X2ONE - איטיות, מישהו נתקל?
-
@frize37 אמר בX2ONE - איטיות, מישהו נתקל?:
שהדבר הזה הזוי אין לי ספק.....
אני חושב גם שזה נוגד את החוק
-
התקשרתי מספר פעמים בשביל שיואילו בטובם לחבר אותי חזרה, ונעניתי על ידי מוקד חיצוני שמדקלם ש"צוות התמיכה יחזרו אליך בהקדם האפשרי"
-
ביום שישי אין להם שירות לקוחות הם לפעמים חוזרים
אני עשיתי את הסים שלי דרך אינפון ואתמול הם פתחו לי את הסים עד יום ראשון וביום ראשון תהיה תשובה על החבילה כמה היא תהיה ומה עם החבילה הזו -
@test אמר בX2ONE - איטיות, מישהו נתקל?:
התקשרתי מספר פעמים בשביל שיואילו בטובם לחבר אותי חזרה, ונעניתי על ידי מוקד חיצוני שמדקלם ש"צוות התמיכה יחזרו אליך בהקדם האפשרי"
למספר הזה ניסית להתקשר 0732627722?
-
@מ.-פינחסי מסתבר מאד שזה בעיה חוקית.
חברה שהתחייבה לתת שרות לשנה לא יכולה באמצע להפסיק. היא להמשיך, אבל מה שהתחייבה - היא חייבת לקיים
אולי צריך לשקול תביעה יצוגית -
@מוגן אמר בX2ONE - איטיות, מישהו נתקל?:
@test אמר בX2ONE - איטיות, מישהו נתקל?:
התקשרתי מספר פעמים בשביל שיואילו בטובם לחבר אותי חזרה, ונעניתי על ידי מוקד חיצוני שמדקלם ש"צוות התמיכה יחזרו אליך בהקדם האפשרי"
למספר הזה ניסית להתקשר 0732627722?
התקשרתי, ענו מיד, נשמע שרצה לעזור, אבל לא עשיתי את הקו דרכם ולכן לא היה לו את הפרטים שלי
-
לא עובד לי מיום חמישי,
אין עם מי לדבר...
חוצפה! -
אכן היתה לי תקלה ביום חמישי בבקר, אבל מאז הכל עובד לי מצויין.
-
דיברתי איתם,
הם טענו שפרטי האשראי לא מעודכנים.
עידכנתי, ואז בעצם היא אמרה שעברתי את חבילת הגלישה (500GB ?!)
התקשרתי שוב, ופקידה אחרת (בשם עדי) עשתה ריענון סים, ומאז הכל עובד.
אבל מאז - כל תוכנות הSIP לא מצליחות להתחבר.
מישהו יודע? -
היה לי תקלה באינטרנט ב X2ONE בחמישי וביום שישי זה חזר, אז זה כבר אוטומטי לא על החבילה של 500 GB ? או מי שכבר יש לו את החבילה זה עדיין ממשיך כך, (אני לא מעוניין לקבל חשבונית נפוחה בסוף החודש)
והאם זה השערות או רשמי? -
@frize37 אמר בX2ONE - איטיות, מישהו נתקל?:
לשואלים
ההודעה הרשמית של החברה היא שהחבילה כבר אינה מוצע למכירה
בנוסף, ככל הנראה גם ללקוחות שהיה להם את החבילה, תופסק החבילה.( הדבר הזה עדיין לא ברור ב100%)
שהדבר הזה הזוי אין לי ספק.....
בכל אופן מעניין לדעת מתוך הלקוחות שהיה להם את החבילה הזאת כמה השתמשו בערך כל חודש.... אשמח לתגובות
כרגע באותו מחיר יש את החבילה של 019 שיש לה 40 גיגה( שלפי הסיון שלי רוב המשתמשים גם כאלו שמשתמשים המון אמור להספיק להם.....)(הודגש על ידי)
-
@מעמד
ראיתי את זה מקודם, ואני כבר לקוח בתוכנית זו,
אין כאן תשובה ברורה,
אשמח לדעת פרטים מדויקים יותר
תודה -
@חים בלא הודעה מפורשת הם לא יכולים להעביר אותך חבילה וממילא לא יוכלו לחייב אותך על זה.
-
@aiib אמר בX2ONE - איטיות, מישהו נתקל?:
@חים בלא הודעה מפורשת הם לא יכולים להעביר אותך חבילה וממילא לא יוכלו לחייב אותך על זה.
היו דברים מעולם...
-
אוף!...
שוב קריסה.
בשירות הלקוחות אומרם ש-כן, הם יודעים. הם לא יודעים מתי תחזור הרשת.
ובכלל, לכאלה דברים אין צפי (...).יש לי הרגשה שזו מין שביתה איטלקית, שבהנחה שמה שנאמר לעיל (שהם רוצים להוציא את כל מי שבחבילה) נכון,
היא פשוט נועדה לגרום לכולם לעזוב מרצונם (הטוב?...).יש עוד מישהו שלא עובד לו?
-
גם לי לא עבד לכמה דקות ולאחמ"כ חזר לעבוד כרגיל
-
מיום רביעי בלילה יש באלגן עם X2ONE
עדיין לא הצלחתי להבין מה הם רוצים.
אבל מה שהבנתי עד עכשיו. שלמרות שהם התחייבו בעל פה לאנשים על 500 גיגה בפועל ביום רביעי הם החליטו לנתק את כל מי שצרך יותר מ 30 גיגה
בטענה שהוא צרך יותר מידי.
היו גם יחסית הרבה מקרים של גולשים שדיווחו שמצאו את עצמם בלי סינון.ברור שזה התנהלות מוזרה. ואני עד עכשיו מחכה להסברים ברורים מהחברה הזאת אבל לא קיבלתי.
לכן אני מאמין שאתם חכמים ותדעו לעשות את הדבר הנכון ביותר. -
@magicode מה הדבר החכם ביותר?
לעשות כרגע למי שצריך כמות גדולה של GB -
@aknvtchtk לדעתי כוונתו שחברה שככה מזלזלת בלקוחות ועוד יותר גרוע פוגעת בהם מבחינה רוחנית בזה שהם מנתקים את הסינון דבר שאין קשר לכל ריווח וכדו' אלא סתם התנכלות וחוסר התחשבות בצרכים. ישנה אפשרות אחת פשוט לקום ולעזוב. אני לא בטוח שהם יוותרו כ"כ מהר על הלקוחות של נטפרי...
-
אבל הבעייה שאין שום חברה שנותנת כזה כמות של GB במחיר כזה
אני דיברתי עם המשווק שלהם אינפון והוא אמר שכרגע הכל רגיל ואין שינוי