילה לא אני אבל אני מכיר מישהו כזה שביטל את הסינון בגלל שעובד במקום לחוץ ואין לו זמן לחכות כמה שעות לכל קובץ או אתר]

                            אנחנו ב2022 מקבלים חבילות של 100 מ"ב לשניה וכאן מדובר על 7 שעות לקובץ של 3 שניות [אני לא משווה, אבל בשביל ההמחשה]

                            אנא, אין לי כסף לתרום לכם כעת חצי מליון שקל ולהקים מערך שלם, אבל אם נראה שהציבור מתלונן [ולא תיאמתי אם אף אחד חלילה, נכנסתי לפורום רק בשביל לבדוק אם כתבו כאן משהו על עיכוב מיוחד היום], כנראה צריך לסדר שזה יהיה יותר מהיר.

                            כמדומה לי שניתן לצאת בקמפיין העלאת 5 ש"ח נוספים או לחילופין לפחות למי שיש כמה מחשבים על אותו חשבון ומאלפי השקלים שזה יוסיף כל חודש ניתן יהיה להתקדם קצת

                            וכמובן תודה רבה

                            אין כמו נטפרי

                            magicodeM B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                            • magicodeM מנותק
                              magicode @מנסה
                              נערך לאחרונה על ידי magicode

                              @מנסה
                              אני לא מכיר את הפניה שלך.
                              יתכן והיא מורכבת וממתינה לטיפול.
                              (לעיתים אורך הצליל לא משליך על גודל המורכבות.)

                              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                              מ ד Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • מ מנותק
                                מנסה @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode

                                כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו

                                [אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
                                a1f36edc-700a-4379-8b68-77089de86d52-image.png

                                זה האתר

                                וזה הלינק להורדה
                                https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3

                                ד אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • nkN מנותק
                                  nk
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  סתם רעיון.

                                  אני בטוח שכמעט כל משתמש בנטפרי מרגיש שרק הוא היחיד שכרגע שולח פניה
                                  ככה שכל העובדים המשועממים של נטפרי מחכים רק לו שישלח פניה.
                                  מה שיצר הרגשה שאיך יתכן שלוקח כמה שעות אם אני היחיד.

                                  אני חושב שאפשר לעשות עיגול מראה בכל רגע נתון כמה פניות יש בהמתנה בכללי
                                  וכמה לפי קטגוריה
                                  נניח יש
                                  2756 בכללי ברגע זה
                                  מתוכם:
                                  729 בדיקת וידאו
                                  1067 בדיקת אתר
                                  30 פניה מיוחדת מתמשכת.
                                  גוי של אינטרמט וכו וכו

                                  (אני אישית גם מרגיש איטיות בבדיקה
                                  אני דרך כלל יושב על המחשב בשעות הערב/לילה
                                  ורוב הסרטונים/אתרים שאני שולח אני לוקח בחשבון שהם יחזרו רק בבוקר)

                                  מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                  סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                  מבית - פאזלית
                                  לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                  הפצה: 058-327-8060
                                  מייל: pazalit24@gmail.com
                                  https://www.youtube.com/@pazalit24
                                  https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                  • ד מנותק
                                    דנדי @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי דנדי

                                    @magicode
                                    מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
                                    אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
                                    ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
                                    ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
                                    אפשר להעלות את זה להצבעה
                                    זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי

                                    nkN מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • nkN מנותק
                                      nk @יעקב.אא
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                      אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

                                      אשמח להצביע בעד
                                      וכדאי שתיפתח על כל נושא חדש

                                      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                      מבית - פאזלית
                                      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                      הפצה: 058-327-8060
                                      מייל: pazalit24@gmail.com
                                      https://www.youtube.com/@pazalit24
                                      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • nkN מנותק
                                        nk @דנדי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @דנדי אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                        @magicode
                                        מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
                                        אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
                                        ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
                                        ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
                                        אפשר להעלות את זה להצבעה
                                        זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי

                                        כבר הציעו את בעבר מגיקוד בתנגד לכך זה ייצר סוג ב של פניות

                                        מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                        סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                        מבית - פאזלית
                                        לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                        הפצה: 058-327-8060
                                        מייל: pazalit24@gmail.com
                                        https://www.youtube.com/@pazalit24
                                        https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מנסה @דנדי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @דנדי

                                          תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי

                                          אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה

                                          ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב

                                          אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]

                                          סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]

                                          ב מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • M מנותק
                                            moshe39
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            לא הבנתי
                                            אם שולחים פניה עם נקודה 1 זה לוקח יותר זמן
                                            אם זה דחוף מוספים נקודות
                                            אם נגמר הנקודות קונים עוד
                                            זה אומר שמי שיש לו כמה פניות וכולם דחופות משלם יותר
                                            זה המצב היום, בשביל מה צריך להעלות מחיר?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון