• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    66 פוסטים 30 כותבים 3.4k צפיות 24 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • shragaS מנותק
      shraga @yits
      נערך לאחרונה על ידי

      לפי הסטטיסטיקה,
      יש 50 אחוז סיכוי שטיפול בפניה שנשלחה עכשיו (ב1 בלילה...) עם שלוש נקודות תיענה בתוך חצי שעה, ומסתבר שבשעות היום הסטטיסטיקה תהיה גבוהה יותר לטובת טיפול מהיר, אז זה קצת מוזר מה שאתם חשים.
      מדובר אולי בפניות שדורשות טיפול מקצועי יותר? הקלטות תעבורה וכדו'? או פניות פשוטות לפתיחת אתר?
      e3ce4ac3-4ae3-4a76-90b4-1d69470869ab-image.png

      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • Y מנותק
        yits @shraga
        נערך לאחרונה על ידי

        @shraga
        מדובר באתרים פשוטים, ממש לא תוכנות עם סינון תעבורה ועוד.

        הפניה שלי נענתה ממש לפני כמה דקות והיא נשלחה בשעה 20:09
        בהתחלה הפניה הייתה עם נקודה אחת, וכמה דקות לפני שפתחו לי הוספתי שתי נקודות.

        14ea6f6c-2550-4505-9050-d8a499d3550e-image.png

        לקניה והנחות ב KSP כנסו מכאן.
        למוצרים עם הנחה מכאן.

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב מנותק
          ברצינות @yits
          נערך לאחרונה על ידי

          @yits מנסיון אישי, פניות בשעות הערב עם נקודה אחת - נענות לפעמים רק למחרת בבוקר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ד מנותק
            דנדי @yits
            נערך לאחרונה על ידי

            @yits וואו מוזר ממש
            כי דווקא אני שלחתי קישור והגיבו לי מייד ובגלל שלא יכלו לפתוח את האתר העלו לי 600MB של תמונות אישיות שאני יוכל להוריד
            אז בהזדמנות זאת אני גם רוצה לומר להם תודה ענקית

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • י מנותק
              יעקב.אא
              נערך לאחרונה על ידי

              אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

              ד nkN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
              • ד מנותק
                דנדי @יעקב.אא
                נערך לאחרונה על ידי

                @יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

                תנסה להעלות את זה לדיוון בהצעות לשיפור פה בפורום

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • nigunN מנותק
                  nigun @yits
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @yits
                  גם אני שמתי לב שיש לפעמים קצת איטיות לאחרונה
                  אולי אתרים באנגלית מאושרים רק על ידי עובדים מסויימים וזה יוצר צוואר בקבוק לפעמים
                  למשל כששלחתי בקשה לאתר הזה קיבלתי תגובה (בשעה 16:58):

                  הפניה הועברה לגורמים המתאימים,
                  המענה עלול לקחת זמן רב יותר.

                  והוא נפתח רק ב9:23 בבוקר שלמחרת.

                  אחד תםא ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • אחד תםא מנותק
                    אחד תם @nigun
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @nigun
                    גם לי נראה שיש האטה משמעותית

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ליכטל מנותק
                      ליכט @nigun
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @nigun
                      הפניה קיבלה תוית נוספת כלשהיא ?

                      nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ מנותק
                        מנסה
                        נערך לאחרונה על ידי מנסה

                        כן, גם אני שלחתי בבוקר קובץ שמע ל 3 שניות לבדיקה [עם נקודה אחת...] ועד עכשיו לא חזרו אליי, כ7 שעות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • magicodeM מנותק
                          magicode
                          נערך לאחרונה על ידי

                          אני לא מבין מה כל הדוגמאות.
                          קורה שיש פניות שלוקחות יותר זמן בגלל כל מיני סיבות.
                          אני לא חושב שזה בעיה כרגע. אני חושב שהסטסטיקה די נכונה. וזה מה שחשוב.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • nkN מנותק
                            nk
                            נערך לאחרונה על ידי

                            האמת
                            חייב להגיד תודה לנטפרי על כל מה שהם נותנים
                            אני אישית גם מרגיש את זה
                            (לדעתי חווים איטיות כי אני שולח לפחות חצי מהפניות של נטפרי ביום😊 😊 😊 😊 😊 )

                            עד לפני כמה ימים במרכז הפניות הופיעה שיש עובדים שלא מרגישים כך שתיתכן האטה
                            לדעתי זה עדין הסיבה
                            אם כי הורידו כי זה סתם מציק.
                            (אם כי לא מסביר את התיאור של חצי שנה- האמת לא זוכר)

                            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                            מבית - פאזלית
                            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                            הפצה: 058-327-8060
                            מייל: pazalit24@gmail.com
                            https://www.youtube.com/@pazalit24
                            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מנסה @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode

                              לכבוד הרב הנכבד מאוד

                              אני חלילה לא מנסה לזלזל או משהו כזה, העניין שאני לא יכול לחכות 7 שעות לצליל פשוט.

                              אם נדרש שנשלם יותר כסף על נטפרי נשלם
                              אם צריך להוסיף בודקים או לסדר דברים שיוכלו להיבדק אוטומטית או כל שיפור אחר זה לא ביכולתנו אבל בהחלט ביכולתכם.

                              אנא, אתם מצילים כ"כ הרבה יהודים אבל תחשבו על כאלה שלא יכולים לחכות ויכולים בגלל זה לעזוב את הסינון [חלילה לא אני אבל אני מכיר מישהו כזה שביטל את הסינון בגלל שעובד במקום לחוץ ואין לו זמן לחכות כמה שעות לכל קובץ או אתר]

                              אנחנו ב2022 מקבלים חבילות של 100 מ"ב לשניה וכאן מדובר על 7 שעות לקובץ של 3 שניות [אני לא משווה, אבל בשביל ההמחשה]

                              אנא, אין לי כסף לתרום לכם כעת חצי מליון שקל ולהקים מערך שלם, אבל אם נראה שהציבור מתלונן [ולא תיאמתי אם אף אחד חלילה, נכנסתי לפורום רק בשביל לבדוק אם כתבו כאן משהו על עיכוב מיוחד היום], כנראה צריך לסדר שזה יהיה יותר מהיר.

                              כמדומה לי שניתן לצאת בקמפיין העלאת 5 ש"ח נוספים או לחילופין לפחות למי שיש כמה מחשבים על אותו חשבון ומאלפי השקלים שזה יוסיף כל חודש ניתן יהיה להתקדם קצת

                              וכמובן תודה רבה

                              אין כמו נטפרי

                              magicodeM B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                              • magicodeM מנותק
                                magicode @מנסה
                                נערך לאחרונה על ידי magicode

                                @מנסה
                                אני לא מכיר את הפניה שלך.
                                יתכן והיא מורכבת וממתינה לטיפול.
                                (לעיתים אורך הצליל לא משליך על גודל המורכבות.)

                                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                מ ד Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • מ מנותק
                                  מנסה @magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @magicode

                                  כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו

                                  [אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
                                  a1f36edc-700a-4379-8b68-77089de86d52-image.png

                                  זה האתר

                                  וזה הלינק להורדה
                                  https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3

                                  ד אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • nkN מנותק
                                    nk
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    סתם רעיון.

                                    אני בטוח שכמעט כל משתמש בנטפרי מרגיש שרק הוא היחיד שכרגע שולח פניה
                                    ככה שכל העובדים המשועממים של נטפרי מחכים רק לו שישלח פניה.
                                    מה שיצר הרגשה שאיך יתכן שלוקח כמה שעות אם אני היחיד.

                                    אני חושב שאפשר לעשות עיגול מראה בכל רגע נתון כמה פניות יש בהמתנה בכללי
                                    וכמה לפי קטגוריה
                                    נניח יש
                                    2756 בכללי ברגע זה
                                    מתוכם:
                                    729 בדיקת וידאו
                                    1067 בדיקת אתר
                                    30 פניה מיוחדת מתמשכת.
                                    גוי של אינטרמט וכו וכו

                                    (אני אישית גם מרגיש איטיות בבדיקה
                                    אני דרך כלל יושב על המחשב בשעות הערב/לילה
                                    ורוב הסרטונים/אתרים שאני שולח אני לוקח בחשבון שהם יחזרו רק בבוקר)

                                    מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                    סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                    מבית - פאזלית
                                    לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                    הפצה: 058-327-8060
                                    מייל: pazalit24@gmail.com
                                    https://www.youtube.com/@pazalit24
                                    https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                    • ד מנותק
                                      דנדי @magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי דנדי

                                      @magicode
                                      מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
                                      אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
                                      ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
                                      ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
                                      אפשר להעלות את זה להצבעה
                                      זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי

                                      nkN מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • nkN מנותק
                                        nk @יעקב.אא
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                        אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

                                        אשמח להצביע בעד
                                        וכדאי שתיפתח על כל נושא חדש

                                        מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                        סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                        מבית - פאזלית
                                        לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                        הפצה: 058-327-8060
                                        מייל: pazalit24@gmail.com
                                        https://www.youtube.com/@pazalit24
                                        https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • nkN מנותק
                                          nk @דנדי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @דנדי אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                          @magicode
                                          מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
                                          אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
                                          ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
                                          ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
                                          אפשר להעלות את זה להצבעה
                                          זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי

                                          כבר הציעו את בעבר מגיקוד בתנגד לכך זה ייצר סוג ב של פניות

                                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                          מבית - פאזלית
                                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                          הפצה: 058-327-8060
                                          מייל: pazalit24@gmail.com
                                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ מנותק
                                            מנסה @דנדי
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @דנדי

                                            תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי

                                            אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה

                                            ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב

                                            אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]

                                            סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]

                                            ב מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון