• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    בעניין הויקי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר ויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
    21 פוסטים 10 כותבים 2.1k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שלו' @shraga
      נערך לאחרונה על ידי

      @shraga אמר בבעניין הויקי:

      יש לי שתי שאלות ונקודות למחשבה בעניין הויקי:
      א. אני לא מנסה לקרר את העוסקים במלאכת הכתיבה העריכה והתרגום, אבל מידי פעם עולה בדעתי מחשבה שאולי הויקי הזה לא באמת יעיל, יש מישהו שמסתכל בו ונעזר על ידו? זה חוסך בתמיכה בשירות לקוחות? או שהפעילות היחידה בויקי זה רק עריכות...

      א) אכן הויקי מיועד לחסוך בתמיכה למשתמשי נטפרי, אבל הוא גם עוזר ליועצי סינון ברחבי העולם שמתעדכנים דרך הויקי ובודקים בויקי על שאלות ששואלים אותם על נטפרי.

      ב) בנוסף יועצי סינון וכמדומני גם נטפרי עצמה, מפנים לקוחות לויקי, לדוגמא לקוח שפונה שיש לו בעיה בהורדת כרטיס טיסה של Wizz, או שמתקשה בהתקנת תעודת אבטחה רגילה או במכשיר מסוים, - תעשה חיפוש בפורום כמה פעמים הופנו לקוחות לויקי גם על ענינים פשוטים ביותר.

      ג) אולי @administrators יכולים לבדוק כמות המשתמשים בויקי ע"י כתובות IP שנכנסים בויקי (או בצורה אחרת) ולבצע פילוח כמה מהם הם עורכים וכמה משתמשים שמתעדכנים בויקי.

      ב. בעניין הויקי באנגלית, איך אפשר לדאוג שהויקי האנגלי יהיה מעודכן כמו הויקי הישראלי? גם אם יבוצע פרויקט תרגום, כמו שהחבר'ה כאן ב"ה עושים, לכאורה הוא יהיה חד פעמי, מה גם שקשה לנטר הבדלים בין שפות שונות

      צודק, לכאו' אחרי סיום התרגום יהיה צורך שנטפרי ימנה א' מעובדיה לעדכן תמיד את הויקי אנגלית - נכון לעכשיו שזה ממילא לא מעודכן אז קשה שמישהו יעדכן את הכל, אבל כשהמתנדבים יסיימו את עבודתם זה כבר ענין של כמה דקות ביום - רובם של העריכות בעברית אינם קריטיים הם בעיקר תיקוני עריכה וסגנון - אני מניח שנטפרי יכולה למנות עובד לכמה עריכות בשבוע.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
      • M מנותק
        MacroShadow @shraga
        נערך לאחרונה על ידי

        @shraga אמר בבעניין הויקי:

        יש לי שתי שאלות ונקודות למחשבה בעניין הויקי:
        א. אני לא מנסה לקרר את העוסקים במלאכת הכתיבה העריכה והתרגום, אבל מידי פעם עולה בדעתי מחשבה שאולי הויקי הזה לא באמת יעיל, יש מישהו שמסתכל בו ונעזר על ידו? זה חוסך בתמיכה בשירות לקוחות? או שהפעילות היחידה בויקי זה רק עריכות...
        ב. בעניין הויקי באנגלית, איך אפשר לדאוג שהויקי האנגלי יהיה מעודכן כמו הויקי הישראלי? גם אם יבוצע פרויקט תרגום, כמו שהחבר'ה כאן ב"ה עושים, לכאורה הוא יהיה חד פעמי, מה גם שקשה לנטר הבדלים בין שפות שונות

        א. בנוגע לשאלה אם זה חוסך בתמיכה, התשובה היא חד משמעית כן, במקום שנצטרך להאריך בהסברים די לשלוח את הלקוח לויקי. זה יעיל למי שאינו בכלל הטכנופובים, ואלו שכן, גם אם הדברים יהיו פרוסים כשמלה וכטוהר הרקיע הם לא היו מסתדרים בגלל המחסום הנפשי ש"אני לא מבינ/ה במחשבים". עם זאת, לדעתי נכון שמרבית הערכים יהיו מפוצלים, הדרכה שלבית ברורה, והסבר מורחב.

        ב. אם כל מי שמתרגם ערך באנגלית ירשם לשינויים בדף בעברית של אותו ערך הוא יוכל להמשיך ולעדכן את הערך. דא אקא שזה יועיל א. אם המתרגם נשאר פעיל ב. רק לדפים שתורגמו מעברית ולא לדפים שנוספו בעברית (כדוגמת דף זה שנוסף לויקי בעברית לאחר סיום בניית האינדקס לתרגום: http://wiki.netfree.link/index.php/התקנת_תעודה_ב_curl)

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • ש מנותק
          שלו' @MacroShadow
          נערך לאחרונה על ידי

          @MacroShadow אמר בבעניין הויקי:

          ב. אם כל מי שמתרגם ערך באנגלית ירשם לשינויים בדף בעברית של אותו ערך הוא יוכל להמשיך ולעדכן את הערך.

          איך נרשמים לקבל עדכונים על דף, נסיתי ולא הצלחתי - לא מצאתי דף בויקי שמסביר את זה 😃

          דא אקא שזה יועיל א. אם המתרגם נשאר פעיל ב. רק לדפים שתורגמו מעברית ולא לדפים שנוספו בעברית (כדוגמת דף זה שנוסף לויקי בעברית לאחר סיום בניית האינדקס לתרגום: http://wiki.netfree.link/index.php/התקנת_תעודה_ב_curl)

          הדף כבר תורגם וכבר מופיע באינדקס, אני מקווה שתירגמתי את זה נכון

          M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ChocolateC מנותק
            Chocolate
            נערך לאחרונה על ידי

            זה אחד מהסיבות שחייב להיות על דומיין נפרד ככה כל שבוע שבועיים נכנסים בשינויים אחרונים ורואים כל השינויים שנעשו ומעדכנים בהוויקי האנגלי
            (משהו שהמתנדבים יכולים להמשיך לעשות)

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ליכטל מנותק
              ליכט @shraga
              נערך לאחרונה על ידי

              @shraga שאלה טובה שאלת. וגם אני חושב שיש בשאלה זו הרבה מן האמת.
              אך בכל זאת, אני אישית משתמש עם הרבה מחלקי הויקי (גם כאן בפורום, וגם) להסברים ללקוחות במייל.

              בהפניה לויקי יש 2 יתרונות שאינם בתשובה עצמאית:

              1. בד"כ הענין מופיע שם בהרחבה ומוסבר בטוב טעם (ומהאי טעמא אני משתדל לערוך שם ולנסות לדאוג שזה אכן יכנס בהגדרה הנ"ל).
              2. הגם שיש הסתייגות של נטפרי שהויקי נערך ע"י המשתמשים, בכל זאת הויקי נראה יותר 'רשמי', ואנשים נוטים יותר לקבל מה שנאמר שם בהחלטיות ומבלי לערער.
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ מנותק
                מעמד
                נערך לאחרונה על ידי

                ואני חושב שצריך בדחיפות לארגן אותו מחדש עם מפתחות מסודרים.
                הרבה פעמים אני רוצה לחפש משהו, ואין לי מושג איך להגיע אליו

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ChocolateC מנותק
                  Chocolate
                  נערך לאחרונה על ידי

                  נקודה נוסף בגלל שבחו"ל נטפרי עדיין לא נכנס,
                  דיברתי כבר עם כמה אנשים וכולם רוצים לדעת מה זה הסינון המוזר הזה, עכשיו במקום להתחיל לתת הרצאה של חצי שעה, היה הרבה יותר קל באם היה וויקי באנגלית שאני יכול לשלוח אותם להבין איך הסינון תמונות עובדות איך הפניות וכו'

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ש מנותק
                    שלו' @Chocolate
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @Chocolate אמר בבעניין הויקי:

                    נקודה נוסף בגלל שבחו"ל נטפרי עדיין לא נכנס,
                    דיברתי כבר עם כמה אנשים וכולם רוצים לדעת מה זה הסינון המוזר הזה, עכשיו במקום להתחיל לתת הרצאה של חצי שעה, היה הרבה יותר קל באם היה וויקי באנגלית שאני יכול לשלוח אותם להבין איך הסינון תמונות עובדות איך הפניות וכו'

                    זו גם הסיבה שנתרמתי לענין

                    ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • M מנותק
                      MacroShadow @שלו'
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שלו' אמר בבעניין הויקי:

                      הדף כבר תורגם וכבר מופיע באינדקס, אני מקווה שתירגמתי את זה נכון

                      זריז 🙂
                      עשיתי תיקון קל.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ChocolateC מנותק
                        Chocolate @שלו'
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שלו' תיצור קשר איתי (דרך האתר)

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ש מנותק
                          שלו' @Chocolate
                          נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • משרדימ מנותק
                            משרדי @shraga
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @shraga אמר בבעניין הויקי:

                            א. אני לא מנסה לקרר את העוסקים במלאכת הכתיבה העריכה והתרגום, אבל מידי פעם עולה בדעתי מחשבה שאולי הויקי הזה לא באמת יעיל, יש מישהו שמסתכל בו ונעזר על ידו? זה חוסך בתמיכה בשירות לקוחות? או שהפעילות היחידה בויקי זה רק עריכות...

                            אני נעזר רבות בויקי, מרבית הידע שלי במוצר "נטפרי" מגיע מניסוי וטעיה והויקי.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                            • האברךה מנותק
                              האברך @shraga
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @shraga לא כ"כ הבנתי מנין לך שהויקי לא עוזר ומעניק ידע לרבים? אני אישית נעזרתי בו הרבה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                              • ש מנותק
                                שלו'
                                נערך לאחרונה על ידי שלו'

                                @MacroShadow בדף התקנת תעודה במחשב ChromeBook ככל הנראה היה טעות קטנה שהיה חסר פסיק, וזה לא היה מובן, תיקנתי את זה, נא לבדוק אם לא טעיתי.

                                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • M מנותק
                                  MacroShadow @שלו'
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שלו' מצויין, ייש"כ.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • א מנותק
                                    אהרן @shraga
                                    נערך לאחרונה על ידי אהרן

                                    @shraga אמר בבעניין הויקי:

                                    אולי הויקי הזה לא באמת יעיל

                                    הצעתי בעבר, ועדיין חושב שזה ישפר את השימושיות עשרת מונים
                                    לבנות דף עם שדה "מה תרצה לדעת"
                                    ותוך כדי הקלדה יעלו תוצאות מהויקי

                                    כמה שרק יהיה יעיל, אינני מסוגל לקרוא מגילות טרחניות ארוכות ומפורטות.
                                    בקיצור האריכות והפירוט חשוב, אבל יעיל לאנשים מסוימים אם יוכלו למצוא את שחיפשו בקלות.

                                    shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                    • shragaS מנותק
                                      shraga @אהרן
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אהרן הכוונה ל"עזרה" של מיקרוסופט ודומיהם? אכן, רעיון מצוין

                                      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                      ליכטל ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • ליכטל מנותק
                                        ליכט @shraga
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ש מנותק
                                          שלו' @shraga
                                          נערך לאחרונה על ידי שלו'

                                          @shraga אמר בבעניין הויקי:

                                          @אהרן הכוונה ל"עזרה" של מיקרוסופט ודומיהם? אכן, רעיון מצוין

                                          גם בפורום הנוכחי יש את זה, בהכנסת תיוג לנושא.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון