019 שוב פעם
-
@מושט אתה נייח או נייד?
-
כל כמה ימים בעיות ב019. צריך להתקשר לשירות הטכני. בסוף הפם מסדרים את זה. אבל אין ספק מרגיז.
בחברה של ה500 גיגה ב50 ש"ח יותר טוב? מישהו יודע? -
אני נמצא בפלאפון אורגינל [כלומר לא דרך נטפרי] וגם שם יש לי בעיות רבות למרות שפלאפון היא החברה הטובה והמהירה ביותר שנחשבת היום. כך שלא בטוח שאם צודקים בטענותיכם כי אולי לכל אחד מכם יש סיבה מסויימת למה יש לו בעיות.
ואגב כשאני מתקשר ל019 עונים לי יותר מהר מסלקום ודומיהם -
-
@aiib נייד
-
הסבר! רק בטלפון אפשר לעשות את זה?
-
@אמיר מה אתה רוצה לשאול את 019? האם הוט מובייל יותר טובים מהם?!
-
ממש לא אני פשוט הולך ליגמור אותם.... ולמען האמת היתקשרתי אילהם ואני מצטט. מיקומך בתור34 וכו תורי הגיע די מהר ולא הבנתי איך זה כל כך מהר עד שהנציג שם ענה לי. היסברתי לו את הבעיה והוא אמר לי לחכות רק דקה. אבל פתאום אני שומע שהתחיל מהתחלה הסיבוב מיקומך בתור56 וכו מה זה? גנבים?חבר'ה אף אחד פה לא מעשי? מי הולך איתי ליתבוע אותם?.......
-
@אמיר לא תצליח לגמור אותם בטלפון אולי רק לגמור לעצמך את הקול....
-
פוסט זה נמחק! -
@אמיר ????????????????
-
קרה משהו? אגב מתי מקבלים באינפרום נטפרי נקודות מוניטין?
-
@אמיר ע"י לחיצה על
-
- כדי שאדע שהגבת לי ואקבל על זה התרעה תלחץ תגובה מתחת למה שאני כתבתי ולא בתחתי הפוסט
- מקבלים מוניטין אחרי שהחליטו שדבריו שווים מוניטין ואז מצביעים עבורך בצד שמאל בחץ
-
@frize37 אמר ב019 שוב פעם:
מי שעדיין יש לו בעיה עם 019. תוכלו לשלוח לי את התז. של בעל הקו או את הקו ב019 למייל ונטפל בהקדם.
אחרי הטיפול יש לחפש רשת ידנית לבחור חברה אחרת שאינה 019 או אורנג או פרטנר, ואחרי זה לחפש שוב ולבחור אחר מאלה.
המייל 5@955.co.il
אך ורק במיילעדיין פעיל?
כי זה קרה לי לפני כמה שעות ועדיין לא התחבר
חיבור סלולרי -
@מתמחה-במחשבים תנסה ותראה :slight_smile:
-
@מעמד אמר ב019 שוב פעם:
@מתמחה-במחשבים תנסה ותראה :slight_smile:
שלחתי מייל לפני כחצי שעה
לא קיבלתי תגובה
שלחתי גם ל @zeevgros -
@מתמחה-במחשבים חצי שעה זה זמן סביר לחוסר מענה
-
@מתמחה-במחשבים ואל תשכח שאחד מהם לא זוכר כעת מי (או אולי שניהם ?:thinking: ) הוא אברך ויכול להיות שהוא לומד בישיבת בין הזמנים
-
@aiib אמר ב019 שוב פעם:
@מתמחה-במחשבים חצי שעה זה זמן סביר לחוסר מענה
שעתיים?
ואני בלי אינטרנט
שאנסה להתקשר לשירות לקוחות?