מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה
-
תקופת מה תהיתי לגבי הנושא הזה שוב לאחרונה
ואני בעצמי פתחתי נושא על אותו רעיון כאן
ואז ניזכרתי....
ש-הי למה בכלל יש נטפרי לבילוי?
למשעוממים?
לאתרי חדשות?
נטפרי הוקמה בדיוק בשביל צרכי עבודה.
כך שכל נקודה אפילו חינמית בה שווה זהב!!!ב
עדין אני תומך של הרעיון ואף הצבעתי עברו
אני חושב שהבעיה קצת יותר עמוקה
וכאחד שצופה שנטפרי הולכת להתרחב בשנים הקרובות חיביים
לעשות שינוי בתשתיות ולא שינוים נקודתיים.
הוי אומר:לדוגמא ככל שמתרחב מעגל משתמשי נטפרי יש יותר תמונות שנשלחות לבדיקה
הפתרון הנקודתי: לפתוח עוד סניף של בודקים בהודו.
פתרון שורשי: פיתוח רובוט זיהוי שישתכלל עם הזמן לבדיקת התמונות
(מדברי מגיקוד משמע שזה בבדיקה- רק לא ברור איפה זה עומד)ככל שמתרחב מעגל המשתמשים יש בכללי יותר פניות בשלל נושאים
הפתרון הנקודתי: גיוס כח אדם נוסף.
הפתרון השורשי: רובוט שמזהה בעיות ופותר אותם לבדדוגמאות לרובוט הנ"ל
פותח האשכול כתב שצריך את הוידאו כ MP3 כאשר הוא נחסם.
נטפרי יכולים לבדוק את הערוץ המדובר,
ואם התוכן הכללי של הערוץ אכן מאושר.אז אפשר לעשות כזה דבר:
הוא שולח פניה לבדיקת וידאו, הוידאו נשלח לבדיקה בינתיים
במקביל - מקבל על ידי הרובוט באופן אוטומטי ומיידי את הווידאו כ MP3
אם המתנה של פחות מדקה!!!!ולא חסר דוגמאות
לגבי זה כתבתי שכדאי לעשות אפליקציה לאזור האישי
ויהיה ניתן להתקין אותו על טאבלט
ובמחשב על וונדוס 11
כמובן שאפשר לפתח לבד ואפשר גם בתשלום
עלות האפלקציה 3000 שח כולל מעמ עלות חודשית 14$
יש חברה שהופכת אתר לאפליקציה
וכן
כאן ניתן לראות רשימה של אתרים שכבר עשו את זה
היתרון שמעדכנים רק את האתר והתוכן משתקף באפליקציה באופן מיידי.
(נכון שזה פרסומת, לי אין כל רווח מיזה, עבדתי בחברה הזאת כמה ימים)באפליקציה כזאת אפשר להכניס כמויות של אפשרויות,
שיכולים לחסוך המון זמן של מתן שירות
למשל לאחרונה היסתבכתי עם התקנה של אפליקציה חשובה מאוד שההיתי חייב לעדכן דחוף ובסבב של כמה ימים במערכת הפניות למצא פתרון לבעיה לא עלה דבר.
עד שהשם פקח עני והבנתי שיכול להיות שזה קשור למקום אחסון
שעוד רגע ואוזל לגמרי מהמכשיר
מה שלי לקח כמה ימים לקשר - רובוט עושה בשניה!!!לא מעט פעמים שולחים קישור והוא בכלל לא תקין
תשובה לזה מקבל לאחר זמן מה, על ידי נציג אנושי,
תשובה לזה אפשר לקבל על ידי רובוט תוך מספק שניות!!יש פניות ששולחים ולאחר מספר שעות מקבל את ההודעה המוכנה מראש
הפניה עברה למחלקה הרלוונטית
המענה עלול לקחת זמן רב יותר
בבדיקת ערוץ למשלבמקום שנציג מקצועי יבזבז את הזמן של כדי לענות למשתמשים תשובות מאין אלו
ניתן לפתור את הבעיה מהשורש על ידי תגיות
אני משתמש בנטפרי מעל לשנתים
אני כבר יותר כל פניה לאיזה מחלקה קשורה (לפחות 95% מהפניות)
אפשר לתת לי כמשתמש שכבר מכיר את העבודה לתייג את זה מראש
ולחסוך זמן תמיכה של תומך מראשעריכה: וברוך השם עלה עוד רעיון בענין של תגיות/הודעות מוכנות מראש
ברגע שבאמת יעשו את זה,
תומך שיודע רק עברית יוכל לטפל בחלק מהפניות שנישלחו באנגלית.
ובכל שפה אחרת שזה יתרון עצום!!!
נכון שלא מאה אחוז מהפניות התומך ידע לטפל אבל חלק נכבד מאוד בהחלט כן.
לדוגמה אם שולחים קישור לאתר ומצמידים לא תגית באנגלית
" לבדיקת התמונות פנו לנטפרי"
אז תומך יוכל לטפל בכך גם אם לא יודע בכלל אנגלית!!!!וכן שיפור אזור הפניות כפי שנכתב כאן שחלק מהדברים שם כבר נעשו
שלחתי ערוץ של גוגל לבדיקה והערוץ לא אושר
לאחר תקופה ראיתי עוד מספר ערוצים של גוגל ושלחתי גם אותם לבדיקה
(מנקודות שקניתי בכסף)
ובנהם גם את הערוץ שכבר שלחתי כבר לבדיקה (בערוצים אין הבדל בין לא נבדק לחסום)
לאחר זמן קיבלתי תשובה שלא ניתן לפתוח את הערוץ הזה
ומאוד יכול להיות שעוד משתמשים שלחו כבר או ישלחו את הערוץ הזה לבדיקה
במקום לחכות שנציג יתן תשובה
רובוט יכול לזהות שהערוץ הזה כבר נבדק - ונשאר חסום ולתת תשובה באופן מידי
אפילו לפני שבכלל שולחים את הפניה!!דברים נוספים שניתן להוסיף לרובוט
הודעות קופצות על פונקציות שחסומות באתר ספציפי
משיכת קישור האתר מימנו נשלח לבדיקה
הודעות קבועות/תגיות
וכן גם כאן
סימון וידאו שנישלח לבדיקה
וידאו ואתרים שנישלחו לבדיקה
והרשימה עוד ארוכה מאוד........דברים שניתן להוסיף לאפליקציה/תוכנה.
שליטה מרחוק חובה ביחוד כאשר מדובר במבוגר שממש מסתבך עם אני דקס וכדומהברגע שכל כך הרבה דברים יעשו באופן אוטומטי,
העומס על מערכת הפניות ירד באופן משמעותי ,
ומימלה הפניות שניתן לפתור רק על ידי נציב אנושי יטפלו על ידם,
באופן מקצועי ומהיר הרבה יותר.ואז באמת כל נקודה תיהיה שווה ז-ה-ב!
אפילו נקודה חינמית. -
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
והרשימה עוד ארוכה מאוד........
מקרה שהיה לי, ששלחתי קישור לאתר בכתובת שלא קיימת (עם 3 נקודות), והתברר שטעיתי בכתובת והאתר שחיפשתי כבר פתוח מזמן.
אם היה רובוט, לא היה צריך לחכות לתומך כדי שיבדוק את זה...
-
@עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
והרשימה עוד ארוכה מאוד........
מקרה שהיה לי, ששלחתי קישור לאתר בכתובת שלא קיימת (עם 3 נקודות), והתברר שטעיתי בכתובת והאתר שחיפשתי כבר פתוח מזמן.
אם היה רובוט, לא היה צריך לחכות לתומך כדי שיבדוק את זה...
אם היה רובוט הוא היה מודיעה לך לפני שבכלל ההיתה עושה שלח על הפניה.
-
-
@עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
והרשימה עוד ארוכה מאוד........
מקרה שהיה לי, ששלחתי קישור לאתר בכתובת שלא קיימת (עם 3 נקודות), והתברר שטעיתי בכתובת והאתר שחיפשתי כבר פתוח מזמן.
אם היה רובוט, לא היה צריך לחכות לתומך כדי שיבדוק את זה...
ממה נפשך, אם הכתובת השנייה מובילה לאתר פעיל - איך הרובוט יכול לנחש לאיזה משניהם התכוונת?
ואם האתר השני לא פעיל - הרי במקרה כזה מופיעה הודעת שגיאה במסך החסימה שמפרטת על כך -
אני לא יודע מה בדיוק אתה שואל.
אני ביקשתי לבדוק את האתר הזה http://barber.co.il/ ורק אחרי כן התברר לי שהוא בכלל לא קיים/פעיל, והאתר שאני זקוק לו הוא http://barber100.co.il/.
רובוט היה יכול לחסוך לי נקודות (ולא שאיפכת לי עליהם, ממילא אני אף פעם לא גומר אותן.)
או במקרים אחרים (אילו הייתי שם רק נקודה אחת) המתנה ארוכה (למעשה קיבלתי תשובה תוך דקה)
וגם היה חוסך את העבודה של התומך (אלא אם כן נניח שבאמת ענה לי רובוט ) -
@עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
אני לא יודע מה בדיוק אתה שואל.
אני ביקשתי לבדוק את האתר הזה http://barber.co.il/ ורק אחרי כן התברר לי שהוא בכלל לא קיים/פעיל, והאתר שאני זקוק לו הוא http://barber100.co.il/.
רובוט היה יכול לחסוך לי נקודות (ולא שאיפכת לי עליהם, ממילא אני אף פעם לא גומר אותן.)
או במקרים אחרים (אילו הייתי שם רק נקודה אחת) המתנה ארוכה (למעשה קיבלתי תשובה תוך דקה)
וגם היה חוסך את העבודה של התומך (אלא אם כן נניח שבאמת ענה לי רובוט )איך בדיוק הרובוט אמור לנחש שמכל הספרים בעולם אתה מחפש דווקא את http://barber100.co.il/ ?
אני אתן לך את הטיפ שלי: לפני שאני שולח אתר לבדיקה אני שם את הכתובת שלו בחיפוש גוגל וקורא את התקציר שמופיע בתוצאות החיפוש, זה עוזר לי להבין האם זה באמת האתר שאני צריך. בנוסף, אם הייתה לי טעות בהקלדת כתובת האתר גוגל יציע לי את התיקון -
@ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
איך בדיוק הרובוט אמור לנחש שמכל הספרים בעולם אתה מחפש דווקא את http://barber100.co.il/ ?
את זה גם התומך לא אומר לי, הרובוט יכול לומר לי שהאתר לא פעיל.
-
@עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
איך בדיוק הרובוט אמור לנחש שמכל הספרים בעולם אתה מחפש דווקא את http://barber100.co.il/ ?
את זה גם התומך לא אומר לי, הרובוט יכול לומר לי שהאתר לא פעיל.
במקרה הזה אני מבין שהאתר כן פעיל (מחזיר תגובה תקינה - קוד 200) אבל לא מכיל תוכן.
אפשר לזהות כיתוב שמופיע באתר כגוןthis domain is for sale
(למרות שלא תמיד זה אומר שהאתר כבר הפך ללא פעיל) -
@נדל-ן כל מילה זהב
מכיר את זה טוב
אני יושב בקורס תכנות וסייבר ונותנים לך קישורים שונים שכל קישור חייב פתיחה בנטפרי
ואני מוכן לשלם על זה כי הקורס גם עלה לי כסף וה15 שח האלה לא יקרה כלום
ושלחתי פנייה עם 3 נקודות וקבלתי מענה רק אחרי 40 דקות(ואגב שלחתי 3 פניות בנושא, לא יודע אם זה עוזר או הפריע אבל תכלס זה עשיתי)
ומבחינתי פספסתי קורס יקר שהינו בת 3 שעות וכמעט שליש הלך לי
אז מה שציין @nk למסלול פרומיום יש לו חסרון שאני לא מוכן לשלם יקר כל חודש
אבל פנייה נחוצה לא אכפת לי לרכוש נקודת זהב ב15-20 שח
בא נראה עוד הצבעות כאן אולי ישתנה משהו
לצערי שמעתי לאחרונה ממישהי חבר טוב שלי שעזב נעבעך נטפרי בגלל הסיבה הזה
עבד בסייבר וכל פעם היה מקבל קישור שהיה צריך להשתלט ולעבוד משמה וכל פנייה לקח זמן והוא גם פנה לנטפרי בנידון ולא יכלו לעזור לו, (והוא אמר לי אז אני מוכן לשלם אפי 100 שח לחודש שאקבל מענה מהיר )
אז באמת הנקודות הזהב יכולים להציל הרבה
שוב אני לא מגיע להתלונן על נטפרי הם עושים עבודת קודש ובפרט @magicode וכל הצוות מתחתיו אבל להצעת שיפור וייעול אני רוצה לכתוב
ושוב תודה ל@nk שתמיד מקדיש מזמנו לחשוב ולכתוב עצות לשיפור וייעול -
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
לעשות שינוי בתשתיות ולא שינוים נקודתיים.
וזה לוקח זמן וכח אדם
פתרון שורשי: פיתוח רובוט זיהוי שישתכלל עם הזמן לבדיקת התמונות
אם זה פתרון טוב נטפרי מן הסתם הראשונים שירצו ליישם את זה.
ככל שמתרחב מעגל המשתמשים יש בכללי יותר פניות בשלל נושאים
הפתרון הנקודתי: גיוס כח אדם נוסף.
הפתרון השורשי: רובוט שמזהה בעיות ופותר אותם לבדאולי יותר קל וזול לגייס עוד צוות לתמיכה מאשר לפיתוח....
פותח האשכול כתב שצריך את הוידאו כ MP3 כאשר הוא נחסם.
נטפרי יכולים לבדוק את הערוץ המדובר,
ואם התוכן הכללי של הערוץ אכן מאושר.אז אפשר לעשות כזה דבר:
הוא שולח פניה לבדיקת וידאו, הוידאו נשלח לבדיקה בינתיים
במקביל - מקבל על ידי הרובוט באופן אוטומטי ומיידי את הווידאו כ MP3
אם המתנה של פחות מדקה!!!!כנ"ל דורש מן הסתם פיתוח נוסף ותיוג של ערוצים שאפשר לאשר אותם לMP3 בלבד
כמה ערוצים כאלו יש?לגבי זה כתבתי שכדאי לעשות אפליקציה לאזור האישי
ויהיה ניתן להתקין אותו על טאבלט
יש חברה שהופכת אתר לאפליקציהמה היתרון באפליקציה על פני האתר הקיים?
באפליקציה כזאת אפשר להכניס כמויות של אפשרויות,
שיכולים לחסוך המון זמן של מתן שירות
למשל לאחרונה היסתבכתי עם התקנה של אפליקציה חשובה מאוד שההיתי חייב לעדכן דחוף ובסבב של כמה ימים במערכת הפניות למצא פתרון לבעיה לא עלה דבר.
עד שהשם פקח עני והבנתי שיכול להיות שזה קשור למקום אחסון
שעוד רגע ואוזל לגמרי מהמכשיר
מה שלי לקח כמה ימים לקשר - רובוט עושה בשניה!!!איך כל זה יתבצע באתר שארוז באפליקציה יפה?
לא מעט פעמים שולחים קישור והוא בכלל לא תקין
תשובה לזה מקבל לאחר זמן מה, על ידי נציג אנושי,
תשובה לזה אפשר לקבל על ידי רובוט תוך מספק שניות!!יש פניות ששולחים ולאחר מספר שעות מקבל את ההודעה המוכנה מראש
הפניה עברה למחלקה הרלוונטית
המענה עלול לקחת זמן רב יותר
בבדיקת ערוץ למשללפני כמה ימים שלחתי ערוץ לבדיקה ופתחו מיד
לא מעט פעמים שולחים קישור והוא בכלל לא תקין
תשובה לזה מקבל לאחר זמן מה, על ידי נציג אנושי,
תשובה לזה אפשר לקבל על ידי רובוט תוך מספק שניות!!כבר פועל מזמן
אם אתה נכנס לאתר שלא מחזיר קוד 200 אתה רואה את זה מיד
יש מקרים יותר סבוכים שקשה לבנות בוט שמכסה את כל המקרים. -
אם אתם רוצים בכל זאת דרך להפציץ נקודות לפניה. יש שיטה קיימת במערכת.
אם שולחים פניה ועוד פניה עם אותו לינק במדיוק חשוב שהלינק יגיע מהחסימה לא לינק שמוסיפים לפניה.
אז נהיה הצטברות נקודות, זה יכול להביא את הפניות האלו לממש תחילת התור.
זה קורה בלינקים שמתפרסמים בכל מיני פורומים הם מתקבצים והדחיפות שלהם עולה. -
(ואגב שלחתי 3 פניות בנושא, לא יודע אם זה עוזר או הפריע אבל תכלס זה עשיתי)
זה מה שעשיתי
אבל לא ראיתי בזה ישועה
וגם לא ידעתי אם זה מועיל או מזיק... כי זה גורם כאילו לתומכים לבדוק שוב ושוב אותו נושא -
@היימישע
אמרתי כבר שלא יועיל להיות בראש התור
עכשיו לדוגמא מי שישלח פניה עם 2 נקודות הוא יהיה 3 בתור. של הטיפול הפשוט.
הסיבה שטיפול מתעכב זה מתי שהוא קצת מסתבך. -
@nigun אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
מה היתרון באפליקציה על פני האתר הקיים?
הודעות קופצות בטאבלט ועוד כמה שיפורים כמו קישור ישיר לפניות בחסימה וכו’
-
@magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
אם אתם רוצים בכל זאת דרך להפציץ נקודות לפניה. יש שיטה קיימת במערכת.
אם שולחים פניה ועוד פניה עם אותו לינק במדיוק חשוב שהלינק יגיע מהחסימה לא לינק שמוסיפים לפניה.
אז נהיה הצטברות נקודות, זה יכול להביא את הפניות האלו לממש תחילת התור.
זה קורה בלינקים שמתפרסמים בכל מיני פורומים הם מתקבצים והדחיפות שלהם עולה.חידוש גדול ופשוט.
-
אפשר להוסיף את דברי @magicode בהפצצת נקודות לתוך הויקי וכך לפחות שיהיה דבר מפורסם
על אף שזה פשוט מאוד למי שמתעמק קצת בנושא הנקודות ולא מבין למה עד היום הוא לא הבין את זה -
@nigun אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
לעשות שינוי בתשתיות ולא שינוים נקודתיים.
וזה לוקח זמן וכח אדם
מישהו כתב שלא???
וגיוס עובדים גם כן לוקח זמן וכוח אדם וכסף.
נסו לחשוב מה שרובוט אחד משוכלל יכול לעשות 24/6 גם בשתיים או שלוש בלילה בתוך כמה שניות/דקות יכול לקחת לתמוכים במקרי קיצון כמה ימיםפתרון שורשי: פיתוח רובוט זיהוי שישתכלל עם הזמן לבדיקת התמונות
אם זה פתרון טוב נטפרי מן הסתם הראשונים שירצו ליישם את זה.
זוכר שקראתי שבדיקת התמונות במחשבה הראשונה של נטפרי,
היה שהתמונות יפתחו תוך כמה שניות!!!!!פעם מגיקוד כתב שלפעמים יש איזה בג וכל התמונות שנבדקו הולכים לפח
נסה לחשוב אדם שלח תמונות לבדיקה מחכה שיחזרו ואז מיתבדה
(הוא כתב את זה בהקשר של סיעתה דישמיה)נכון הם רוצים אבל זזה פיתוח רציני שיקח הרבה זמן לדעתי עד שיהפוך להשקב רשמית
(אני בטוח במאה אחוז שכבר קיים רובוט כזה או אחר שמיעל בבדיקת התמונות
הי אז הצעתי שיהיה ניתן לעלות סרטונים לפורום וממש התנגדו
מה שרציתי להראות זה ביודק את זה אם תיקח קובץ PDF אם תמונות שיש בהם רק מלל הוי אומר שני צבעים שחור - לבן אתה תראה שזה יפתח תוך כמה שניות ללא קשר לבדיקת התמונות)ככל שמתרחב מעגל המשתמשים יש בכללי יותר פניות בשלל נושאים
הפתרון הנקודתי: גיוס כח אדם נוסף.
הפתרון השורשי: רובוט שמזהה בעיות ופותר אותם לבדאולי יותר קל וזול לגייס עוד צוות לתמיכה מאשר לפיתוח....
הייתה שורה שמחקתי וכך כתבתי בה
"לדעתי תוך חמש שנים כל בית חרדי ממוצע יחזיק נטפרי בבית"
ותאר לך כמה סניפים של בודקי תמונות עוד יצטרכו להקים
ועוד כמה כח אדם יצטרכו לגייספותח האשכול כתב שצריך את הוידאו כ MP3 כאשר הוא נחסם.
נטפרי יכולים לבדוק את הערוץ המדובר,
ואם התוכן הכללי של הערוץ אכן מאושר.אז אפשר לעשות כזה דבר:
הוא שולח פניה לבדיקת וידאו, הוידאו נשלח לבדיקה בינתיים
במקביל - מקבל על ידי הרובוט באופן אוטומטי ומיידי את הווידאו כ MP3
אם המתנה של פחות מדקה!!!!כנ"ל דורש מן הסתם פיתוח נוסף ותיוג של ערוצים שאפשר לאשר אותם לMP3 בלבד
כמה ערוצים כאלו יש?כל הערוצים שפתוחים בנטפרי!!!
יש מושג שערוץ פתוח לתצוגה ראשית הוי אומר שזה לא פתוח באופן גורף
אלה התוכן הכללי של הערוץ מאושר ולכן הערוץ נפתח
וכל סרטון צריך בדיקה אישית
דוגמא לערוצים
מזרחי טפחות
עליבאבאלגבי זה כתבתי שכדאי לעשות אפליקציה לאזור האישי
ויהיה ניתן להתקין אותו על טאבלט
יש חברה שהופכת אתר לאפליקציהמה היתרון באפליקציה על פני האתר הקיים?
איך כל זה יתבצע באתר שארוז באפליקציה יפה?א
שליטה מרחוק - יכול לעזור מאוד כאשר מדובר במבוגר כמו אבא שלי
שלקח לי ארבעים דקות להסביר לו איך להתקין טים וויאור וכו עד שיתיאשתי
ופשוט נסעתי אליו פיזי
ב
יכול לזהות שנגמר האיחסון ולחסוך זמן תימכה ארוך ומיגע כמו שקרה לי
ג
הסרטת מסך באנדרויד - אין את זה כיום.
ד
כאשר התקנתי וופרי על הטאבלט האתרים היחידים שעבדו לי זה של נטפרי
ולא היה ניתן להשתלט מרחוק על אפליקציה חיצונית
התומך ממש לא האמין לי למה שאני אומר שאני שולח הודעה מהאפליקציה ולא מהמחשב כי אצלו הופיעה שאני שולח מהמחשב
באותה תקופה לצערי היה לי טלפון של הדרן וכך הוא
הישטלט אליו והפעלתי מצלמה ונתן לי הוראות דרך הטלפון
כמה שזה מסורבלבמחשב (וונידוס 11) בנוסף אם יש בעיות הוא יכול לפתור אותם לבד ואו להציג את הבעיה
למשל אם יש בעיות גלישה וחושבים שזה קשור לנטפרי מתקשרים לנציג שאומר לך להיכניס לדוס להקליד PING 8.8.8.8 ואז להגיד את התשובה לנציג שזה שוב זמן תמיכה טלפוני ולפעול על פי זה אפליקציה כזו יכולה לזהות שכאשר יש בעיות בחיבור היא בודק את זה אוטומטי
וכן בדיקה בדפדפן באופן אוטומטי של הקישור 210.co.il וכו'
כמשתמש מקבל התצואה לבד ללא כל צורך בתמיכהזה עוד הרבה דברים מעבר שלא ממש זוכר אותם כרגע
לפני כמה ימים שלחתי ערוץ לבדיקה ופתחו מיד
גם לי יש פעמים שעונים לי תשובה ופותחים תוך כדי דיבור
ולפעמים .........פשוט צריך רובוט שיחסוך את כל זהכבר פועל מזמן
אם אתה נכנס לאתר שלא מחזיר קוד 200 אתה רואה את זה מיד
יש מקרים יותר סבוכים שקשה לבנות בוט שמכסה את כל המקרים.אף אחד לא חושב שתוך יומיים יסימו לבנות
לאט לאט יצטברו תקלות ואת רובן המוחלט יהיה ניתן להכניס לרובוט שיפתור באופן אוטומטי -
@היימישע אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@נדל-ן כל מילה זהב
מכיר את זה טוב
אני יושב בקורס תכנות וסייבר ונותנים לך קישורים שונים שכל קישור חייב פתיחה בנטפרי
ואני מוכן לשלם על זה כי הקורס גם עלה לי כסף וה15 שח האלה לא יקרה כלום
ושלחתי פנייה עם 3 נקודות וקבלתי מענה רק אחרי 40 דקות(ואגב שלחתי 3 פניות בנושא, לא יודע אם זה עוזר או הפריע אבל תכלס זה עשיתי)
ומבחינתי פספסתי קורס יקר שהינו בת 3 שעות וכמעט שליש הלך לי
אז מה שציין @nk למסלול פרומיום יש לו חסרון שאני לא מוכן לשלם יקר כל חודש
אבל פנייה נחוצה לא אכפת לי לרכוש נקודת זהב ב15-20 שח
בא נראה עוד הצבעות כאן אולי ישתנה משהו
לצערי שמעתי לאחרונה ממישהי חבר טוב שלי שעזב נעבעך נטפרי בגלל הסיבה הזה
עבד בסייבר וכל פעם היה מקבל קישור שהיה צריך להשתלט ולעבוד משמה וכל פנייה לקח זמן והוא גם פנה לנטפרי בנידון ולא יכלו לעזור לו, (והוא אמר לי אז אני מוכן לשלם אפי 100 שח לחודש שאקבל מענה מהיר )
אז באמת הנקודות הזהב יכולים להציל הרבה
שוב אני לא מגיע להתלונן על נטפרי הם עושים עבודת קודש ובפרט @magicode וכל הצוות מתחתיו אבל להצעת שיפור וייעול אני רוצה לכתוב
ושוב תודה ל@nk שתמיד מקדיש מזמנו לחשוב ולכתוב עצות לשיפור וייעולבהחלט מודה שיותר הגיוני נקודות זהב מאשר מסלול פרמיום
לפעמים יכול להיות גם משתמש רגיל שיש לו פניה שספציפית מאוד ממש דחופה לו
ובשבילה לא שווה להיכנס למסלול חדש
(אפשר לשלב גם וגם) -
@יוליוס אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
חידוש גדול ופשוט.
@אורח-פורח אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
על אף שזה פשוט מאוד למי שמתעמק קצת בנושא הנקודות ולא מבין למה עד היום הוא לא הבין את זה
סיקרנתם אותי, מה כל כך פשוט בזה?