VOIP / ADSL
-
@chocolate אמר בVOIP / ADSL:
@יוד אמר בVOIP / ADSL:
@chocolate
לצערי אני לא יכול לאשר שזה עובד מאז, כבר כמה ימים שזה לא עובד, אך בינתיים היו לי ניתוקים מטעם הספק שבסופו של דבר היה צורך להחליף לי IP ואח״כ באו להחליף לי ראוטר היום, לכן לא טיפלטי עד עכשיו, כעת שלחתי הקלטה חדשה במערכת הפניות ל @magicode ואני מחכה לראות איך זה יסתיים, אני מניח שהם עלו על הבעיה, רק צריכים לפצח את התעלומה למה זה חוזר להחסם לאחר זמן מה, צריכים למצוא מה בדיוק משתנה שם במשך הזמן.ד' יהיה בעזרתך אני מחכה כבר יותר משלוש חדשים שנטפרי יעלו על הבעיה ויעצו לי פה לעבור לRL וגם רונן אמר לי שזה יעבוד אצליהם ואני מחכה יותר מחודש להפתרון שכנראה לא נמצא באופק (רק מחר עוד שבוע וכו' וכו')
מאד מעניין מה זה, כי שיחות מחשבון הג׳ימייל כן עובד רצוף, לא? אני חושב שאצלי כן, אז איפה מתחילה הבעיה? במתאם ה obihai? מצד שני בהקלטה שאני עושה, אני מזהה שני כתובות ששייכים לGoogleVoice שיש להם סימן של שגיאה (משולש אדום) ובכל זאת לא עלו על הבעיה, אבל אני עדיין לא מיואש, חזקה על התותחים האלה שימצאו פתרון...
-
@יוד הבעיה הוא שגוגל משוםפ מה אחרי כל כמה שעות או משהו כזה מוודא שכל מי שעושה שימוש עם ה GV אישרתי לו בעבר ומשום מה הוא לא זוכר שאישרתי רקלפני כמה שעות ובגלל זה הוא מבקש שיור עוד הפעם.
בתחלה אמרו לי ב RL שזה בגלל שכל פעם הבקשה מגיע מ IP אחר אז עשו לי IP קבוע וארי שגם לא החזיר מעמד אמרו לי שזה משהו קשור להשרתים של גוגל שיש להם כמה שרתים וכל פעם הוא מבקש משרת אחר בקיצור לבסוף הצליחו לעשות שזה רק יתנתק לי אחרי כמה ימים ולא כל כמה שעות ועכשיו משום מה הכול נפל אחורה וכל כמה שעות זה נופל לי -
@chocolate
אבל למה זה קורה רק אם מחברים את המתאם? -
@יוד אמר בVOIP / ADSL:
@chocolate
אבל למה זה קורה רק אם מחברים את המתאם?kלא הבנתי את השאלה תסביר בבקשה יותר
-
@chocolate אמר בVOIP / ADSL:
@יוד אמר בVOIP / ADSL:
@chocolate
אבל למה זה קורה רק אם מחברים את המתאם?kלא הבנתי את השאלה תסביר בבקשה יותר
אם אתה מנסה להוציא שיחה ישירות מהדפדפן דרך החשבון ג'ימייל שלך יש לך גם תקלה?
-
לא מכיון שכל הבעיה הוא רק בהאישור שגוגל נותן לחברה חיצונית (OBIHAI) להשתמש עם השירותים שלו (GV) ואחרי זמן מבקש עוד פעם אישור
-
ואין מכנה משותף לכל בקשות היאשורים הללו, שוכלו להגדיר להם פתיחה אוטומטית?
-
כעת הייתי בשיחה עם נציג נטפרי
והבחין שיש כמה חברות שמשתמשים עם פורטים אחרים מהרגיל (5060) אז לפעמים (בשם השרת\ משתמש) צריך להגדיר כך
לדוגמה callcentric.com:5060 -
@לייבל אמר בVOIP / ADSL:
כעת הייתי בשיחה עם נציג נטפרי
והבחין שיש כמה חברות שמשתמשים עם פורטים אחרים מהרגיל (5060) אז לפעמים (בשם השרת\ משתמש) צריך להגדיר כך
לדוגמה callcentric.com:5060לא הבנתי מה זה קשור להOBIHAI
אגב @magicode לשמחתי עדיין עובד לי חלק כבר יותר משבוע האם הצליחו לפענח הבעיה ? -
@chocolate אמר בVOIP / ADSL:
@לייבל אמר בVOIP / ADSL:
כעת הייתי בשיחה עם נציג נטפרי
והבחין שיש כמה חברות שמשתמשים עם פורטים אחרים מהרגיל (5060) אז לפעמים (בשם השרת\ משתמש) צריך להגדיר כך
לדוגמה callcentric.com:5060לא הבנתי מה זה קשור להOBIHAI
אגב @magicode לשמחתי עדיין עובד לי חלק כבר יותר משבוע האם הצליחו לפענח הבעיה ?לא קשור כלל רק רציתי לעדכן לטובת הציבור אולי כך יפתר גם הבעיה שלכם
-
@chocolate אמר בVOIP / ADSL:
אגב @magicode לשמחתי עדיין עובד לי חלק כבר יותר משבוע האם הצליחו לפענח הבעיה ?
האם עדיין עובד לך חלק?
אצלי הניתוקים הולכים ומתגברים, אך לאחר כל ניתוק ניתן לנתק את המתאם ולהחזיר, והוא חוזר לעבוד, בניגוד למה שהיה פעם שהיו צריכים לשלוח פניה כל פעם. -
@יוד עבד לי עשרה ימים אתמול הפסיק לעבוד אישרתי והיום הפסיק עוד הפעם ( @magicode מחכים לישועה)
@יוד אמר בVOIP / ADSL:
אך לאחר כל ניתוק ניתן לנתק את המתאם ולהחזיר, והוא חוזר לעבוד, בניגוד למה שהיה פעם שהיו צריכים לשלוח פניה כל פעם.
לא הבנתי אני נכנס לחשבון שלי ומאשר עוד הפעם, יש איזה דרך אחר לעשות את זה ?
-
@לייבל מה קורה אצלך עובד? אצלי הפסיק
-
@Chocolate
לא
בשעתו שלחתי פניה והמתכנת עלה על ה IP שלי והצליח לחבר אותי פיזית
וכחודש אח"כ שיניתי משהו בהגדרות וווווזהוואגב משהו יכול לעזור לי לפתוח חשבון google voice בבקשה
-
@לייבל
א. אפשר רק במחשב הממוקם בארה"ב.
ב. בשעת הפתיחה צריך שיהיה מספר אמריקאי קיים כדי שיהיה אפשר לקשר את זה אליו. אח"כ אפשר לבטל את הקישור ביניהם ויהיה אפשר להשתמש במספר גוגל ווייס בלבד.
ג. מספר של מישהו שישמח לעזור בנושא: 0533404770 (תגיד שמאיר שלח אותך...) -
עבד אצלי עד אתמול בלי תקלות
-
@מאיר-חיימסון אמר בVOIP / ADSL:
@לייבל
א. אפשר רק במחשב הממוקם בארה"ב.
ב. בשעת הפתיחה צריך שיהיה מספר אמריקאי קיים כדי שיהיה אפשר לקשר את זה אליו. אח"כ אפשר לבטל את הקישור ביניהם ויהיה אפשר להשתמש במספר גוגל ווייס בלבד.
ג. מספר של מישהו שישמח לעזור בנושא: 0533404770 (תגיד שמאיר שלח אותך...)א. בגלל זה אני צריך עזרה!
ג. הנ"ל הוא איש מקצוע ? אני רוצה משהו פרטי ללא עלות או עלות זולה ..... -
@Chocolate אמר בVOIP / ADSL:
עבד אצלי עד אתמול בלי תקלות
אז אצלי לא עובד כלל לא עם ZOIPER ולא עם X-LIET
בכול אופן תודה על העזרה -
חזר לעבוד כרגיל בס"ד
-
עבר כ10 חודשים מאז התגובה האחרונה פה, מאז השירות של google voice עם obihi עובד די חלק בלי ניתוקים בין המתאם לגוגל, אך יש בעיה מהותית מאד שעדיין מאד מטרידה, בזמנו שמחתי כ"כ שעיקר הבעיה נפתרה שלא לקחתי את הזמן לטפל בבעיה הזאת אך עכשיו לאחר שאני די התרגלתי לקו הזה וגם התחלתי די לסמוך עליו ולהשתמש בו, וכן פרסמתי אותו רשמית ללקוחות בארה"ב שמקתשרים אלי בקו הזה, אני חושב שהגיע הזמן...
הבעיה:
ניתוקים במהלך השיחה, ז"א אני יכול לנהל שיחה רגילה (שיחה נכנסת או יוצאת) ולאחר כמה דקות שיחה פתאום השיחה מתנתקת ואני שומע שוב את הצליל של הקו שמוכן לחיוג, כאילו שעכשיו הרמתי את השפופרת, זה קורה לפעמים לאחר 5 דקות ולפעמים לאחר דקה אחת, ולפעמים גם אחרי חצי שעה, אבל כמעט תמיד אם יש לי שיחה מתמשכת זה קורה בסוף, זה מאד מטריד בפרט כשאתה משתמש בקו הזה בכדי לתקשר עם חברה גדולה ולאחר שאתה ממתין שעה לקבל מהם שיחה חוזרת והם מתחילים לטפל בפניה שלך, פתאות מתנתק השיחה ואין לך למי לחזור אלה לבקש שוב שיחה חוזרת שתקבל לאחר עוד כמה שעות (כשאצלך כבר יהיה אמצע הלילה ובארה"ב עוד יום) ואח"כ להתחיל עם הנציג הבא מהתחלה עד הניתוק הבא, אני כותב את הפניה עכשיו כי זה מה שקרה לי עכשיו 3 פעמים ברצף... וזה לא פעם ראשונה, כפי שכתבתי, כמעט כל שיחה מתמשכת מסתיימת בצורה כזאת.היות ואין זמן קבוע מתי זה קורה, אין לי דרך לעשות הקלטה, כי הקלטה ארוכה מדי לא נשמרת בכלי ההקלטה של נטפרי.
@Chocolate האם אצלכם הכל חלק? האם אין את הבעי הזאת?
@administrators @magicode @MacroShadow האם ידוע לכם על הבעיה, יש פתרון?אשמח לקבל תגובה מועילה מכל מי שיכול.
תודה רבה מראש