אפשרות לשנות הגדרות חשבון
-
@אורי מסכים עם כל מילה.
-
שוב אחד שאל אותי על זה?
@administrators מה דעתכם?
-
הטענה נכונה, אבל הפתרון הוא חב לאחריני כי זה מגלגל את האחריות לעבר נטפרי.
צעד כזה גם מציג את נטפרי כחוסמת דברים שאין הכרח לחוסמם מה שמוציא לה שם רע, וגם יביא יותר מציקים (רצוני לומר, כאלה שמבחינתם נטפרי היא בעיה אחת גדולה שבעל הבית הביא עליהם, והם מגיעים לתמיכה חדורי רוח קרב למגר את ה"אלה שעושים בעיות סתם") לתמיכה. אם צריך להיתלות באילן אחר, לא בנטפרי, גם ככה הם עמוסים. -
@נטפריס
תודה על תגובתך.אני לא מבין למה זה יפול על נטפרי.
לא הצעתי לבטל אפשרות לשנות הגדרות. גם לא הצעתי שלא יופיע על דף החסימה אפשרות לשנות הגדרות.
ההצעה היתה שיהיה למשתמש אפשרות בחירה איך לראות החסימה. האם יהיה אפשרות בקלות לשנות את ההגדרות שלו כל פעם שיש חסימה או הוא דוקא לא רוצה אפשרות כזה. בדיוק דומה לסינונים אחרים שהזכרתי.
סה"כ אנחנו לא מדברים כלל על חסימות שנטפרי חסמו ואלא על ההגדרות אישיות שהמשתמש הגדירו בעצמו לעצמו.
הרבה ממשתמשים אלו חסמו דברים אלו דוקא ע"מ שלא יהיה להם או בני ביתם פיתוי לזה כל יום שני. -
בשביל האדם עצמו אתה צודק, אבל הרי אם האפשרות תהיה היא תהיה לכולם (כלומר גם כאלה שמשמעות ההחלטה הזו נוגעת למשתמשים אחרים באותו מחשב או חיבור). מתבקש שהאדם ימצא דרך לכבול-לשלוט את עצמו בלי לשנות את המנגנון.
אם היית עונה לטלפונים היית מבין למה זה נופל על נטפרי, מתקשר אדם כועס כולו, למה אנחנו חוסמים אתר כ"כ כשר, ורק אחרי כמה דקות של ליבון הדברים ולא מתוך הרבה ידידות, מתברר שזה מחשב של מעבידו שרוצה שהוא יעבוד יותר מאשר ישוטט, או בחור של בן הזמנים במחשב אביו. ולפעמים זה בני זוג ולפעמים זה הבן חסם והאבא כועס. כמו כן נשלחת פניה על אתר שסגור, והנציגים תוהים מה זה ועל מה זה שהרי אמור להיות לו מסך שרק לו זה סגור.
המסך הזה לא נועד להקל לשנות מייד את ההגדרות, אלא להעביר מסר לגולש, זה לא אנחנו, זה אתה. מאיך שהכרתי את נטפרי, הייתה חשיבות רבה ל"חופש לגלוש" ואני משער שזה מה שעומד מאחורי דף החסימה הזה. אכן לכאורה את הקישור להגדרות החשבון היה ניתן להסיר כדי שהגולש יצטרך לטרוח, אבל איך שאני מכיר את האנשים, גם מרמור של קליק מיותר שגם הוא ביוזמת ובאחריות הגולש, עדיין הוא מתנקז לטרוניה בתמיכה ובהרגשה הכללית, ועל אחת כמה וכמה כשזה לא המגביל בעצמו אלא בן ביתו וכדומה.
-
למה הלינק מיקל?
אותו משתמש שיחליט לחסום ושלא יראו את ההודעה שהוא חסם. במקום זאת יכניס סיסמה. וזה לא יקל בכלל. -
באם יורשה לי
מטרת נטפרי לכאורה ובוודאי להציל כמה שיורתר מפגעי האינטרנט ושאר מרעין בישין.
כשאבא למשל חוסם אתר מסויים בבית, הוא יעדיף להפיל את זה על נטפרי כדי לימנע מלחצים על ידי הבן שיבקש אבא תפתח לי את אתר פלוני אלמוני. וכידוע לא תמיד אנשים עומדים בלחצים... ולכן הם יעדיפו להפיל את זה על נטפרי.
ולמה נטפרי אשמים? כי על נטפרי אי אפשר להפיל לחץ .... נטפרי מספיק חזקה בעניין הזה, ועל האבא אפשר ואולי גם במקומות נוספים שרוצים לחסום ורוצים להפיל על מישהו אחר את סיבת החסימה.
ושוב שגם לנטפרי יש אינטרס לכמה שפחות אינטרנט בעם ישראל.אולי רעיון שיוכל להיות סוג של פשרה...
שיהיה כתוב בדף החסימה דף זה נחסם, לחץ כאן כדי לראות פרטים, כעת כשהוא ילחץ כדע לראות פרטים הוא יצטרך להקיש את הסיסמה... ואם הוא בן אז הוא לא יידע מה כתוב שם, ואם הוא הבעלים אז הוא יקיש סיסמה ששם יהיה כתוב את הסיבה האמיתית אם זה נחסם בהגדרות האישיות או על ידי נטפרי.
ואולי גם שבדף החסימה הראשוני יהיה כתוב איזשהו קוד חסימה A000112 שאתם תדעו להסביר ללקוח כשמתקשר מה זה אומר... -
@magicode
זה מיקל קצת שהוא לא צריך לפתוח עוד דף אינטרנט ולכינס לנטפרי.אבל יותר ממה שזה מיקל זה מפתה. זה קורא מול העינים - בא, תוריד כבר את חסימה זו. לפחות להיום וכו' וכו'.
וכן נותן רעיונות ופיתוי לב"ב.
-
אתה טוען א. נטפרי חזקה ללחץ וככה היא מצילה את המשפחה/האדם ב. אפשר לסדר שבתמיכה יזהו בקלות שזה הבעיה
עדיין אני עומד בדעתי שזה מצווה יכולה להיעשות ע"י אחרים. כלומר שבעל המחשב ישית עצות איך להתמודד מול עצמו ומשתמשי חיבורו.
ולנטפרי זה מיסב עוד עבודה (נניח זניח כמו 0.000001 אחוז, אבל כלום זה לא. בנודע לזיהוי שיקל, אם היית מכיר את התמיכה היית מבין שכל פניה יש לה עלות ראשונית גבוהה), ואף פוגע בחזות החופשית שלה ("אני מכיר, היה לי נטפרי בעבודה, הם סוגרים דברים סתם"). -
אולי אפשר להציע שיהיה רשום באופן בולט יותר שזה קושר לחשבונו האישי, לדוגמא האתר נחסם לפי הרשימה השחורה "האישית" המוגדרת בחשבונך
ובשורה שמתחת לא יופיע לינק להגדרות החשבון, אלא יופיע לפרטים נוספים לחץ כאן עם לינק להדף של הויקי.
אפשר לבצע את זה לתקופת נסיון ולראות אם עדיין אנשים פונים לנטפרי על זה.
-
@נטפריס אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
נניח זניח כמו 0.000001 אחוז
לדעתי זה הרבה יותר, 0.5 אחוז בערך,
לשנות זה מיותר וחסר טעם, שוב פעם - לדעתי -
@שלו' אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
אולי אפשר להציע שיהיה רשום באופן בולט יותר שזה קושר לחשבונו האישי, לדוגמא האתר נחסם לפי הרשימה השחורה "האישית" המוגדרת בחשבונך
הייתי מציע לכתוב אפי' יותר ברור, משהו מעין זה:
האתר נבדק ואושר במערכת נטפרי, אך הוא נחסם אצלך לפי הרשימה השחורה המוגדרת בחשבונך.
לפתיחת אתר זה יש לשנות את ההגדרות בחשבונך. אם אין לך את ההרשאות המתאימות פנה למנהל הרשת שלך.
אין לפנות לנטפרי לגבי אתר זה. -
@ליכט אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
@שלו' אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
אולי אפשר להציע שיהיה רשום באופן בולט יותר שזה קושר לחשבונו האישי, לדוגמא האתר נחסם לפי הרשימה השחורה "האישית" המוגדרת בחשבונך
הייתי מציע לכתוב אפי' יותר ברור, משהו מעין זה:
האתר נבדק ואושר במערכת נטפרי, אך הוא נחסם אצלך לפי הרשימה השחורה המוגדרת בחשבונך.
לפתיחת אתר זה יש לשנות את ההגדרות בחשבונך. אם אין לך את ההרשאות המתאימות פנה למנהל הרשת שלך.
אין לפנות לנטפרי לגבי אתר זה.מה שנקרא: 'ברחל ביתך הקטנה'...
-
@הגוף-והנפש אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
אולי רעיון שיוכל להיות סוג של פשרה...
שיהיה כתוב בדף החסימה דף זה נחסם, לחץ כאן כדי לראות פרטים, כעת כשהוא ילחץ כדע לראות פרטים הוא יצטרך להקיש את הסיסמה... ואם הוא בן אז הוא לא יידע מה כתוב שם, ואם הוא הבעלים אז הוא יקיש סיסמה ששם יהיה כתוב את הסיבה האמיתית אם זה נחסם בהגדרות האישיות או על ידי נטפרי.רעיון מוצלח, לדעתי.
-
אתם צריכים להבין שאנחנו מקבלים טלפונים בסגנון.
לקוח.
אוףףף כל הזמן אתם חוסמים. אי אפשר לעבוד ככה. שהייתי ב ... הכל עבד לי חלק.
נציג.
מה כתוב לך בדפדפן.
לקוח.
הדף חסום. תפסיקו לחסום הכל. אי אפשר לחיות ככה.
נציג.
מה רשום לך בדף.
לקוח.
רשום לי אופס... וזה שגיאה שלכם. אל תגידו שזה לא קשור אליכם.
נציג.
מה רשום לך אחרי האופס.
לקוח.
לא יודע אני לא ליד המחשב.
נציג
אז תלך למחשב לבדוק.
לקוח.
שניה אני מדליק את המחשב.
אויש נגמר הבטריה.
שניה אני מחבר לחשמל.
..
..
הנה הדף חסום. רשום אופסס.
נציג.
מה רשום למטה.
לקוח
אמממ... אמממ.
הא רשום שזה בגלל הגדרות קהילה.
נציג.
אז תפנה לקהילה שלך.
לקוח.
זה לא קשור אליכם?
נציג.
לא לא קשור אלינו. זה הקהילה. שלך.אני לא יודע אם זה נסיון לעקוף את הקהילה. אבל יש כאלה טלפונים בסגנון. לא תמללתי שיחה אמיתית. עשיתי משהו בערך.
-
@magicode אתם צריכים לפניות מעין אלו להגיד להם "שלח לנו תמונה שלמה שאתה רואה על המסך דרך מערכת הפניות" ואז ברוב המקרים עד שהוא יעשה את זה יהיה לכם שקט.
וגם אם הוא ישלח, תוכלו מיד לכתוב לו "תפנה לקהילה, לא נטפרי חסמה" בלי להתקשקש איתו יותר מידי -
@מעמד
יש כאלה שפותחים את השיחה. ב "אין לי אינטרנט"
אין כלום לא גולש.
שום אתר לא עובד. הכל לא עובד.
אין אינטרנט.
אני לא מצליח להיכנס אפילו למייל שלי.
מה קרה נטפרי קמו הבוקר על צד שמאל והחליטו לחסום לי את המייל.בסוף מתברר שהוא מחפש בשורת הכתובת "מייל" והקהילה חוסמת את החיפוש בגוגל.
ולך תסביר לו..האידיאל הוא שלא יהיה את השיחות האלה. לא שאם יתקשרו יהיה פיתרון.
-
@magicode אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
האידיאל הוא שלא יהיה את השיחות האלה. לא שאם יתקשרו יהיה פיתרון.
לכאורה הדבר היחיד שיכול לעזור לזה, זה לערוך את הודעות השגיאה, ולפרט כמה שיותר, וכמו שנכתב למעלה:
@ליכט אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
הייתי מציע לכתוב אפי' יותר ברור, משהו מעין זה:
האתר נבדק ואושר במערכת נטפרי, אך הוא נחסם אצלך לפי הרשימה השחורה המוגדרת בחשבונך.
לפתיחת אתר זה יש לשנות את ההגדרות בחשבונך. אם אין לך את ההרשאות המתאימות פנה למנהל הרשת שלך.
אין לפנות לנטפרי לגבי אתר זה.מה שנקרא: 'ברחל ביתך הקטנה'...
-
@WWW
עדיין זה לא לגמרי פתרון.
כמנהל קהילה אני ממש מזדהה עם דבריו של @magicode, לא פעם ולא פעמיים אני נתקל באנשים שמתקשרים אלי נזעמים: למה המלצת על נטפרי, הם חוסמים את הכל ?
ואני לא מצליח להגיע לפשרן של דברים, כי הוא רק מתעקש שקפץ לו 'אופס' של נטפרי, ולוקח לי כמה דקות מבצע החילוץ, מה רשום מתחת ל'אופס'....
אנשים רואים 'אופס' ומיד הם רואים 'נטפרי', הם כבר לא טורחים לשים לב לא לתמונת הרקע ולא לאותיות הקטנות..... -
@ליכט זהו, שצריך להקטין את ה'אופסס', ולהגדיל ולבאר את השגיאה, עם קצת השקעה זה אפשרי.