מערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!
-
@מחצלת-של-קנים
וזה גם לא קיבל תיוג כלשהוא ? -
@מחצלת-של-קנים אולי @shraga יעזור
-
@מחצלת-של-קנים אני לא מבין את השאלה,
הסברה אומרת שאם לא הגיבו יש לכך סיבה,
מה זה משנה מהי? -
@מחצלת-של-קנים אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:
377977
כן גם אנחנו בני אדם ומגיע לנו חופש.
-
@magicode מגיע לכם חופש כל השנה ואם אפשר גם יותר
השאלה אם זה רלוונטי
אם זה מפגע חמור אני חושב שצריך שיהיה מי שיטפל (ואני לא יודע מה היה פה)
בכל אופן אולי נעשה פה התרמה לנופש אצל נרנדה בהודו בשבילכם -
@magicode אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:
@מחצלת-של-קנים אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:
377977
כן גם אנחנו בני אדם ומגיע לנו חופש.
אני מאוד מתפלא על התגובה שלך
אם תעיין בתוכן הפניה תראה שמדובר בתמונה בעייתית מאוד שלא הצלחתי לסמן אותה.
דוקא בגלל שאני מאוד מאמין במוצר שנקרא נטפרי אני לא מבין איך יכול להיות שדיווח חירום עם 5 כוכבים על מפגע לא מטופל במשך שעות כה רבות. -
@shraga אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:
@מחצלת-של-קנים אני לא מבין את השאלה,
הסברה אומרת שאם לא הגיבו יש לכך סיבה,
מה זה משנה מהי?אני לא מבין מה אתה לא מבין
הסברא אומרת שאם יש דיווח על תוכן בעייתי, עם חמש נקודות זה אמור להיות מטופל באופן מיידי וקודם לכל שאר הפניות. -
אני כן הצלחתי לסמן. ולדווח.
למה? כי אני יודע איך המערכת עובדת.
אבל אני לא הייתי ליד המחשב.
ושאר העובדים של נטפרי היו ליד המחשב אבל הם היו כמוך לא ידעו לסמן לדווח.
אז מה נעשה. אני לא ישן לא יאכל. לא ישתה כל היום יהיה ליד המחשב? -
טוב, אני לא באמת יודע איך זה מתנהל מאחורי הקלעים. לא ידעתי שיש רק אדם אחד שיודע איך עושים את זה.
אבל בכל מקרה הייתי מציע ולו רק בשביל היח"צ להגיב שהנושא בטיפול. כדי לא להביא לנו את התחושות שהרגשנו בסינונים אחרים שגם כשיש מפגע אין עם מי לדבר.
וכמובן תודה על כל המסירות. אם לא הייתי יודע שנטפרי הולכים על 100% לא הייתי מתרעם.
אין אומר בקרו גמל בקרו חזיר אלא בקרו טלה. (חגיגה ט:) -
@מחצלת-של-קנים בד"כ מופיע תוך כמה דקות בטיפול מקצועי וכו'
לא היה את זה ??? -
@מחצלת-של-קנים
גם אתה יכול לדווח.
פשוט תדווח על התמונות הקטנות בצד.הסיבה שאני משאיר את הפניה פתוחה כי הבנות שאחראיות להעיר להודים על הפשלות שלהם צריכות לטפל בזה.
-
@מחצלת-של-קנים אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:
טוב, אני לא באמת יודע איך זה מתנהל מאחורי הקלעים. לא ידעתי שיש רק אדם אחד שיודע איך עושים את זה.
אבל בכל מקרה הייתי מציע ולו רק בשביל היח"צ להגיב שהנושא בטיפול. כדי לא להביא לנו את התחושות שהרגשנו בסינונים אחרים שגם כשיש מפגע אין עם מי לדבר.
וכמובן תודה על כל המסירות. אם לא הייתי יודע שנטפרי הולכים על 100% לא הייתי מתרעם.
אין אומר בקרו גמל בקרו חזיר אלא בקרו טלה. (חגיגה ט:)אני חושב שצריך להיות איזה מתנדב (או שלא בהתנדבות...)
שידברר אותכם.באותו הטיפול בפנייה,
ההבדל בין צורת התייחסות אחת לשנייה,
קובעת אם הלקוח מרוצה!וחבל לתת לשירות מדהים (באמת!) לההרס בהרגשת הלקוח,
(שזה מה שנחרת לו בזיכרון בסופו של דבר...)
עם תגובה חלקית,
או חוסר תגובה (בזמן שאתם מטפלים)...אתם - המתכנתים, לא אמורים לטפל בזה, ולהתנהל מולנו -
כי לא יישאר לכם זמן לעשות מה שצריך.אז אולי יהיה מישהו לזה?
-
@magicode אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:
ושאר העובדים של נטפרי היו ליד המחשב אבל הם היו כמוך לא ידעו לסמן לדווח.
אני לא יודע על מה מדובר. אבל לא שייך להסביר לעובדי נטפרי איך לטפל בכגון דא?
-
התגובות של כולם פה מחוסר הכרת נתוני הפניה, נא להרגיע.
הפניה היא על דיווח שלילי במקום בו יש אתגר לא קטן בדיווח המדויק על התמונה, וכל כולו נפתח באופן נסיוני לפני כמה ימים.
לא כל דבר מצופה שכל העובדים יידעו מהיום להיום. -
@נטפריס אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:
התגובות של כולם פה מחוסר הכרת נתוני הפניה, נא להרגיע.
הפניה היא על דיווח שלילי במקום בו יש אתגר לא קטן בדיווח המדויק על התמונה, וכל כולו נפתח באופן נסיוני לפני כמה ימים.
לא כל דבר מצופה שכל העובדים יידעו מהיום להיום.מה גם שלא מדובר בתמונה שברגע אחד מופיעה לכל משתמשי נטפרי על מסכיהם,
גם אם זמן הטיפול היה מהיר, הוא לא היה בשניה וחצי, אז פשוט סוגרים את הדף וממשיכים
הלאה עד לקבלת הודעה חוזרת שהתלונה טופלה.
הטיפול של העובדים הוא מורכב ולא לשכוח, האינטרנט הוא אינסופי,
העובדים הגויים הם בני אדם, ואינטרנט זה סופסוף אינטרנט....
ונטפרי זה 99.99 אחוז הגנה. -
-
@מ.-פינחסי לא מעניין מידיי, תמונה לא ראויה שהופיעה בסיור וירטואלי
-
@נטפריס אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:
התגובות של כולם פה מחוסר הכרת נתוני הפניה, נא להרגיע.
הפניה היא על דיווח שלילי במקום בו יש אתגר לא קטן בדיווח המדויק על התמונה, וכל כולו נפתח באופן נסיוני לפני כמה ימים.
לא כל דבר מצופה שכל העובדים יידעו מהיום להיום.יש פה רעיון עקרוני.
ברגע שהעובדים ראו את הפנייה, יכלו להשאיר איזה הרגעה ללקוח שזה מסובך ו'בטיפול',
אפי' התווית 'טיפול מקצועי' שמתווספת לפעמים, (במקרה זה נראה שגם זה לא), אינה מספקת, כי אנשים לא שמים לב לזה, ולא מבינים שה אומר שמישהו ראה את הפנייה ותייג אותה. -
אני מצידי הייתי מעדיף למחוק את האשכול כולו כי במחשבה שניה זה לא בסדר לבוא בטענות לנטפרי אחרי עבודת הקודש הנפלאה שהם עושים. כל מה שהתלוננתי היה כהערה בעלמא כי עם צדיקים יש לדקדק כחוט השערה.
-
@מחצלת-של-קנים אמר במערכת הפניות בחופשה?? שלחתי כבר לפני מספר שעות פניה על תוכן מאוד בעייתי ועדיין ללא תגובה!:
פניה מספר 377977
@administrators @magicodeכנראה שלחת בפנייה רגילה ואז זה מחכה בתור רגיל, שלח דרך 'דווח' כך זה מגיע לראש הרשימה