• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    חבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    219 פוסטים 35 כותבים 22.5k צפיות 19 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • hadarvidalH מנותק
      hadarvidal @אוהב ישראל
      נערך לאחרונה על ידי

      @אוהב-ישראל
      זה נשמע כמו חברה לפני קריסה עם כל העצבים האלו,
      לא נראה לי שכדאי בכלל לנסות לתת להם הזדמנות אתה התנתקת אבל האחרים שיברחו מהר

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • hadarvidalH מנותק
        hadarvidal @מושט
        נערך לאחרונה על ידי

        @מושט
        גם אני חושב ככה, כולם פשוט צריכים לברוח מהם יש חבילות באותו מחיר או אפי יותר משתלמות בחברות אחרות

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • M מנותק
          mdy @frize37
          נערך לאחרונה על ידי

          @frize37 אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:

          חברים,
          כולנו יודעים מה עבר על לקוחות שהיו בx2one

          אחרי מאמצים והידברות עם נציגי החברה. יש דברים ברורים.

          מחירי החבילות

          10 גיגה גלישה 34 ש''ח לחודש
          40 גיגה גלישה 50 ש''ח לחודש
          המחירים לא כוללים תשלום לנפטרי, אך הלקוח יכול לשלם גם את התשלום של נטפרי דרך x2one (לא מומלץ)

          מייל בלבד 3 גיגה גלישה 29 ש''ח לחודש כולל סינון נטפרי
          מייל בלבד 40 גיגה גלידה 55 ש''ח לחודש כולל סינון נטפרי

          המחירים תקפים ל24 חודש
          מצ''ב הסכם התקשרות עם החברה

          0_1548688108334_הסכם x2one.pdf

          למה זה לא מעודכן בויקי?

          magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicodeM מנותק
            magicode @mdy
            נערך לאחרונה על ידי magicode

            @mdy

            כולם מחכים לך שתעדכן.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • M מנותק
              mdy @magicode
              נערך לאחרונה על ידי mdy

              @magicode
              מצטער אנוכי הקטן, לא יודע איך עושים את זה.
              אבל נחמד ש"כולם" מחכים לי

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • M מנותק
                mdy @frize37
                נערך לאחרונה על ידי

                @frize37 כמומחה ומשווק, תוכל לתת לי עצה?
                אשמח לקבל עצה מכל מי שמבין

                אני לקוח 019
                יש לי נטסטיק ZTE MF821 התדרים שלו
                בדור 4 - 2100 2600 ו1800
                ובדור 3 850/900/2100

                אני משתמש בו בשני מקומות עיקריים. במקום אחד הכל מצויין (חוץ מהבעיות הרגילות. איטיות לפעמים)
                במקום שני לא מתחבר.... אבל...

                באופציית חיפוש- הנטסטיק מוצא דור 4 אבל לא מצליח להתחבר אליו
                ובאותו מקום מתחבר לפעמים לדור 3 ומהירות מזעזעת (גם לדור 3)

                יש דיאגנוזה לדבר הזה?
                כבר החלטתי לעבור, השאלה אם לX2ONE או סים כשר

                hadarvidalH תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • magicodeM מנותק
                  magicode
                  נערך לאחרונה על ידי magicode

                  לבקשתי הם עשו עידכון קטן להסכם שלהם
                  https://docs.wixstatic.com/ugd/3d89de_e38b892ab98c46659a7b0f85fa457641.pdf

                  הם הוסיפו את הסעיף
                  9 .מיועד לשימוש סביר והוגן לדעת חברת x2one.

                  ככה הם יכולים לעשות כל מה שסביר בעיניהם וזה יהיה מתאים להסכם.

                  לגבי ניתוק לאחר 1 גיגה. הם אומרים שהם לא מכירים בעיה כזאת.
                  ויתכן וזה באג ולא דבר מכוון.
                  ולכן צריך לפנות אליהם שהם יבדקו את הבעיה.

                  שאלתי אותם למה הם לא מעדכנים את כולם שזה כבר לא 500 גיגה.
                  כלומר אם מישהו יחרוג מ 40. אז יצא שהוא סתם השקיע 50 שקל בקניית סים. למשהו שהוא לא כיוון אליו.
                  אז הם אמרו שבתוכנית 500 גיגה הם לא התחייבו למהירות מסויימת. ואחרי 40 יש האטה. ואם רוצים אפשר לנסות לגלוש 500 גיגה.

                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • frize37F מנותק
                    frize37
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אחרי שדיברתי עם נציג החברה. הדבר ברור, שאחרי 3.5 ביום יהיה האטה.
                    גם אם לא כתוב בהסכם, זה נכלל בזה שזה לא שימוש סביר וכמו שדייק @magicode

                    לגבי ניתוק אחרי גיגה, הוא אומר שאין כאלה דברים
                    כדאי לבדוק מי שיש לו כזה בעיה מול התמיכה

                    כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                    חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                    קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                    טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                    לפרטים נוספים לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ChocolateC מנותק
                      Chocolate
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @frize37 אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:

                      אחרי שדיברתי עם נציג החברה. הדבר ברור, שאחרי 3.5 ביום יהיה האטה.
                      גם אם לא כתוב בהסכם, זה נכלל בזה שזה לא שימוש סביר וכמו שדייק @magicode

                      ההנתהגות של החברה מבחיל, במקום לעשות פרסה ולנסות מסלול חשיבה מחדש, הם חופרים לעצמם בור יותר ויותר גדול, אני בכלל לא מבין למה השקיעו השתי דקות לכתוב הסכם, באם הם עושים מה שבא להם?

                      magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                      • א מנותק
                        אלי TZA
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @mdy אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:

                        יש לי נטסטיק ZTE MF821 התדרים שלו
                        בדור 4 - 2100 2600 ו1800
                        ובדור 3 850/900/2100

                        אני רואה שיש מחלוקות בין המוכרים באיביי באיזה תדרים בדור 4 המכשיר תומך, יתכן שיש כמה גרסאות.
                        אתה יודע בוודאות שזה התדרים שהמכשיר שלך תומך?

                        1 M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 1 מנותק
                          100 @אלי TZA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • magicodeM מנותק
                            magicode @Chocolate
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @Chocolate
                            כל חברה עושה הסכם כדי לעשות מה שבא לה. ובשביל זה יש הסכמים.
                            כדי להגן על החברה לא כדי להגן על הלקוח.
                            אתם פשוט לא קוראים את ההסכמים של החברות.

                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • M מנותק
                              mdy @אלי TZA
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אלי-TZA
                              כמו שכתבתי בתחומים
                              זה מה שהמוכר שלי פירסם.
                              https://he.aliexpress.com/item/Unlocked-ZTE-MF821-4G-LTE-Mobile-Broadband-Modem-100M-wireless-usb-data-card/1466742128.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d4TNYuD
                              יש דרך לבדוק?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מנותק
                                אלי TZA @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                                @mdy אולי הסוכנים ושאר המבינים כאן יוכלו לעזור.

                                @magicode אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:

                                @Chocolate
                                כל חברה עושה הסכם כדי לעשות מה שבא לה. ובשביל זה יש הסכמים.
                                כדי להגן על החברה לא כדי להגן על הלקוח.
                                אתם פשוט לא קוראים את ההסכמים של החברות.

                                הכל נכון אבל למרות שכל החברות יכולות לעשות מה שבא להם בפועל אף חברה ללא יוצא מן הכלל מעולם לא חשבה שהיא יכולה להרשות לעצמה לנהוג כמו X2ONE.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • magicodeM מנותק
                                  magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  אתם מגזימים לגמרי.

                                  יש פה רק בעיה אחת בלבד.
                                  ניתוק משתמשים ללא הודעה מוקדמת.
                                  כולם מבינים שחברה יכולה להפסיק את החבילה בכל עת.
                                  הבעיה פה זה ההודעה המוקדמת. שללקוחות לא היה זמן להתארגן.
                                  ועכשיו אני נזכר בחברת פלאפון שעשו שידרוג ציוד ללא הודעה מוקדמת ותקעו את הלקוחות במשך חצי יום.

                                  וחברת סלקום בכלל מחייבת אותך על דברם שלא הזמנת. בלי הסכם בכלל.

                                  תאכלס אני רואה את הכמות משתמשים של x2one ואני יכול לעדכן אתכם שזה לא ירד. אולי ב 10 משתמשים.
                                  כנראה שלא כולם חושבים שזה כל כך גרוע.

                                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                  • א מנותק
                                    אלי TZA @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                                    @magicode אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:

                                    יש פה רק בעיה אחת בלבד.
                                    ניתוק משתמשים ללא הודעה מוקדמת.

                                    אני מדבר על הניתוקים אחרי 1GB ואחרי 3.5GB וכדו', אין אף חברה שעושה דבר כזה למרות שמותר לה.
                                    לגבי ה3.5GB הם לפחות הודו שזה קיים למרות שהם לא מוכנים לכתוב את זה בהסכם (למה?), אך לגבי ה1GB הם מכחישים ושולחים לשירות לקוחות.
                                    אני דיברתי איתם זה התחיל ב"בעיה במחשב שלך" (נוסה בכמה מחשבים) המשיך ל"בעיה בסטיק שלך" (נוסה בכמה סטיקים) ואח"כ "הטכנאי הראשי אמר שאין דבר כזה וזה לא קשור אלינו", שלחתי להם קישור לדיווחים כאן בפורום ואז הם התחילו להתעלם ולא לענות לי, רדפתי אחריהם וקיבלתי תשובה "המנהל אמר שזה הגדרות האינטרנט שלנו ואנחנו לא מתכוונים לשנות אותם" אני: "אז אתם מודים שיש הגבלה של 1GB?" תגובה:"לא אמרתי את זה אבל אנחנו לא מתכוונים לשנות את הגדרות האינטרנט שלנו"...

                                    magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                    • א מנותק
                                      אתרוג
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      רבותי תכלס
                                      גם אני הייתי שם וניתקו אותי מבלי להודיע
                                      למי הכי מומלץ לעבור ?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א מנותק
                                        אלי TZA @אתרוג
                                        נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                                        @אתרוג יש מבצע בסים כשר עד היום, המשמעות היא בעיקר שאם תצטרף לתוכנית 50GB ב50 ש"ח תשלם 50 ש"ח על ההצטרפות אך תזוכה עליהם כעבור חודשיים.
                                        תבדוק אם זה מתאים לך.

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • magicodeM מנותק
                                          magicode @אלי TZA
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @אלי-TZA

                                          1GB זה באג. הם טוענים שהם לא עשו משהו בכוונה.
                                          אני חושב שזה לא קורה לכולם. נראה לי רק בשרת מסוים שלהם. בשרת הישן שלהם.
                                          3.5GB זה דינאמי. הם יכולים להזיז את זה. הם עדיין בודקים מה זה נקרא שימוש סביר.
                                          הם גם לא חוסמים הם מאיטים.

                                          לגבי השירות שלהם. אתה יכול להיות שהשירות שלהם לא מספיק מקצועי.
                                          זה קשה לתת שירות מקצועי אני יודע את זה מנטפרי.

                                          יש להם עוד חסימה לפורט 5060 ב UDP. הם אומרים שזה לא נכון. אבל אני בדקתי וזה נכון.
                                          אז אין להם כח לפתור בעיות ששיכות למגזר לקוחות מצומצם.
                                          לא רואה בזה דבר כל כך נורא.
                                          אתה מוזמן לכתוב בויקי על המגבלות שלהם.

                                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                          frize37F א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • א מנותק
                                            אתרוג @אלי TZA
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            פוסט זה נמחק!
                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון