• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    66 פוסטים 30 כותבים 3.4k צפיות 24 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב מנותק
      ברצינות @yits
      נערך לאחרונה על ידי

      @yits מנסיון אישי, פניות בשעות הערב עם נקודה אחת - נענות לפעמים רק למחרת בבוקר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ד מנותק
        דנדי @yits
        נערך לאחרונה על ידי

        @yits וואו מוזר ממש
        כי דווקא אני שלחתי קישור והגיבו לי מייד ובגלל שלא יכלו לפתוח את האתר העלו לי 600MB של תמונות אישיות שאני יוכל להוריד
        אז בהזדמנות זאת אני גם רוצה לומר להם תודה ענקית

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • י מנותק
          יעקב.אא
          נערך לאחרונה על ידי

          אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

          ד nkN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
          • ד מנותק
            דנדי @יעקב.אא
            נערך לאחרונה על ידי

            @יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

            אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

            תנסה להעלות את זה לדיוון בהצעות לשיפור פה בפורום

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • nigunN מנותק
              nigun @yits
              נערך לאחרונה על ידי

              @yits
              גם אני שמתי לב שיש לפעמים קצת איטיות לאחרונה
              אולי אתרים באנגלית מאושרים רק על ידי עובדים מסויימים וזה יוצר צוואר בקבוק לפעמים
              למשל כששלחתי בקשה לאתר הזה קיבלתי תגובה (בשעה 16:58):

              הפניה הועברה לגורמים המתאימים,
              המענה עלול לקחת זמן רב יותר.

              והוא נפתח רק ב9:23 בבוקר שלמחרת.

              אחד תםא ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • אחד תםא מנותק
                אחד תם @nigun
                נערך לאחרונה על ידי

                @nigun
                גם לי נראה שיש האטה משמעותית

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ליכטל מנותק
                  ליכט @nigun
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nigun
                  הפניה קיבלה תוית נוספת כלשהיא ?

                  nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ מנותק
                    מנסה
                    נערך לאחרונה על ידי מנסה

                    כן, גם אני שלחתי בבוקר קובץ שמע ל 3 שניות לבדיקה [עם נקודה אחת...] ועד עכשיו לא חזרו אליי, כ7 שעות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • magicodeM מנותק
                      magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אני לא מבין מה כל הדוגמאות.
                      קורה שיש פניות שלוקחות יותר זמן בגלל כל מיני סיבות.
                      אני לא חושב שזה בעיה כרגע. אני חושב שהסטסטיקה די נכונה. וזה מה שחשוב.

                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • nkN מנותק
                        nk
                        נערך לאחרונה על ידי

                        האמת
                        חייב להגיד תודה לנטפרי על כל מה שהם נותנים
                        אני אישית גם מרגיש את זה
                        (לדעתי חווים איטיות כי אני שולח לפחות חצי מהפניות של נטפרי ביום😊 😊 😊 😊 😊 )

                        עד לפני כמה ימים במרכז הפניות הופיעה שיש עובדים שלא מרגישים כך שתיתכן האטה
                        לדעתי זה עדין הסיבה
                        אם כי הורידו כי זה סתם מציק.
                        (אם כי לא מסביר את התיאור של חצי שנה- האמת לא זוכר)

                        מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                        סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                        מבית - פאזלית
                        לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                        הפצה: 058-327-8060
                        מייל: pazalit24@gmail.com
                        https://www.youtube.com/@pazalit24
                        https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מנסה @magicode
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @magicode

                          לכבוד הרב הנכבד מאוד

                          אני חלילה לא מנסה לזלזל או משהו כזה, העניין שאני לא יכול לחכות 7 שעות לצליל פשוט.

                          אם נדרש שנשלם יותר כסף על נטפרי נשלם
                          אם צריך להוסיף בודקים או לסדר דברים שיוכלו להיבדק אוטומטית או כל שיפור אחר זה לא ביכולתנו אבל בהחלט ביכולתכם.

                          אנא, אתם מצילים כ"כ הרבה יהודים אבל תחשבו על כאלה שלא יכולים לחכות ויכולים בגלל זה לעזוב את הסינון [חלילה לא אני אבל אני מכיר מישהו כזה שביטל את הסינון בגלל שעובד במקום לחוץ ואין לו זמן לחכות כמה שעות לכל קובץ או אתר]

                          אנחנו ב2022 מקבלים חבילות של 100 מ"ב לשניה וכאן מדובר על 7 שעות לקובץ של 3 שניות [אני לא משווה, אבל בשביל ההמחשה]

                          אנא, אין לי כסף לתרום לכם כעת חצי מליון שקל ולהקים מערך שלם, אבל אם נראה שהציבור מתלונן [ולא תיאמתי אם אף אחד חלילה, נכנסתי לפורום רק בשביל לבדוק אם כתבו כאן משהו על עיכוב מיוחד היום], כנראה צריך לסדר שזה יהיה יותר מהיר.

                          כמדומה לי שניתן לצאת בקמפיין העלאת 5 ש"ח נוספים או לחילופין לפחות למי שיש כמה מחשבים על אותו חשבון ומאלפי השקלים שזה יוסיף כל חודש ניתן יהיה להתקדם קצת

                          וכמובן תודה רבה

                          אין כמו נטפרי

                          magicodeM B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                          • magicodeM מנותק
                            magicode @מנסה
                            נערך לאחרונה על ידי magicode

                            @מנסה
                            אני לא מכיר את הפניה שלך.
                            יתכן והיא מורכבת וממתינה לטיפול.
                            (לעיתים אורך הצליל לא משליך על גודל המורכבות.)

                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                            מ ד Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • מ מנותק
                              מנסה @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode

                              כלום וחצי יש אתר לצלילים חינמיים ויש שם קובץ שמע אני יכול לצרף אותו כאן ותגיד לי מה הבעיה בו

                              [אני יכול להבין שאולי יש חשש שבאתר שם יש צלילים בעיתיים, אבל בשביל זה יש בודקים]
                              a1f36edc-700a-4379-8b68-77089de86d52-image.png

                              זה האתר

                              וזה הלינק להורדה
                              https://freesound.org/people/original_sound/sounds/372209/download/372209__original-sound__confirmation-ascending-1.mp3

                              ד אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • nkN מנותק
                                nk
                                נערך לאחרונה על ידי

                                סתם רעיון.

                                אני בטוח שכמעט כל משתמש בנטפרי מרגיש שרק הוא היחיד שכרגע שולח פניה
                                ככה שכל העובדים המשועממים של נטפרי מחכים רק לו שישלח פניה.
                                מה שיצר הרגשה שאיך יתכן שלוקח כמה שעות אם אני היחיד.

                                אני חושב שאפשר לעשות עיגול מראה בכל רגע נתון כמה פניות יש בהמתנה בכללי
                                וכמה לפי קטגוריה
                                נניח יש
                                2756 בכללי ברגע זה
                                מתוכם:
                                729 בדיקת וידאו
                                1067 בדיקת אתר
                                30 פניה מיוחדת מתמשכת.
                                גוי של אינטרמט וכו וכו

                                (אני אישית גם מרגיש איטיות בבדיקה
                                אני דרך כלל יושב על המחשב בשעות הערב/לילה
                                ורוב הסרטונים/אתרים שאני שולח אני לוקח בחשבון שהם יחזרו רק בבוקר)

                                מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                מבית - פאזלית
                                לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                הפצה: 058-327-8060
                                מייל: pazalit24@gmail.com
                                https://www.youtube.com/@pazalit24
                                https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                • ד מנותק
                                  דנדי @magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי דנדי

                                  @magicode
                                  מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
                                  אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
                                  ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
                                  ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
                                  אפשר להעלות את זה להצבעה
                                  זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי

                                  nkN מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • nkN מנותק
                                    nk @יעקב.אא
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @יעקב-אא אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                    אפשר לעשות שאם מבקשים אתר , תתבצע עליו איזה בדיקה מקדימה של רובוט המלל , ואם עבר יפתח מיד עם חסימת תמונות וכו' , ורק אח"כ שיבדק ע"י אנשי הבדיקה יוחלט אם להשאיר אותו פתוח או לסגור

                                    אשמח להצביע בעד
                                    וכדאי שתיפתח על כל נושא חדש

                                    מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                    סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                    מבית - פאזלית
                                    לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                    הפצה: 058-327-8060
                                    מייל: pazalit24@gmail.com
                                    https://www.youtube.com/@pazalit24
                                    https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • nkN מנותק
                                      nk @דנדי
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @דנדי אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                      @magicode
                                      מה שמ @מנסה אומר זה באמת יכול להיות רעיון כללי וא מהשהו ספיציפי על איזה צלי שהוא צריך
                                      אולי יהיה איזה שהוא מסלול פרימיום שיעלה מצידי 100 ש"ח לחודש
                                      ולהם יהיה בדיקה מהירה ושירות vip ועוד כל מיני דברים של עשירים מפונקים
                                      ואז זה יעזור להרבה אנשים שלא מסתדרים עם הממשק ואופן הטיפול בפניות
                                      אפשר להעלות את זה להצבעה
                                      זה דבר שדורש מחשבה אבל בהחלט אפשרי

                                      כבר הציעו את בעבר מגיקוד בתנגד לכך זה ייצר סוג ב של פניות

                                      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                      מבית - פאזלית
                                      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                      הפצה: 058-327-8060
                                      מייל: pazalit24@gmail.com
                                      https://www.youtube.com/@pazalit24
                                      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ מנותק
                                        מנסה @דנדי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @דנדי

                                        תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי

                                        אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה

                                        ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב

                                        אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]

                                        סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]

                                        ב מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • M מנותק
                                          moshe39
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          לא הבנתי
                                          אם שולחים פניה עם נקודה 1 זה לוקח יותר זמן
                                          אם זה דחוף מוספים נקודות
                                          אם נגמר הנקודות קונים עוד
                                          זה אומר שמי שיש לו כמה פניות וכולם דחופות משלם יותר
                                          זה המצב היום, בשביל מה צריך להעלות מחיר?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                          • nigunN מנותק
                                            nigun @ליכט
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @ליכט אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                            @nigun
                                            הפניה קיבלה תוית נוספת כלשהיא ?

                                            עכשיו אני רואה שיש לו תווית רובוט
                                            צודק

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון