• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    79 פוסטים 21 כותבים 3.6k צפיות 15 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • nkN מנותק
      nk @אחד תם
      נערך לאחרונה על ידי nk

      @אחד-תם אמר ב

      דוקא בתמונה רואים שהצוות האנושי פועל במהירות רובוטית!
      אז אולי ההשקעה ברובוט לא מצדיק את עצמו

      אין ספק שהם פועלים בצורה יוצאת דופן,
      ועושים מעל ומעבר - עושים דברים שהם בכלל לא חלק מהתפקיד שלהם

      ושים לב:
      שההבדל בין הפניה הראשונה לאחרונה זה שתי דקות
      רובוט עושה את זה בשתי שניות
      הרובוט הפשוט.
      עם הרובוט חכם בכלל לא מגיעים למצב שבו שולחים פניות מיותרות

      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
      מבית - פאזלית
      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
      הפצה: 058-327-8060
      מייל: pazalit24@gmail.com
      https://www.youtube.com/@pazalit24
      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • צדיק תמיםצ מנותק
        צדיק תמים @nk
        נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

        @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

        כיום: תומך אנושי מבזבז מזמנו לענות על כל פניה בנפרד (והמשתמש לשלוח בנפרד).
        הרובוט הפשוט: היה מזהה את זה לאחר השליחה ושולח הודעה אוטומטית.
        הרובוט החכם: עוד לפני ששולחים את הפניה הוא מקפיץ הודעה ששלחת כבר את הקישור לבדיקה

        הצעה אחרת: לפני שליחת הפניה, לחשוב האם כבר שלחת... במחילה, זה נראה לי די חריג המקרה שבתמונה הזאת...

        (עוד יותר משוכלל: מזהה שמישהו אחר שלח כבר לבדיקה את הקישור הנ"ל או את הדומיין הראשי שלו)

        כבר הוצע בעבר ונשלל מטעמי פרטיות המשתמשים

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ע מנותק
          עמאר @צדיק תמים
          נערך לאחרונה על ידי

          @צדיק-תמים אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

          הצעה אחרת: לפני שליחת הפניה, לחשוב האם כבר שלחת... במחילה, זה נראה לי די חריג המקרה שבתמונה הזאת...

          אולי המטרה שלו היתה להוסיף נקודות לפניה 🤔

          צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • צדיק תמיםצ מנותק
            צדיק תמים @עמאר
            נערך לאחרונה על ידי

            @עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

            @צדיק-תמים אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

            הצעה אחרת: לפני שליחת הפניה, לחשוב האם כבר שלחת... במחילה, זה נראה לי די חריג המקרה שבתמונה הזאת...

            אולי המטרה שלו היתה להוסיף נקודות לפניה 🤔

            ואז מה יעזור בוט? תקרא מה שהוא כתב...

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ע מנותק
              עמאר @צדיק תמים
              נערך לאחרונה על ידי עמאר

              @צדיק-תמים

              לפי האוקימתא שלי, הבוט אמור לסגור את הפניות, במקום שיהיה על ידי גורם אנושי, אחרי הכל צריך שמישהו ישקם את הבאלגן של הפצצת הנקודות... 👉(לא מצאתי אימוג'י של אגודל מתפלפל 😉 )

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • nkN מנותק
                nk
                נערך לאחרונה על ידי

                נכתב לאתר מסוים של בנית אתרים ושלחתי לבדיקה את כל האתרים שנבנו על ידם
                בבנאר היה המלצות על האתר וכתבות עם הפניה לאתר המקור
                כל הפניה מפנה לאתר
                לתומי חשבתי שמדובר בהרבה אתרים שונים אז שלחתי את הכל לבדיקה
                זה כמעט ולא קורה- ברמה כזו זה פעם שקורה לי.
                (אם ההתי רוצה לקדם ההיתי שולח שתי פניות עם שלוש נקודות
                לא עשר ]ניות עם נקודה)

                @צדיק-תמים אמר ב

                (עוד יותר משוכלל: מזהה שמישהו אחר שלח כבר לבדיקה את הקישור הנ"ל או את הדומיין הראשי שלו)

                כבר הוצע בעבר ונשלל מטעמי פרטיות המשתמשים

                א אפשר לתת אפשרות עם להפעיל את הרובוט או לא
                ככה שזהה אחריות של האדם עצמו

                ב
                אך זה קשור לפרטיות?
                בין אדם לוחץ על קישור כדי להיכנס אליו,
                במקום שיפנה אותו למערכת הפניות,
                קופצת הודעה:
                "הלינק/דומיין כבר נשלח לבדיקה האם ברצונך לשלוח בכל זאת פעם נוספת? כן/לא"

                מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                מבית - פאזלית
                לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                הפצה: 058-327-8060
                מייל: pazalit24@gmail.com
                https://www.youtube.com/@pazalit24
                https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ב מנותק
                  ברצינות @nk
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                  נכתב לאתר מסוים של בנית אתרים ושלחתי לבדיקה את כל האתרים שנבנו על ידם
                  בבנאר היה המלצות על האתר וכתבות עם הפניה לאתר המקור
                  כל הפניה מפנה לאתר
                  לתומי חשבתי שמדובר בהרבה אתרים שונים אז שלחתי את הכל לבדיקה
                  זה כמעט ולא קורה- ברמה כזו זה פעם שקורה לי.
                  (אם ההתי רוצה לקדם ההיתי שולח שתי פניות עם שלוש נקודות
                  לא עשר ]ניות עם נקודה)

                  @צדיק-תמים אמר ב

                  (עוד יותר משוכלל: מזהה שמישהו אחר שלח כבר לבדיקה את הקישור הנ"ל או את הדומיין הראשי שלו)

                  כבר הוצע בעבר ונשלל מטעמי פרטיות המשתמשים

                  א אפשר לתת אפשרות עם להפעיל את הרובוט או לא
                  ככה שזהה אחריות של האדם עצמו

                  ב
                  אך זה קשור לפרטיות?
                  בין אדם לוחץ על קישור כדי להיכנס אליו,
                  במקום שיפנה אותו למערכת הפניות,
                  קופצת הודעה:
                  "הלינק/דומיין כבר נשלח לבדיקה האם ברצונך לשלוח בכל זאת פעם נוספת? כן/לא"

                  נניח ואני שולח לאדם לינק שעדיין לא נפתח בנטפרי,
                  דרך הבוט הנחמד שלך אני יוכל להשתמש בנטפרי ככלי למעקב אם הוא כבר פתח את הלינק או לא

                  YPY M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • YPY מנותק
                    YP @ברצינות
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                    דרך הבוט הנחמד שלך אני יוכל להשתמש בנטפרי ככלי למעקב אם הוא כבר פתח את הלינק או לא

                    דובר בזמנו שעל ידי כך יוכלו לעקוב אם הבנאדם משתמש בנטפרי או לאו

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ב מנותק
                      ברצינות @YP
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @yp אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                      @ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                      דרך הבוט הנחמד שלך אני יוכל להשתמש בנטפרי ככלי למעקב אם הוא כבר פתח את הלינק או לא

                      דובר בזמנו שעל ידי כך יוכלו לעקוב אם הבנאדם משתמש בנטפרי או לאו

                      אם הוא לא יפתח את הלינק לנצח - איך תדע שהוא בנטפרי?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • M מנותק
                        memgd @ברצינות
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                        נניח ואני שולח לאדם לינק שעדיין לא נפתח בנטפרי,
                        דרך הבוט הנחמד שלך אני יוכל להשתמש בנטפרי ככלי למעקב אם הוא כבר פתח את הלינק או לא

                        לא תוכל לבדוק האם הנמען ניסה לפתוח את הקישור, כן תוכל לבדוק האם הנמען שלח פנייה נלטפרי לפתוח את הקישור. גם היום אתה יכול לבדוק אם האתר פתוח בנטפרי, ואם רק הנמען קיבל את הקישור כנראה שרק הוא היה יכול לבקש מנטפרי לפתוח...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • nkN מנותק
                          nk
                          נערך לאחרונה על ידי nk

                          א
                          גם היום אתה יכול לבדוק.(כפי שכבר כתבו).

                          ב
                          יש הרבה דברים שתומכי נטפרי היו שמחים להעביר לרובוט שיעשה זאת במקומם

                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                          מבית - פאזלית
                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                          הפצה: 058-327-8060
                          מייל: pazalit24@gmail.com
                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • nkN מנותק
                            nk
                            נערך לאחרונה על ידי

                            צריך לחלק את הפניות ל 2.

                            א.
                            פניות מסוג וידאו אתרים קבצים שזה מה שיקדם אותם זה כמות הנקודות בשעות העומס
                            ונקודה בודדת בזמן סביר.
                            במקום שנציג יענה הקישור נפתח ויבזבז מזמנו ניתן לתת זאת לרובוט
                            (קרה פעמים בודדות ששני נציגים ענו את אותה תשובה בלי לשים לב שכבר ענו לפניה)

                            ב
                            פניות מיוחדות שניתן לפתור על ידי נציגים מיוחדים וספציפים
                            בפניות כאלה קצת פחות משנה כמה נקודות יש אפילו עשר נקודות זהב.
                            (השוני בעיקר להפניה מהירה לנציג/מחלקה מיוחדת)

                            את שני סוגי הפניות אפשר ללמד את הרובוט.
                            את א בודאי שאפשר ללמד
                            את ב גם אפשר ללמד אם כי יותר מסובך.
                            ולא הכל הרוב.

                            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                            מבית - פאזלית
                            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                            הפצה: 058-327-8060
                            מייל: pazalit24@gmail.com
                            https://www.youtube.com/@pazalit24
                            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • nkN מנותק
                              nk
                              נערך לאחרונה על ידי

                              נבדק ונחסם בעבר.jpg
                              גם היום ניתן לעקוב/ בבלשות יתרה בדיוק כפי שתיארו.

                              מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                              סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                              מבית - פאזלית
                              לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                              הפצה: 058-327-8060
                              מייל: pazalit24@gmail.com
                              https://www.youtube.com/@pazalit24
                              https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • MorrisM מנותק
                                Morris @nk
                                נערך לאחרונה על ידי Morris

                                @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                                @היימישע אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                                @נדל-ן כל מילה זהב
                                מכיר את זה טוב
                                אני יושב בקורס תכנות וסייבר ונותנים לך קישורים שונים שכל קישור חייב פתיחה בנטפרי
                                ואני מוכן לשלם על זה כי הקורס גם עלה לי כסף וה15 שח האלה לא יקרה כלום
                                ושלחתי פנייה עם 3 נקודות וקבלתי מענה רק אחרי 40 דקות(ואגב שלחתי 3 פניות בנושא, לא יודע אם זה עוזר או הפריע אבל תכלס זה עשיתי)
                                ומבחינתי פספסתי קורס יקר שהינו בת 3 שעות וכמעט שליש הלך לי
                                אז מה שציין @nk למסלול פרומיום יש לו חסרון שאני לא מוכן לשלם יקר כל חודש
                                אבל פנייה נחוצה לא אכפת לי לרכוש נקודת זהב ב15-20 שח
                                בא נראה עוד הצבעות כאן אולי ישתנה משהו
                                לצערי שמעתי לאחרונה ממישהי חבר טוב שלי שעזב נעבעך נטפרי בגלל הסיבה הזה
                                עבד בסייבר וכל פעם היה מקבל קישור שהיה צריך להשתלט ולעבוד משמה וכל פנייה לקח זמן והוא גם פנה לנטפרי בנידון ולא יכלו לעזור לו, (והוא אמר לי אז אני מוכן לשלם אפי 100 שח לחודש שאקבל מענה מהיר )
                                אז באמת הנקודות הזהב יכולים להציל הרבה
                                שוב אני לא מגיע להתלונן על נטפרי הם עושים עבודת קודש ובפרט @magicode וכל הצוות מתחתיו אבל להצעת שיפור וייעול אני רוצה לכתוב
                                ושוב תודה ל@nk שתמיד מקדיש מזמנו לחשוב ולכתוב עצות לשיפור וייעול

                                בהחלט מודה שיותר הגיוני נקודות זהב מאשר מסלול פרמיום
                                לפעמים יכול להיות גם משתמש רגיל שיש לו פניה שספציפית מאוד ממש דחופה לו
                                ובשבילה לא שווה להיכנס למסלול חדש
                                (אפשר לשלב גם וגם)

                                @nk
                                אין לי הרבה להוסיף,
                                רק בהיבט הטכני אפשר שנקודות זהב יהיו חיוב אך על תנאי כלומר: אם יש כרגע יותר פניות עם 3 נקודות מהרגיל אז אולי יש מקום להקפיץ לראש התור פניות זהב למי שיש לו הפסד אם לא ייענה בזמן, ובאמת אם לא היה זה זמן עמוס עם הרבה פניות של 3 נקודות החשבון לא יחוייב ויטופל כפנייה של 3 נקודות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון