• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    פיתוח שבב חומרה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    206 פוסטים 27 כותבים 18.6k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • סופרס מנותק
      סופר @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode והעצה לכתוב את האזהרה באותיות קטנטנות..

      'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
      כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • A מנותק
        aiib @yzahn
        נערך לאחרונה על ידי

        @yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:

        בינתיים, שמתי לב ל-CPU גבוה (25% במחשב בת 4 ליבות - כלומר ליבה שלימה) לסירוגין ע"י wifree service בשעת ניתוק הרשת.

        זה משמעותי בגלל שלרבים מהמשתמשים אין חיבור רציף במחשב שזה אומר לפי דבריך שרוב הזמן המחשב צורך רבע מהעיבוד שלו [רבע במקרה טוב כמו שלך אולי אצל אחרים זה מחצית. לא?!] כך שאפשר לומר שהיא באמת תוכנה בעייתית. אני טועה במשהו?!

        yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • אחד תםא מנותק
          אחד תם @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode הפתרון הוא לכתוב שעם ניסיון של שנים ואלפי משתמשים. אין שום תקלה שנגרמת מהתוכנה.
          ולמען הסר כאב ראש הלקוח מאשר שהוא מסיר את האחריות מהעמותה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • yzahnY מנותק
            yzahn @aiib
            נערך לאחרונה על ידי

            @aiib זה לא כל הזמן, זה קורה לסירוגין. עוד לא בדקתי לעומק, אבל אם עוד לא התלוננו על זה כנראה שזה בסדר.

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              aiib @yzahn
              נערך לאחרונה על ידי

              @yzahn אמר בפיתוח שבב חומרה:

              אבל אם עוד לא התלוננו על זה כנראה שזה בסדר.

              זה אומר או שלא בדקו [כמוני לדוגמא]
              או שהשלימו עם המציאות

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אורי
                נערך לאחרונה על ידי

                @shraga @magicode
                עוד פתרון להוריד הקושי לאנשים להתקין ויפרי היא לאפשר להסיר בשבוע הראשון בחינם או בעלות סמלי.

                כך אנשים לא יפחד להתקין שאם משהו יתקל הם יסיר אותו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • א מנותק
                  אורי
                  נערך לאחרונה על ידי אורי

                  לגבי הנ"ל
                  צריך לדאוג שהבקשה להסרה מגיע מבעל החשבון (לה הילדים). כמו כן אין לשלוח קובץ הסרה, אולי ישתמש למקום אחר וכו'. צריך שטכנאי נטפרי יעשה את זה עם בעל החשובן על הקו.
                  בפועל זה לא יקרה הרבה. סוף סוף לרוב זה לא גורם בעיות ורוב אנשים אחרי שכבר התקנו לא יסיר ובפרט עם כרוך עם שיחה טלפון ומסורבל.

                  כמו כן לא יודע מה רמת הקושי לדעת כמה לפני כמה זמן הותקן וייפרי לפעם ראושנה על המחשב.
                  או אפשר לעשות שתוך שבוע של הצטרפות לנטפרי אפשר להסיר בחינם או עד"ז.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • יעקב ישראלי מנותק
                    יעקב ישראל @shraga
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @shraga אמר בפיתוח שבב חומרה:

                    א. פרסום המודעות לתוכנה ולסיכונים האפשריים באופן מסיבי יותר ולא רק פעם אחת בעת ההתחברות הראשונית. תוך הדגשת הבעיות הקיימות ללא התוכנה, הבאנר הזה עושה את העבודה https://netfree.link/wifree-banner.

                    באותו פרסום להסביר ולהדגיש שwifree מספק הגנה של 99 אחוז, אבל עדיין תמיד כדאי וחובה לפקוח עין על ילדי החמד מה הם בדיוק עושים...

                    ואולי לינק למדריך מפורט כפי שהציע @נטפריס על הסיכונים האפשריים גם לאחר ההתקנה (והפתרונות האפשריים הרלוונטים - למי שחושב שיש פתרונות נוספים, אם כי לדעתי אין פתרון, גם על סיסמת ביוס אפשר להתגבר כמו שאפשר להתגבר על wifree עצמה ואין לדבר סוף כמו שכתבו כאן למעלה חכמים ממני..), אם כי כמו ש @yzahn כתב בתחילה, שום דבר לא יעזור בלי שבב במוח, חינוך טוב הרבה תפילות וסייעתא דשמיא.

                    @shraga סיכום מדהים
                    בקשר לזה שאין לדבר סוף כבר אמרנו שזה נכון אבל אמצע יש לו
                    זה בוודאי ימנע מקרים מסויימים

                    אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
                    ya218022@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Y מנותק
                      yits
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode
                      הפתרון הכי טוב לתת 14 יום ניסיון על הוויפרי שבהם אין צורך לשלם קנס.

                      כשהגדרתי לאנשים חיבור של נטפרי, אף פעם לא התקנתי להם וויפרי,
                      כמובן הורדתי את ההתקנה למחשב שלהם הסברתי להם,
                      אבל אמרתי להם שינסו כמה ימים ואח"כ יתקינו את הוויפרי,
                      כי אם הם לא יהיו מרוצים זה יעלה להם 100 ש"ח.

                      לקניה והנחות ב KSP כנסו מכאן.
                      למוצרים עם הנחה מכאן.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                      • 5484997585 מנותק
                        548499758
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @magicode
                        לדעתי , כמה שינויים דחופים בחלונית של ההתקנה.

                        לפני שנמשיך שימו לב :

                        1. התוכנה תמחק את כל נקודות השחזור השמורות במחשב.
                        2. כל כלי שנטפרי תספק להסרת התוכנה יהיה כרוך בתשלום... וכו'
                          3.נטפרי לא תהיה אחראית לכל נזק אם יגרם מהתקנת התוכנה.

                        אני מבינה שכל ההדגשה , גם של ה"שימו לב" וגם של השורות עצמן , נובעת מכך שאנשים מתלוננים לאחר מעשה על התשלום, או על הנזקים
                        ובגלל כמה משתמשי קצה שלא לוקחים אחריות על עצמם ועל מה שהם קוראים ובאים בתלונות , הרוב הגדול מופחד שלא לצורך.

                        אישית , נתקלתי בחודש האחרון בשתים שרצו להתקין וויפרי, אחת נמנעה בגלל ה100 שח (כרגע בכלל לא זקוקה לאינטרנט, אבל בעתיד כנראה שתעבוד דרך סינון אחר שמתאים גם לעורכי וידאו, ולא מתאים לה להוסיף 100 שקל לתשלום, אם הסכום היה 50 כנראה שהיתה מתקינה)
                        השניה נבהלה מהנזקים, הרגעתי אותה, אני מקווה שהתקינה בסוף.

                        משתמשים רגילים שלא חשופים לפורום קוראים את הדברים כפשוטם , ומבינים שהתוכנה גורמת לנזקים. כמה פשוט.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • חיםח מנותק
                          חים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          שבוע שעבר היה פה שמח,
                          מה נסגר?

                          יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • יעקב ישראלי מנותק
                            יעקב ישראל @חים
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @חים מחכים למדריך של @נטפריס

                            אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
                            ya218022@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון