• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    בזק מצב מהירות האינטרנט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    398 פוסטים 78 כותבים 33.3k צפיות 56 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צ מנותק
      צבי היימן @magicode
      נערך לאחרונה על ידי צבי היימן

      @magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

      @צבי-היימן
      תבדוק בראוטר על איזה מהירות הוא מסונכן עם ה VDSL יכול להיות שזה המהירות המקסימלית שלו.
      יכול להיות שזה גם מגבלות של וויפי אם בדקת דרך וויפי.

      תודה על המענה המהיר
      בהתחלה (לפני כחצי שנה) היה לי מהירות יותר טובה ויציבה כ-70 מ"ב ובתקופה האחרונה זה ירד.
      אנסה לבדוק בראוטר, כי אני לא שינתי כלום ובהתחלה זה עבד טוב.
      עריכה:
      ניסיתי לבדוק בראוטר, אני לא רואה איזה מגבלה (לא עשיתי שום שינוי בראוטר והיה לי מהירות יותר גבוהה), יש לי ראוטר BE של בזק.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • יהודה 12י מנותק
        יהודה 12 @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

        בכל מקרה זה לא אשכול שצריך רק להתלונן. אשמח שמי שבבזק יעלה פה צילומי מסך של המהירות שיש לו גם אם היא טובה. זה לא הוגן שמציגים פה בפרום רק תלונות ושעובד תקין לא מצגים את זה בכלל.

        צילום מסך

        מהירות 600/100

        8a6f2332-00e8-4527-887a-36c74ef09d05-תמונה.png

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
        • מ מנותק
          מתי ו @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode
          א. המחשב מחובר לראוטר בי של בזק החדש תומך סיב במהירות גבוהה. חיבור קווי.

          ב. נכון אמנם שהכבל שמחבר בין הראוטר למחשב אינו תומך במהירות הגבוהה מ 100 מ"ב. ואני צריך לקנות כבל חדש. אבל אם הבעיה רק בהגבלה של הכבל הייתי צריך לקבל יותר סביב 100 מ"ב. ולא כפי שעכשיו, וודאי שלא אמור להיות האטה בשעות הצהריים.

          ג. רק לציין לא התלוננתי על המהירות, ודי השלמתי עם המצב. כמובן בהבנה שאין לאף אחד אינטרס לדפוק אותי ואת שאר צרכני נטפרי.

          ד. לבקש שגם מי שאין לו בעיה יעלה צילום מסך שהכל תקין לא יעזור לפתור את הבעיה שלי. זה כמו לבקש מאנשים בריאים לבוא לרופא להראות שיש גם בריאים.

          ה. בשיא הרצינות, מאוד מעריך את העבודה שאתה עושה למען עם ישראל, והיהדות החרדית בפרט.

          magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • magicodeM מחובר
            magicode @מתי ו
            נערך לאחרונה על ידי

            @מתי-ו
            חשבת פעם למה הכבל שלך לא תומך במהירות של 100MB ? הרי יש לו 8 חוטים שזורים ל 4 כמו הכבל שכן תומך. אז מה הסיבה שהוא לא תומך?
            הסיבה שהוא לא מספיק בנוי באופן שמסנן את הרעשים. וזה אומר שאם יש רעש חשמלי כלשהו זה מפריע לו והמהירות יורדת.
            אז אתה צריך לבדוק מה קורה בשעות הצהרים שעושה רעש חשמלי רב מידי או לקנות כבל יותר טוב.

            תראה פה.
            https://planetechusa.com/demystifying-ethernet-types-difference-between-cat5e-cat-6-and-cat7/

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • אינו יודע לשאולא מנותק
              אינו יודע לשאול @magicode
              נערך לאחרונה על ידי אינו יודע לשאול

              @magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

              בכל מקרה זה לא אשכול שצריך רק להתלונן. אשמח שמי שבבזק יעלה פה צילומי מסך של המהירות שיש לו גם אם היא טובה. זה לא הוגן שמציגים פה בפרום רק תלונות ושעובד תקין לא מצגים את זה בכלל.

              Screenshot 2023-07-09 at 13.10.49.jpg

              בזק לא סיב
              זה המהירות המקסימלית שאפשרית כאן באיזור גם בלי נטפרי אבל עד התיקון האחרון בבזק הייתי מקבל בממוצע 40 ובמקרים מסויימים גם פחות מ10

              אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
              כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

              יהודה 12י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • יהודה 12י מנותק
                יהודה 12 @אינו יודע לשאול
                נערך לאחרונה על ידי

                @אינו-יודע-לשאול סתם שתדע, מומלץ לך מאוד לבקש לשדרג את קצב ההעלאה ל 10 מ"ב, זה מאוד משמעותי בגלישה, עם הפרש קטן במחיר.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • צ מנותק
                  צבי היימן @צבי היימן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @צבי-היימן אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

                  @magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

                  @מתי-ו
                  הסיב הוא לא עד המחשב. זה עלול להשפיע במקרה ואתה מחובר דרך וויפי או דרך כבל לא מספיק איכותי.

                  בכל מקרה זה לא אשכול שצריך רק להתלונן. אשמח שמי שבבזק יעלה פה צילומי מסך של המהירות שיש לו גם אם היא טובה. זה לא הוגן שמציגים פה בפרום רק תלונות ושעובד תקין לא מצגים את זה בכלל.

                  לי יש תשתית וספק בזק רגיל 10/100
                  וזה התוצאה
                  https://www.speedtest.net/result/14961604131.png
                  531e7ed0-3be4-4302-a351-a1cf11c1fbd1-image.png
                  היה לי גם תשתית וספק בזק סיבים 100/1000 והיה לי הרבה פעמים איטיות מחרידה 5 מ"ב העלאה (זה היה לפני כחודש, כנראה טופל מאז - לא בדקתי) ועברתי לספק אחר וזה הרבה יותר טוב (כ-350 מ"ב העלאה וכ-80 מ"ב הורדה) עדיין לא המהירות שאני מקבל ללא נטפרי (כ-800 העלאה).

                  וזה בתשתית סיבים שיש לי, החזרתי את הספק בזק וב"ה עובד מצוין (תוכנית לי 100/1000)
                  02dd81b3-3c45-485d-bd7c-1c1f94cb593a-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • a0533057932A מנותק
                    a0533057932
                    נערך לאחרונה על ידי

                    ממוצאי שבת
                    אין חצי שעה שהאינטרנט עובד רצוף
                    הנורה בBE אדומה כמעט כל הזמן
                    זה בעיה בספק נטפרי או בבזק?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מתי ו @a0533057932
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @a0533057932 אולי זה בעיה אצלך בתשתית, מגעים רופפים.
                      ראוטר ישן וכדו'.
                      מאיזה אזור אתה בארץ?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • D מנותק
                        davd
                        נערך לאחרונה על ידי

                        לצערי, כל הזמן כל הזמן יש בעיות, וכמעט שאין כמה ימים רצופים ללא בעיות.
                        4c798cb5-124d-445c-b355-3223424f9efc-image.png
                        סיבים בזק נטפרי.

                        והשאלה הנשאלת, למה?????????????
                        למה תשתית בזק עם ספק עמית נט עובד מצוין.
                        למה תשתית בזק עם ספק ITC עובד מצוין.
                        למה תשתיות של חברות אחרות, 019, סלקום, וכו', עם ספק נטפרי אחר עובדים מצוין
                        ולמה?
                        למה רק בזק עם ספק בזק נטפרי, נתקע כל הזמן????
                        למה? למה? למה?

                        וכתבו כאן שזה לא לעניין שיש כאן רק תלונות, מה לעשות שזה מה שבזק נטפרי מציעים!!!!

                        אני מאמין שאם היה ימים רצופים ללא תקלות, שלא מתעוררים אחרי שבוע, אז לא היו מתלוננים
                        פשוט לטפל בבעיות אחת ולתמיד, לא רואה כל סיבה שבזק יהיו פחות מקצועיים מכל חברה אחרת.

                        magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • magicodeM מחובר
                          magicode @davd
                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                          @davd
                          מתי שלכולם עבד מצוין האם גם לך עבד מצוין?
                          האם יש פה עוד מישהו שמזדהה עם הבעיה או שיש כאלה שלא מזדהים עם הבעיה ועובד להם מצוין.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • D מנותק
                            davd @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode
                            את האמת שאני לא יודע, כי ממש כבר התייאשתיועד לימים האחרונים הייתי עם ספק אחר על התשתית של בזק (כלומר העדפתי להוציא עוד 50 שקל, כדי לקבל גלישה נורמלית, ושאוכל לעבוד).
                            מישהו אמר לי שכביכול מצאו את הבעיה של בזק, ש"מצב חסכון באנרגיה" היה מופעל בשרת, וזה היה קורה מידי פעם, וטיפלו שזה לא יקרה.
                            אז החלפתי בחזרה לספק שקיבלתי מבזק (שאני בכה וכה משלם על זה), אבל היום, יום אחרי שהחלפתי אני שוב נתקל בבעיות.
                            לצערי מדובר בבעיות התחילו מהרגע הראשון, (כמו שנכתב כאן), ואנחנו מתקרבים לשנה!, מאז שהתחילו לעבוד עם בזק, וההרגשה היא נורא...
                            החברה שהייתה אמורה לספק את ההכי טוב ואת ההכי מקצועי, נותנת בדיוק את ההפיך.
                            ולצערינו כל אחד זורק את האשמה על השני.
                            כאשר לבזק יש כאן יתרון, שכן הם מראים לכל מי שפונה אליהם שברגע שמחליפים לספק ללא נטפרי הכל בסדר...
                            אז מה?
                            רק בנטפרי יש הפרעות חשמליות של טלויזיות ישנות?
                            רק בנטפרי יכול פתאום להידלק מצב חסכון באנגריה?

                            את האמת שאני לא יודע מה הבעיה, הכל זה השערות ושמועות, אבל זה השאלה שצריכים לשאול את עצמינו.

                            מצד שני גם נטפרי בספקים אחרים עובדים מצוין, אז מה קרה כאן בבזק?
                            לאלוקים פתרונים...
                            (אולי זה חלק מהגלות, שנרגיש קצת את הצער של חורבן הבית...).

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • magicodeM מחובר
                              magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              מבחינתי אתה היחיד שמתלונן בתקופה הזאת.
                              פשוט נהיה שקט מכל המתלוננים.
                              מנסיון שלי בטיפול בבאגים יכול להיות שרק אצלך הבעיה מופיעה.
                              עכשיו אם תקשה שזה לא יכול להיות הרי בחברות אחרות זה עובד.
                              זה לא קושיה על באגים. כי ככה זה באגים. צריך לחקור אותם היטב כי להבין מה הסיבה.

                              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • magicodeM מחובר
                                magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                אני נזכר שהיה להם עוד בעיה עם לקוחות נטפרי ביטול ה IPV6
                                תברר איתם האם לא נופל אצלך הבעיה הזאת. שגורמת יותר לניתוקים מאשר איטיות.

                                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • D מנותק
                                  davd
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  האם רק אני סובל בבזק סיבים?
                                  075a564d-9f61-4649-93df-12f69c91d9ec-image.png

                                  nirelN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • nirelN מנותק
                                    nirel @davd
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @davd

                                    אני מקבל חצי ממה שאני אמור לקבל
                                    2f9a58a5-af9b-4df2-8afe-495a0686ba51-image.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אנוממי
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      ביומיים האחרונים יש לי ניתוקים רבים
                                      זה רק אצלי?
                                      למי צריך לפנות?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • D מנותק
                                        davd
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        התקלה ממשיכה ביתר שאת, כרגע אצלי מהירות הורדה 40!!!!!!! (כאשר החבילה שלי היא בעצם 1000).

                                        עד מתי נסבול?
                                        עד מתי נטפרי תתעלם מהעובדות?

                                        יעקב פ.י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • יעקב פ.י מנותק
                                          יעקב פ. @davd
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @davd
                                          תגיד?!
                                          מה הקשר בין נטפרי למהירות הגלישה שלך
                                          אני בטוח שנטפרי עושה כל מאמץ לשנות את המצב הקיים למרות הקושי האין סופי ותלונות כועסות של משתמשי נטפרי שלא (בלשון המעטה) מעודדות את נטפרי לנסות לשנות משהו
                                          כתבת פוסט מצויין אבל בבקשה תמחוק את השתי שורות האחרונות

                                          מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

                                          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • D מנותק
                                            davd @יעקב פ.
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @יעקב-פ קודם כל זה קשור מאוד לנטפרי, מכיון שהבעיה לא קורה בבזק שלא נטפרי....

                                            ושנית, אני ממש מצטער, אבל תקרא את הפוסטים האחרונים איך ש@magicode מצהיר שפתרו את כל הבעיות, ולדבריי הוא מגיב שאני יבדוק מול בזק.
                                            והנה לא עובר יום יומיים, ועוד אנשים מתלוננים, אבל לאף אחד לא מעניין להגיב לעניין, ולהסביר מה הבעיה ממה היא נובעת ומה הדרכים שעושים בשביל לפתור
                                            כלום נאדה.

                                            ובא לא נשכח, אנחנו מדברים כבר על קרוב לשנה!!! שהמצב הזה נמשך, יום זה עובד ולאחריו שבוע לא עובד.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון