אשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive
-
@dLive אמר באשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive:
@למדן-וידען נעם לי גם, מאד. רשמתי את המספר, אבל אני לא חושב להשתמש סתם להכרות.
ואגב כך, לכל אלו שיש לי אתם קשר, אני לא מכחיש אותו, אבל אין רצון להעביר איתי את האינטרנט לחיים המעשיים.
יש לי קהילה וחברים שהתכוונתי לראות אותם יותר.תנסה לא להתקשר אלי.. אני יגיע עד אליך...
-
@dLive אמר באשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive:
למרות שזה התחיל רק בבקשה שאערוך לו שמע של הרצאה כי היה שם הפיכת פאזה.
התחלתי לשמוע הרצאות מאותו רב באופן קבוע, והוא זה שהשפיע עלי.אם נדייק יותר זאת לא הייתה בקשה..
זה היה לפני שהבנתי מה הבעיה - ומהר מאוד כבר נדבת את הפתרון על חשבון זמנך הפרטי..
כמו שתמיד אתה מציע את עזרתך בכל דבר שאתה יכול.
נעמת לי עד מאוד..תמשיך לשמח אלוקים ואדם , יה"ר שהקב"ה יישלם שכרך מן השמיים ותצליח בכל אשר תפנה, אמן!!!
-
@אורי-אטדגי ואני כבר חשבתי לעצמי:
איך לא חשבת על הרעיון הגאוני של אורי לדחוף לו עבודה בכאילו בכדי לנסות להשפיע עליו..
סתם קלקלת לעצמך בתגובה הזאת. -
@אורי-אטדגי
מי זה הרב?מה שמו, -
@אורי-אטדגי אל תכתוב בפומבי רק בפרטי ש @magicode לא יידע!! ולא ישמע אותו !!
-
@למדן-וידען אמר באשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive:
@אורי-אטדגי ואני כבר חשבתי לעצמי:
איך לא חשבת על הרעיון הגאוני של אורי לדחוף לו עבודה בכאילו בכדי לנסות להשפיע עליו..
סתם קלקלת לעצמך בתגובה הזאת.@למדן-וידען אז אני לא גאון כמו שחשבת...
@מן-המודיעין חשבתי על זה שאם הוא היה רוצה לומר הוא היה כותב את שמו...
אבל אם מישהו יתחזק מעט בזכותו זה שווה את זה.
הרב "ליאור גלזר" שמו.... -
@למדן-וידען אני חושב שאם @magicode יחליט לצאת, אנחנו לא נסכים.
מה ?? אנחנו רוצים לחזור לסינונים הקודמים ולהיכנס ליותר נסיונות ?? -
@אורי-אטדגי ואיפה אפשר לשמוע אותו ?
בקול הלשון ? -
-
@למדן-וידען @סופר אין לי בעיה שתעזוב את הרשת או שתהיה עם רשת, מה שתחליטו מקובל, לא זו הנקודה, הנקודה היא להיות במקום אחד ולחלום על מקום אחר. לפסוח על שני הסעיפים. שאיפה אין פירושה להיות עצוב. אם אתה שואף למשהו אז פשוט תחלק את המשימה למשימות קטנות יומיות וצא לדרך.
האדם צריך לחיות ולעשות כאשר ליבו שלם עם עצמו, ולהעמיד את עצמו בדרך שהוא שלם איתה. אם האדם פוזל כל הזמן למקום אחר הוא יוצא קרח מכאן ומכאן. לא להיות כל החיים על תקן של 'שורדים' 'סוחבים' וכו'. אלא להיות שמח בחלקו ביחד עם שאיפה קדימה. ומאיפה שהוא נמצא שם לעבוד את ה', מכל הלב, ולא לחבוט בעצמו השכם והערב אילו הייתי שם ואילו הייתי כזה וכזה. העצבות הזו משחקת לידיו של היצר הרע בסופו של דבר. -
@רחמים מפתאום
בנאדם שחייב ללכת לרופא רוצה להיות שם????
הוא חייב להיות שם מסיבות שונות והוא ישמח ברגע שיוכל להפסיק לקחת כדורים
זה נקרא עצוב???
זה מה יש יש כאלו שלצרכי פרנסה צריכים והיו רוצים לא לצרוך נו ואז????
הקב"ה מנהל תענינים
חסר כאלו שרוצים לשבת כל היום בכוילל ולא יכולים ??????? זה עצוב????
זה התכלס בעולם לעשות מה שמחויבים אפ' שרוצים אחרת ומותר לרצות אחרת ומ"מ שמחים בחלקם -
@דברים-בטלים @רחמים שניכם צודקים ולא צודקים.
איך זה יכול להיות???
אדם שמשתמש ברשת ולפי הרגשתו הוא לא צריך לעשות זאת מסיבותיו הוא, באמת עדיף שלא ישתמש ולא יחיה בתחושה שהוא עושה מה שהוא לא צריך לעשות. והוא גם לא יכול להתבכיין ולהדגיש כל הזמן את תחושתו, מפני דאיהו דאזיק אנפשיה.
מאידך, אדם שמשתמש ברשת בידיעה שזה מה שהקב"ה רוצה שהוא יעשה, או לפחות לא סותר כלל את רצון השי"ת, מותר לו להרגיש שחבל שהוא משתמש וכו', וזה לא שהוא לא שלם עם עצמו או יש לו ייסורי מצפון, אלא כעין מה שכתוב בגמ' (קידושין פב: וב"ב טז:) 'אי אפשר לעולם בלא בסם ובלא בורסקי אשרי מי שאומנותו בסם ואוי לו מי שאומנותו בורסקי'. הוא יכול להיות אדם שמח ומאושר, מפני שאין לו רגשי אשם וכדו', אך בהחלט יש לו צער מסויים על זה שהוא נאלץ להשתמש ברשת.
הפוך בה והפוך בה וכו'. -
@האברך אצל הבורסקי זה צער גופני של הריח הרע של עורות שהוא מעבד, וצער גופני שאנשים סולדים ממנו, אבל אין לו צער בלב, כי זה רצון ה', ואם זה מה שה' גזר זה הכי טוב בעולם. ואם יש לו צער בלב סימן שהוא לא מאמין מספיק בה' שכל מה שהוא עושה זה לטובה.
כל זה לא שייך בגולש ברשת, ללא חטאים כמובן כי הבורסקי לא עושה שום חטא, כי לא שייך פה צער הגוף, אלא רק צער הלב שהוא מקנטר ומתלונן למה כך נגזר עליו וזה חוסר אמונה. -
@האברך אמר באשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive:
מאידך, אדם שמשתמש ברשת בידיעה שזה מה שהקב"ה רוצה שהוא יעשה
לא מסכים !
דבר שכל גדולי ישראל כתבו עליו שמי שלא צריך ולא נחוץ לו כלל, איאפשר לומר שזה מה שהקב"ה רוצה שתעשה
כל עצם השימוש באינטרנט זה רק בדיעבד ולכן בודאי שאי אפשר לומר משפט כזה. -
@מעמד אמר באשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive:
@האברך אמר באשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive:
מאידך, אדם שמשתמש ברשת בידיעה שזה מה שהקב"ה רוצה שהוא יעשה
לא מסכים !
דבר שכל גדולי ישראל כתבו עליו שמי שלא צריך ולא נחוץ לו כלל, איאפשר לומר שזה מה שהקב"ה רוצה שתעשה
כל עצם השימוש באינטרנט זה רק בדיעבד ולכן בודאי שאי אפשר לומר משפט כזה.ברור שדבריי נסובו על אדם שמשתמש לצורך פרנסה!! וכפי הוראת גדולי ישראל.
-
לא רוצה להכניס את ראשי בין גדולים כאן, אני רק אומר דבר אחד פשוט :
השאיפה שלנו צריכה להיות שהאינטרנט יהיה כלי עבודה יעיל שבו נשתמש עבוד
הצרכים שלנו היום יומיים, פרנסה, בנקים וכ'. אם אדם באמת מצליח להשתמש
באינטרנט רק לצרכים המקצועיים שלו, או ע"מ לסדר דברים שפעם הוא היה אמור
לבזבז עליהם חצי יום, אז הוא בהחלט מסודר.אם נעשה חשבון, נראה שאדם ממוצע עובד עבור הנוחות הטכנולוגית שלו, שזה אומר,
חשמל, מים בברז, ארנונה, תקשורת וגז סכום שווה ערך לעבודה של כ12 שנה לפי משכורת
של 5000 ש"ח לחודש וזה בלי רכב ודיור... (בחישוב של 50 שנות קיום, כלומר מגיל עשרים עד שבעים).
יוצא מכל זה, שהטכנולוגיה היא סוג של עבדות, ולא רק נוחות כפי המקובל לחשוב.
בדומה לכך, צריכים לזכור שחישוב הזמן מול האינטרנט יוצא בהרבה מקרים בלתי משתלם בעליל,
וזאת בגלל תופעת ההתמכרות שנקראת התחדשות. ללא ההתחדשות, אף אחד לא היה מתמכר
לאינפורמציה סטטית, וכאן נמצאת בעצם העבודה האמיתית ולא רק של הגולש החרדי.אפשר בהחלט להפוך את האינטרנט ליעיל ביותר, אבל זו עבודה שמצריכה משמעת ואולי גם עזרים מסויימים.
-
@GolanArt
אני רוצה להוסיף קצת על דבריך המחוכמים. כל בן אדם שמשתמש באינטרנט לצורך עבודתו או לצורך דברים שימושיים, מבזבז זמן והרבה זמן בשביל בילוי, בתואנה שצריך קצת להשתחרר.
יותר מכך, לפעמים בן אדם עושה חשבון שאם במקום ללכת לבנק להפקיד צ'ק יעשה את זה ברשת, הרי שיחסוך לפחות חצי שעה מזמנו היקר, אבל בדרך כלל כשהולכים לבנק פיזית לא פוגשים אף אחד בדרך, והכל זורם כמתוכנו, אבל ברשת פוגשים בדרך עשרות דברים מעניינים, והרבה פעמים זה לוקח הרבה יותר זמן מאשר ללכת פיזית לבנק.
וע"כ, ברור שמי
שאכן משתמש עם האינטרנט רק לצורך, ולא חורג כלל וכלל, וכל שעות משעותיו נזהר ומזהיר לבל יכשל אפילו בקלות שבקלות, ועל כל ספק וספק ספיקא מחמיר על עצמו, וכל זמן פנוי הוא מנצל לעבוד את הבורא, או להיות עם האשה והילדים בבית, אשריו ואשרי חלקו, וע"כ נאמר בכל דרכיך דעהו - שיהיו כל מעשיך לשם שמים.
אבל לב יודע מרת נפשו, שכשיש לנו (-לי) זמן מיותר אנחנו מבלים עוד קצת ברשת, ולפעמים סתם מבזבזים שעות על שטיות והבלים ללא כל תועלת. ועל זה אנו בוכים כאן, שנזכה לצאת ולהיחלץ מהבוץ הנורא הזה ששמה אינטרנט.
ונזכה במהרה לזכות לחיות חיים אמיתיים שלווים ונצחיים. -
@סופר אמר באשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive:
אני רוצה להוסיף קצת על דבריך המחוכמים. כל בן אדם שמשתמש באינטרנט לצורך עבודתו או לצורך דברים שימושיים, מבזבז זמן והרבה זמן בשביל בילוי, בתואנה שצריך קצת להשתחרר וכו' אבל לב יודע מרת נפשו, שכשיש לנו (-לי) זמן מיותר אנחנו מבלים עוד קצת ברשת, ולפעמים סתם מבזבזים שעות על שטיות והבלים ללא כל תועלת. ועל זה אנו בוכים כאן, שנזכה לצאת ולהיחלץ מהבוץ הנורא הזה ששמה אינטרנט.
עיין לעיל בדברי @האברך שכתב וז"ל
הוא גם לא יכול להתבכיין ולהדגיש כל הזמן את תחושתו, משום דאיהו דאזיק אנפשיה
-
לא מכיר את המשתמש DLIVE ואני מכבד את החלטתו לפרוש. רק הפריעה לי נקודה קטנה.
מי שנמצא באינטרנט על רמה כמו נטפרי, לא עושה את זה משעמום אלא כי יש לו תפקיד. בדרך כלל מי שמחפש תעסוקה באינטרנט לוקח כבר אינטרנט פרוץ או פחות "חנוק".
האם כל מי שמקנא בפרישה של DLIVE מרגיש שהוא סתם מבזבז זמן ברשת? שזה רע לו?
אני אישית התלבטתי מאוד לפני שהכנסתי האינטרנט לבית, וניסיתי הרבה לדחות את זה, ובהתחלה גם היתה לי הרגשה רעה מזה.
אבל בהמשך הבנתי שההרגשה הרעה באה מהמפלצת שעשו מהאינטרנט ברחוב, אבל באמת האינטרנט הוא כלי שמאפשר לי לבצע את התפקיד שלי בעולם, תפקיד אותו לא אוכל לבצע בלי האינטרנט.בדיוק כמו שכל אחד מבין שמנהל נטפרי לא יכול לפרוש מהרשת כי יש לו תפקיד דווקא באינטרנט, כך אני מרגיש, וכל אחד שמשתמש באינטרנט לעבודתו מסתמא מרגיש ככה.
אז כמובן שצריך ליזהר שלא יהיה כלי בילוי, ושיהיה מסונן חזק, אבל למה להתבכיין על זה שאנחנו משתמשים בזה?קראתי עכשיו שוב את מה שכתבתי, לא בא להגיד שאינטרנט הוא לכתחילה, לא בא לעודד את הציבור להכנס לרשת, אבל מי שכל כך מתוסכל מהשימוש ברשת אולי צריך לעשות חשבון נפש ולחפש עבודה אחרת. אם הוא מרגיש שהקב"ה לא רוצה אותו פה אז זה באמת לא בסדר להשאר.
-
@שואף אמר באשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive:
מי שנמצא באינטרנט על רמה כמו נטפרי, לא עושה את זה משעמום אלא כי יש לו תפקיד. בדרך כלל מי שמחפש תעסוקה באינטרנט לוקח כבר אינטרנט פרוץ או פחות "חנוק".
מידיעה זה לא בדיוק נכון, יש את ה'מצפון היהודי', חוץ אם אתה אומר שבנקים וקופ"ח וכדו' זה 'תפקיד'.