@הגוף-והנפש אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
@עברי-אנכי
א. תודה על הגילוי הנאות...
בשמחה 
ב. אני אישית באמת חושב שאם נטפרי תמתג את עצמה כחברה עיסקית היא יותר תצליח למשוך אנשים שלא רוצים להרגיש באיזה חוג מצומצם....
עצוב לי, אנחנו (ואתה חלק מאיתנו..) בעיניך 'חוג מצומצם..' מאיזה קלויז או שטעטעל במזרח אירופה לפני מאה שנה ... אף אחד לא חייב להיות בצימצומנו, ניתן לפרוש כנפיים אל מרחבי הרשת הפתוחה, ומשם היישר ל.. אנחנו כאן מסתופפים בצפיפות שישה בטלית א' של נטפרי.
אני מבין שמתכנת בכיר יכול לקבל משכורת של 50.000 לפחות בחודש או להקים איזשהו סטארטפ ולהרויח מליונים והשיקולים הם שלו. אבל יש מושג שכל חברה לוקחת יחצ"ן ולמה? כי אפילו שאתה שווה מליונים אם אתה לא מגיב כמו שצריך או לא מדברר את עצמך מספיק אז לפעמים אנשים לא טובים יכולים לעשות עליך סיבוב וכו' וכו.
מאיך שאני מכיר כאן את המנהלים (ומכיר קצת!), לא מלחיץ.. וגם אם מישהו יעשה סיבוב, וזה יועיל לשמירת העיניים או היראת שמים שלו או של אחרים - שווה הכל!
וכשאנחנו רוצים לתת שירות לציבור ושהוא יהיה תחליף לחברות אחרות
לדעתי, אין כאן שום ענין להוות תחליף לאף חברת סינון כזאת או אחרת, הענין כאן הוא אך ורק לעזור לאנשים להישאר קרובים לה', ע"פ דעת גדוה"ת. גם לב לאחים מהווים תחליף לחברה אחרת כלשהי ??!!.., ואם יש להם צורך בפירסומים זה רק לצרכי גיוס תרומות, ועידוד ההתקרבות לה', לא למיתוג וכד'.
ובפרט שהמערכת מעודדת שליחת תלונות במערכת הפניות האינטרנטית,
עוד סיבה להגיד תודה רבה..
הייתי מצפה באמת שתקבל גם תשובה אמיתית ולא רק רובוטית (שזה גם שווה הרבה)
אפשר לגייס אותך למערך המתנדבים, שעונים תשובות ??!!
כי אם אתה פותח מערכת לציבור זה כולל גם שירות לקוחות..
המערכת אינה פתוחה לציבור, אלא הציבור מגיע מרצונו אליה. זה לא ביטוח לאומי כאן, לא כך??!!
החותם ברגשי אהבה..