תגובת חברת X2ONE
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@X2ONE אמר בתגובת חברת X2ONE:
בעבר הייתה חבילה ללא הגבלה.
רק שנבין... כשאתה כותב בפרסום 500 ג"ב מה זה אומר? מי שצורך את ה 500 שאתה מציע עושה שימוש הוגן או לא?
כשהחבילה נקראת ללא הגבלה עם כוכבית בשימוש הוגן אפשר להתחיל להתווכח מה זה הוגן ומה לא אבל כשאתה כותב גודל מוצהר לחבילה, כל אדם נורמלי אמור להבין שמה שהוא קונה הוא מקבל.
האם חבילת 500 ג"ב היא רק למטרת פרסומת ולא באמת מה שהלקוח קנה?
מה דעתכם למשל על לקוח שיגיד שהעלות של 50 ש"ח היא רק בגביה הוגנת הוי אומר מקסימום 10 ש"ח לחודש....בושה היא מילה עדינה להתנהלות שלכם, אילו היתה יכולה היתה מסמיקה מהשימוש בשמה לתאור דבר כזה.
-
מתנצל על הסטת הנושא, מחקתי את כל השטויות.
תמשיכו. -
@GolanArt נו אז אתה לא פותח ספק בסוף.?...
-
בהמשך להבטחתי לנסות להוריד את הנעילה של הספקים לתוכניות מסוימות למשתמשי נטפרי.
דיברתי עם כמה ספקים וכולם אמרו לי שיחזרו אלי אבל כמובן שלא חזרו, משום מה המנהל של X2ONE ענה לי וביקשתי ממנו הסבר על החבילות הספציפיות והיקרות והוא דיבר איתי חצי שעה והסביר לי שכל החברות עובדות ככה שהם מוכרים לדוגמא 50 ג'יגה ב-35 ש"ח ויוצאות מנקודת הנחה שהרוב ישתמשו ב-5 ג'יגה מקסי' ואם באמת כולם ישתמשו ברוב החבילה הם יפשטו רגל, אבל רוב ככל משתמשי נטפרי משתמשים ב-80 אחוז מהחבילה ככה שחייבים לנעול אותם לחבילות מסוימות ויקרות בשביל לצאת מורווחים (זה לפי ההסבר שלו) וזה מסביר את ההתנהלות המבישה של החברה שלו לפי מה שדווח באשכול זה, וא"כ אם מישהו יודע שההסבר שלו שנשמע די הגיוני לא נכון אשמח שיעדכן אותי ואני אמשיך את המאבק כי לבנתיים לפי ההסבר שלו אין לי שום סיכוי -
עלה והצלח, רק תסבירו למנהלים שיש לך יותר מ 2000 איש שמוכנים להיכנס מיידית לתוכנית כזו,
וזה רק התחלה...
הם מנסים לרחרח רק כסף ולא עוד אקטוויזם -
רק תסבירו למנהלים שיש לך יותר מ 2000 איש שמוכנים להיכנס מיידית לתוכנית כזו,
לא כ"כ הבנתי מה הכוונה
-
@hadarvidal אמר בתגובת חברת X2ONE:
בהמשך להבטחתי לנסות להוריד את הנעילה של הספקים לתוכניות מסוימות למשתמשי נטפרי.
דיברתי עם כמה ספקים וכולם אמרו לי שיחזרו אלי אבל כמובן שלא חזרו, משום מה המנהל של X2ONE ענה לי וביקשתי ממנו הסבר על החבילות הספציפיות והיקרות והוא דיבר איתי חצי שעה והסביר לי שכל החברות עובדות ככה שהם מוכרים לדוגמא 50 ג'יגה ב-35 ש"ח ויוצאות מנקודת הנחה שהרוב ישתמשו ב-5 ג'יגה מקסי' ואם באמת כולם ישתמשו ברוב החבילה הם יפשטו רגל, אבל רוב ככל משתמשי נטפרי משתמשים ב-80 אחוז מהחבילה ככה שחייבים לנעול אותם לחבילות מסוימות ויקרות בשביל לצאת מורווחים (זה לפי ההסבר שלו) וזה מסביר את ההתנהלות המבישה של החברה שלו לפי מה שדווח באשכול זה, וא"כ אם מישהו יודע שההסבר שלו שנשמע די הגיוני לא נכון אשמח שיעדכן אותי ואני אמשיך את המאבק כי לבנתיים לפי ההסבר שלו אין לי שום סיכויההסבר שלו הגיוני מאד ואולי גם נכון. אבל בשום אופן לא מסביר את ההתנהלות המבישה שלו, להבטיח חבילה של חמש מאות ג'יגה, ובסוף להאשים את מי שמשתמש בשלושים ג'יגה שהוא חורג מ'תנאי החבילה'.
-
@אחד-תם אמר בתגובת חברת X2ONE:
@hadarvidal אמר בתגובת חברת X2ONE:
בהמשך להבטחתי לנסות להוריד את הנעילה של הספקים לתוכניות מסוימות למשתמשי נטפרי.
דיברתי עם כמה ספקים וכולם אמרו לי שיחזרו אלי אבל כמובן שלא חזרו, משום מה המנהל של X2ONE ענה לי וביקשתי ממנו הסבר על החבילות הספציפיות והיקרות והוא דיבר איתי חצי שעה והסביר לי שכל החברות עובדות ככה שהם מוכרים לדוגמא 50 ג'יגה ב-35 ש"ח ויוצאות מנקודת הנחה שהרוב ישתמשו ב-5 ג'יגה מקסי' ואם באמת כולם ישתמשו ברוב החבילה הם יפשטו רגל, אבל רוב ככל משתמשי נטפרי משתמשים ב-80 אחוז מהחבילה ככה שחייבים לנעול אותם לחבילות מסוימות ויקרות בשביל לצאת מורווחים (זה לפי ההסבר שלו) וזה מסביר את ההתנהלות המבישה של החברה שלו לפי מה שדווח באשכול זה, וא"כ אם מישהו יודע שההסבר שלו שנשמע די הגיוני לא נכון אשמח שיעדכן אותי ואני אמשיך את המאבק כי לבנתיים לפי ההסבר שלו אין לי שום סיכויההסבר שלו הגיוני מאד ואולי גם נכון. אבל בשום אופן לא מסביר את ההתנהלות המבישה שלו, להבטיח חבילה של חמש מאות ג'יגה, ובסוף להאשים את מי שמשתמש בשלושים ג'יגה שהוא חורג מ'תנאי החבילה'.
ועוד יותר מזה: כאילו שהם חדשים עם נטפרי ולא ידעו את הנתון הזה, הרי הרבה לפני התוכנית הזו הם עבדו עם נטפרי
-
@hadarvidal אמר בתגובת חברת X2ONE:
וזה מסביר את ההתנהלות המבישה של החברה שלו לפי מה שדווח באשכול זה
איך מסביר??
זה נכון שבקרב משתמשי נטפרי אחוז הניצול גבוה יותר אבל לחשוב שאחוז הניצול הוא גג 10% (ציטוט: "50 ג'יגה ב-35 ש"ח מנקודת הנחה שהרוב ישתמשו ב-5 ג'יגה מקסי' ") זה במקרה הטוב תמימות וגם אם הם היו תמימים ועשו טעות עסקית זה לא מתיר להם הכל ובוודאי שאין להם שום הצדקה להתנהגות הברוטלית של ניתוק סיטונאי ללא אזהרה מוקדמת ולאחמ"כ הפעלת מנגנון ענישה (!!) למי שצורך 1GB בבת אחת ועוד ועוד כיד הדמיון הטובה עליהם תוך הכחשה גורפת של מנגנון כזה!! שום חברה בעולם לא משתמשת במנגנון התעללות כזה!!
(עצם ההכחשה וההסתרה מראה שהם הבינו שההתנהגות שלהם לא הגיונית ולא מתקבלת על הדעת.)
בקיצור, אשמח אם תבאר איך העובדה שהם עשו טעות עסקית מצדיק אחד מ-10 הסעיפים שפרטתי לעיל.
-
@X2ONE משל למה הדבר דומה, למלך בשר ודם שהכין סעודה, אך לא הודיע למוזמנים כלל כי עליהם להגיע שבעים, הם צריכים להבין לבד שהמלך לא יוציא עליהם ארוחה שלימה. יקבלו קצת לחם ומשהו ללפת בו את הפת. תבינו לבד נתינים יקרים, שזה מוגזם שתאכלו כל כך הרבה. וכך אנשים הגיעו מורעבים ויצאו מורעבים, לא פלא שאחר כך התנודד המלך על עמוד חשמל בכיכר העיר.
כל כך חבל שלא מבהירים ומדברים, הלקוחות של נטפרי הם הכי נאמנים וכולם רוצים שהמיזם הזה יצליח. חבל שהתנהגות כל כך לא הוגנת באה עם איזו הילה שקרית של כשרות וקשר לנט פרי.