דירוג הפניה
-
יש בעיה עם היחס לפניה, והיא שפניה שלא טופלה כל צרכה, ומגיבים עליה להמשך טיפול, התגובה מקבלת יחס של נקודה אחת בלבד, למרות שהפניה דורגה בשלוש.
-
מידיעה? או ניחוש?
-
מידיעה ומניסיון
-
יש הבדל בין פניה מורכבת לפניה פחות מורכבת.
פניה מורכבת לא משנה כמה נקודות תשים עליה. היא תטופל באותו קצב.
אולי יתחילו לטפל בה יותר מוקדם.פניה מורכבת לרוב לא מתחילה להיות שווה את הנקודות שאתם שמים עליה. העלות טיפול בפניה כזאת יכול לעלות בהרבה שעות.
-
יש פניות שאני יכול להעיד עליהם, שהשווי של הזמן שמשקיע בהם מתכנת בכיר, הוא
זהה לעלות של כמה חודשים טובים בנטפרי +ספק. -
סליחה שהבנתם אותי לא נכון, אבל הדירוג שלי לא בא מתוך החלטה אם הפניה שווה שקל או שלושה, אלא על רקע של הפסד יום עבודה או איכות שלו. אז אם אתם רואים שאתם מופסדים על פציינט מסוים, אתם יכולים להודיע לו שאתם ארגון חסד, ושיפנה בבקשה למערכת סינון אחר תודה
-
@דוד-ד
להיפך, יש תכונה בנטפרי לגרום לכמה שיותר יהודים להיות מוגנים באמת.
המקרה היחיד שאנחנו מציעים אופציה למשתמש לצאת לסינון אחר, זה
רק במקרים שהוא נרגן ולא מוכן לקבל על עצמו את המדיניות הן של
הסינון, והן של השרות.
תאמינו או לא, אבל יש משתמשים שמרשים לעצמם לתקוף עם מילים
קשות כאילו שילמו על חבילה של סינון כולל סוויטה בהילטון פנסיון מלא לכל החיים עבור כל המשפחה... -
@דוד-ד היקר!
היית פעם בסינון אחר עם בעיה מורכבת בגלל סינון?
לפי השאלה נראה שזה מעולם לא קרה לך... -
אתה צודק עזרה, המהירות של הטיפול בנטפרי היא להפליא, וזמן הטיפול לא הגיע ל10% מהזמן שלקח לסנן אחר לטפל.
והתלוננתי רק על הדרוג ולא חס ושלום על המהירות -
@GolanArt יש בעיה במדיניות הנוכחית של נטפרי
מצד א' התחילו לגבות תשלום באופן רשמי
מצד ב' גם לאחר שמדברים על תשלום חודשי לנטפרי כשמישהו מתלונן יותר מידי אומרים לו תגיד תודה גם על זה... וכמה מאמצים וכו' או ולך לסינון אחר וכו'
אם אתם גובים כסף מן הראוי שתתייחסו לכל משתמש כלקוח לו אתם מחויבים לחלוטין -
@shraga
עדיין לא לא התחלנו לקחת כסף. רק הודענו. חכה שנגיע לשם ואז תעיר הערות. -
@magicode שלא תבין אותי לא נכון, אני בעד גביית תשלום ואשלם אותו בשמחה (בפרט שלא מדובר בסכום משמעותי),
רק הערתי הערה בגדר בונה, עשו עימה כרצונכם... -
@shraga
נראה לי שהוא קיבל את ההערה הבונה, אך גם הוא העיר שבינתייים זה עדיין לא תקף.... -
@shraga נכון שאתה משלם.... אבל זה כמו שאתה קונה טלפון מארגון חסד ברבע מחיר ואח''כ אתה בא ומעיר על כל דבר.... 15 שקל נראה לי שזה לא רבע ממה שאמור לעלות כזה דבר
-
@shraga אמר בדירוג הפניה:
@GolanArt יש בעיה במדיניות הנוכחית של נטפרי
מצד א' התחילו לגבות תשלום באופן רשמי
מצד ב' גם לאחר שמדברים על תשלום חודשי לנטפרי כשמישהו מתלונן יותר מידי אומרים לו תגיד תודה גם על זה... וכמה מאמצים וכו' או ולך לסינון אחר וכו'
אם אתם גובים כסף מן הראוי שתתייחסו לכל משתמש כלקוח לו אתם מחויבים לחלוטין
...
בפרט שלא מדובר בסכום משמעותי..אם המחויבות צריכה להיות שווה לשאר חברות הסינון(-כביכול..) המתחרות, אז גם במחיר דומה להם יש לנטפרי עדיין הרבה אשראי...
אני אומר את זה כלקוח בעבר של כל החברות הנ"ל, וכלקוח נטפרי סטנדרטי שעובד משרה מלאה+ באינטרנט. וכן, לפעמים גם נתקע עם דברים שלוקחים זמן.לעצם העניין, לא יודע אם שמת לב אבל מי שהציע לעבור חברה היה לא פחות מאשר @דוד-ד .. וממש לא אי מי מ @administrators .. כך שהמדיניות המוצהרת שלך לגבי נטפרי אינה מבוססת כלל.
-
כבר דיברו בנושא. המנהלים לא אומרים לאף אחד "תעבור לסינון אחר". (כבר כתבתי בעבר איפה היה המקום היחידי שראיתי כזו תגובה...)
זה בעיקר משתמשים שנתפסו ברגע קצת חם... -
@shraga
לגבי צד אחד, מאגי ענה לך,
לגבי צד שני, עוד אף אחד לא היה בסיטואציה הזו, כי תכל'ס עוד לא גבינו כלום,
חוץ מזה, אני באמת לא מבין על איזו מדיניות אתה מדבר, ולא זוכר שאחד מהמנהלים
אמר כאן תגיד תודה. יתירה מזו, חשוב שתזכרו, שה15 שקלים זה עדיין רחוק שנות אור
לכסות את ההוצאות, ולמזלנו עדיין רוב הפעילות בנטפרי ממומנת ע"י תרומות של כסף,
וזמן יקר של מקצוענים בכל מיני תחומים, ועם זאת, לא היה אף אחד שזילזלו בו, ואין
לי מושג אם אתה מדבר מתוך ניסיון, או מתוך מה שקראת בפרוג..
בכ"א, אשמח אם תתן לי ציטוטים ומקורות, ובכ"ז רק אל תשכח, שאת הנרגנים הקשים,
לעולם לא נצליח להשביע ולפעמים החוצפה שלהם עולה למדרגות קשות כאלו שאפילו אם
היינו ביזנס היינו חייבים פשוט להציע להם לחפש מקום אחר.