• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    23 פוסטים 13 כותבים 2.3k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • חיםח מנותק
      חים
      נערך לאחרונה על ידי

      שלחתי לפני כמה דקות פניה וכבר קיבלתי תשובה,
      כנראה שאלו תומכים אחרים, וזה רק אחד לכמה שעות

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ליכטל מנותק
        ליכט @מחצלת של קנים
        נערך לאחרונה על ידי

        @מחצלת-של-קנים
        וזה גם לא קיבל תיוג כלשהוא ?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • יעקב ישראלי מנותק
          יעקב ישראל @מחצלת של קנים
          נערך לאחרונה על ידי

          @מחצלת-של-קנים אולי @shraga יעזור

          אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
          ya218022@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • shragaS מנותק
            shraga @מחצלת של קנים
            נערך לאחרונה על ידי

            @מחצלת-של-קנים אני לא מבין את השאלה,
            הסברה אומרת שאם לא הגיבו יש לכך סיבה,
            מה זה משנה מהי?

            קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

            מחצלת של קניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • magicodeM מנותק
              magicode @מחצלת של קנים
              נערך לאחרונה על ידי

              @מחצלת-של-קנים אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:

              377977

              כן גם אנחנו בני אדם ומגיע לנו חופש.

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              יעקב ישראלי מחצלת של קניםמ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • יעקב ישראלי מנותק
                יעקב ישראל @magicode
                נערך לאחרונה על ידי יעקב ישראל

                @magicode מגיע לכם חופש כל השנה ואם אפשר גם יותר
                השאלה אם זה רלוונטי
                אם זה מפגע חמור אני חושב שצריך שיהיה מי שיטפל (ואני לא יודע מה היה פה)
                בכל אופן אולי נעשה פה התרמה לנופש אצל נרנדה בהודו בשבילכם 😊

                אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
                ya218022@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מחצלת של קניםמ מנותק
                  מחצלת של קנים @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @magicode אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:

                  @מחצלת-של-קנים אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:

                  377977

                  כן גם אנחנו בני אדם ומגיע לנו חופש.

                  אני מאוד מתפלא על התגובה שלך
                  אם תעיין בתוכן הפניה תראה שמדובר בתמונה בעייתית מאוד שלא הצלחתי לסמן אותה.
                  דוקא בגלל שאני מאוד מאמין במוצר שנקרא נטפרי אני לא מבין איך יכול להיות שדיווח חירום עם 5 כוכבים על מפגע לא מטופל במשך שעות כה רבות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מחצלת של קניםמ מנותק
                    מחצלת של קנים @shraga
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @shraga אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:

                    @מחצלת-של-קנים אני לא מבין את השאלה,
                    הסברה אומרת שאם לא הגיבו יש לכך סיבה,
                    מה זה משנה מהי?

                    אני לא מבין מה אתה לא מבין
                    הסברא אומרת שאם יש דיווח על תוכן בעייתי, עם חמש נקודות זה אמור להיות מטופל באופן מיידי וקודם לכל שאר הפניות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • magicodeM מנותק
                      magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אני כן הצלחתי לסמן. ולדווח.
                      למה? כי אני יודע איך המערכת עובדת.
                      אבל אני לא הייתי ליד המחשב.
                      ושאר העובדים של נטפרי היו ליד המחשב אבל הם היו כמוך לא ידעו לסמן לדווח.
                      אז מה נעשה. אני לא ישן לא יאכל. לא ישתה כל היום יהיה ליד המחשב?

                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                      • מחצלת של קניםמ מנותק
                        מחצלת של קנים
                        נערך לאחרונה על ידי מחצלת של קנים

                        טוב, אני לא באמת יודע איך זה מתנהל מאחורי הקלעים. לא ידעתי שיש רק אדם אחד שיודע איך עושים את זה.
                        אבל בכל מקרה הייתי מציע ולו רק בשביל היח"צ להגיב שהנושא בטיפול. כדי לא להביא לנו את התחושות שהרגשנו בסינונים אחרים שגם כשיש מפגע אין עם מי לדבר.
                        וכמובן תודה על כל המסירות. אם לא הייתי יודע שנטפרי הולכים על 100% לא הייתי מתרעם.
                        אין אומר בקרו גמל בקרו חזיר אלא בקרו טלה. (חגיגה ט:)

                        יעקב ישראלי magicodeM מ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • יעקב ישראלי מנותק
                          יעקב ישראל @מחצלת של קנים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מחצלת-של-קנים בד"כ מופיע תוך כמה דקות בטיפול מקצועי וכו'
                          0_1533594768001_חחח.PNG
                          לא היה את זה ???

                          אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
                          ya218022@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • magicodeM מנותק
                            magicode @מחצלת של קנים
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מחצלת-של-קנים
                            גם אתה יכול לדווח.
                            פשוט תדווח על התמונות הקטנות בצד.

                            הסיבה שאני משאיר את הפניה פתוחה כי הבנות שאחראיות להעיר להודים על הפשלות שלהם צריכות לטפל בזה.

                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • מ מנותק
                              מענטש אמיתי @מחצלת של קנים
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מחצלת-של-קנים אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:

                              טוב, אני לא באמת יודע איך זה מתנהל מאחורי הקלעים. לא ידעתי שיש רק אדם אחד שיודע איך עושים את זה.
                              אבל בכל מקרה הייתי מציע ולו רק בשביל היח"צ להגיב שהנושא בטיפול. כדי לא להביא לנו את התחושות שהרגשנו בסינונים אחרים שגם כשיש מפגע אין עם מי לדבר.
                              וכמובן תודה על כל המסירות. אם לא הייתי יודע שנטפרי הולכים על 100% לא הייתי מתרעם.
                              אין אומר בקרו גמל בקרו חזיר אלא בקרו טלה. (חגיגה ט:)

                              אני חושב שצריך להיות איזה מתנדב (או שלא בהתנדבות...)
                              שידברר אותכם.

                              באותו הטיפול בפנייה,
                              ההבדל בין צורת התייחסות אחת לשנייה,
                              קובעת אם הלקוח מרוצה!

                              וחבל לתת לשירות מדהים (באמת!) לההרס בהרגשת הלקוח,
                              (שזה מה שנחרת לו בזיכרון בסופו של דבר...)
                              עם תגובה חלקית,
                              או חוסר תגובה (בזמן שאתם מטפלים)...

                              אתם - המתכנתים, לא אמורים לטפל בזה, ולהתנהל מולנו -
                              כי לא יישאר לכם זמן לעשות מה שצריך.

                              אז אולי יהיה מישהו לזה?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • מ מנותק
                                מ. פינחסי @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:

                                ושאר העובדים של נטפרי היו ליד המחשב אבל הם היו כמוך לא ידעו לסמן לדווח.

                                אני לא יודע על מה מדובר. אבל לא שייך להסביר לעובדי נטפרי איך לטפל בכגון דא?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • נטפריסנ מנותק
                                  נטפריס
                                  נערך לאחרונה על ידי נטפריס

                                  התגובות של כולם פה מחוסר הכרת נתוני הפניה, נא להרגיע.
                                  הפניה היא על דיווח שלילי במקום בו יש אתגר לא קטן בדיווח המדויק על התמונה, וכל כולו נפתח באופן נסיוני לפני כמה ימים.
                                  לא כל דבר מצופה שכל העובדים יידעו מהיום להיום.

                                  GolanArtG WWWW 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                  • GolanArtG מנותק
                                    GolanArt @נטפריס
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @נטפריס אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:

                                    התגובות של כולם פה מחוסר הכרת נתוני הפניה, נא להרגיע.
                                    הפניה היא על דיווח שלילי במקום בו יש אתגר לא קטן בדיווח המדויק על התמונה, וכל כולו נפתח באופן נסיוני לפני כמה ימים.
                                    לא כל דבר מצופה שכל העובדים יידעו מהיום להיום.

                                    מה גם שלא מדובר בתמונה שברגע אחד מופיעה לכל משתמשי נטפרי על מסכיהם,
                                    גם אם זמן הטיפול היה מהיר, הוא לא היה בשניה וחצי, אז פשוט סוגרים את הדף וממשיכים
                                    הלאה עד לקבלת הודעה חוזרת שהתלונה טופלה.
                                    הטיפול של העובדים הוא מורכב ולא לשכוח, האינטרנט הוא אינסופי,
                                    העובדים הגויים הם בני אדם, ואינטרנט זה סופסוף אינטרנט....
                                    ונטפרי זה 99.99 אחוז הגנה.

                                    מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                                    שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                    • מ מנותק
                                      מ. פינחסי @GolanArt
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @GolanArt @נטפריס @magicode מותר לנו לדעת במה היה תוכן הפניה?

                                      shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • shragaS מנותק
                                        shraga @מ. פינחסי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מ.-פינחסי לא מעניין מידיי, תמונה לא ראויה שהופיעה בסיור וירטואלי

                                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • WWWW מנותק
                                          WWW נקיפדיה @נטפריס
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @נטפריס אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:

                                          התגובות של כולם פה מחוסר הכרת נתוני הפניה, נא להרגיע.
                                          הפניה היא על דיווח שלילי במקום בו יש אתגר לא קטן בדיווח המדויק על התמונה, וכל כולו נפתח באופן נסיוני לפני כמה ימים.
                                          לא כל דבר מצופה שכל העובדים יידעו מהיום להיום.

                                          יש פה רעיון עקרוני.
                                          ברגע שהעובדים ראו את הפנייה, יכלו להשאיר איזה הרגעה ללקוח שזה מסובך ו'בטיפול',
                                          אפי' התווית 'טיפול מקצועי' שמתווספת לפעמים, (במקרה זה נראה שגם זה לא), אינה מספקת, כי אנשים לא שמים לב לזה, ולא מבינים שה אומר שמישהו ראה את הפנייה ותייג אותה.

                                          "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                          מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מחצלת של קניםמ מנותק
                                            מחצלת של קנים
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            אני מצידי הייתי מעדיף למחוק את האשכול כולו כי במחשבה שניה זה לא בסדר לבוא בטענות לנטפרי אחרי עבודת הקודש הנפלאה שהם עושים. כל מה שהתלוננתי היה כהערה בעלמא כי עם צדיקים יש לדקדק כחוט השערה.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון