מבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי
-
@מן-המודיעין תתקשר לX2ONE
-
@shraga
אתה מתכוון לחברה עצמה, למספר שמופיע בוויקי בשירות לקוחות?
http://wiki.netfree.link/index.php/ספקים_ומחירים -
@מן-המודיעין כן
-
@מענטש-אמיתי אמר במבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי:
לאור התגובות הנלהבות כאן, והמהירויות המטורפות הצטרפתי.
(היה לי עד 2.5 MB בסלקום - סים כשר, באותו המחיר, ואת ה15 GB גמרתי כל חודש שני...)
רק השאלה, אם ייצטרפו לזה הרבה אנשים, המערכת תתחיל להיות עמוסה, ובאיטיות נוראה!
ואם נוסיף לזה את ה500 GB לחודש, אז בכלל...אין לי מושג בזה, אבל אני משער ש"פלאפון" נותנים איזה הקצאה של אוחזים מהאנטנה שלהם,
ואם יהיו הרבה אנשים, ממילא המהירות תרד...ולמעשה זה מה שמסביר את המהירויות האלה, זה שעדיין אין מספיק אנשים שיתפסו את הרוחב...
יש תגובה לעניין?אז עכשיו זה התחיל:
המהירות בבדיקת מהירות נשארה אותו הדבר.אבל האינטרנט איטי ומעצבן!!
זה תוצאות בדיקת מהירות.אבל בשטח - לא עובד!!
והכי מעניין - שאחרי בדיקת מהירות, הוא לפרק זמן עובד מהר.
מישהו יודע איך להסביר את זה, שבדיקת מהירות כ"כ גבוהה, ובשטח זה איטי ומעצבן?
-
@מענטש-אמיתי בדיוק עמדתי לכתוב על זה פוסט. בימים האחרונים - האינטרנט נתקע לי כל הזמן, ויש הרבה ניתוקים. אני כבר שוקל לחזור ל-019, המהירות אמנם היתה פחותה, וגם החבילה עם פחות ג'יגות, אבל המצב הנוכחי כבר בלתי נסבל.
-
אני גם אתמול חוויתי בעיה עם החיבור לאינטרנט...
כנראה משהו קורה.... -
@מענטש-אמיתי אמר במבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי:
מישהו יודע איך להסביר את זה, שבדיקת מהירות כ"כ גבוהה, ובשטח זה איטי ומעצבן?
אני ממש לא איש מקצוע, אבל מסברא יתכן שיש שני דברים, 1. מהירות. 2. ניתוקים. כלומר שיתכן והחיבור יחסית מהיר, ולכן בבדיקת המהירות רואים מהירות גבוהה, כי היא בודקת כמה זמן לוקח לחומר לעבור ב-30 שניות, והבעיה של X2ONE היא לא המהירות אלא ניתוקים תכופים, מה שיכול להיראות כאיטיות.
-
עכשיו באתר http://www.speedtest.net/ בדיקת המהירות בכלל לא מתחילה. והופיעה לי הודעת שגיאה
אולי המומחים יוכלו לפענח מה הבעיה.
-
-
מצטרף, זה נהיה יותר איטי בגלישה, חזרתי ל019,
בסשן ארוך של הורדה זה כן מהיר -
יכול להיות שהמצב אצלי נובע מהנטסטיק?
כתוב לי עליו MF710M
ובכל מקרה, יש מה לעשות חוץ מלעזוב את X2ZONE?
לאיזו חברה מומלץ לי לעזוב עם הנתונים של הנטסטיק (מבחינת תדרים וכו' אין לי גרם הבנה בזה)
תודה -
יכול להיות שזה קשור לאיזור שבו אנו גרים???
אני גר במודיעין עילית. -
@מוגן גם אני. שאג"א
-
גם אני ממודיעין עילית אזור נתיה"מ.
-
@האברך אני רחוק ממכם כמה שעות נסיעה והמצב אותו דבר. כמו שכתבו זה נראה שיש ניתוקים בלי קשר למהירות הגלישה כלומר איבוד קשר עם X2ONE וכשיש קשר עובד מהר. רק שיש יותר מידי ניתוקים וא"א לעבוד ככה.
-
@האברך אמר במבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי:
עכשיו באתר http://www.speedtest.net/ בדיקת המהירות בכלל לא מתחילה. והופיעה לי הודעת שגיאה
אולי המומחים יוכלו לפענח מה הבעיה.
גם לי זה קורה, זה בגלל שניסית לבדוק באמצע ניתוק אז הוא לא מצליח להתחבר לשרת.
-
@אלי-TZA אמר במבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי:
@האברך אני רחוק ממכם כמה שעות נסיעה והמצב אותו דבר. כמו שכתבו זה נראה שיש ניתוקים בלי קשר למהירות הגלישה כלומר איבוד קשר עם X2ONE וכשיש קשר עובד מהר. רק שיש יותר מידי ניתוקים וא"א לעבוד ככה.
מסכים לגמרי עם התיאור, כמעט בוודאות אפשר לומר שהבעיה בשרת שלX2ONE,
תוכנית כזו מטורפת בנטפרי... ממש חבל עליהב.ד.ה.
-
@shraga אמר במבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי:
ב.ד.ה.
חברים!
אני חושב שזה מוקדם
בואו ניתן להם צ'אנס -
@shraga אמר במבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי:
מסכים לגמרי עם התיאור, כמעט בוודאות אפשר לומר שהבעיה בשרת שלX2ONE.
והמרגיז הוא שההנחייה הרשמית (כנראה...) לשירות הלקוחות שלהם, הוא להאשים את נטפרי בכל תקלה.
אם מישהו יצליח לשכנע אותם שהבעיה אצלם, זה יהיה חסד גדול.
הפקיד שלהם טען שגם הוא משתמש בסים שלהם ואצלו הכל בסדר.
מישהו מכיר אחד שמשתמש בסים של X2One ללא סינון, לאמת את העניין?
אולי המנהלים יודעים איפה באמת התקלה?
@magicode ? -
@מענטש-אמיתי אמר במבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי:
מישהו מכיר אחד שמשתמש בסים של X2One ללא סינון, לאמת את העניין?
כנראה שבסים רגיל אכן אין בעיה, הבעיה בשרת שלהם המיוחד לנטפרי