מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה
-
@chocolate אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
הרעיונות שהעלו פה, מברכים וחשובים,
אבל גם באם כולם יבוצעו עדיין יהיה צורך למענה מיידי לפניותולא, הנושא הוא לא פניות מורכבות, אלא פניות פשוטות יסית שמישהו צריך טיפול מיידי, באם זה דרך הטלפון או שליטה מרחוק וכדו'.
גם באם הפניות יטופלו בתוך 5 דקות, לפעמים ההתכתבות והקלטות הלוך וחזור גונב זמן קריטי.נכון אבל כאשר משקיעים בפתרונות מידים זה עוזר רק לתווך הקצר
לא לתווך הארוךעדיף להיות במצה הנוכחי חצי שנה /שנה
ואחרי זה להנות משדרוג משמעותי -
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
נכון אבל כאשר משקיעים בפתרונות מידים זה עוזר רק לתווך הקצר
לא לתווך הארוך
עדיף להיות במצה הנוכחי חצי שנה /שנה
ואחרי זה להנות משדרוג משמעותילא הבנתי מה הקשר בין כל ההצעות של שידוג רובוט למענה מיידי במקרה הצורך
-
דגומה חיה מהיום למה מועיל כזה רובוט
-
ברגע שחלק ניכר מהפניות יחסך בזמן על ידי רובוט
יהיה יותר זמן לתומכים לטפל במה שרק הם יכולים לטפל -
כיום: תומך אנושי מבזבז מזמנו לענות על כל פניה בנפרד (והמשתמש לשלוח בנפרד).
הרובוט הפשוט: היה מזהה את זה לאחר השליחה ושולח הודעה אוטומטית.
הרובוט החכם: עוד לפני ששולחים את הפניה הוא מקפיץ הודעה ששלחת כבר את הקישור לבדיקה
(עוד יותר משוכלל: מזהה שמישהו אחר שלח כבר לבדיקה את הקישור הנ"ל או את הדומיין הראשי שלו)(יתכן וצריך להוסיף להודעה הזאת:
הינכם יכולים לשלוח במקום קישור אחר לבדיקה!) -
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
דגומה חיה מהיום למה מועיל כזה רובוט
דוקא בתמונה רואים שהצוות האנושי פועל במהירות רובוטית!
אז אולי ההשקעה ברובוט לא מצדיק את עצמו -
@אחד-תם אמר ב
דוקא בתמונה רואים שהצוות האנושי פועל במהירות רובוטית!
אז אולי ההשקעה ברובוט לא מצדיק את עצמואין ספק שהם פועלים בצורה יוצאת דופן,
ועושים מעל ומעבר - עושים דברים שהם בכלל לא חלק מהתפקיד שלהםושים לב:
שההבדל בין הפניה הראשונה לאחרונה זה שתי דקות
רובוט עושה את זה בשתי שניות
הרובוט הפשוט.
עם הרובוט חכם בכלל לא מגיעים למצב שבו שולחים פניות מיותרות -
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
כיום: תומך אנושי מבזבז מזמנו לענות על כל פניה בנפרד (והמשתמש לשלוח בנפרד).
הרובוט הפשוט: היה מזהה את זה לאחר השליחה ושולח הודעה אוטומטית.
הרובוט החכם: עוד לפני ששולחים את הפניה הוא מקפיץ הודעה ששלחת כבר את הקישור לבדיקההצעה אחרת: לפני שליחת הפניה, לחשוב האם כבר שלחת... במחילה, זה נראה לי די חריג המקרה שבתמונה הזאת...
(עוד יותר משוכלל: מזהה שמישהו אחר שלח כבר לבדיקה את הקישור הנ"ל או את הדומיין הראשי שלו)
כבר הוצע בעבר ונשלל מטעמי פרטיות המשתמשים
-
@צדיק-תמים אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
הצעה אחרת: לפני שליחת הפניה, לחשוב האם כבר שלחת... במחילה, זה נראה לי די חריג המקרה שבתמונה הזאת...
אולי המטרה שלו היתה להוסיף נקודות לפניה
-
@עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@צדיק-תמים אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
הצעה אחרת: לפני שליחת הפניה, לחשוב האם כבר שלחת... במחילה, זה נראה לי די חריג המקרה שבתמונה הזאת...
אולי המטרה שלו היתה להוסיף נקודות לפניה
ואז מה יעזור בוט? תקרא מה שהוא כתב...
-
לפי האוקימתא שלי, הבוט אמור לסגור את הפניות, במקום שיהיה על ידי גורם אנושי, אחרי הכל צריך שמישהו ישקם את הבאלגן של הפצצת הנקודות... (לא מצאתי אימוג'י של אגודל מתפלפל )
-
נכתב לאתר מסוים של בנית אתרים ושלחתי לבדיקה את כל האתרים שנבנו על ידם
בבנאר היה המלצות על האתר וכתבות עם הפניה לאתר המקור
כל הפניה מפנה לאתר
לתומי חשבתי שמדובר בהרבה אתרים שונים אז שלחתי את הכל לבדיקה
זה כמעט ולא קורה- ברמה כזו זה פעם שקורה לי.
(אם ההתי רוצה לקדם ההיתי שולח שתי פניות עם שלוש נקודות
לא עשר ]ניות עם נקודה)@צדיק-תמים אמר ב
(עוד יותר משוכלל: מזהה שמישהו אחר שלח כבר לבדיקה את הקישור הנ"ל או את הדומיין הראשי שלו)
כבר הוצע בעבר ונשלל מטעמי פרטיות המשתמשים
א אפשר לתת אפשרות עם להפעיל את הרובוט או לא
ככה שזהה אחריות של האדם עצמוב
אך זה קשור לפרטיות?
בין אדם לוחץ על קישור כדי להיכנס אליו,
במקום שיפנה אותו למערכת הפניות,
קופצת הודעה:
"הלינק/דומיין כבר נשלח לבדיקה האם ברצונך לשלוח בכל זאת פעם נוספת? כן/לא" -
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
נכתב לאתר מסוים של בנית אתרים ושלחתי לבדיקה את כל האתרים שנבנו על ידם
בבנאר היה המלצות על האתר וכתבות עם הפניה לאתר המקור
כל הפניה מפנה לאתר
לתומי חשבתי שמדובר בהרבה אתרים שונים אז שלחתי את הכל לבדיקה
זה כמעט ולא קורה- ברמה כזו זה פעם שקורה לי.
(אם ההתי רוצה לקדם ההיתי שולח שתי פניות עם שלוש נקודות
לא עשר ]ניות עם נקודה)@צדיק-תמים אמר ב
(עוד יותר משוכלל: מזהה שמישהו אחר שלח כבר לבדיקה את הקישור הנ"ל או את הדומיין הראשי שלו)
כבר הוצע בעבר ונשלל מטעמי פרטיות המשתמשים
א אפשר לתת אפשרות עם להפעיל את הרובוט או לא
ככה שזהה אחריות של האדם עצמוב
אך זה קשור לפרטיות?
בין אדם לוחץ על קישור כדי להיכנס אליו,
במקום שיפנה אותו למערכת הפניות,
קופצת הודעה:
"הלינק/דומיין כבר נשלח לבדיקה האם ברצונך לשלוח בכל זאת פעם נוספת? כן/לא"נניח ואני שולח לאדם לינק שעדיין לא נפתח בנטפרי,
דרך הבוט הנחמד שלך אני יוכל להשתמש בנטפרי ככלי למעקב אם הוא כבר פתח את הלינק או לא -
@ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
דרך הבוט הנחמד שלך אני יוכל להשתמש בנטפרי ככלי למעקב אם הוא כבר פתח את הלינק או לא
דובר בזמנו שעל ידי כך יוכלו לעקוב אם הבנאדם משתמש בנטפרי או לאו
-
@yp אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
דרך הבוט הנחמד שלך אני יוכל להשתמש בנטפרי ככלי למעקב אם הוא כבר פתח את הלינק או לא
דובר בזמנו שעל ידי כך יוכלו לעקוב אם הבנאדם משתמש בנטפרי או לאו
אם הוא לא יפתח את הלינק לנצח - איך תדע שהוא בנטפרי?
-
@ברצינות אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
נניח ואני שולח לאדם לינק שעדיין לא נפתח בנטפרי,
דרך הבוט הנחמד שלך אני יוכל להשתמש בנטפרי ככלי למעקב אם הוא כבר פתח את הלינק או לאלא תוכל לבדוק האם הנמען ניסה לפתוח את הקישור, כן תוכל לבדוק האם הנמען שלח פנייה נלטפרי לפתוח את הקישור. גם היום אתה יכול לבדוק אם האתר פתוח בנטפרי, ואם רק הנמען קיבל את הקישור כנראה שרק הוא היה יכול לבקש מנטפרי לפתוח...
-
א
גם היום אתה יכול לבדוק.(כפי שכבר כתבו).ב
יש הרבה דברים שתומכי נטפרי היו שמחים להעביר לרובוט שיעשה זאת במקומם -
צריך לחלק את הפניות ל 2.
א.
פניות מסוג וידאו אתרים קבצים שזה מה שיקדם אותם זה כמות הנקודות בשעות העומס
ונקודה בודדת בזמן סביר.
במקום שנציג יענה הקישור נפתח ויבזבז מזמנו ניתן לתת זאת לרובוט
(קרה פעמים בודדות ששני נציגים ענו את אותה תשובה בלי לשים לב שכבר ענו לפניה)ב
פניות מיוחדות שניתן לפתור על ידי נציגים מיוחדים וספציפים
בפניות כאלה קצת פחות משנה כמה נקודות יש אפילו עשר נקודות זהב.
(השוני בעיקר להפניה מהירה לנציג/מחלקה מיוחדת)את שני סוגי הפניות אפשר ללמד את הרובוט.
את א בודאי שאפשר ללמד
את ב גם אפשר ללמד אם כי יותר מסובך.
ולא הכל הרוב. -
גם היום ניתן לעקוב/ בבלשות יתרה בדיוק כפי שתיארו. -
@nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@היימישע אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:
@נדל-ן כל מילה זהב
מכיר את זה טוב
אני יושב בקורס תכנות וסייבר ונותנים לך קישורים שונים שכל קישור חייב פתיחה בנטפרי
ואני מוכן לשלם על זה כי הקורס גם עלה לי כסף וה15 שח האלה לא יקרה כלום
ושלחתי פנייה עם 3 נקודות וקבלתי מענה רק אחרי 40 דקות(ואגב שלחתי 3 פניות בנושא, לא יודע אם זה עוזר או הפריע אבל תכלס זה עשיתי)
ומבחינתי פספסתי קורס יקר שהינו בת 3 שעות וכמעט שליש הלך לי
אז מה שציין @nk למסלול פרומיום יש לו חסרון שאני לא מוכן לשלם יקר כל חודש
אבל פנייה נחוצה לא אכפת לי לרכוש נקודת זהב ב15-20 שח
בא נראה עוד הצבעות כאן אולי ישתנה משהו
לצערי שמעתי לאחרונה ממישהי חבר טוב שלי שעזב נעבעך נטפרי בגלל הסיבה הזה
עבד בסייבר וכל פעם היה מקבל קישור שהיה צריך להשתלט ולעבוד משמה וכל פנייה לקח זמן והוא גם פנה לנטפרי בנידון ולא יכלו לעזור לו, (והוא אמר לי אז אני מוכן לשלם אפי 100 שח לחודש שאקבל מענה מהיר )
אז באמת הנקודות הזהב יכולים להציל הרבה
שוב אני לא מגיע להתלונן על נטפרי הם עושים עבודת קודש ובפרט @magicode וכל הצוות מתחתיו אבל להצעת שיפור וייעול אני רוצה לכתוב
ושוב תודה ל@nk שתמיד מקדיש מזמנו לחשוב ולכתוב עצות לשיפור וייעולבהחלט מודה שיותר הגיוני נקודות זהב מאשר מסלול פרמיום
לפעמים יכול להיות גם משתמש רגיל שיש לו פניה שספציפית מאוד ממש דחופה לו
ובשבילה לא שווה להיכנס למסלול חדש
(אפשר לשלב גם וגם)@nk
אין לי הרבה להוסיף,
רק בהיבט הטכני אפשר שנקודות זהב יהיו חיוב אך על תנאי כלומר: אם יש כרגע יותר פניות עם 3 נקודות מהרגיל אז אולי יש מקום להקפיץ לראש התור פניות זהב למי שיש לו הפסד אם לא ייענה בזמן, ובאמת אם לא היה זה זמן עמוס עם הרבה פניות של 3 נקודות החשבון לא יחוייב ויטופל כפנייה של 3 נקודות.