התמיכה של נטפרי חושבים שאני מנסה לגנוב אותם....
-
קרה לי כבר 3 פעמים בשבוע האחרון שאני שולח פנייה לסינון אתר ואני שולח כמה קישורים שקשורים לאותה בעיה בפניה אחת במקום לפתוח כמה פניות ואז אני צריך להסביר כל פעם בנפרד מה הסיפור (או לכתוב שזה אותה בקשה כמו שהיה בפניה הקודמת). והתשובה שאני מקבל זה שצריך לפתוח פניה לכל קישור.
פעם אחת זה היה תוסף לג'ומלה שהפסיק לעבוד כי הוא מתקשר כל הזמן אם האתר של מי שפיתח אותו והם החליפו כתובת, ובגלל שהתקלה ראיתי אותה באתר אחר מהאתר המקורי אז אומרים לי לפתוח עוד פנייה. (תוסיפו לזה שזה היה פתיחה מסובכת כי הסינון תמונות מונע ממנו לעבוד, אז להגיש בקשה חדשה, ואח"כ להגיש בקשה שזה לא עובד טוב, וכל זה בגלל קטנות המוחין של הנציג שכתב את התשובה..... [ דווקא אני יציין את @shraga שבאותה פנייה המשיך לטפל בזה אחרי שביקשתי מישהו מיקצועי יותר שיטפל בפניה] )
עוד פעם זה קרה באתר לתוספים לג'ומלה שדורש לקנות אותם אז קניתי שמה 3 תוספים, ואז שלחתי בקשה לבדיקת 3 קבצים (תוספים) בפנייה אחת, קבצי זיפ עם קבצי קוד בפנים, לא שום וידאו או תמונות, ושלחתי את השם משתמש וסיסמה להוריד את התוספים, והתשובה הייתה שצריך פנייה נפרדת לכל קישור. כמובן שה3 פניות שפתחתי ניראות ככה בזה הלשון:
המשך לפנייה הזאתhttp://netfree.link/user/#/tickets/ticket/331180
יש חודשים שיש לי 75 נקודות ולא אכפת לי לשלם על עוד, אבל למה לסבך לאנשים את החיים, שיקחו עוד נקודה על הפנייה אם צריך ושאני לא יצטרך להעתיק את עצמי 5 פעמים.
-
@3-פינות אמר בהתמיכה של נטפרי חושבים שאני מנסה לגנוב אותם....:
קרה לי כבר 3 פעמים בשבוע האחרון שאני שולח פנייה לסינון אתר ואני שולח כמה קישורים שקשורים לאותה בעיה בפניה אחת במקום לפתוח כמה פניות ואז אני צריך להסביר כל פעם בנפרד מה הסיפור (או לכתוב שזה אותה בקשה כמו שהיה בפניה הקודמת). והתשובה שאני מקבל זה שצריך לפתוח פניה לכל קישור.
פעם אחת זה היה תוסף לג'ומלה שהפסיק לעבוד כי הוא מתקשר כל הזמן אם האתר של מי שפיתח אותו והם החליפו כתובת, ובגלל שהתקלה ראיתי אותה באתר אחר מהאתר המקורי אז אומרים לי לפתוח עוד פנייה. (תוסיפו לזה שזה היה פתיחה מסובכת כי הסינון תמונות מונע ממנו לעבוד, אז להגיש בקשה חדשה, ואח"כ להגיש בקשה שזה לא עובד טוב, וכל זה בגלל קטנות המוחין של הנציג שכתב את התשובה..... [ דווקא אני יציין את @shraga שבאותה פנייה המשיך לטפל בזה אחרי שביקשתי מישהו מיקצועי יותר שיטפל בפניה] )
עוד פעם זה קרה באתר לתוספים לג'ומלה שדורש לקנות אותם אז קניתי שמה 3 תוספים, ואז שלחתי בקשה לבדיקת 3 קבצים (תוספים) בפנייה אחת, קבצי זיפ עם קבצי קוד בפנים, לא שום וידאו או תמונות, ושלחתי את השם משתמש וסיסמה להוריד את התוספים, והתשובה הייתה שצריך פנייה נפרדת לכל קישור. כמובן שה3 פניות שפתחתי ניראות ככה בזה הלשון:
המשך לפנייה הזאתhttp://netfree.link/user/#/tickets/ticket/331180
יש חודשים שיש לי 75 נקודות ולא אכפת לי לשלם על עוד, אבל למה לסבך לאנשים את החיים, שיקחו עוד נקודה על הפנייה אם צריך ושאני לא יצטרך להעתיק את עצמי 5 פעמים.
לא ממש ברור מה המטרה שלך פה, אפשר לסכם בכמה מילים,
הצעה שיהיה אפשרות להתומכים של נטפרי לגבות עוד נקודות ממשתמש שלא רוצה לעשות העתק והדבק ולפתוח 3 פניות -
@Chocolate אמר בהתמיכה של נטפרי חושבים שאני מנסה לגנוב אותם....:
@3-פינות אמר בהתמיכה של נטפרי חושבים שאני מנסה לגנוב אותם....:
קרה לי כבר 3 פעמים בשבוע האחרון שאני שולח פנייה לסינון אתר ואני שולח כמה קישורים שקשורים לאותה בעיה בפניה אחת במקום לפתוח כמה פניות ואז אני צריך להסביר כל פעם בנפרד מה הסיפור (או לכתוב שזה אותה בקשה כמו שהיה בפניה הקודמת). והתשובה שאני מקבל זה שצריך לפתוח פניה לכל קישור.
פעם אחת זה היה תוסף לג'ומלה שהפסיק לעבוד כי הוא מתקשר כל הזמן אם האתר של מי שפיתח אותו והם החליפו כתובת, ובגלל שהתקלה ראיתי אותה באתר אחר מהאתר המקורי אז אומרים לי לפתוח עוד פנייה. (תוסיפו לזה שזה היה פתיחה מסובכת כי הסינון תמונות מונע ממנו לעבוד, אז להגיש בקשה חדשה, ואח"כ להגיש בקשה שזה לא עובד טוב, וכל זה בגלל קטנות המוחין של הנציג שכתב את התשובה..... [ דווקא אני יציין את @shraga שבאותה פנייה המשיך לטפל בזה אחרי שביקשתי מישהו מיקצועי יותר שיטפל בפניה] )
עוד פעם זה קרה באתר לתוספים לג'ומלה שדורש לקנות אותם אז קניתי שמה 3 תוספים, ואז שלחתי בקשה לבדיקת 3 קבצים (תוספים) בפנייה אחת, קבצי זיפ עם קבצי קוד בפנים, לא שום וידאו או תמונות, ושלחתי את השם משתמש וסיסמה להוריד את התוספים, והתשובה הייתה שצריך פנייה נפרדת לכל קישור. כמובן שה3 פניות שפתחתי ניראות ככה בזה הלשון:
המשך לפנייה הזאתhttp://netfree.link/user/#/tickets/ticket/331180
יש חודשים שיש לי 75 נקודות ולא אכפת לי לשלם על עוד, אבל למה לסבך לאנשים את החיים, שיקחו עוד נקודה על הפנייה אם צריך ושאני לא יצטרך להעתיק את עצמי 5 פעמים.
לא ממש ברור מה המטרה שלך פה, אפשר לסכם בכמה מילים,
הצעה שיהיה אפשרות להתומכים של נטפרי לגבות עוד נקודות ממשתמש שלא רוצה לעשות העתק והדבק ולפתוח 3 פניותאני כותב שיש מקרים שזה עושה גם לבודקים וגם לפונה יותר מסובך שזה יהיה בשלוש פניות מאשר פנייה אחת, אז שאולי יהיה אפשרות לשלם בעוד נקודות לפנייה פתוחה אם אתם טוענים שזה צריך עוד נקודות
-
@3-פינות
בא נחלק את זה לכמה חלקים
יש את הטענה "אני שולח פנייה לסינון אתר ואני שולח כמה קישורים שקשורים לאותה בעיה בפניה אחת ">>
אני לא יודע למה אתה מתאמץ כ"כ הרבה,
יש לך אתר / תוסף שלא עובד ? שלח קישור לאתר / למוצר , לא הספיק ? שלח הקלטה הם כבר יזהו את הכתובות הרלוונטיות ויטפלו בהם, ברגע שאתה שולח קישורים נציג התמיכה הפשוט מבין את זה כאתר נפרד ולכן אומר לך לשלוח בפניה נפרדת,
את המקרה האמצעי לא כ"כ הבנתילגבי המקרה השלישי שזה 3 פניות נפרדות
אגב את התיעוד של הפניה שצירפת רק נציגי נטפרי יוכלו לראות
בנוסף אני יגיד לך מה אני עשיתי פעם אחת
הייתי צריך פתיחה של כמה כתובות אך הם היו קשורות פתחתי כמה פניות ריקות עם נקודה וציינתי שזה קשור לאותה פניה ובפניה אחת צירפתי את שלושתם תוך כדי ציון שאת הנקודות כבר שימתי בפניה נפרדת -
@3-פינות כשתטפל במאות פניות ביום תגלה שהמוחין שלך קטנו באופן משמעותי.
הסיבה היא לא רק נקודות אלא בלגן. שתי נושאים בפניה אחת מקשים על הטיפול.הכלל הוא מאוד פשוט, אם זה נושא אחר, כלומר פתיחה של א' לא תלויה ולא תפתח את ב', ומצד נטפרי אין כונה להתיר באופן גורף את המכנה המשותף, אז פניה נפרדת.
אם זה אותו נושא, אותו פניה. הנציג טעה? תערער. -
בנוגע לפניה שלך, אין שום טעות מצד הנציג.
כל עוד שנטפרי לא החליטו לפתוח באופן גורף את האתר, יש צורך בנקודה לכל פתיחה.
יכולת לשים שלוש נקודות ואז לכתוב שיטפלו כאילו זה נקודה לכל פתיחה.
ואתה יכול בהחלט לשאול/לערער למה לא פתוחים באתר המסויים באופן גורף, במידה ואתה משוכנע שאין טעם בסגירה באתר זה. -
@נטפריס אמר בהתמיכה של נטפרי חושבים שאני מנסה לגנוב אותם....:
יכולת לשים שלוש נקודות ואז לכתוב שיטפלו כאילו זה נקודה לכל פתיחה.
למה?
הרי 3 הנקודות מעלות את הפניה לראש הרשימה ? -
@3-פינות אכן כפי שכתב @נטפריס ברגע שהפניה נהיית ארוכה זה מתיש מאוד לטפל בה,
לא חושב שמי שכתב לך לפתוח פניה חדשה עשה את זה בשביל שתיאלץ לשלם נקודות נוספות, אלא מהסיבה האמורה,
קח גם בחשבון שגם אם לך הפניה נראית קצרה, הרבה פעמים זה כולל התכתבות פנימית בנוגע לבעיה והאופציה לסידורה, ולפעמים זה נהיה מגילת איכה -
@נטפריס אני מתנצל על הזלזול שמשמע במה שכתבתי
מהצד של הפונה זה הרגיש כמו ניסיון התנערות מהפניה.
אכן אתם מטפלים בהצלחה במלא פניות ואני חייב לציין שאני יכול להשתמש באינטרנט מסונן רק בזכות הדבר המדהים שקוראים לו נטפרי והצורה שאתם בכל הפניות, ויעידו על כך הכמות פניות שדורשות טיפול מקצועי שאני שולח (לדעתי אני אחד מהשיאנים אצליכם ), ודווקא לכן כשמתרגלים לרמת שירות מסוימת אז מתעצבנים כשזה לא הולך חלק...
@shraga לא ידעתי את זה, וזה הגיוני שככה יהיה. במיוחד בפניה הזאת https://netfree.link/user#/tickets/ticket/283452 שגם עליה יצא הקצף...בכל מקרה מתנצל.