• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    אז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    47 פוסטים 23 כותבים 2.9k צפיות 16 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • משרדימ מנותק
      משרדי @shraga
      נערך לאחרונה על ידי משרדי

      @shraga אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

      בסוף הגיע שם איש רשת מקצוען שבדק את העניין לעומק, והתברר שהבעיה הייתה בתשתית. למרות שבזק כמובן הכחישו בתחילה.

      אני לא איש רשת מקצוען אבל טיפלתי לא פעם בחיבורים חדשים.
      ברוב המקרים הבעיה קשורה לתשתית של בזק.
      בדר"כ הבעיה הידועה שמחוברים ל100 מגה והתשתית לא עומדת בזה, מורידים ל40 ורואים ישועות.
      ולפעמים הם פשוט מחליפים פורט בארון תקשורת שלהם או מחליפים פשוט כבל.

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • by6199B מנותק
        by6199
        נערך לאחרונה על ידי

        סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

        shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • shragaS מנותק
          shraga @by6199
          נערך לאחרונה על ידי

          @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

          סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

          זה כבר אומר דרשני!

          קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

          by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • by6199B מנותק
            by6199 @shraga
            נערך לאחרונה על ידי

            @shraga אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

            @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

            סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

            זה כבר אומר דרשני!

            העומסים של 019 גדולים מאוד, לא דיברתי על איטיות של נטסטיק בלי קליטה אבל ממש לא זרם כמו שצריך להיות וכרגע יש לי שינוי מהותי מאוד.

            מקווה שהשינוי יישאר לטובה תמיד

            shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • shragaS מנותק
              shraga @by6199
              נערך לאחרונה על ידי

              @by6199 בדיוק אתמול הם שידרגו שרתים, יש מצב שעברת בזמן הלא נכון 😞 (בזמן שהעסק הסתדר)

              קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

              by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • משפחת כהןמ מנותק
                משפחת כהן
                נערך לאחרונה על ידי

                אנחנו ב-RL וניתוקים זה מאורע נדיר ביותר. (וגם הניתוקים הבודדים שהתרחשו בעבר, לא הוכח שהם קשורים לספק.)
                מומלץ.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • by6199B מנותק
                  by6199 @shraga
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @shraga אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                  @by6199 בדיוק אתמול הם שידרגו שרתים, יש מצב שעברת בזמן הלא נכון 😞 (בזמן שהעסק הסתדר)

                  עברתי הבוקר

                  Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • Z מנותק
                    zeevgros @by6199
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @by6199
                    לאן עברת?

                    מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                    מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                    052-7638681 zeevgros@gmail.com

                    ChocolateC חכםח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ChocolateC מנותק
                      Chocolate @zeevgros
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @zeevgros אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                      @by6199
                      לאן עברת?

                      @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                      סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • חכםח מנותק
                        חכם @zeevgros
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @zeevgros

                        @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                        סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ח מנותק
                          חיים כהן @משרדי
                          נערך לאחרונה על ידי חיים כהן

                          @משרדי אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                          אני לא איש רשת מקצוען אבל טיפלתי לא פעם בחיבורים חדשים.
                          ברוב המקרים הבעיה קשורה לתשתית של בזק.
                          בדר"כ הבעיה הידועה שמחוברים ל100 מגה והתשתית לא עומדת בזה, מורידים ל40 ורואים ישועות.
                          ולפעמים הם פשוט מחליפים פורט בארון תקשורת שלהם או מחליפים פשוט כבל.

                          השאלה איך עושים את זה, כי כרגע אני לא לקוח של בזק אלא של 019 גם בתשתית, כך שבזק לא יתנו לי תמיכה.

                          by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • by6199B מנותק
                            by6199 @חיים כהן
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @חיים-כהן אתה יכול לעבור לבזק חזרה בתשתית ולשלם ל011 רק על ספק או לנייד גם את התשתית ל011.

                            לי הם העבירו בקת ניוד אני לא יודע היכן התשתית ברגע זה, הספק ב011

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • 9579 מנותק
                              957
                              נערך לאחרונה על ידי

                              תשתיות אינטרנט וסלולר זה דבר מאד בעייתי במדינתנו.
                              משום מה 'סטארט-אפ ניישן' של ישראל מגיע עד לתשתיות התקשורת.
                              אני פוגש הרבה רשתות במסגרת עבודתי ולא כולם עם סינון ויש אין ספור תקלות בדיוק מהסוג שמוזכרים לעיל ועוד הרבה שלא הוזכרו.
                              חלקם קשורים לספק, חלקם לתשתית האינטרנט DSL , ורובם לרשת המקומית לרבות כבילה, ציוד תקשורת, ונקודות קצה (מחשבים, טלפוניה, וכו')

                              אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                              לפרטים במייל 000@955.co.il

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • משפחת כהןמ מנותק
                                משפחת כהן
                                נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                                כדאי שהספקים יפנימו כמה קריטי השירות הנכון בנושא זה.
                                אדם בלחץ של עבודה, לפעמים מול לקוחות או בוס קשוח, שנתקל בניתוקים, צריך מישהו שיהיה לו אכפת ויידע לטפל בזה.
                                אם לספק יש שירות נורמלי, הלקוחות רגועים יחסית ולא נכנסים ללחץ עצבני. מתקשרים, מקבלים עצה, מנסים כמה כיוונים לפתרון, מסתדרים. יותר קל לגייס סבלנות אם מרגישים שהבעיה מטופלת.
                                לעומת זאת, ספק שלא נותן מענה מהיר ומשאיר את הלקוח להתבוסס במצוקה, ובהמשך הודף את הבעיה לכיוונים אחרים או מגיש עזרה בלתי מקצועית, מאבד את אמון הלקוח בקלות. (ובהמשך את הלקוח עצמו.)

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                • ח מנותק
                                  חיים כהן @משפחת כהן
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @משפחת-כהן אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                                  כדאי שהספקים יפנימו כמה קריטי השירות הנכון בנושא זה.
                                  אדם בלחץ של עבודה, לפעמים מול לקוחות או בוס קשוח, שנתקל בניתוקים, צריך מישהו שיהיה לו אכפת ויידע לטפל בזה.
                                  אם לספק יש שירות נורמלי, הלקוחות רגועים יחסית ולא נכנסים ללחץ עצבני. מתקשרים, מקבלים עצה, מנסים כמה כיוונים לפתרון, מסתדרים. יותר קל לגייס סבלנות אם מרגישים שהבעיה מטופלת.
                                  לעומת זאת, ספק שלא נותן מענה מהיר ומשאיר את הלקוח להתבוסס במצוקה, ואחר כך כשסוף סוף המענה מגיע הוא הודף את הבעיה לכיוונים אחרים או מגיש עזרה בלתי מקצועית, מאבד את אמון הלקוח בקלות. (ובהמשך את הלקוח עצמו.)

                                  מילה בסלע!!!
                                  כדאי באמת לדאוג שספקי נטפרי יקראו את הנכתב כאן.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ח מנותק
                                    חיים כהן @by6199
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                                    @חיים-כהן אתה יכול לעבור לבזק חזרה בתשתית ולשלם ל011 רק על ספק או לנייד גם את התשתית ל011.

                                    לי הם העבירו בקת ניוד אני לא יודע היכן התשתית ברגע זה, הספק ב011

                                    חשבתי על כיוון של 011, אבל בעידן הרשת אין לאנשים סבלנות להתקשר-ולהמתין על הקו עד למענה-ולשמוע שיכנועים מנציג אנושי ובלה בלה בלה, רק בשביל לשמוע מחירים ותנאי שירות.
                                    אין להם אתר ואפילו לא כתובת מייל...

                                    62626 by6199B Men770M WWWW 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 62626 מנותק
                                      6262 @חיים כהן
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חיים-כהן ניסית לעבור ל RL?
                                      זה ענין של כמה דקות תקבל יוזר וסיסמה ותנסה...
                                      אחרי שבוע שבועים לא מסתדר תעבור הלאה או תחזור
                                      אני מחובר אליהם ומרוצה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • by6199B מנותק
                                        by6199 @חיים כהן
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @חיים-כהן אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                                        @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                                        @חיים-כהן אתה יכול לעבור לבזק חזרה בתשתית ולשלם ל011 רק על ספק או לנייד גם את התשתית ל011.

                                        לי הם העבירו בקת ניוד אני לא יודע היכן התשתית ברגע זה, הספק ב011

                                        חשבתי על כיוון של 011, אבל בעידן הרשת אין לאנשים סבלנות להתקשר-ולהמתין על הקו עד למענה-ולשמוע שיכנועים מנציג אנושי ובלה בלה בלה, רק בשביל לשמוע מחירים ותנאי שירות.
                                        אין להם אתר ואפילו לא כתובת מייל...

                                        מי שמבצע את החיבורים שלהם זה מוקד חיצוני יש טלפון ויש מייל, לי זה לקח 3 דקות עד שקיבלתי שם משתמש וסיסמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • אברהם יצחקא מנותק
                                          אברהם יצחק
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          אז עברתי על כל האשכול. ומה שיצא זה שהספק הכי טוב זה RL (שהוא גם הספק של נטפרי )
                                          אגב גם אני ב-RL ואני מאוד מרוצה
                                          אז לדעתי הבעיה זה לא נטפרי אלא הספק או המיקום
                                          אז למה שלא תעבור ל-RL וחסל סדר הבעיות

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • A מנותק
                                            aiib @אברהם יצחק
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @אברהם-יצחק געלט...

                                            אברהם יצחקא חכםח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון