• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    פיתוח שבב חומרה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    206 פוסטים 27 כותבים 18.6k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • C מנותק
      clickone @aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      @aiib בשבילך נועדה האות ר.
      זה ברצינות מסויימת.

      • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
      • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • A מנותק
        aiib @clickone
        נערך לאחרונה על ידי

        @clickone אמר בפיתוח שבב חומרה:

        אחרת האשכול הבא כאן יעסוק בלמה נטפרי אומרת למחזיק החשבון לשמור את הסיסמא אצלו. הרי הוא יכול להכנס לביוס ולה***ף *****ל.

        התכוונתי לשורה הזאת
        היה בה משהו מזלזל...

        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Men770M מנותק
          Men770 @yzahn
          נערך לאחרונה על ידי

          @yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:

          @מעמד אמר בפיתוח שבב חומרה:

          צריך להבהיר שוויפרי לא גורם לתקלות
          אני בתחילת דרכי בנטפרי נבהלתי שהוויפרי יהרוס לי את המחשב ולא התקנתי.

          מסכים לגמרי. האזהרה הזאת. זה מיותר. זה מטעה. זה עושה רושם לא מקצועי.
          לטיפול @מתכנת, בתוכנת Anywhere, זה עוד יותר מיותר. זה עוד יותר מטעה. זה עוד יותר עושה רושם לא מקצועי

          איזו אזהרה יש באניוואר?

          יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

          yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • C מנותק
            clickone @aiib
            נערך לאחרונה על ידי clickone

            @aiib ממש לא.
            פשוט לא הבנת.
            תחזור שוב לקרוא מההתחלה.
            @נטפריס אמר שיעשה מדריך בויקי איך להגביל גישה לביוס.
            ו @יעקב-ישראל אמר שידגיש שחובה לשמור סיסמא, אחרת יהיה בלגן כשיצטרך את הביוס.
            ובדיוק על זה עניתי, שעדיף שהסיסמא תישמר אצל מישהו אחר.
            אחרת האשכול הבא יעסוק בצעקה למה נטפרי מחנכת את המבוגרים לשים לעצמם מכשול, שהם יודעים את סיסמת הביוס, וברגע של חולשה ייכנסו אליו עם הסיסמא שהם יודעים. את מה שאפשר לעשות משם שמתי בכוונה עם כוכביות. לא צריך לצעוק מה אפשר לעשות משם.

            כל זה בלי קשר לבחורים והצעירים. להזכירך גם האשכול הנוכחי (ודומים לו שנפתחו כאן לאחרונה) לא עוסק בדווקא בבחורים, אלא גם במבוגרים שנחלשו לרגע ומצאו איך לעקוף את הוויפרי.

            אגב את אותה צעקה על ה(ר)ציניות שלי אתה צריך לצעוק על היכלת לתת למישהו אחר להגדיר סיסמא על הגדרות הסינון.
            מה שאתה מבין שם, תקף לכאורה גם לכאן.

            ושוב, סליחה אם אתה או מישהו אחר נפגע. לא זו הייתה המטרה 😞

            • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
            • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • yzahnY מנותק
              yzahn @Men770
              נערך לאחרונה על ידי

              @מתכנת
              0_1546603917993_6ba9d978-d5b8-4369-a881-d3900cf8f7ab-image.png

              Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • Men770M מנותק
                Men770 @yzahn
                נערך לאחרונה על ידי

                @yzahn האם בעצם יש צורך במסך הזה וניתן להסירו?

                יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • C מנותק
                  clickone @Men770
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מתכנת נטפרי כנראה רוצה שהוא יישאר כדי לא לקחת שום סיכון.
                  הסכמי המשתמש של התוכנות האחרות מאיימות לא פחות. רק אף אחד לא קורא אותם 😛

                  • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                  • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                  yzahnY ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • yzahnY מנותק
                    yzahn @clickone
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @clickone עלי קללתך בני. אני לוקח על עצמי כל נזק בלתי הפיך שיקרה למחשב כלשהו כתוצאה מתוכנת Anywhere ו-Wifree.

                    האברךה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                    • האברךה מנותק
                      האברך @yzahn
                      נערך לאחרונה על ידי האברך

                      @yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:

                      @clickone עלי קללתך בני. אני לוקח על עצמי כל נזק בלתי הפיך שיקרה למחשב כלשהו כתוצאה מתוכנת Anywhere ו-Wifree.

                      זה נשמע ש @magicode לוקח את החשש הזה יותר ברצינות.

                      @magicode אמר בפיתוח שבב חומרה:

                      אני חושב על שני דברים מהותיים שצריך לעשות לטובת וויפרי.

                      1. אפשרות לבחור סכום קנס הסרה מ 30 שקל ומעלה.
                        2. מחיקת האזהרות ולקיחת אחריות על נזקים ישירים במחשב. (צריך לבדוק כמה עתיד לעלות לנו).

                      התובנה השניה מזכירה לי את הדיון על התמונות שנבדקות סתם.
                      כלומר תמיד הציק לי שיבאו אנשים יטענו שהרסנו להם את המחשב. ולכן בעצם הגנו על עצמנו.
                      אבל אם חושבים על זה שוב. כמה אנשים זה יכול להיות בחודש. כמה זה כבר יעלה. לא שווה בשביל ה"מציק" הזה להשים את ההגבלות האלו.

                      משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • משרדימ מנותק
                        משרדי @האברך
                        נערך לאחרונה על ידי משרדי

                        @האברך
                        @magicode חושב על זה, ומתכוון יותר לוויפרי.
                        @yzahn לקח על עצמו, ומתכון יותר לAnywhere.

                        הבעיה שאף אחד לא יבוא ל @yzahn בטענות אלא ל @magicode...

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • מ מנותק
                          מעמד @משרדי
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @משרדי אמר בפיתוח שבב חומרה:

                          הבעיה שאף אחד לא יבוא ל @yzahn בטענות אלא ל @magicode...

                          זה לא בעיה
                          נטפרי יכולה לקחת את המייל של @yzahn ולשלוח אליו משתמשים שטוענים שנטפרי הרסה להם את המחשב

                          משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • משרדימ מנותק
                            משרדי @מעמד
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מעמד זה לא עובד ככה...
                            שאומרים ללקוח שמע לא אנחנו...
                            אלא אם כן יהיה כתוב בהתקנת התוכנה
                            משתמשים יקרים תוכנה זו תחת אחריות משתמש יקר נפש בשם ... אם יש לכם תקלות תלכו אליו...
                            הכל בהומור כמובן...

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • מ מנותק
                              מעמד @משרדי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @משרדי

                              @yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:

                              @clickone עלי קללתך בני. אני לוקח על עצמי כל נזק בלתי הפיך שיקרה למחשב כלשהו כתוצאה מתוכנת Anywhere ו-Wifree.

                              הוא כבר לקח את האחריות
                              וחוץ מזה - נטפרי לא מתעלמת אלא שולחת לבדיקה.
                              אף אחד לא צריך לדעת שהוא לא חלק מנטפרי אלא מתנדב מבחוץ

                              C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • yzahnY מנותק
                                yzahn
                                נערך לאחרונה על ידי yzahn

                                על מה אתם מדברים? אין מצב בעולם שווייפרי גורם נזק בלתי הפיך למחשב.
                                דרך אגב, מי שחושש מפני נזק בלתי הפיך שייתכן שתוכנת וורד יעשה למחשב שלו, יש לי מסלול בתשלום שכולל אחריות גם על וורד. זה כולל אקסל ופאוור-פוינט כבונוס ל5 משתמשים ראשונים. אם לא תזדרזו תפסידו...

                                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                • C מנותק
                                  clickone @מעמד
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מעמד השאלה העיקרית היא מה יקרה במקרה של תביעה משפטית.
                                  תחשבו על מקרה קיצון של נזק אמיתי למחשב / נתונים / המשכיות עסקית.

                                  @yzahn כל הכבוד על היוזמה והלקיחת אחריות. 👍

                                  • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                  • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                  yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • C מנותק
                                    clickone @yzahn
                                    נערך לאחרונה על ידי clickone

                                    @yzahn באמת?
                                    יש לי כמה לקוחות שמוכנים לשלם על אחריות שהוורד יעבוד בכל מצב ולא ידפוק שום דבר וגם לא יידפק.

                                    רק תתכונן לתביעה בלא עוד הרבה זמן 😞 .
                                    גם מניעת המשכיות עסקית או וורד שלא נפתח (שזה שווה ערך לאינטרנט לא עובד בגלל וויפרי שלא בצדק) יכול להוות בסיס לתביעה משפטית.

                                    עריכה: אא"כ אתה מתכנן לתת להם עוד הסכם ארוך כמו בכל תוכנה, ושם תדחף סעיף שאין כיסוי לכזה מקרה. (ואז שוב לא עשינו כלום)

                                    • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                    • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • ליכטל מנותק
                                      ליכט @clickone
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @clickone אמר בפיתוח שבב חומרה:

                                      הסכמי המשתמש של התוכנות האחרות מאיימות לא פחות. רק אף אחד לא קורא אותם 😛

                                      בדיוק זה הענין.
                                      שנטפרי משום מה (גם בוויפרי וגם באניוואר) כתבו א"ז בצורה שמוודאת שכן יקראו אותם....
                                      וע"ז באה תלונת @yzahn (לפי הבנתי...)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • yzahnY מנותק
                                        yzahn @clickone
                                        נערך לאחרונה על ידי yzahn

                                        @clickone אמר בפיתוח שבב חומרה:

                                        תחשבו על מקרה קיצון של נזק אמיתי למחשב / נתונים / המשכיות עסקית.

                                        יש לי כמה לקוחות שמוכנים לשלם על אחריות שהוורד יעבוד בכל מצב ולא ידפוק שום דבר וגם לא יידפק.

                                        דיברתי על נזקים למחשב. המחשב זה לא הנתונים שמאוכסנים בו. המחשב זה לא התוכנות האחרות. המחשב זה לא המשכיות העסק שלך. לא דיברתי על "שהוורד יעבוד בכל מצב ולא ידפוק שום דבר וגם לא יידפק" (הוא כבר מספיק דפוק...)

                                        אם אני רואה אזהרה בצבע אדום שייתכן והתקנת תוכנה יגרום נזק בלתי הפיך למחשב, אני לא מבין מזה שייתכן ויימחקו נקודות שיחזור חשובות, אם זה הכוונה שיכתבו [עריכה: בדקתי עכשיו שוב, וזה כבר כתוב בסעיף 1. יש עוד סעיף על נזקים לא הפיכים.]. אני מבין נזק פשוטו כמשמעו. ובמקרה של Anywhere זה לא מוחק אפילו נקודות שיחזור.

                                        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                        • C מנותק
                                          clickone @yzahn
                                          נערך לאחרונה על ידי clickone

                                          @yzahn צודק לגמרי. (אולי הפחד הוא שמשתמש נורמלי מתיחס לזה כנזק בלתי הפיך. )

                                          אני בכל מקרה, מסתכל מהצד של @magicode שכנראה רוצה שקט תעשייתי [וזה מגיע מהיר"ש שלו. מנסיון.] ולכן לקח את זה למקרה כזה. שאפילו אם ייגרם מקרה של נזק ממש לחומרה, אין לו אחריות. (וע"ז כתבת, עלי תיקון מחשבך בני 😄 ויישר כח 👍 )

                                          במאמר מוסגר, זה גם מה שמשתמשים נורמלים מבינים ממה שאתה כתבת.

                                          @yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:

                                          דרך אגב, מי שחושש מפני נזק בלתי הפיך שייתכן שתוכנת וורד יעשה למחשב שלו, יש לי מסלול בתשלום שכולל אחריות גם על וורד

                                          משתמשים מבינים מזה שלקחת אחריות על וורד שיעבוד בכל מצב. כולל שלא יהיה מצב שלא עולה פתאם ולא משנה למה (כולל אם עלו על זה שהרישיון פרוץ 😮 )

                                          מעניין באמת לעשות על זה סקר בין לקוחות רגילים ולשמוע מה הם מבינים מהמשפטים הנ"ל.

                                          הרסת אותי לגמרי עם

                                          @yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:

                                          "שהוורד יעבוד בכל מצב ולא ידפוק שום דבר וגם לא יידפק" (הוא כבר מספיק דפוק...) 👍

                                          • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                          • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • shragaS מנותק
                                            shraga
                                            נערך לאחרונה על ידי shraga

                                            אני ינסה לסכם את האשכול בתוספת נופך משלי בעניינים השונים.

                                            המסקנא המרכזית שיצאה מריבוי המלל היא:
                                            "שבב חומרה" עלום לא ישים טכנית, גם יהיה ניתן לעקוף בדיוק כמו שאת wifree ניתן לעקוף במגוון דרכים.

                                            מה שכן יצא הוא שצריך להשפיע על לקוחות להתקין תוכנת wifree והגברת המודעות לסיכונים בלי wifree והסיכונים שקיימים גם כשwifree מותקן שכל הורה לא יהיה שאנן וגם לאחר wifree יפקח עין על ילדיו, במספר אופנים:

                                            א. פרסום המודעות לתוכנה ולסיכונים האפשריים באופן מסיבי יותר ולא רק פעם אחת בעת ההתחברות הראשונית. תוך הדגשת הבעיות הקיימות ללא התוכנה, הבאנר הזה עושה את העבודה https://netfree.link/wifree-banner.

                                            באותו פרסום להסביר ולהדגיש שwifree מספק הגנה של 99 אחוז, אבל עדיין תמיד כדאי וחובה לפקוח עין על ילדי החמד מה הם בדיוק עושים...

                                            ואולי לינק למדריך מפורט כפי שהציע @נטפריס על הסיכונים האפשריים גם לאחר ההתקנה (והפתרונות האפשריים הרלוונטים - למי שחושב שיש פתרונות נוספים, אם כי לדעתי אין פתרון, גם על סיסמת ביוס אפשר להתגבר כמו שאפשר להתגבר על wifree עצמה ואין לדבר סוף כמו שכתבו כאן למעלה חכמים ממני..), אם כי כמו ש @yzahn כתב בתחילה, שום דבר לא יעזור בלי שבב במוח, חינוך טוב הרבה תפילות וסייעתא דשמיא.

                                            ב. אפשרות לקביעת תשלום נמוך יותר להסרה.
                                            @magicode הציע שיהיה אפשרות לקביעת מחיר נמוך יותר להסרת התוכנה.

                                            לדעתי ייצא שכרו בהפסדו, על 100 ש"ח בן אדם חושב פעמיים לפני שהוא משלם, אבל 30 ש"ח זה סכום שיוצא בקלות יותר מהכיס. ועל כל גחמה רגעית שום דבר לא ימנע מאותו אחד להתקשר לנטפרי לבקש הסרה.

                                            ג. הסרת אזהרות ההתקנה המפחידות.
                                            כתומך נטפרי די ותיק אני יכול להעיד שלא נתקלתי אפילו בפעם אחת בה נגרם למחשב נזק כלשהו. הדבר היחיד שנתקלתי בו הוא במקרה שמשום מה הservice של netfree נכבה, ולא מצליח להפעיל את עצמו (service_start_error), בכזה מקרה הדבר/נזק היחיד שקורה הוא שהאינטרנט לא עובד, אפשר שהמדיניות של נטפרי תהיה שבכזה מקרה תאופשר הסרה ללא תשלום (או ש @yzahn יתנדב בכזה מקרה לבדוק למה הservice לא מצליח לעלות...).

                                            ד. במידה ומישהו יביא אישור ממנהל קהילה או ממישהו אחר אמין שהוא נאלץ לעזוב את נטפרי עקב סיבות מוצדקות הוא יקבל הסרת wifree ללא תשלום.

                                            קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                            Men770M ליכטל מ סופרס יעקב ישראלי 5 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 17
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון