• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    אז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    47 פוסטים 23 כותבים 2.9k צפיות 16 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שח מטש מנותק
      שח מט @ayys613
      נערך לאחרונה על ידי

      @ayys613 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

      @clickone אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

      @חיים-כהן >
      דבר נוסף, איטיות, ניתוקים וכו' אני ידע שקיים גם באינטרנט פרוץ לגמרי. (ז"א, קשה מאד להוכיח שזה דבר שקשור בדווקא לנטפרי / 019 וכו' - אני שומע מאחרים שמחוברים לאינטרנט פתוח ה"י גם הרבה טענות על זה שמידי פעם יש נפילה משום מקום 😞 )

      הוא לא כתב שנטפרי הבעיה, הוא ציטט את השירות לקוחות של 019.
      הוא מחפש לשמוע על RL וכדו', שהם הספקים של נטפרי.

      אבל גם אני משתבש (בלי לקוחות בהכרח) מכך שיש קטיעות כל הזמן (אותר שינוי ברשת, ועוד פנינים בדומה), זמנים שהחיבור מגמגם איטי, ואף שובק חיים לתקופת תמה.

      בנטפרי ספציפית יש המון בעיות במהירות גלישה,
      זה לאו-דווקא קשור ל-019.
      יש לי שכן עם אינטרנט פרוץ רח"ל, שמנוי ל-019
      ואין לו בעיות עם הקליטה וכיו"ב.
      זה קיים בכל חברות הסינון אם כי, לא רק!
      יש המון מקרים גם עם סינוני אינטרנט למיניהם. וחבל!
      כי אני אישית מכיר אנשים שקשה להם לחסום בגלל בעיות גלישה.

      A DovidStrohD 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • A מנותק
        aiib @שח מט
        נערך לאחרונה על ידי

        @שח-מט אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

        בנטפרי ספציפית יש המון בעיות במהירות גלישה,

        וכן בכל חברה ספציפית יש בעיות...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • DovidStrohD מנותק
          DovidStroh @שח מט
          נערך לאחרונה על ידי

          @שח-מט אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

          בנטפרי ספציפית יש המון בעיות במהירות גלישה,

          לא נכון. אני בנטפרי VPN-US כבר שנה וחצי (מאז שהתחילו VPN-US של נטפרי). אף פעם לא היה לי איטות או ניתוקים. זה בעיה של הספק בלבד.

          D Stroh

          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • A מנותק
            aiib @DovidStroh
            נערך לאחרונה על ידי

            @DovidStroh הלוואי שVPN ישראל יהיה כמו שאתה מתאר

            DovidStrohD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • DovidStrohD מנותק
              DovidStroh @aiib
              נערך לאחרונה על ידי

              @aiib אכן כשהיה לי VPN ישראל לא היה אותו סיפור (לא רע אבל לא כמו עכשיו שממש לא מרגישים את זה) אבל למעשה יתכן שזה בגלל ספק שרת הVPN או ספק שלך בארץ.

              D Stroh

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • משרדימ מנותק
                משרדי @shraga
                נערך לאחרונה על ידי משרדי

                @shraga אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                בסוף הגיע שם איש רשת מקצוען שבדק את העניין לעומק, והתברר שהבעיה הייתה בתשתית. למרות שבזק כמובן הכחישו בתחילה.

                אני לא איש רשת מקצוען אבל טיפלתי לא פעם בחיבורים חדשים.
                ברוב המקרים הבעיה קשורה לתשתית של בזק.
                בדר"כ הבעיה הידועה שמחוברים ל100 מגה והתשתית לא עומדת בזה, מורידים ל40 ורואים ישועות.
                ולפעמים הם פשוט מחליפים פורט בארון תקשורת שלהם או מחליפים פשוט כבל.

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • by6199B מנותק
                  by6199
                  נערך לאחרונה על ידי

                  סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

                  shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • shragaS מנותק
                    shraga @by6199
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                    סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

                    זה כבר אומר דרשני!

                    קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                    by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • by6199B מנותק
                      by6199 @shraga
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @shraga אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                      @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                      סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

                      זה כבר אומר דרשני!

                      העומסים של 019 גדולים מאוד, לא דיברתי על איטיות של נטסטיק בלי קליטה אבל ממש לא זרם כמו שצריך להיות וכרגע יש לי שינוי מהותי מאוד.

                      מקווה שהשינוי יישאר לטובה תמיד

                      shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • shragaS מנותק
                        shraga @by6199
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @by6199 בדיוק אתמול הם שידרגו שרתים, יש מצב שעברת בזמן הלא נכון 😞 (בזמן שהעסק הסתדר)

                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                        by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • משפחת כהןמ מנותק
                          משפחת כהן
                          נערך לאחרונה על ידי

                          אנחנו ב-RL וניתוקים זה מאורע נדיר ביותר. (וגם הניתוקים הבודדים שהתרחשו בעבר, לא הוכח שהם קשורים לספק.)
                          מומלץ.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • by6199B מנותק
                            by6199 @shraga
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @shraga אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                            @by6199 בדיוק אתמול הם שידרגו שרתים, יש מצב שעברת בזמן הלא נכון 😞 (בזמן שהעסק הסתדר)

                            עברתי הבוקר

                            Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • Z מנותק
                              zeevgros @by6199
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @by6199
                              לאן עברת?

                              מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                              מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                              052-7638681 zeevgros@gmail.com

                              ChocolateC חכםח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ChocolateC מנותק
                                Chocolate @zeevgros
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @zeevgros אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                                @by6199
                                לאן עברת?

                                @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                                סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • חכםח מנותק
                                  חכם @zeevgros
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @zeevgros

                                  @by6199 אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                                  סבלתי מאיטיות של 019 בנייח מהירות 100 מגה, עד שעברתי לפני שעה ל011 בינתיים מהירות מצויינת.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ח מנותק
                                    חיים כהן @משרדי
                                    נערך לאחרונה על ידי חיים כהן

                                    @משרדי אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                                    אני לא איש רשת מקצוען אבל טיפלתי לא פעם בחיבורים חדשים.
                                    ברוב המקרים הבעיה קשורה לתשתית של בזק.
                                    בדר"כ הבעיה הידועה שמחוברים ל100 מגה והתשתית לא עומדת בזה, מורידים ל40 ורואים ישועות.
                                    ולפעמים הם פשוט מחליפים פורט בארון תקשורת שלהם או מחליפים פשוט כבל.

                                    השאלה איך עושים את זה, כי כרגע אני לא לקוח של בזק אלא של 019 גם בתשתית, כך שבזק לא יתנו לי תמיכה.

                                    by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • by6199B מנותק
                                      by6199 @חיים כהן
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חיים-כהן אתה יכול לעבור לבזק חזרה בתשתית ולשלם ל011 רק על ספק או לנייד גם את התשתית ל011.

                                      לי הם העבירו בקת ניוד אני לא יודע היכן התשתית ברגע זה, הספק ב011

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • 9579 מנותק
                                        957
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        תשתיות אינטרנט וסלולר זה דבר מאד בעייתי במדינתנו.
                                        משום מה 'סטארט-אפ ניישן' של ישראל מגיע עד לתשתיות התקשורת.
                                        אני פוגש הרבה רשתות במסגרת עבודתי ולא כולם עם סינון ויש אין ספור תקלות בדיוק מהסוג שמוזכרים לעיל ועוד הרבה שלא הוזכרו.
                                        חלקם קשורים לספק, חלקם לתשתית האינטרנט DSL , ורובם לרשת המקומית לרבות כבילה, ציוד תקשורת, ונקודות קצה (מחשבים, טלפוניה, וכו')

                                        אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                        לפרטים במייל 000@955.co.il

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • משפחת כהןמ מנותק
                                          משפחת כהן
                                          נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                                          כדאי שהספקים יפנימו כמה קריטי השירות הנכון בנושא זה.
                                          אדם בלחץ של עבודה, לפעמים מול לקוחות או בוס קשוח, שנתקל בניתוקים, צריך מישהו שיהיה לו אכפת ויידע לטפל בזה.
                                          אם לספק יש שירות נורמלי, הלקוחות רגועים יחסית ולא נכנסים ללחץ עצבני. מתקשרים, מקבלים עצה, מנסים כמה כיוונים לפתרון, מסתדרים. יותר קל לגייס סבלנות אם מרגישים שהבעיה מטופלת.
                                          לעומת זאת, ספק שלא נותן מענה מהיר ומשאיר את הלקוח להתבוסס במצוקה, ובהמשך הודף את הבעיה לכיוונים אחרים או מגיש עזרה בלתי מקצועית, מאבד את אמון הלקוח בקלות. (ובהמשך את הלקוח עצמו.)

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • ח מנותק
                                            חיים כהן @משפחת כהן
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @משפחת-כהן אמר באז מי בדיוק "אשם", נטפרי או 019?:

                                            כדאי שהספקים יפנימו כמה קריטי השירות הנכון בנושא זה.
                                            אדם בלחץ של עבודה, לפעמים מול לקוחות או בוס קשוח, שנתקל בניתוקים, צריך מישהו שיהיה לו אכפת ויידע לטפל בזה.
                                            אם לספק יש שירות נורמלי, הלקוחות רגועים יחסית ולא נכנסים ללחץ עצבני. מתקשרים, מקבלים עצה, מנסים כמה כיוונים לפתרון, מסתדרים. יותר קל לגייס סבלנות אם מרגישים שהבעיה מטופלת.
                                            לעומת זאת, ספק שלא נותן מענה מהיר ומשאיר את הלקוח להתבוסס במצוקה, ואחר כך כשסוף סוף המענה מגיע הוא הודף את הבעיה לכיוונים אחרים או מגיש עזרה בלתי מקצועית, מאבד את אמון הלקוח בקלות. (ובהמשך את הלקוח עצמו.)

                                            מילה בסלע!!!
                                            כדאי באמת לדאוג שספקי נטפרי יקראו את הנכתב כאן.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון