אפשרות לשנות הגדרות חשבון
-
אתה טוען א. נטפרי חזקה ללחץ וככה היא מצילה את המשפחה/האדם ב. אפשר לסדר שבתמיכה יזהו בקלות שזה הבעיה
עדיין אני עומד בדעתי שזה מצווה יכולה להיעשות ע"י אחרים. כלומר שבעל המחשב ישית עצות איך להתמודד מול עצמו ומשתמשי חיבורו.
ולנטפרי זה מיסב עוד עבודה (נניח זניח כמו 0.000001 אחוז, אבל כלום זה לא. בנודע לזיהוי שיקל, אם היית מכיר את התמיכה היית מבין שכל פניה יש לה עלות ראשונית גבוהה), ואף פוגע בחזות החופשית שלה ("אני מכיר, היה לי נטפרי בעבודה, הם סוגרים דברים סתם"). -
אולי אפשר להציע שיהיה רשום באופן בולט יותר שזה קושר לחשבונו האישי, לדוגמא האתר נחסם לפי הרשימה השחורה "האישית" המוגדרת בחשבונך
ובשורה שמתחת לא יופיע לינק להגדרות החשבון, אלא יופיע לפרטים נוספים לחץ כאן עם לינק להדף של הויקי.
אפשר לבצע את זה לתקופת נסיון ולראות אם עדיין אנשים פונים לנטפרי על זה.
-
@נטפריס אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
נניח זניח כמו 0.000001 אחוז
לדעתי זה הרבה יותר, 0.5 אחוז בערך,
לשנות זה מיותר וחסר טעם, שוב פעם - לדעתי -
@שלו' אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
אולי אפשר להציע שיהיה רשום באופן בולט יותר שזה קושר לחשבונו האישי, לדוגמא האתר נחסם לפי הרשימה השחורה "האישית" המוגדרת בחשבונך
הייתי מציע לכתוב אפי' יותר ברור, משהו מעין זה:
האתר נבדק ואושר במערכת נטפרי, אך הוא נחסם אצלך לפי הרשימה השחורה המוגדרת בחשבונך.
לפתיחת אתר זה יש לשנות את ההגדרות בחשבונך. אם אין לך את ההרשאות המתאימות פנה למנהל הרשת שלך.
אין לפנות לנטפרי לגבי אתר זה. -
@ליכט אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
@שלו' אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
אולי אפשר להציע שיהיה רשום באופן בולט יותר שזה קושר לחשבונו האישי, לדוגמא האתר נחסם לפי הרשימה השחורה "האישית" המוגדרת בחשבונך
הייתי מציע לכתוב אפי' יותר ברור, משהו מעין זה:
האתר נבדק ואושר במערכת נטפרי, אך הוא נחסם אצלך לפי הרשימה השחורה המוגדרת בחשבונך.
לפתיחת אתר זה יש לשנות את ההגדרות בחשבונך. אם אין לך את ההרשאות המתאימות פנה למנהל הרשת שלך.
אין לפנות לנטפרי לגבי אתר זה.מה שנקרא: 'ברחל ביתך הקטנה'...
-
@הגוף-והנפש אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
אולי רעיון שיוכל להיות סוג של פשרה...
שיהיה כתוב בדף החסימה דף זה נחסם, לחץ כאן כדי לראות פרטים, כעת כשהוא ילחץ כדע לראות פרטים הוא יצטרך להקיש את הסיסמה... ואם הוא בן אז הוא לא יידע מה כתוב שם, ואם הוא הבעלים אז הוא יקיש סיסמה ששם יהיה כתוב את הסיבה האמיתית אם זה נחסם בהגדרות האישיות או על ידי נטפרי.רעיון מוצלח, לדעתי.
-
אתם צריכים להבין שאנחנו מקבלים טלפונים בסגנון.
לקוח.
אוףףף כל הזמן אתם חוסמים. אי אפשר לעבוד ככה. שהייתי ב ... הכל עבד לי חלק.
נציג.
מה כתוב לך בדפדפן.
לקוח.
הדף חסום. תפסיקו לחסום הכל. אי אפשר לחיות ככה.
נציג.
מה רשום לך בדף.
לקוח.
רשום לי אופס... וזה שגיאה שלכם. אל תגידו שזה לא קשור אליכם.
נציג.
מה רשום לך אחרי האופס.
לקוח.
לא יודע אני לא ליד המחשב.
נציג
אז תלך למחשב לבדוק.
לקוח.
שניה אני מדליק את המחשב.
אויש נגמר הבטריה.
שניה אני מחבר לחשמל.
..
..
הנה הדף חסום. רשום אופסס.
נציג.
מה רשום למטה.
לקוח
אמממ... אמממ.
הא רשום שזה בגלל הגדרות קהילה.
נציג.
אז תפנה לקהילה שלך.
לקוח.
זה לא קשור אליכם?
נציג.
לא לא קשור אלינו. זה הקהילה. שלך.אני לא יודע אם זה נסיון לעקוף את הקהילה. אבל יש כאלה טלפונים בסגנון. לא תמללתי שיחה אמיתית. עשיתי משהו בערך.
-
@magicode אתם צריכים לפניות מעין אלו להגיד להם "שלח לנו תמונה שלמה שאתה רואה על המסך דרך מערכת הפניות" ואז ברוב המקרים עד שהוא יעשה את זה יהיה לכם שקט.
וגם אם הוא ישלח, תוכלו מיד לכתוב לו "תפנה לקהילה, לא נטפרי חסמה" בלי להתקשקש איתו יותר מידי -
@מעמד
יש כאלה שפותחים את השיחה. ב "אין לי אינטרנט"
אין כלום לא גולש.
שום אתר לא עובד. הכל לא עובד.
אין אינטרנט.
אני לא מצליח להיכנס אפילו למייל שלי.
מה קרה נטפרי קמו הבוקר על צד שמאל והחליטו לחסום לי את המייל.בסוף מתברר שהוא מחפש בשורת הכתובת "מייל" והקהילה חוסמת את החיפוש בגוגל.
ולך תסביר לו..האידיאל הוא שלא יהיה את השיחות האלה. לא שאם יתקשרו יהיה פיתרון.
-
@magicode אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
האידיאל הוא שלא יהיה את השיחות האלה. לא שאם יתקשרו יהיה פיתרון.
לכאורה הדבר היחיד שיכול לעזור לזה, זה לערוך את הודעות השגיאה, ולפרט כמה שיותר, וכמו שנכתב למעלה:
@ליכט אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
הייתי מציע לכתוב אפי' יותר ברור, משהו מעין זה:
האתר נבדק ואושר במערכת נטפרי, אך הוא נחסם אצלך לפי הרשימה השחורה המוגדרת בחשבונך.
לפתיחת אתר זה יש לשנות את ההגדרות בחשבונך. אם אין לך את ההרשאות המתאימות פנה למנהל הרשת שלך.
אין לפנות לנטפרי לגבי אתר זה.מה שנקרא: 'ברחל ביתך הקטנה'...
-
@WWW
עדיין זה לא לגמרי פתרון.
כמנהל קהילה אני ממש מזדהה עם דבריו של @magicode, לא פעם ולא פעמיים אני נתקל באנשים שמתקשרים אלי נזעמים: למה המלצת על נטפרי, הם חוסמים את הכל ?
ואני לא מצליח להגיע לפשרן של דברים, כי הוא רק מתעקש שקפץ לו 'אופס' של נטפרי, ולוקח לי כמה דקות מבצע החילוץ, מה רשום מתחת ל'אופס'....
אנשים רואים 'אופס' ומיד הם רואים 'נטפרי', הם כבר לא טורחים לשים לב לא לתמונת הרקע ולא לאותיות הקטנות..... -
@ליכט זהו, שצריך להקטין את ה'אופסס', ולהגדיל ולבאר את השגיאה, עם קצת השקעה זה אפשרי.
-
@WWW אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
@ליכט זהו, שצריך להקטין את ה'אופסס', ולהגדיל ולבאר את השגיאה, עם קצת השקעה זה אפשרי.
גם אני מצטרף...
בנוסף אולי כדאי רקע שגם ימחיש את זה שמדובר בהגדרות אישיות, וההודעה תפתח בלי אופס בכלל וגם בלי מילים מפחידות כמו רשימה שחורה וכדומה, אלא משהו בסגנון הזה:אתר זה מאושר במערכת נטפרי אך נחסם לפי הגדרות אישיות של המשתמש/ הקהילה.
ניתן לשנות הגדרות סינון באיזור האישי.
-
@6262
הסיבה שרשום 'רשימה שחורה' או 'תגית' היא כדי שהמשתמש לא יצטרך לשבור את הראש למה זה חסום. -
גם אני מצטרף לדברי @6262
אפשר להשאיר את הכיתוב שיש היום רק להוסיף "אתר זה מאושר במערכת נטפרי"
ולהגדיל את הכתב.
אבל מה לעשות, שנטפרי גם בהודעות שלהם לחסימות רוצה להיות אנושית ולא לכתוב הודעה יבשה ולקונית -
@ליכט אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:
@6262
הסיבה שרשום 'רשימה שחורה' או 'תגית' היא כדי שהמשתמש לא יצטרך לשבור את הראש למה זה חסום.המשתמש הסטנדרטי לא מבין מה זה ואיפה לחפש את זה.
מה שצריך לומר לו זה שזה חסום בהתאם להגדרות האישיות שלו או של הקהילה שלו ושהשינוי של ההגדרות במידה וניתן לבצע אותו מתבצע בהגדרות סינון באיזור האישי. -
בנוסף למה שכבר נכתב שיש לכתוב יותר ברור את סיבת החסימה, ברצוני להמליץ על כמה דברים שיעזרו למזער שיחות אלו וגם יקלו על עובדי נטפרי לזהות את מקור החסימה, ההמלצה הינה לשנות לגמרי את העיצוב של החסימות השונות, ניתן לשנות אותם בפרטים הבאים:
- מיקום הכיתוב של סיבת החסימה, דהיינו שאם זה חסום ע"י נטפרי זה יופיע בצד ימין כמו עד היום, אם זה חסימה אישית זה יופיע באמצע הדף, ואם זה חסימה קהילתית זה יופיע בצד שמאל.
- למחוק את האופסס.. מדפי חסימה אישיות וקהילתיות, ולרשום במקומם חסימה אישית או חסימה קהילתית, זה ימנע מאנשים להתעצבן שוב על האופסס..
- להוסיף בצד תמונה כל שהוא שמתאים לסוג החסימה, לדוגמא בחסימה אישית להוסיף תמונה של בעה"ב עם מנעול, ובחסימה קהילתית להוסיף סמל של הקהילה (בגודל שבולט לעין).
- להוסיף קוד חסימה לדף שנחסם, לדוגמא קוד נטפרי, קוד אישי, קוד קהילה, להבליט את הקוד בחלק העליון של הדף ולציין לצידו בפנייתך לנטפרי אנא ציין את הקוד החסימה.
לעיל גם נכתב על פניות שלא עובדים שמנסים לעקוף את החסימה של בעה"ב, אולי אפשר להוסיף במערכת הטלפונית שהלקוח יצטרך להזדהות עם מס' הלקוח או עם 4 ספרות אחרונות של המספר שלו (אותו ניתן לקבל בבודק פרטי משתמש) וגם עם 4 הספרות של כ"א (אותו רק בעה"ב יודע).
-
אני מציע אולי לעשות כמה מסלולים בנטפרי
ולמתג כל מסלול בנפרד
ושמראש כשהוא מצטרף לנטפרי הוא יצטרך לבחור לאיזה מסלול הוא בוחר.
ולדוגמה יהיה מסלול
netfreeclean
או
netfreeklen
שזה הנקי ביותר ששייךואו גם קהילה
netfreegang
או
netfreecommunityאו רק מייל
netfreeLetter
או
netfreeLiteמה שאני רוצה לומר שמצד אחד אני מבין את החשש שאם נחמיר ביותר אז אנשים יוציאו שם רע על נטפרי וממילא נפסיד את האנשים האלו.
אבל אם נמתג כל מסלול באופן נפרד ולכל הפחות את המסלולים העיקריים, אז יהיה ברור יותר לכולם ויהיו פחות אי הבנות. -
אפשר גם שכל קהילה תכניס את הלוגו שלו
כך יהיה ניתן להבדיל בין נטפרי לקהילה! -
@הגוף-והנפש יש כבר היום מסלול לקהילות.
מעבר לזה לדעתי זה מיותר כל הרעיון בנטפרי הוא שמה שכשר פותחים לכולם ומה שלא לא פותחים.
זה אחד הדברים שמבדלים את נטפרי משאר הסינונים.