חבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות
-
@אוהב-ישראל
זה נשמע כמו חברה לפני קריסה עם כל העצבים האלו,
לא נראה לי שכדאי בכלל לנסות לתת להם הזדמנות אתה התנתקת אבל האחרים שיברחו מהר -
@מושט
גם אני חושב ככה, כולם פשוט צריכים לברוח מהם יש חבילות באותו מחיר או אפי יותר משתלמות בחברות אחרות -
@frize37 אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
חברים,
כולנו יודעים מה עבר על לקוחות שהיו בx2oneאחרי מאמצים והידברות עם נציגי החברה. יש דברים ברורים.
מחירי החבילות
10 גיגה גלישה 34 ש''ח לחודש
40 גיגה גלישה 50 ש''ח לחודש
המחירים לא כוללים תשלום לנפטרי, אך הלקוח יכול לשלם גם את התשלום של נטפרי דרך x2one (לא מומלץ)מייל בלבד 3 גיגה גלישה 29 ש''ח לחודש כולל סינון נטפרי
מייל בלבד 40 גיגה גלידה 55 ש''ח לחודש כולל סינון נטפריהמחירים תקפים ל24 חודש
מצ''ב הסכם התקשרות עם החברהלמה זה לא מעודכן בויקי?
-
כולם מחכים לך שתעדכן.
-
@magicode
מצטער אנוכי הקטן, לא יודע איך עושים את זה.
אבל נחמד ש"כולם" מחכים לי -
@frize37 כמומחה ומשווק, תוכל לתת לי עצה?
אשמח לקבל עצה מכל מי שמביןאני לקוח 019
יש לי נטסטיק ZTE MF821 התדרים שלו
בדור 4 - 2100 2600 ו1800
ובדור 3 850/900/2100אני משתמש בו בשני מקומות עיקריים. במקום אחד הכל מצויין (חוץ מהבעיות הרגילות. איטיות לפעמים)
במקום שני לא מתחבר.... אבל...באופציית חיפוש- הנטסטיק מוצא דור 4 אבל לא מצליח להתחבר אליו
ובאותו מקום מתחבר לפעמים לדור 3 ומהירות מזעזעת (גם לדור 3)יש דיאגנוזה לדבר הזה?
כבר החלטתי לעבור, השאלה אם לX2ONE או סים כשר -
לבקשתי הם עשו עידכון קטן להסכם שלהם
https://docs.wixstatic.com/ugd/3d89de_e38b892ab98c46659a7b0f85fa457641.pdfהם הוסיפו את הסעיף
9 .מיועד לשימוש סביר והוגן לדעת חברת x2one.ככה הם יכולים לעשות כל מה שסביר בעיניהם וזה יהיה מתאים להסכם.
לגבי ניתוק לאחר 1 גיגה. הם אומרים שהם לא מכירים בעיה כזאת.
ויתכן וזה באג ולא דבר מכוון.
ולכן צריך לפנות אליהם שהם יבדקו את הבעיה.שאלתי אותם למה הם לא מעדכנים את כולם שזה כבר לא 500 גיגה.
כלומר אם מישהו יחרוג מ 40. אז יצא שהוא סתם השקיע 50 שקל בקניית סים. למשהו שהוא לא כיוון אליו.
אז הם אמרו שבתוכנית 500 גיגה הם לא התחייבו למהירות מסויימת. ואחרי 40 יש האטה. ואם רוצים אפשר לנסות לגלוש 500 גיגה. -
אחרי שדיברתי עם נציג החברה. הדבר ברור, שאחרי 3.5 ביום יהיה האטה.
גם אם לא כתוב בהסכם, זה נכלל בזה שזה לא שימוש סביר וכמו שדייק @magicodeלגבי ניתוק אחרי גיגה, הוא אומר שאין כאלה דברים
כדאי לבדוק מי שיש לו כזה בעיה מול התמיכה -
@frize37 אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
אחרי שדיברתי עם נציג החברה. הדבר ברור, שאחרי 3.5 ביום יהיה האטה.
גם אם לא כתוב בהסכם, זה נכלל בזה שזה לא שימוש סביר וכמו שדייק @magicodeההנתהגות של החברה מבחיל, במקום לעשות פרסה ולנסות מסלול חשיבה מחדש, הם חופרים לעצמם בור יותר ויותר גדול, אני בכלל לא מבין למה השקיעו השתי דקות לכתוב הסכם, באם הם עושים מה שבא להם?
-
@mdy אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
יש לי נטסטיק ZTE MF821 התדרים שלו
בדור 4 - 2100 2600 ו1800
ובדור 3 850/900/2100אני רואה שיש מחלוקות בין המוכרים באיביי באיזה תדרים בדור 4 המכשיר תומך, יתכן שיש כמה גרסאות.
אתה יודע בוודאות שזה התדרים שהמכשיר שלך תומך? -
פוסט זה נמחק! -
@Chocolate
כל חברה עושה הסכם כדי לעשות מה שבא לה. ובשביל זה יש הסכמים.
כדי להגן על החברה לא כדי להגן על הלקוח.
אתם פשוט לא קוראים את ההסכמים של החברות. -
@אלי-TZA
כמו שכתבתי בתחומים
זה מה שהמוכר שלי פירסם.
https://he.aliexpress.com/item/Unlocked-ZTE-MF821-4G-LTE-Mobile-Broadband-Modem-100M-wireless-usb-data-card/1466742128.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d4TNYuD
יש דרך לבדוק? -
@mdy אולי הסוכנים ושאר המבינים כאן יוכלו לעזור.
@magicode אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
@Chocolate
כל חברה עושה הסכם כדי לעשות מה שבא לה. ובשביל זה יש הסכמים.
כדי להגן על החברה לא כדי להגן על הלקוח.
אתם פשוט לא קוראים את ההסכמים של החברות.הכל נכון אבל למרות שכל החברות יכולות לעשות מה שבא להם בפועל אף חברה ללא יוצא מן הכלל מעולם לא חשבה שהיא יכולה להרשות לעצמה לנהוג כמו X2ONE.
-
אתם מגזימים לגמרי.
יש פה רק בעיה אחת בלבד.
ניתוק משתמשים ללא הודעה מוקדמת.
כולם מבינים שחברה יכולה להפסיק את החבילה בכל עת.
הבעיה פה זה ההודעה המוקדמת. שללקוחות לא היה זמן להתארגן.
ועכשיו אני נזכר בחברת פלאפון שעשו שידרוג ציוד ללא הודעה מוקדמת ותקעו את הלקוחות במשך חצי יום.וחברת סלקום בכלל מחייבת אותך על דברם שלא הזמנת. בלי הסכם בכלל.
תאכלס אני רואה את הכמות משתמשים של x2one ואני יכול לעדכן אתכם שזה לא ירד. אולי ב 10 משתמשים.
כנראה שלא כולם חושבים שזה כל כך גרוע. -
@magicode אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
יש פה רק בעיה אחת בלבד.
ניתוק משתמשים ללא הודעה מוקדמת.אני מדבר על הניתוקים אחרי 1GB ואחרי 3.5GB וכדו', אין אף חברה שעושה דבר כזה למרות שמותר לה.
לגבי ה3.5GB הם לפחות הודו שזה קיים למרות שהם לא מוכנים לכתוב את זה בהסכם (למה?), אך לגבי ה1GB הם מכחישים ושולחים לשירות לקוחות.
אני דיברתי איתם זה התחיל ב"בעיה במחשב שלך" (נוסה בכמה מחשבים) המשיך ל"בעיה בסטיק שלך" (נוסה בכמה סטיקים) ואח"כ "הטכנאי הראשי אמר שאין דבר כזה וזה לא קשור אלינו", שלחתי להם קישור לדיווחים כאן בפורום ואז הם התחילו להתעלם ולא לענות לי, רדפתי אחריהם וקיבלתי תשובה "המנהל אמר שזה הגדרות האינטרנט שלנו ואנחנו לא מתכוונים לשנות אותם" אני: "אז אתם מודים שיש הגבלה של 1GB?" תגובה:"לא אמרתי את זה אבל אנחנו לא מתכוונים לשנות את הגדרות האינטרנט שלנו"... -
רבותי תכלס
גם אני הייתי שם וניתקו אותי מבלי להודיע
למי הכי מומלץ לעבור ? -
@אתרוג יש מבצע בסים כשר עד היום, המשמעות היא בעיקר שאם תצטרף לתוכנית 50GB ב50 ש"ח תשלם 50 ש"ח על ההצטרפות אך תזוכה עליהם כעבור חודשיים.
תבדוק אם זה מתאים לך. -
1GB זה באג. הם טוענים שהם לא עשו משהו בכוונה.
אני חושב שזה לא קורה לכולם. נראה לי רק בשרת מסוים שלהם. בשרת הישן שלהם.
3.5GB זה דינאמי. הם יכולים להזיז את זה. הם עדיין בודקים מה זה נקרא שימוש סביר.
הם גם לא חוסמים הם מאיטים.לגבי השירות שלהם. אתה יכול להיות שהשירות שלהם לא מספיק מקצועי.
זה קשה לתת שירות מקצועי אני יודע את זה מנטפרי.יש להם עוד חסימה לפורט 5060 ב UDP. הם אומרים שזה לא נכון. אבל אני בדקתי וזה נכון.
אז אין להם כח לפתור בעיות ששיכות למגזר לקוחות מצומצם.
לא רואה בזה דבר כל כך נורא.
אתה מוזמן לכתוב בויקי על המגבלות שלהם. -
פוסט זה נמחק!