נטסטיק רק לגיבוי
-
אני מחובר לנטפרי ע"י חיבור קווי לו אני זקוק לצורך עבודה.
דא עקא שאני נאלץ לעיתים רחוקות אך לא נדירות גם לחיבור אלחוטי (כגון בנסיעות וכדו' או שלא נמצאים בבית כמה ימים וכו')
אני מדגיש שבאופן קבוע ורגיל אני משתמש בחיבור קווי בעקבות הצורך באיכות קליטה ומהירות גלישה, ולכן אני לא משתמש בסטיק באופן קבוע (ניסיתי בעבר תקופה ולא הלך...)
עכשיו, לגבי החיוב של נטפרי אין כל בעיה כי אפשר להגדיר חיבור בקלות, ובסיום השימוש לנתק את החיבור באזור האישי וכך לשלם לפי שימוש.
אלא שהבעיה היא התשלום לספק, בכל חברות התקשורת שעובדות עם נטפרי החבילה המינימאלית הינה 1 GB בסביבות 20 ש"ח לחודש כך שאם נעשה חשבון ונניח לא השתמשתי בחיבור שלשה חודשים אז זרקתי 60 ש"ח לפח בשביל יום אחד שהייתי ממש חייב את זה לכל היום.
מה שאני זקוק לו זה חבילת גלישה בסגנון של טוקמן שיעבוד עם נטפרי אותו ניתן להטעין (בקלות באתר) נניח ב15 שקל ליום או לג'יגה כך שאם פתאום אני נוסע מהבית לכמה ימים אני יכול להטעין את הסטיק בכמה שאני צריך ולחסוך את החיבור המיותר בשאר הזמן.
לחילופין יכול לעזור לי גם חבילה מינימאלית של חצי ג'יגה וכדו' ב10 שקל לחודש עם אפשרות לשדרוג בקלות למקרה חירום ובכל מקרה במחיר ששווה את ההפסד.
השכרה של סטיק לא רלוונטי מכיוון שאני גר בעיר שזה לא מצוי כמעט.
כמו שאמרתי סטיק כבר יש לי וגם סים, החיבור לנטפרי לא בעיה כאמור
אבל הספק, מה עושים עם הספק.
מישהו ניסה?
יש רעיון מה עושים? -
@איש-צדיק בקש מחנות סים לא מופעל, כשאתה צריך את זה הפעל אותו, ואז כשאתה יודע שלא תשתמש בו שוב לזמן מה בטל אותו ובקש מחנות סים חדש לא מופעל
-
@shloimy95 נדמה לי שיותר קל להקפיא את הקו לא?
-
@shloimy95 אמר בנטסטיק רק לגיבוי:
@איש-צדיק בקש מחנות סים לא מופעל, כשאתה צריך את זה הפעל אותו, ואז כשאתה יודע שלא תשתמש בו שוב לזמן מה בטל אותו ובקש מחנות סים חדש לא מופעל
@אליהו-התלמיד-חכם אמר בנטסטיק רק לגיבוי:
@shloimy95 נדמה לי שיותר קל להקפיא את הקו לא?
הרעיון טוב, אבל הבעיה היא שזה קצת מסובך ומעצבן לפתוח את הקו ולסגור כל פעם, ונניח שאתה פתאום צריך את זה ב2 בלילה ואין שירות לקוחות.
-
@איש-צדיק אז גם להפעיל לכאו' אתה לא יכול.
-
@אליהו-התלמיד-חכם
כרגע יש לי עדיין את הקו הנייד, כך שאני לא צריך להפעיל אותו אלא רק להקפיא.
ולגבי להקפיא זה גם מה שהציעו לי ביוסי תקשורת לעשות והם הבטיחו שבשעות הפעילות זה ייקח כל פעם דקות בודדות, זה מכסה את רוב השעות הרלוונטיות (8:00-20:00) אבל לא בשעות אחרות.
זה כנראה מה שאני יאלץ לעשות,
אבל, מכיון שאני מעלה הצעה ולכאורה אמור להיות לזה ביקוש כלשהו (ולא רק לאנשים כמוני אלא גם לכאלו שנזקקים לאינטרנט פה ושם או בתקופות מסוימות בשנה וכדו') אני חושב שאם יציפו את הצורך אולי חברות התקשורת ימצאו איזה מסלול שיענה על הצורך הזה (אפילו אם יעלה קצת יותר אבל לא יהיה חיוב קבוע -סתם)
אני חושב שיש בטח הרבה מאד אנשים שנאלצים להשתמש ברשת אבל ישמחו מאד אם זה יהיה נקודתי ובקלות. -
@איש-צדיק רעיון מעולה! טוקמן לנטפרי, הלוואי ומישהו יאמץ את הרעיון!
-
לי יש נטסטיק עם קו של 019 שאני מפעיל על פי הצורך, וכמו שציינו כאן הבעיה העיקרית היא שניתן להפעיל רק בשעות הפעילות של מחלקת מכירות.
בעיקרון יש ל019 אופציה להפעיל דרך האתר, אבל הם אומרים שבהוראת נטפרי האופציה הזאת לא פעילה, אני לא יודע למה.
@magicode זה נכון? יש סיכוי לפתור את הבעיה בדרך אחרת ויחזירו את ההפעלה העצמית דרך האתר? -
@yonig20
בנתיים מה שעשיתי כמו שדובר כאן זה להקפיא את הקו דרך השירות לקוחות
זה באמת לקח שניה וחצי והוא טען שכך גם יקח בהפעלה המחודשת, מקווה.
דרך אגב שירות מעולה של יוסי תקשורת.