• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    VOIP / ADSL

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    voipadslקו אינטרנט
    90 פוסטים 19 כותבים 21.8k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יוד @Chocolate
      נערך לאחרונה על ידי

      @chocolate
      אבל למה זה קורה רק אם מחברים את המתאם?

      ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ChocolateC מנותק
        Chocolate @יוד
        נערך לאחרונה על ידי

        @יוד אמר בVOIP / ADSL:

        @chocolate
        אבל למה זה קורה רק אם מחברים את המתאם?

        kלא הבנתי את השאלה תסביר בבקשה יותר

        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י מנותק
          יוד @Chocolate
          נערך לאחרונה על ידי

          @chocolate אמר בVOIP / ADSL:

          @יוד אמר בVOIP / ADSL:

          @chocolate
          אבל למה זה קורה רק אם מחברים את המתאם?

          kלא הבנתי את השאלה תסביר בבקשה יותר

          אם אתה מנסה להוציא שיחה ישירות מהדפדפן דרך החשבון ג'ימייל שלך יש לך גם תקלה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ChocolateC מנותק
            Chocolate
            נערך לאחרונה על ידי

            לא מכיון שכל הבעיה הוא רק בהאישור שגוגל נותן לחברה חיצונית (OBIHAI) להשתמש עם השירותים שלו (GV) ואחרי זמן מבקש עוד פעם אישור

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • י מנותק
              יוד
              נערך לאחרונה על ידי

              ואין מכנה משותף לכל בקשות היאשורים הללו, שוכלו להגדיר להם פתיחה אוטומטית?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ל מנותק
                לייבל
                נערך לאחרונה על ידי

                כעת הייתי בשיחה עם נציג נטפרי
                והבחין שיש כמה חברות שמשתמשים עם פורטים אחרים מהרגיל (5060) אז לפעמים (בשם השרת\ משתמש) צריך להגדיר כך
                לדוגמה callcentric.com:5060

                ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ChocolateC מנותק
                  Chocolate @לייבל
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @לייבל אמר בVOIP / ADSL:

                  כעת הייתי בשיחה עם נציג נטפרי
                  והבחין שיש כמה חברות שמשתמשים עם פורטים אחרים מהרגיל (5060) אז לפעמים (בשם השרת\ משתמש) צריך להגדיר כך
                  לדוגמה callcentric.com:5060

                  לא הבנתי מה זה קשור להOBIHAI
                  אגב @magicode לשמחתי עדיין עובד לי חלק כבר יותר משבוע האם הצליחו לפענח הבעיה ?

                  ל י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ל מנותק
                    לייבל @Chocolate
                    נערך לאחרונה על ידי לייבל

                    @chocolate אמר בVOIP / ADSL:

                    @לייבל אמר בVOIP / ADSL:

                    כעת הייתי בשיחה עם נציג נטפרי
                    והבחין שיש כמה חברות שמשתמשים עם פורטים אחרים מהרגיל (5060) אז לפעמים (בשם השרת\ משתמש) צריך להגדיר כך
                    לדוגמה callcentric.com:5060

                    לא הבנתי מה זה קשור להOBIHAI
                    אגב @magicode לשמחתי עדיין עובד לי חלק כבר יותר משבוע האם הצליחו לפענח הבעיה ?

                    לא קשור כלל רק רציתי לעדכן לטובת הציבור אולי כך יפתר גם הבעיה שלכם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י מנותק
                      יוד @Chocolate
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @chocolate אמר בVOIP / ADSL:

                      אגב @magicode לשמחתי עדיין עובד לי חלק כבר יותר משבוע האם הצליחו לפענח הבעיה ?

                      האם עדיין עובד לך חלק?
                      אצלי הניתוקים הולכים ומתגברים, אך לאחר כל ניתוק ניתן לנתק את המתאם ולהחזיר, והוא חוזר לעבוד, בניגוד למה שהיה פעם שהיו צריכים לשלוח פניה כל פעם.

                      ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ChocolateC מנותק
                        Chocolate @יוד
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יוד עבד לי עשרה ימים אתמול הפסיק לעבוד אישרתי והיום הפסיק עוד הפעם ( @magicode מחכים לישועה)

                        @יוד אמר בVOIP / ADSL:

                        אך לאחר כל ניתוק ניתן לנתק את המתאם ולהחזיר, והוא חוזר לעבוד, בניגוד למה שהיה פעם שהיו צריכים לשלוח פניה כל פעם.

                        לא הבנתי אני נכנס לחשבון שלי ומאשר עוד הפעם, יש איזה דרך אחר לעשות את זה ?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ChocolateC מנותק
                          Chocolate
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @לייבל מה קורה אצלך עובד? אצלי הפסיק

                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ל מנותק
                            לייבל @Chocolate
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @Chocolate
                            לא 😢
                            בשעתו שלחתי פניה והמתכנת עלה על ה IP שלי והצליח לחבר אותי פיזית
                            וכחודש אח"כ שיניתי משהו בהגדרות וווווזהוו

                            אגב משהו יכול לעזור לי לפתוח חשבון google voice בבקשה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מאיר חיימסון
                              נערך לאחרונה על ידי מאיר חיימסון

                              @לייבל
                              א. אפשר רק במחשב הממוקם בארה"ב.
                              ב. בשעת הפתיחה צריך שיהיה מספר אמריקאי קיים כדי שיהיה אפשר לקשר את זה אליו. אח"כ אפשר לבטל את הקישור ביניהם ויהיה אפשר להשתמש במספר גוגל ווייס בלבד.
                              ג. מספר של מישהו שישמח לעזור בנושא: 0533404770 (תגיד שמאיר שלח אותך...)

                              ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ChocolateC מנותק
                                Chocolate
                                נערך לאחרונה על ידי

                                עבד אצלי עד אתמול בלי תקלות

                                ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ל מנותק
                                  לייבל @מאיר חיימסון
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מאיר-חיימסון אמר בVOIP / ADSL:

                                  @לייבל
                                  א. אפשר רק במחשב הממוקם בארה"ב.
                                  ב. בשעת הפתיחה צריך שיהיה מספר אמריקאי קיים כדי שיהיה אפשר לקשר את זה אליו. אח"כ אפשר לבטל את הקישור ביניהם ויהיה אפשר להשתמש במספר גוגל ווייס בלבד.
                                  ג. מספר של מישהו שישמח לעזור בנושא: 0533404770 (תגיד שמאיר שלח אותך...)

                                  א. בגלל זה אני צריך עזרה!
                                  ג. הנ"ל הוא איש מקצוע ? אני רוצה משהו פרטי ללא עלות או עלות זולה .....

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ל מנותק
                                    לייבל @Chocolate
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @Chocolate אמר בVOIP / ADSL:

                                    עבד אצלי עד אתמול בלי תקלות

                                    אז אצלי לא עובד כלל לא עם ZOIPER ולא עם X-LIET
                                    בכול אופן תודה על העזרה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ChocolateC מנותק
                                      Chocolate
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      חזר לעבוד כרגיל בס"ד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • י מנותק
                                        יוד
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        עבר כ10 חודשים מאז התגובה האחרונה פה, מאז השירות של google voice עם obihi עובד די חלק בלי ניתוקים בין המתאם לגוגל, אך יש בעיה מהותית מאד שעדיין מאד מטרידה, בזמנו שמחתי כ"כ שעיקר הבעיה נפתרה שלא לקחתי את הזמן לטפל בבעיה הזאת אך עכשיו לאחר שאני די התרגלתי לקו הזה וגם התחלתי די לסמוך עליו ולהשתמש בו, וכן פרסמתי אותו רשמית ללקוחות בארה"ב שמקתשרים אלי בקו הזה, אני חושב שהגיע הזמן...
                                        הבעיה:
                                        ניתוקים במהלך השיחה, ז"א אני יכול לנהל שיחה רגילה (שיחה נכנסת או יוצאת) ולאחר כמה דקות שיחה פתאום השיחה מתנתקת ואני שומע שוב את הצליל של הקו שמוכן לחיוג, כאילו שעכשיו הרמתי את השפופרת, זה קורה לפעמים לאחר 5 דקות ולפעמים לאחר דקה אחת, ולפעמים גם אחרי חצי שעה, אבל כמעט תמיד אם יש לי שיחה מתמשכת זה קורה בסוף, זה מאד מטריד בפרט כשאתה משתמש בקו הזה בכדי לתקשר עם חברה גדולה ולאחר שאתה ממתין שעה לקבל מהם שיחה חוזרת והם מתחילים לטפל בפניה שלך, פתאות מתנתק השיחה ואין לך למי לחזור אלה לבקש שוב שיחה חוזרת שתקבל לאחר עוד כמה שעות (כשאצלך כבר יהיה אמצע הלילה ובארה"ב עוד יום) ואח"כ להתחיל עם הנציג הבא מהתחלה עד הניתוק הבא, אני כותב את הפניה עכשיו כי זה מה שקרה לי עכשיו 3 פעמים ברצף... וזה לא פעם ראשונה, כפי שכתבתי, כמעט כל שיחה מתמשכת מסתיימת בצורה כזאת.

                                        היות ואין זמן קבוע מתי זה קורה, אין לי דרך לעשות הקלטה, כי הקלטה ארוכה מדי לא נשמרת בכלי ההקלטה של נטפרי.

                                        @Chocolate האם אצלכם הכל חלק? האם אין את הבעי הזאת?
                                        @administrators @magicode @MacroShadow האם ידוע לכם על הבעיה, יש פתרון?

                                        אשמח לקבל תגובה מועילה מכל מי שיכול.
                                        תודה רבה מראש

                                        9579 magicodeM WWWW 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • 9579 מנותק
                                          957 @יוד
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @יוד
                                          רוב הסיכויים שזה לא קשור לנטפרי,
                                          קווי voip זה דבר מועד לניתוקים בפרט על רשת ביתית ולא יציבה,
                                          זה תלוי במאד הרבה משתנים .
                                          דבר ראשון תבדוק שלא מופעל אצלך בראוטר ההגדרה sip alg.

                                          אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                          לפרטים במייל 000@955.co.il

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • י מנותק
                                            יוד @957
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @957
                                            ראשית תודה על התגובה המהירה והרצון לעזור, אני מאד מעריך.
                                            לעצם הענין, יש לי ראוטר של ADP שסופק לי ע"י נטוויז'ן-סלקום ויש לי איתם קו טלפון שמופעל על הראוטר הזה, כך שלכאורה קו VOIP בכלליות יכול לעבוד תקין על הראוטר הזה, אך כמובן הקו שלהם מופעל ישירות ע"י הראוטר הזה (שאגב תומך בשני קווי VOIP ויש לה שקעי טלפון מובנים לצורך כך) משא"כ הקו של גוגל מופעל ע"י המתאם הנ"ל שמחובר לשקע Ethernet רגיל.
                                            ניסיתי למצוא את ההגדרה שכתבתם ולא הצלחתי למצוא, יש לך מושג היכן אני אמור לחפש?
                                            נכנסתי ללוח הבקרה של הראוטר מצו"ב צילם מסך.
                                            תודה רבה מראש.
                                            0_1525172884648_Router.JPG

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון