דף הוראות למעבר לנטפרי
-
זה לא מספיק לי
אני מעוניין בדף רגיל שאפשר לתלותו בבית כנסת עם פירוט של כל המחירים של כל הספקים וכל השלבים למעבר בצורה שכל אחד יבין.
האם מישהו כאן כבר עשה פעם דבר כזה? -
את האמת?
לא כ"כ מבין מה כל הפולמוס הזה גם כאן וגם בפורום פרוג על הנושא של "הוראות איך מתחברים לנטפרי"...
זה סתם יוצר סיבוך מכלום, וגורם לאנשים לחשוב שזה מסובך וצריך לפנות עבור זה יום עבודה... מה שגורם לאנשים לדחות את מועד החיבור, וחבל!!זה בדיוק כמו להתחבר לאתרוג-רימון-נתיב וכו'...
התהליך פשוט מאוד ועומד על 2 טלפונים בלבד..
טלפון 1 - לבזק, עבור הזמנת תשתית. במידה והיא איננה.
טלפון 2 - לאר-אל, עבור קבלת שם משתמש וסיסמא לספק.[התקנת תעודת הבטחה יש בכל חברת סינון אחרת].
זה הכל.
יותר פשוט מפשוט. -
@רמה-פלוס תתפלא לשמוע אבל זה באמת יכול לקחת יום שלם ובפרט לאנשים פשוטים שאין להם מושג מימינם ומשמאלם בנושאי טכנולוגיה
זה לא כ"כ פשוט כמו שאתה מציג את זה
מה למשל יעשה הבנ"א עם השם משתמש והסיסמה שקיבל מאר אל ? ירקוד עם זה? צריך להסביר לו איך להגדיר את זה במודם או להתקשר לספק הקודם שיגדיר את זה. כל טלפון גם לוקח זמן עד שעונים. חוץ מזה יש את השלב של התקנת הוויפרי ותעודת אבטחה שלפעמים זה לא מצליח וצריך לצאת מהדפדפן ולהכנס. אחרי זה צריך להתקשר לנתיב להוריד את התוכנה שזה גם לוקח זמן ההמתנה וההסרה. חוץ מזה צריך להתחבר לקהילה. זה סדר מסויים של פעולות שכל אחת תמהם לוקחת זמן ולפעמים אנשים מסתבכים בזה.
לי אישית זה לקח חצי יום כל הסיפור. וגם עשיתי את זה אצל קרוב משפחה והייתי אצלו אחר צהריים שלם בשביל זה.
אני חלילה לא רוצה לקרר, אבל כמה שיותר מידע והנחיות מסודרות רק ייטיב. -
על ראשון ראשון...
- באר-אל מסבירים לך בדיוק מה לעשות עם השם משתמש שאתה מקבל.
וכמדומני אפילו שאתה מקבל שליטה מרחוק עבור הגדרת הראוטר [דקה בדיוק לצורך העניין]. - התקנת תעודת הבטחה, כמו שכתבתי לעיל, יש בכל חטיבת סינון.
- הורדת תוכנת נתיב לא קשור למונח "איך מתחברים לנטפרי"...
- כנ"ל עניין ההתחברות לקהילה.
בקיצור, אתה צודק שזה יכול לקחת זמן, בהחלט.
אבל הרעש שעשו מזה, לדעתי סתם גורם למשהו כביכול מפחיד וארוך וביוקרטי...
כשזה ממש לא נכון, וכרוך בפעולות פשוטות בתכלית.בכל אופן, אשריך שאתה מנסה לעזור בעניין,
ואדרבה, אם בזכותך יתחברו עוד אנשים לנטפרי, והיה זה שכרך. - באר-אל מסבירים לך בדיוק מה לעשות עם השם משתמש שאתה מקבל.
-
@רמה-פלוס רבינו אתה נראה לי מוכשר אולי אתה מקריב כמה דקות ומדפדף קצת באתר של נטפרי ובויקי ומקבץ את כל המידע ההכרחי שצריך מסודר וברור כמו שראינו שאתה יכול ותעשה מזה קובץ פי די אף ותעלה לכאן כולנו נשמח ויהיה לך זכות אדיר לכל החיים אפ' אם רק אחד יצטרף בזכותך
גמר חתימה טובה -
איך הקובץ הזה?
מצפה להערות וביקורת.
0_1475700090534_שבעת הצעדים כיצד להתחבר לנטפרי.docx -
@malo4000 אמר בדף הוראות למעבר לנטפרי:
איך הקובץ הזה?
מצפה להערות וביקורת.
0_1475694141825_ששת הצעדים כיצד להתחבר לנטפרי.docxגם ל 019 יש חיבור נייח
-
אז מה למעשה ההבדל ביניהם
רק במחיר? -
@malo4000
אכן -
ok
תקנתי כדבריך -
@malo4000 אמר בדף הוראות למעבר לנטפרי:
איך הקובץ הזה?
מצפה להערות וביקורת.
0_1475700090534_שבעת הצעדים כיצד להתחבר לנטפרי.docxמדהים סליחה שלא נתתי לך את הקרדיט שאתה המוכשר כאן משהו משהו הייתי רוצה להימנות מאחד בקהילה שלך מדהים
אבל מה כן מה זה כל הלחיצות אתה שם את זה על מסך בבית מדרש שכולם יוכלו לעבור לקישורים ? -
זה לא יתלה בלוח מודעות אלא רק ישלח במייל לחברים
א"א במסגרת מודעה בלוח מודעות להתייחס לכל הפרטים -
בעיקרון זה אמור להיות פשוט.
חיבור דרך ADSL או סלולארי
RL: <טלפון>
019: <טלפון>זהו. הם בעיקרון עושים את כל העבודה.
-
@malo4000 @רמה-פלוס
אכן, אני נתתי למישהו את הטלפון של RL והוא ממש לא מייבין בעניינים אלו והוא הסתדר יופי בשיחה אחת, הכל חלק.מה שכן @magicode לדעתי עניין הWifree צריך יותר דגש ללקוחות חדשים סוג של כמעט להכריח אותם (אולי לעשות הורדה אוטומטית ושהם יחליטו אם להתקין או לא..) כי כשהספקים הנ"ל מחברים לקוח והוא רואה שהכל תקין ועובד כשר ונקי והא מרגיש בטוח וזה מספיק לו.
זה אולי נשמע מדי חטטני אבל בפועל בחברות ה"סינון"-כביכול האחרות שהסינון יושב מקומי הם הרי מתחברים ומתקינים את התוכנה בפועל ממש, וזה הבדל משמעותי מבחינת הקהילות למשל ששם ידעו שניתן לסמן וי על האברך הנ"ל, ואצלנו נשאר חור מסוים שצריך לפנות אליו ולומר לו אכן התחברת אבל אתה חייב גם להתקין את התוכנה.
-
@למדן-וידען גם האזהרות לפני ההתקנה מפחיד מאוד זה נראה כאילו שהמחשב הולך לקרוס מיד אחרי ההתקנה ובלי לכתוב אני מסכים במלאו אין התקנה
הייתי צובע הכל צהוב במקום אדום
**והאם זה כבר גרם נזק למישהו אני זה לא שייך לגרום נזק ובפרט לא בלתי הפיך ** -
@malo4000 נראה לי שהסדר לא מדוייק. וצריך להיות כך,
- חיבור לספק.
- התנתקות מנתיב.
- ליכנס ל-http://netfree.link/start#/welcome. ושם הולכים איתך שלב שלב.
- התחברות לקהילה.
- התקנת WIFREE.
כך שבחמש צעדים פשוטים אתה מחובר לנטפרי!
בכל אופן, כמו ש@magicode אמר, שזה באמת צעד אחד וזהו. להתקשר לספק והם עושים את העבודה.
-
"הצעה"
צריך לחפש בפרוג איזה גרפיקאי/ת שתעצב את המודעה. בדורינו לחיצוניות (לצערינו) יש הרבה מקום ומודעה מרשימה יותר מזימנה יותר אנשים להצטרף והיה זה שכר כולנו... -
@איצ @GolanArt הוא התותח שלנו בעניין הזה !
-
@למדן-וידען או @DovidStroh שהוא עשה את החתימות לאימייל
-
@למדן-וידען אמר בדף הוראות למעבר לנטפרי:
מה שכן @magicode לדעתי עניין הWifree צריך יותר דגש ללקוחות חדשים סוג של כמעט להכריח אותם (אולי לעשות הורדה אוטומטית ושהם יחליטו אם להתקין או לא..) כי כשהספקים הנ"ל מחברים לקוח והוא רואה שהכל תקין ועובד כשר ונקי והא מרגיש בטוח וזה מספיק לו.
גם לי נראה כך. נתקלתי בכמה אנשים שחשבו שאחרי שהתחברו לRL וכו' הם מגונים ולא שמו לב שעדיין אפשר להתחבר באלחוטי לפרוץ גם בביתם וק"ו בחוץ.
פעם אחרי פתיחת חשבון היה רשימה של הצעות ובתוכם היה להתקין WIFREE אבל לאחרונה שיתנה הגרפיקה ולא מגיעים לדף זה.
באמת מן הנכון לעשות מהשהו בענין.....