אני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.
-
לא מכתב ולא רב, עלות הסרה 100 ש"ח ויהי מה, מי שלא רוצה לשלם שלא יתקין...., כך דעתי
להתחיל עם פרוצדורה וכו' זה בזבוז זמן משווע,
מי שמתקין צריך לקחת בחשבון את כל ההשלכות האפשריות... -
מי דיבר על כסף לא מבין אתכם בכלל.
אני דיברתי על כך שלפעמים בזמן דחוף אדם חייב מנגנון הסרה מיידי, ברור שיש לשלם. א. שלא יסיר מי שאינו צריך. ב. שלא כל יום יבקשו הסרה. ישר כח לנטפרי מה שתחליטו אנחנו מקבלים באהבה.
ברוך ה' כל המחשבים של הסביבה שלי הם נטפרי עם WIFREE -
@avishalom זה בדיוק מה שרוצים שיהיה, מערכת הסרה אוטומטית ללא מגע יד אדם... מכניסים כרטיס אשראי גובים את הכסף וההסרה יוצאת לדרך.
אהה רגע ומה עם מי שאין לו כרטיס אשראי וכו'? במקרה כזה הוא יצטרך לארגן ממשהו וישלם לו מזומן... זה בגדר הסביר לדעתי.אני חותם על כל מילה של @shraga שום מכתב שום פניה!!!
-
@6262 אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
אני חותם על כל מילה של @shraga שום מכתב שום פניה!!!
ראשית, תודה על החתימה
הזכרתי את הרעיון הזה גם כאן:
@shraga אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:@magicode
לעניות דעתי,- צריך להחליט שאין בשום פנים ואופן הסרה ללא התשלום וללא יוצא מן הכלל.
- לנסח מחדש את ההודעות בתחילת ההתקנה שיובהר העניין הזה חד משמעית, ואלי אפי' לכתוב שגם אם נטפרי תחליט להפסיק לתת שירותי גלישה לא תהיה הסרה של התוכנה.
וזהו...
אולי תבנה מנגנון שנותן הסרה רק אם מכניסים אשראי, שלא יהיה אפשרות אחרת... (למרות שתמיד תוכל לעקוף את זה :))
-
@avishalom
סיפור עצוב,
אבל נראה לי שהפתרון לבעיות מהסוג שלך צריך להיות בכיון של מענה מידי לנושאים של פקו"נ, אולי אפשרי ע"י הוספת סופר נקודות, או תיוג פקו"נ,
היות ובסינון אינטרנט יכול להיות בעיות של פקו"נ כמו הדוגמה שהבאת, צריך להיות במערכת פניות אפשרות פניה סופר דחופה ברמה של פקו"נ שתענה מיידית,
מה אומרים @administrators -
@מן-המודיעין ואז כל אחד יגיד שזה פיקוח נפש כי הרבה פעמים אנשים מגזימים מרוב שרוצים משהו
-
ואני החדש שבא מן החוץ, מנסה להבין זה נראה שגם אם מטרת התשלום היא קנס (או לגרום לחשוב רגע לפני) עדיין יש גם הוצאות לנטפרי סביב ההתעסקות עם התוכנה וזה סיבה לגבות כסף גם במקרים של אי הבנה או פיקו"נ וכדו'.
רק קשה לי שאלת תם אם כל התשלום הוא רק קנס למה במקרה של מעבר מחסימה לחסימה של חברה אחרת צריך לגבות קנס.
(אגב שאלה זו אינה רק לנטפרי אלא לכל חברות הסינון, ואינה מפחיתה מהערכתי כלפי אנשי נטפרי על טרחתם מלמנוע אנשים מלהיכשל ח"ו). -
@avif אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
רק קשה לי שאלת תם אם כל התשלום הוא רק קנס למה במקרה של מעבר מחסימה לחסימה של חברה אחרת צריך לגבות קנס.
א. איך יהיה ניתן לוודא שזה המטרה, ולא שהבן אדם סתם כך רוצה הסרה.
ב. זה תשלום לכך דבר ועניין (ולא קנס) -
אם זה תשלום אז בסדר פשוט היה נשמע שזה לא רק תשלום, ולגבי איך לאמת אם עבר חברה ניתן לוודא ע"י קבלה או דרך הקהילה אליה הוא משתייך.
-
קראתי את הסיפור של @avishalom, עצוב אבל, זה ברור שזה חלק מההשלכות שישנם בעקבות דברים שליליים שישנם באינטרנט.
הבעיה הרי לא במנגנון הסינון או בתכנת הוייפרי! הבעיה הינה באינטרנט הנגוע.ובמקרי קיצון כאלו לדעתי הפיתרון ממש לא טמון בהסרת התוכנה שמי יודע (מבחינת המסיר) מתי הוא יחליט לעצמו להחזיר את זה סוף סוף.. הפיתרון אמור להיות בכיוון של להשיג מחשב אחר/מישהו שידפיס וכדו'
ומה היית עושה אם אין לך מחשב כלל? ולא חסרים כאלו. איך היה לך את המסמך? היית רץ לקנות מחשב ואינטרנט?? -
צריך להוסיף ליד אני מסכים,
תיבת טקסט, נא הקלד את הסכום לתשלום במידה ותרצה להסיר את התכנה, ורק אם הוא יקליד את הסכום הנכון, הוא יוכל להמשיך הלאה, כך זה יתחדד לו טוב טוב בראש,
ואולי להוסיף ע"ז הסבר כמי בועה שעוברים עליה היא נפתחת,
שאין בזה שום הנחות וכו', כל הסרה כרוכה ב-100 ש"ח ע"י מילוי כרטיס אשראי בעת ההסרה שיישלח מצוות נטפרי, וכל ההסרה תיעשה ע"י מערכת ממוחשבת, ע"י פנייה, ויישלחו לו טופס ממוחשב להסרה , שהוא יצטרך למלאות את פרטי האשראי וכו'.
ולא תינתן ע"כ שום תמיכה מצוות נטפרי. -
יש עוד רעיון, בכללי, שמי שרוצה לעבוד בלי ווייפרי, ישלם על הסינון 200/50/70/100 ש"ח לחודש,
כך שהוא יחשוב פעמיים אם שווה לו לשלם. -
@magicode התוכנה מצוינת ואסור לבטל אותה
לדעתי רק צריך לכתוב בהתקנה תוכנה זו לא ניתנת להסרה כלל נא לחשוב שנית לפני ההתקנה במידה ותצטרך להסיר את ההתקנה עליך לפרמט את המחשב. -
@avishalom כך שבעצם אם הייתה לך אפשרות להסיר ולשלם, ואח"כ וועדה הייתה דנה במקרה המיוחד והצודק שלך (אני מניח שלא היתה לך בעייה להשיג הוכחות לכך), והיית מקבל את כספך בחזרה, היה יותר טוב. (ובלי קשר, כאחד שהיה לצערי במצבך לפני כמעט 3 שנים, [רק עם אבא שלי ז"ל] אני חושב שהיה עדיף שתסיר ותשלם כסף, ולא שתבטל פגישה חשובה כזו)
ד"א, האם כתבת בפנייה את המקרה כפי שתיארת אותו כאן? אני מניח שזה היה מזרז קצת את הטיפול בבקשה (לפחות של גוי של אינטרנט...)
רפואה שלימה בקרוב!!
עריכה: אני רואה שבחלק ממה שכתבת כבר הקדימו אותי.. יש"כ
-
@clickone לא כ"כ הבנתי את כל הדיון. הרי אנשים לא עובדים בחינם, וכשמישהו מתקשר ומנסה לשכנע שהתקין בטעות וכדו', להסביר לא שהטעות שלו לא מונעת מאתנו את העלויות של הטכנאי שישב ויטפל בהסרה, ואם כל ההשתתפות בצערו אין באפשרותינו להעסיק אנשים שיעבדו בחינם. מה זה לא מובן?.
-
@וילנאי אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
@clickone לא כ"כ הבנתי את כל הדיון. הרי אנשים לא עובדים בחינם, וכשמישהו מתקשר ומנסה לשכנע שהתקין בטעות וכדו', להסביר לא שהטעות שלו לא מונעת מאתנו את העלויות של הטכנאי שישב ויטפל בהסרה, ואם כל ההשתתפות בצערו אין באפשרותינו להעסיק אנשים שיעבדו בחינם. מה זה לא מובן?.
הודעה ראשונה לאחר 12 חודשים?
[לענין ההודעה עצמה עומדות לי על הלשון כמה תשובות אך עייפתי כבר מלהתייחס לנושא זה שאותן הודעות חוזרות על עצמן, יודע מה נראה לי שאם תקרא את ההודעות הקודמות תראה שכבר ענו עליה] -
@magicode בינינו אתה לא באמת שוקל זאת ברצינות.
תנעל את הפוסט הזה וזהו. -
מה שנכון נכון
-
למי שצריך משהו מסוים דחוף באמת
אפשר להפנות לנציג שיהיה פנוי למקרים דחופים בלבדאין הצדקה לאפשר גישה לאינטרנט לא מסונן בשביל קובץ
אפשר לבקש טובה ממישהו אחר שיש לו סינון כמו ארבעת המינים למשל
בפרט אם מישהו יודע שהוא עשוי להגיע למצב כזה -
רק עכשיו ראיתי את האשכול הזה וחשבתי על רעיון פשוט אני לא "פוסק" אבל אני חושב שלנטפרי אפשר לתרום מכספי מעשר ולכן מי שטוען שהוא לא צריך לשלם את המאה שקל מכל סיבה שהיא שיאמרו לו אם כך אתה אוחז אז תביא את זה מכספי מעשר וכ"א יחליט לעצמו