להתנדב בנטפרי #2
-
ראיתי כאן הודעה של מאן דהו אשר הביע את שאיפתו לתרום למערכת ע"י התנדבותו.
אני ממש מתפלא שאין שום אפיק בו ניתן להתנדב בנטפרי,
שוטטות קצרה כאן בפורום תגלה עשרות אנשים שפשוט אוהדים את נטפרי ובקיאים מאוד בנעשה בה.
מדוע לא לתעל את המרץ ואת האנרגיות הללו לנתיבים חיוביים?אני בטוח שיש עוד אפיקים שניתן לעזור לנטפרי חוץ מלענות לאנשים בפורום (ולחתום על הוראת קבע) כמו שיש מתנדבים שכתבו את דפי הוויקי של נטפרי, כך גם יהיו מתנדבים שיתנו כתף בתמיכה טכנית מכל סוג שהוא וכדו' ?
-
@מטעמים לפי דעתי אפשר להרחיב את השאלה, הרי (לענ"ד) מה הסיבות שנמנעו מכך עד היום?
- חשש ממתן אחריות לאנשים אחרים בטיפול בבעיות סינון, שכן עלולים לפתוח בטעות קישורים חסומים וכדומה.
- רצינות ומוסר עבודה, כלומר, אם יהיה אכן פלטפורמה כזאת, כיצד יסננו את המתנדבים, שכן אם זה יהיה פתוח, אנשים יוכלו להציע רעיונות ופתרונות שאינם קשורים או מזיקים בעקיפין, במקום לפתור את הבעיה באופן ישיר.
ע"כ אני מציע לפתוח פלטפורמה, בו פניות שהתקבלו במערכת הפניות יחולקו לשניים,
- פניות של סינון, בדיקת אתרים/קבצים וכל דבר דומה שדרוש פיקוח של וועדת הרבנים, יישאר סגור ופרטי.
- פניות של פתרון תקלות חומרה/תוכנה, עזרה בהכוונה בהתקנת תשתיות/ספקים, או כל בעיה אחרת שאינה זקוקה לפיקוח רוחני, ניתן להעביר לטיפול בפלטפורמה פתוחה שבו אנשים שהוכיחו יכולת פתרון בעיות, (אולי ע"י בניית מבחן מושגים, פתרון תקלות 'מדומות' וכדו'), יפתרו אותם, ולאחר סיום הטיפול, יהיה אופציית 'משוב', בו הלקוחות ידווחו כיצד היתה הטיפול, יעיל, דיסקרטי וכו'.
כך זה ייקל משמעותית על העומס שיש כבר כיום על התומכים היקרים.
עד כאן לענ"ד
-
@administrators מה אתם אומרים על הרעיונות ?
-
כמו שכתבו - טיפול בדברים שקשורים לסינון, פתיחה וחסימה - זה לא משהו בשביל מתנדבים.
תמיכה בדברים אחרים - אתם נותנים כבר בפורום. מה ניתן לתת יותר? -
@חיבור יש הרבה מאד תמיכה בדברים אחרים שנשלח דרך מערכת הפניות ולא דרך הפורום
-
נטפרי הייתה מבוססת בעבר על מתנדבים.
אבל שזה היה קטן. אחרי שהתחלנו לגבות תשלום. הפסקנו עם ההתנדבות.
יש בזה הרבה היבטים ההיבט המרכזי שמי שמגיע להתנדב באופן טבעי מרשה לעצמו פחות לציית לחוקים. פחות להיות אחראי למה שעושה. פחות להיות ממושמע או שהוא מרגיש שהשכר על התנדבותו זה להתערב בכללים של נטפרי.
ולכן זה פוגע בשירות שניתן ללקוחות. וגם פוגע בפרטיות של הלקוחות.
אני לא אומר שכל המתנדבים ככה. אבל עצם זה שצריך להפעיל מנגנון שיבדוק שזה לא ככה זה מעמסה רבה שלא שווה את כמות האנשים שרוצים להתנדב.
מי שאין לו בעיה עם הפרטיות שלו יכול לבקש פה בפרום עזרה. ויעזרו לו. -
@magicode, לכן אני מציע שיהיה מענה מוכן מראש, למקרים מתאימים, שיכיר לפונה את האופציה של הפורומים, אלא אם יבחר להמשיך במערכת הפניות.
שכן לא כולם מודעים לפורומים שקיימים (לענ"ד)
-
מה עם פיתוח הרעיון הזה?
http://forum.netfree.link/topic/4481/שיתוף-פרוייקט-שמתבשל-במוחי-זה-זמן-רב -
@מתמחה-במחשבים
לפעמים מגיבים בשליחה לפרום. -
@מ-פינחסי
אפשר לקרוא שמה מה שכתבתי.
אני לא יודע מה להגיב על זה כי אני לא נמצא במקום הזה.
אני מחכה לשמוע את הדרישה הזאת מאנשים שנמצאים במקום הזה. וצריכים את העזרה הזאת.
רק ככה נוכל לבדוק את הדברים בצורה מושכלת. -
@magicode אמר בלהתנדב בנטפרי #2:
נטפרי הייתה מבוססת בעבר על מתנדבים.
אבל שזה היה קטן. אחרי שהתחלנו לגבות תשלום. הפסקנו עם ההתנדבות.
יש בזה הרבה היבטים ההיבט המרכזי שמי שמגיע להתנדב באופן טבעי מרשה לעצמו פחות לציית לחוקים. פחות להיות אחראי למה שעושה. פחות להיות ממושמע או שהוא מרגיש שהשכר על התנדבותו זה להתערב בכללים של נטפרי.
ולכן זה פוגע בשירות שניתן ללקוחות. וגם פוגע בפרטיות של הלקוחות.
אני לא אומר שכל המתנדבים ככה. אבל עצם זה שצריך להפעיל מנגנון שיבדוק שזה לא ככה זה מעמסה רבה שלא שווה את כמות האנשים שרוצים להתנדב.
מי שאין לו בעיה עם הפרטיות שלו יכול לבקש פה בפרום עזרה. ויעזרו לו.יישר כח על התגובה המפורטת והמסבירה.
אותי שיכנעת.(בכל אופן, זה חשוב שהעליתי את זה בפורום, כדי שהאוהדים יבינו גם את הזוית של ה-@administrators .... שחשבו על זה כבר)