• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    להתנדב בנטפרי #2

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    11 פוסטים 6 כותבים 1.3k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מטעמים
      נערך לאחרונה על ידי

      ראיתי כאן הודעה של מאן דהו אשר הביע את שאיפתו לתרום למערכת ע"י התנדבותו.

      אני ממש מתפלא שאין שום אפיק בו ניתן להתנדב בנטפרי,

      שוטטות קצרה כאן בפורום תגלה עשרות אנשים שפשוט אוהדים את נטפרי ובקיאים מאוד בנעשה בה.
      מדוע לא לתעל את המרץ ואת האנרגיות הללו לנתיבים חיוביים?

      אני בטוח שיש עוד אפיקים שניתן לעזור לנטפרי חוץ מלענות לאנשים בפורום (ולחתום על הוראת קבע) כמו שיש מתנדבים שכתבו את דפי הוויקי של נטפרי, כך גם יהיו מתנדבים שיתנו כתף בתמיכה טכנית מכל סוג שהוא וכדו' ?

      מתמחה במחשביםמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • מתמחה במחשביםמ מנותק
        מתמחה במחשבים @מטעמים
        נערך לאחרונה על ידי מתמחה במחשבים

        @מטעמים לפי דעתי אפשר להרחיב את השאלה, הרי (לענ"ד) מה הסיבות שנמנעו מכך עד היום?

        1. חשש ממתן אחריות לאנשים אחרים בטיפול בבעיות סינון, שכן עלולים לפתוח בטעות קישורים חסומים וכדומה.
        2. רצינות ומוסר עבודה, כלומר, אם יהיה אכן פלטפורמה כזאת, כיצד יסננו את המתנדבים, שכן אם זה יהיה פתוח, אנשים יוכלו להציע רעיונות ופתרונות שאינם קשורים או מזיקים בעקיפין, במקום לפתור את הבעיה באופן ישיר.

        ע"כ אני מציע לפתוח פלטפורמה, בו פניות שהתקבלו במערכת הפניות יחולקו לשניים,

        1. פניות של סינון, בדיקת אתרים/קבצים וכל דבר דומה שדרוש פיקוח של וועדת הרבנים, יישאר סגור ופרטי.
        2. פניות של פתרון תקלות חומרה/תוכנה, עזרה בהכוונה בהתקנת תשתיות/ספקים, או כל בעיה אחרת שאינה זקוקה לפיקוח רוחני, ניתן להעביר לטיפול בפלטפורמה פתוחה שבו אנשים שהוכיחו יכולת פתרון בעיות, (אולי ע"י בניית מבחן מושגים, פתרון תקלות 'מדומות' וכדו'), יפתרו אותם, ולאחר סיום הטיפול, יהיה אופציית 'משוב', בו הלקוחות ידווחו כיצד היתה הטיפול, יעיל, דיסקרטי וכו'.

        כך זה ייקל משמעותית על העומס שיש כבר כיום על התומכים היקרים.

        עד כאן לענ"ד

        אם תשובתי ענתה לשאלתך, אנא לחץ על החץ הפיצפון משמאל להודעה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • מ מנותק
          מעמד
          נערך לאחרונה על ידי

          @administrators מה אתם אומרים על הרעיונות ?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • חיבורח מנותק
            חיבור
            נערך לאחרונה על ידי

            כמו שכתבו - טיפול בדברים שקשורים לסינון, פתיחה וחסימה - זה לא משהו בשביל מתנדבים.
            תמיכה בדברים אחרים - אתם נותנים כבר בפורום. מה ניתן לתת יותר?

            מתמחה במחשביםמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מתמחה במחשביםמ מנותק
              מתמחה במחשבים @חיבור
              נערך לאחרונה על ידי

              @חיבור יש הרבה מאד תמיכה בדברים אחרים שנשלח דרך מערכת הפניות ולא דרך הפורום

              אם תשובתי ענתה לשאלתך, אנא לחץ על החץ הפיצפון משמאל להודעה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • magicodeM מחובר
                magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                נטפרי הייתה מבוססת בעבר על מתנדבים.
                אבל שזה היה קטן. אחרי שהתחלנו לגבות תשלום. הפסקנו עם ההתנדבות.
                יש בזה הרבה היבטים ההיבט המרכזי שמי שמגיע להתנדב באופן טבעי מרשה לעצמו פחות לציית לחוקים. פחות להיות אחראי למה שעושה. פחות להיות ממושמע או שהוא מרגיש שהשכר על התנדבותו זה להתערב בכללים של נטפרי.
                ולכן זה פוגע בשירות שניתן ללקוחות. וגם פוגע בפרטיות של הלקוחות.
                אני לא אומר שכל המתנדבים ככה. אבל עצם זה שצריך להפעיל מנגנון שיבדוק שזה לא ככה זה מעמסה רבה שלא שווה את כמות האנשים שרוצים להתנדב.
                מי שאין לו בעיה עם הפרטיות שלו יכול לבקש פה בפרום עזרה. ויעזרו לו.

                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                מתמחה במחשביםמ מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                • מתמחה במחשביםמ מנותק
                  מתמחה במחשבים @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי מתמחה במחשבים

                  @magicode, לכן אני מציע שיהיה מענה מוכן מראש, למקרים מתאימים, שיכיר לפונה את האופציה של הפורומים, אלא אם יבחר להמשיך במערכת הפניות.

                  שכן לא כולם מודעים לפורומים שקיימים (לענ"ד)

                  אם תשובתי ענתה לשאלתך, אנא לחץ על החץ הפיצפון משמאל להודעה

                  magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מ. פינחסי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    מה עם פיתוח הרעיון הזה?
                    http://forum.netfree.link/topic/4481/שיתוף-פרוייקט-שמתבשל-במוחי-זה-זמן-רב

                    magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • magicodeM מחובר
                      magicode @מתמחה במחשבים
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מתמחה-במחשבים
                      לפעמים מגיבים בשליחה לפרום.

                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • magicodeM מחובר
                        magicode @מ. פינחסי
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מ-פינחסי
                        אפשר לקרוא שמה מה שכתבתי.
                        אני לא יודע מה להגיב על זה כי אני לא נמצא במקום הזה.
                        אני מחכה לשמוע את הדרישה הזאת מאנשים שנמצאים במקום הזה. וצריכים את העזרה הזאת.
                        רק ככה נוכל לבדוק את הדברים בצורה מושכלת.

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מטעמים @magicode
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @magicode אמר בלהתנדב בנטפרי #2:

                          נטפרי הייתה מבוססת בעבר על מתנדבים.
                          אבל שזה היה קטן. אחרי שהתחלנו לגבות תשלום. הפסקנו עם ההתנדבות.
                          יש בזה הרבה היבטים ההיבט המרכזי שמי שמגיע להתנדב באופן טבעי מרשה לעצמו פחות לציית לחוקים. פחות להיות אחראי למה שעושה. פחות להיות ממושמע או שהוא מרגיש שהשכר על התנדבותו זה להתערב בכללים של נטפרי.
                          ולכן זה פוגע בשירות שניתן ללקוחות. וגם פוגע בפרטיות של הלקוחות.
                          אני לא אומר שכל המתנדבים ככה. אבל עצם זה שצריך להפעיל מנגנון שיבדוק שזה לא ככה זה מעמסה רבה שלא שווה את כמות האנשים שרוצים להתנדב.
                          מי שאין לו בעיה עם הפרטיות שלו יכול לבקש פה בפרום עזרה. ויעזרו לו.

                          יישר כח על התגובה המפורטת והמסבירה.
                          אותי שיכנעת.

                          (בכל אופן, זה חשוב שהעליתי את זה בפורום, כדי שהאוהדים יבינו גם את הזוית של ה-@administrators .... שחשבו על זה כבר)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון