• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    אני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    346 פוסטים 92 כותבים 105.6k צפיות 30 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שלו'
      נערך לאחרונה על ידי

      הציעו פה רעיון שונות כל א' בשמו הטוב יבורך.
      ואתרום את חלקי ממה שחנני ד', אולי יוטב בעיני @magicode
      סליחה לכולם על האריכות.

      הרעיון הינה להפוך את כל ענין ההסרה להכי טכני שאפשר (בלע"ז קוראים לזה ביוקרטיה, אבל במקרים מסוימים זה מוצדק).
      א. בעת שליחת פניה יוסיפו האפשרות של תיוג הפניה, דהיינו שהלקוח יצטרך לתייג את הפניה אם זה פניה שקשור ל'פתיחת אתר' 'בעיה בתוכנה' 'תמונה' 'VPN' 'בעיה בתוכנת הווייפרי' 'הסרת תוכנת ווייפרי' וכו' (על הדרך רעיון זה אולי יקל על כל המערכת כשרובם של הפניות כבר יגיעו מתויגות).
      ב. בעת תיוג 'הסרת תוכנת ווייפרי' יופיע בהמשך בעת ההתקנה אישרת שעלות ההסרה יהיה 100 ₪, נא למלאות פרטי תשלום כדי שנוכל לשלוח לכם את התוכנה להסרת הווייפרי.
      ג. בהמשך יופיע אופציה לבחירת תשלום בכ"א או בהעברה בנקאית.
      ד. אם הפונה בוחר תשלום בכ"א, יופיע בהמשך אפשרות להכניס פרטי תשלום או לחיוב דרך הכ"א המעודכן בחשבון, כפי הנוחות של נטפרי.
      ה. אם הפונה בוחר בהעברה בנקאית יופיע בהמשך כפי מה שמופיע בהעברה בנקאית לתשלום ה 15 ₪ החודשי.
      ו. להלן יופיע אם אתם חושבים שאתם זכאים להסרה ללא תשלום, נא ללחוץ כאן.
      ז. אם לוחץ שם יופיע נא להוריד את הטופס ולהחתימו בידי רב מוכר ולהעבירו אלינו.
      ח. יש לחשוב על האפשרות של העברת הקובץ.
      ט. בקובץ יופיע

      • לכבוד הרב ..........שליט"א
        שלו' וברכה
        בעת שהלקוח התקין את תוכנת ווייפרי הופיע לו בתקנון של התוכנה שהסרתו מכל סיבה שהיא יהיה רק ע"י תשלום 100 ₪, הלקוח טוען שבכ"ז עלינו להסיר לו את התוכנה ללא תשלום, נא לבקש מהלקוח לרשום למטה את הסיבות שלו, ואם הנכם חושבים שהוא צודק, נא לאשר שעלינו להסיר את התוכנה ללא תשלום.
        מקום ללקוח לרשום סיבותיו
        שם הלקוח __________ מס' הלקוח בנטפרי _________ מס' טל __________
        שם הרב ____________ חתימת הרב __________ מס' טל _____________
        אם הנך נמצא בפיקוח קהילה, נא להמציא לנו גם את אישורו של מנהל הקהילה.

      השאלה שנשאלת מה יהיה אם לקוח יפנה בתיוג אחר.
      א. יש לעשות הודעה מיוחדת שהלקוח יקבל כתשובה וכאילו שזה ישלח ע"י המערכת.
      כזה
      0_1500021740451_פניה.png
      ב. יתכן שניתן גם לעשות שלא יהיה שום אפשרות לענות על הפניה אחר שקיבל הודעה הנ"ל.

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • נ מנותק
        ניק ירושלמי @שלו'
        נערך לאחרונה על ידי

        @שלו' כל הכבוד. רק ההערה אחת במכתב לרב יש להדגיש שסיבת ההתחיבות לתשלום היא רוחנית ולמניעת מכשולות, כי לא כל רב מוכר נמצא גם בנבכי האינטרנט, ואם הוא יחשוב שזה ויכוח כספי גרידא והלקוח יטען שהיה אנוס שוגג וכו' יתכן שיקבל את טענתו, משא"כ אם יהיה מודע למה שעומד מאחרי זה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • shragaS מנותק
          shraga
          נערך לאחרונה על ידי shraga

          לא מכתב ולא רב, עלות הסרה 100 ש"ח ויהי מה, מי שלא רוצה לשלם שלא יתקין...., כך דעתי
          להתחיל עם פרוצדורה וכו' זה בזבוז זמן משווע,
          מי שמתקין צריך לקחת בחשבון את כל ההשלכות האפשריות...

          קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • A מנותק
            avishalom
            נערך לאחרונה על ידי

            מי דיבר על כסף לא מבין אתכם בכלל.
            אני דיברתי על כך שלפעמים בזמן דחוף אדם חייב מנגנון הסרה מיידי, ברור שיש לשלם. א. שלא יסיר מי שאינו צריך. ב. שלא כל יום יבקשו הסרה. ישר כח לנטפרי מה שתחליטו אנחנו מקבלים באהבה.
            ברוך ה' כל המחשבים של הסביבה שלי הם נטפרי עם WIFREE

            62626 מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • 62626 מנותק
              6262 @avishalom
              נערך לאחרונה על ידי 6262

              @avishalom זה בדיוק מה שרוצים שיהיה, מערכת הסרה אוטומטית ללא מגע יד אדם... מכניסים כרטיס אשראי גובים את הכסף וההסרה יוצאת לדרך.
              אהה רגע ומה עם מי שאין לו כרטיס אשראי וכו'? במקרה כזה הוא יצטרך לארגן ממשהו וישלם לו מזומן... זה בגדר הסביר לדעתי.

              אני חותם על כל מילה של @shraga שום מכתב שום פניה!!!

              shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • shragaS מנותק
                shraga @6262
                נערך לאחרונה על ידי

                @6262 אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:

                אני חותם על כל מילה של @shraga שום מכתב שום פניה!!!

                ראשית, תודה על החתימה 🙂

                הזכרתי את הרעיון הזה גם כאן:
                @shraga אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:

                @magicode
                לעניות דעתי,

                1. צריך להחליט שאין בשום פנים ואופן הסרה ללא התשלום וללא יוצא מן הכלל.
                2. לנסח מחדש את ההודעות בתחילת ההתקנה שיובהר העניין הזה חד משמעית, ואלי אפי' לכתוב שגם אם נטפרי תחליט להפסיק לתת שירותי גלישה לא תהיה הסרה של התוכנה.

                וזהו...

                אולי תבנה מנגנון שנותן הסרה רק אם מכניסים אשראי, שלא יהיה אפשרות אחרת... (למרות שתמיד תוכל לעקוף את זה :))

                קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מן המודיעין @avishalom
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @avishalom
                  סיפור עצוב,
                  אבל נראה לי שהפתרון לבעיות מהסוג שלך צריך להיות בכיון של מענה מידי לנושאים של פקו"נ, אולי אפשרי ע"י הוספת סופר נקודות, או תיוג פקו"נ,
                  היות ובסינון אינטרנט יכול להיות בעיות של פקו"נ כמו הדוגמה שהבאת, צריך להיות במערכת פניות אפשרות פניה סופר דחופה ברמה של פקו"נ שתענה מיידית,
                  מה אומרים @administrators

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ מנותק
                    מעמד @מן המודיעין
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מן-המודיעין ואז כל אחד יגיד שזה פיקוח נפש כי הרבה פעמים אנשים מגזימים מרוב שרוצים משהו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • A מנותק
                      avif
                      נערך לאחרונה על ידי

                      ואני החדש שבא מן החוץ, מנסה להבין זה נראה שגם אם מטרת התשלום היא קנס (או לגרום לחשוב רגע לפני) עדיין יש גם הוצאות לנטפרי סביב ההתעסקות עם התוכנה וזה סיבה לגבות כסף גם במקרים של אי הבנה או פיקו"נ וכדו'.
                      רק קשה לי שאלת תם אם כל התשלום הוא רק קנס למה במקרה של מעבר מחסימה לחסימה של חברה אחרת צריך לגבות קנס.
                      (אגב שאלה זו אינה רק לנטפרי אלא לכל חברות הסינון, ואינה מפחיתה מהערכתי כלפי אנשי נטפרי על טרחתם מלמנוע אנשים מלהיכשל ח"ו).

                      shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • shragaS מנותק
                        shraga @avif
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @avif אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:

                        רק קשה לי שאלת תם אם כל התשלום הוא רק קנס למה במקרה של מעבר מחסימה לחסימה של חברה אחרת צריך לגבות קנס.

                        א. איך יהיה ניתן לוודא שזה המטרה, ולא שהבן אדם סתם כך רוצה הסרה.
                        ב. זה תשלום לכך דבר ועניין (ולא קנס)

                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          avif
                          נערך לאחרונה על ידי

                          אם זה תשלום אז בסדר פשוט היה נשמע שזה לא רק תשלום, ולגבי איך לאמת אם עבר חברה ניתן לוודא ע"י קבלה או דרך הקהילה אליה הוא משתייך.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • למדן וידעןל מנותק
                            למדן וידען
                            נערך לאחרונה על ידי

                            קראתי את הסיפור של @avishalom, עצוב אבל, זה ברור שזה חלק מההשלכות שישנם בעקבות דברים שליליים שישנם באינטרנט.
                            הבעיה הרי לא במנגנון הסינון או בתכנת הוייפרי! הבעיה הינה באינטרנט הנגוע.

                            ובמקרי קיצון כאלו לדעתי הפיתרון ממש לא טמון בהסרת התוכנה שמי יודע (מבחינת המסיר) מתי הוא יחליט לעצמו להחזיר את זה סוף סוף.. הפיתרון אמור להיות בכיוון של להשיג מחשב אחר/מישהו שידפיס וכדו'
                            ומה היית עושה אם אין לך מחשב כלל? ולא חסרים כאלו. איך היה לך את המסמך? היית רץ לקנות מחשב ואינטרנט??

                            מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                            שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                            lamdan.yadan@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                            • M מנותק
                              meir @למדן וידען
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @למדן-וידען

                              צריך להוסיף ליד אני מסכים,
                              תיבת טקסט, נא הקלד את הסכום לתשלום במידה ותרצה להסיר את התכנה, ורק אם הוא יקליד את הסכום הנכון, הוא יוכל להמשיך הלאה, כך זה יתחדד לו טוב טוב בראש,
                              ואולי להוסיף ע"ז הסבר כמי בועה שעוברים עליה היא נפתחת,
                              שאין בזה שום הנחות וכו', כל הסרה כרוכה ב-100 ש"ח ע"י מילוי כרטיס אשראי בעת ההסרה שיישלח מצוות נטפרי, וכל ההסרה תיעשה ע"י מערכת ממוחשבת, ע"י פנייה, ויישלחו לו טופס ממוחשב להסרה , שהוא יצטרך למלאות את פרטי האשראי וכו'.
                              ולא תינתן ע"כ שום תמיכה מצוות נטפרי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • M מנותק
                                meir
                                נערך לאחרונה על ידי

                                יש עוד רעיון, בכללי, שמי שרוצה לעבוד בלי ווייפרי, ישלם על הסינון 200/50/70/100 ש"ח לחודש,
                                כך שהוא יחשוב פעמיים אם שווה לו לשלם.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • H מנותק
                                  huxhzunr
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @magicode התוכנה מצוינת ואסור לבטל אותה
                                  לדעתי רק צריך לכתוב בהתקנה תוכנה זו לא ניתנת להסרה כלל נא לחשוב שנית לפני ההתקנה במידה ותצטרך להסיר את ההתקנה עליך לפרמט את המחשב.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • C מנותק
                                    clickone @avishalom
                                    נערך לאחרונה על ידי clickone

                                    @avishalom כך שבעצם אם הייתה לך אפשרות להסיר ולשלם, ואח"כ וועדה הייתה דנה במקרה המיוחד והצודק שלך (אני מניח שלא היתה לך בעייה להשיג הוכחות לכך), והיית מקבל את כספך בחזרה, היה יותר טוב. (ובלי קשר, כאחד שהיה לצערי במצבך לפני כמעט 3 שנים, [רק עם אבא שלי ז"ל] אני חושב שהיה עדיף שתסיר ותשלם כסף, ולא שתבטל פגישה חשובה כזו)

                                    ד"א, האם כתבת בפנייה את המקרה כפי שתיארת אותו כאן? אני מניח שזה היה מזרז קצת את הטיפול בבקשה (לפחות של גוי של אינטרנט...)

                                    רפואה שלימה בקרוב!!

                                    עריכה: אני רואה שבחלק ממה שכתבת כבר הקדימו אותי.. יש"כ

                                    • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                    • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                    ו תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                    • ו מנותק
                                      וילנאי @clickone
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @clickone לא כ"כ הבנתי את כל הדיון. הרי אנשים לא עובדים בחינם, וכשמישהו מתקשר ומנסה לשכנע שהתקין בטעות וכדו', להסביר לא שהטעות שלו לא מונעת מאתנו את העלויות של הטכנאי שישב ויטפל בהסרה, ואם כל ההשתתפות בצערו אין באפשרותינו להעסיק אנשים שיעבדו בחינם. מה זה לא מובן?.

                                      שלום עולםש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • שלום עולםש מנותק
                                        שלום עולם @וילנאי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @וילנאי אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:

                                        @clickone לא כ"כ הבנתי את כל הדיון. הרי אנשים לא עובדים בחינם, וכשמישהו מתקשר ומנסה לשכנע שהתקין בטעות וכדו', להסביר לא שהטעות שלו לא מונעת מאתנו את העלויות של הטכנאי שישב ויטפל בהסרה, ואם כל ההשתתפות בצערו אין באפשרותינו להעסיק אנשים שיעבדו בחינם. מה זה לא מובן?.

                                        הודעה ראשונה לאחר 12 חודשים?
                                        [לענין ההודעה עצמה עומדות לי על הלשון כמה תשובות אך עייפתי כבר מלהתייחס לנושא זה שאותן הודעות חוזרות על עצמן, יודע מה נראה לי שאם תקרא את ההודעות הקודמות תראה שכבר ענו עליה]

                                        "ה' לי לא אירא
                                        מה יעשה לי אדם"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יעקב.ק @magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @magicode בינינו אתה לא באמת שוקל זאת ברצינות.
                                          תנעל את הפוסט הזה וזהו.

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • א מנותק
                                            אוריויל @יעקב.ק
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @יעקב.ק

                                            מה שנכון נכון

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון