019? גם אתה היית מנותק בשעה אחרונה?
-
@IZAK לא נכון הוויפרי סימן לי החיבור נחסם.
-
@ששלום כי הוא לא מצא חיבור מסונן.
-
@dLive אין לי חיבור לא מסונן אני מנותק דרך האוטנט ויש לי נטסטיק של 019
-
@ששלום ובגלל התקלה הוא זיהה את החיבור הזה כלא מסונן. אצלי גם.
-
עד שיקום וועדת החקירה. נבקש מנציגי 019 שיסבירו את פשר הניתוקים. האם זה ירידה לצורך עליה, או סתם תקלה שקורה לכל חברות התקשורת.
-
@dLive אמר ב019? גם אתה היית מנותק בשעה אחרונה?:
ובגלל התקלה הוא זיהה את החיבור הזה כלא מסונן
או שזיהה שאין שום חיבור (מסונן או לא מסונן), גם במקרה כזה הוא כותב 'הגלישה נחסמה'.
רק כאשר (1) יש חיבור (2) והוא מסונן, הוא כותב 'הגלישה נפתחה'. -
גם אם תנתק את האינטרנט לגמרי הוואיפרי יחסם, הוא חסום בברירת מחדל, ורק כאשר הוא מוצא אינטרנט מסונן הוא נפתח.
-
@park
היטבת להסביר. -
כנראה שאתמול התרברבתי יותר מידי עם פתרון התקלה תוך 5 דקות.
הכביש של נטפרי ב 019 כרגע צר מלהכיל ובגלל העומס נגרמה התקלה. אני מחר יודיע להם שירחיבו את הכביש כמה שיותר.אל תפילו את האחריות כל כך מהר על 019. כי אפשר גם להפיל את האחריות עלי שאני אמור לבקש מהם להרחיב את הכביש בכל פעם שזה נצרך.
יש לציין שב RL אני לא צריך לעקוב ולבקש בקשות. -
@magicode אמר ב019? גם אתה היית מנותק בשעה אחרונה?:
כנראה שאתמול התרברבתי יותר מידי עם פתרון התקלה תוך 5 דקות.
הכביש של נטפרי ב 019 כרגע צר מלהכיל ובגלל העומס נגרמה התקלה. אני מחר יודיע להם שירחיבו את הכביש כמה שיותר.אל תפילו את האחריות כל כך מהר על 019. כי אפשר גם להפיל את האחריות עלי שאני אמור לבקש מהם להרחיב את הכביש בכל פעם שזה נצרך.
יש לציין שב RL אני לא צריך לעקוב ולבקש בקשות.אפשר קצת ביאור לדברך? (מבחינה טכנית - למבינים שביננו)
-
@magicode תודה על הפירוט. אנשים רוצים לדעת מה קרה, ומשום מה ברוב הפעמים לא עונים.
נהניתי מהצעד. -
מר @חבר לא תירגע מהעניין? הגיבו לך בצורה ברורה ומכובדת. זהו, תם הנושא!
-
-
שוב איטיות ובעיות ב019
שמעתי מכמה לקוחות ב019
התקשרתי ל019 שכמובן האשימו את נטפרי.
מה האמת?
-
@administrators אני חווה איטיות נוראה עכשיו ב019. מנסה לכתוב הודעה לבדוק אם זה רק אצלי, ולקח לי הרבה זמן להכנס לפורום.
-
@IZAK @park
כנ"ל כבר שעה ארוכה. -
@administrators כנ"ל אטיות נוראה בשעה האחרונה
-
בס"ד
גם אני מצטרף להנ"ל, ובנוסף לא הצלחתי להטעין כרטיס רב קו ברב קו אונליין כשמופיעה הודעה שנחסם ע"י המשתמש, בפנייה ל-019 הם הפנו אותי לנטפרי, נטפרי ביקשו הקלטת תעבורת אינטרנט, ועכשיו אני מחכה לתגובה...
-
חשבתי שזה רק במרכז...
-
בנטפרי מגלגלים את זה חזרה ל019,
וגילו לי חידוש, שללקוחות נטפרי יש להם מוקד מיוחד ב019 055-99-055-99