נטוויז'ן
-
-
@username
דרך הראוטר של נטוויזן (חייבים אותו בשביל קו הטלפון)
-
עדכון קטן בנושא שהוזכר כאן באשכול
בשיחה היום עם נציגת שירות לקוחות, שאלתי אותה אם יש מצב שהיא משנה לי את התוכנית מ29.9 ל20.
היא אמרה שאמתין על הקו, זה לקח כמה דקות, ואז היא חזרה ואמרה שקיבלה אישור מהמנהל וכבר שינתה לי את החבילה.
מה שהכי מעניין בכל הסיפור, שבחוזה שהגיע לי במייל, לא מופיע הגבלה בזמן!
בדקתי בחוזים קודמים וראיתי שתמיד הם הגבילו ל12 חודש. אני לא יודע אם זה בכוונה או בטעות, אבל נראה לי שמי שכבר בנטוויז'ן כדאי שישנה את החבילה לפני שישנו את החוזה.... -
לנו יש קו טלפון של נטוויז'ן ואינטרנט של RL
אתמול היו שיבושים בנטוויז'ן, ומאז אין לנו קו טלפון.
בשיחה עם נטוויז'ן הם אמרו שהם לא יכולים לחבר אותנו מחדש בגלל החסימה על הקו. ושנפנה לRL, בינתיים לא חזרו אלי מRL
מישהו יודע מה ניתן לעשות במקרה כזה?
תודה.
dvora1234@gmail.com -
@zd2003 תפנו לאר-אל.
@בן-של-מלך -
@שלו' יש לך את המספר של המוקדן ההוא?...
-
@zd2003 @clickone
072-2132999, ישי 0526991723
ניתן לפנות אלינו גם באמצעות המייל
yishai@isp.net.ilשלחתי לכם מייל ונשמח לעזור
-
@בן-של-מלך אין על ישי ! אין!
-
@mendy
@בן-של-מלך הוא ישי
ראה כאן -
@מרדכי ידוע.