איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!
-
לפי הסטטיסטיקה,
יש 50 אחוז סיכוי שטיפול בפניה שנשלחה עכשיו (ב1 בלילה...) עם שלוש נקודות תיענה בתוך חצי שעה, ומסתבר שבשעות היום הסטטיסטיקה תהיה גבוהה יותר לטובת טיפול מהיר, אז זה קצת מוזר מה שאתם חשים.
מדובר אולי בפניות שדורשות טיפול מקצועי יותר? הקלטות תעבורה וכדו'? או פניות פשוטות לפתיחת אתר?
-
@shraga
מדובר באתרים פשוטים, ממש לא תוכנות עם סינון תעבורה ועוד.הפניה שלי נענתה ממש לפני כמה דקות והיא נשלחה בשעה 20:09
בהתחלה הפניה הייתה עם נקודה אחת, וכמה דקות לפני שפתחו לי הוספתי שתי נקודות. -
@yits מנסיון אישי, פניות בשעות הערב עם נקודה אחת - נענות לפעמים רק למחרת בבוקר.
-
@yits וואו מוזר ממש
כי דווקא אני שלחתי קישור והגיבו לי מייד ובגלל שלא יכלו לפתוח את האתר העלו לי 600MB של תמונות אישיות שאני יוכל להוריד
אז בהזדמנות זאת אני גם רוצה לומר להם תודה ענקית -
אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור
-
@יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור
תנסה להעלות את זה לדיוון בהצעות לשיפור פה בפורום
-
-
@nigun
גם לי נראה שיש האטה משמעותית -
@nigun
הפניה קיבלה תוית נוספת כלשהיא ? -
כן, גם אני שלחתי בבוקר קובץ שמע ל 3 שניות לבדיקה [עם נקודה אחת...] ועד עכשיו לא חזרו אליי, כ7 שעות
-
אני לא מבין מה כל הדוגמאות.
קורה שיש פניות שלוקחות יותר זמן בגלל כל מיני סיבות.
אני לא חושב שזה בעיה כרגע. אני חושב שהסטסטיקה די נכונה. וזה מה שחשוב. -
האמת
חייב להגיד תודה לנטפרי על כל מה שהם נותנים
אני אישית גם מרגיש את זה
(לדעתי חווים איטיות כי אני שולח לפחות חצי מהפניות של נטפרי ביום )עד לפני כמה ימים במרכז הפניות הופיעה שיש עובדים שלא מרגישים כך שתיתכן האטה
לדעתי זה עדין הסיבה
אם כי הורידו כי זה סתם מציק.
(אם כי לא מסביר את התיאור של חצי שנה- האמת לא זוכר) -
לכבוד הרב הנכבד מאוד
אני חלילה לא מנסה לזלזל או משהו כזה, העניין שאני לא יכול לחכות 7 שעות לצליל פשוט.
אם נדרש שנשלם יותר כסף על נטפרי נשלם
אם צריך להוסיף בודקים או לסדר דברים שיוכלו להיבדק אוטומטית או כל שיפור אחר זה לא ביכולתנו אבל בהחלט ביכולתכם.אנא, אתם מצילים כ"כ הרבה יהודים אבל תחשבו על כאלה שלא יכולים לחכות ויכולים בגלל זה לעזוב את הסינון [חלילה לא אני אבל אני מכיר מישהו כזה שביטל את הסינון בגלל שעובד במקום לחוץ ואין לו זמן לחכות כמה שעות לכל קובץ או אתר]
אנחנו ב2022 מקבלים חבילות של 100 מ"ב לשניה וכאן מדובר על 7 שעות לקובץ של 3 שניות [אני לא משווה, אבל בשביל ההמחשה]
אנא, אין לי כסף לתרום לכם כעת חצי מליון שקל ולהקים מערך שלם, אבל אם נראה שהציבור מתלונן [ולא תיאמתי אם אף אחד חלילה, נכנסתי לפורום רק בשביל לבדוק אם כתבו כאן משהו על עיכוב מיוחד היום], כנראה צריך לסדר שזה יהיה יותר מהיר.
כמדומה לי שניתן לצאת בקמפיין העלאת 5 ש"ח נוספים או לחילופין לפחות למי שיש כמה מחשבים על אותו חשבון ומאלפי השקלים שזה יוסיף כל חודש ניתן יהיה להתקדם קצת
וכמובן תודה רבה
אין כמו נטפרי
-
@מנסה
אני לא מכיר את הפניה שלך.
יתכן והיא מורכבת וממתינה לטיפול.
(לעיתים אורך הצליל לא משליך על גודל המורכבות.) -
כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו
[אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
זה האתר
וזה הלינק להורדה
https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3 -
סתם רעיון.
אני בטוח שכמעט כל משתמש בנטפרי מרגיש שרק הוא היחיד שכרגע שולח פניה
ככה שכל העובדים המשועממים של נטפרי מחכים רק לו שישלח פניה.
מה שיצר הרגשה שאיך יתכן שלוקח כמה שעות אם אני היחיד.אני חושב שאפשר לעשות עיגול מראה בכל רגע נתון כמה פניות יש בהמתנה בכללי
וכמה לפי קטגוריה
נניח יש
2756 בכללי ברגע זה
מתוכם:
729 בדיקת וידאו
1067 בדיקת אתר
30 פניה מיוחדת מתמשכת.
גוי של אינטרמט וכו וכו(אני אישית גם מרגיש איטיות בבדיקה
אני דרך כלל יושב על המחשב בשעות הערב/לילה
ורוב הסרטונים/אתרים שאני שולח אני לוקח בחשבון שהם יחזרו רק בבוקר) -
@magicode
מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
אפשר להעלות את זה להצבעה
זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי -
@יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור
אשמח להצביע בעד
וכדאי שתיפתח על כל נושא חדש -
@דנדי אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
@magicode
מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
אפשר להעלות את זה להצבעה
זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשריכבר הציעו את בעבר מגיקוד בתנגד לכך זה ייצר סוג ב של פניות
-
תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי
אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה
ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב
אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]
סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]