נטפרי vip
-
אני מאוד ממליץ על הרעיון
אבל לא בגלל השירות, כי לנטפרי יש שירות שלא נתקלתי במקומות אחרים, לא בזמינות ולא ברמה. ממש אין מילים.
אלא בגלל שיש אנשים כמו גרפיקאים או מתכנתים או שאר מקצועות שצריכים זמינות מאוד גבוהה,
וגם פתיחת תמונות בקצב מיידי ביותר, בלי לחכות ולשלוח פנייה וכו' (אפילו אם הפנייה נענית תוך 5 דקות, הם צריכים את זה במיידי ממש, היינו תוך כדי גלישה ממש). ולדעתי לא צריך להגיע לסכומים כמו שכתבת, אלא נטפרי ישמחו לעשות את זה בהרבה פחות, אבל לא זה הנידון כרגע.
הענין הוא להפוך את הענין של סינון אינטרנט לכמה שיותר נגיש ופחות מגביל, כי יש אנשים שזה מה שמונע מהם את הסינון בכלל, ואת נטפרי בפרט, עצם הענין של עוד התעסקות עם עוד מרכיב, היינו העוד גוף שמגביל כביכול ביני לבין האתר/השימוש ברשת. ואת זה כדאי לצמצם לכמה שיותר נגיש, כמה שיותר שקוף. זה מתחיל באנשים שבאמת צריכים גלישה 'זורמת' כמו שכתבתי, מעצם עיסוקם, וזה עובר לאנשים שהרעיון שזה עובר עוד "דרך" באמצע גורם להם לתהות על דרכם, וכנ"ל. -
-
-
@Chocolate ולכן מה?
מה הפתרון במסלול שמוצע כאן?
אני מכיר מישהו אחד בחברת סינון אחרת וזה מספיק לי בשביל להבין מה רמת השירות. -
הרעיון הוצע מספר פעמים, חבל לחזור על הנידון שוב, איפה @ליכט שיתן לנו מראי מקומות?
-
הרעיון הוצע מספר פעמים, חבל לחזור על הנידון שוב, איפה @ליכט שיתן לנו מראי מקומות?
דווקא חיפשתי ולא מצאתי....
לעצם העניין, אני חושב שנטפרי נמצאת במקום אחר ממה שהיא הייתה לפני שנתיים. (גם בכמות הלקוחות וגם ביכולת הסינון ובמאגר האתרים הפתוחים +התמונות)
יש הרבה אנשים שאז נטפרי בכלל לא התאימה להם, והיום אולי כן. (אני יכול לספר על עצמי, בעבר הייתי משתמש כמעט כל יום בשירות של מערכת הפניות - ובתקופתנו אני כמעט לא רואה את עצמי זקוק לכך)
מה שלא היה רלוונטי אז - לא בהכרח שיהיה גם כך היום.
-
כאמור, כבר דיברו על זה כמה וכמה פעמים, הנה אחד מהם: http://forum.netfree.link/post/9644
-
@מטעמים יש גם את זה
http://forum.netfree.link/post/53925 -
-
כשעולה שוב כזה פוסט.
זה מעיד שעד עכשיו השירות היה מצוין. ופתאום נדפק משהו.
אז אנחנו נבדוק מה הבעיה.ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.
-
-
-
@ליכט הגיע הזמן שתעביר קורס במציאת פוסטים. אני לדוגמא משתגע עד שאני מוצא מה שאני מחפש!!
-
ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.
לא הבנתי למה.
אם יהיו מספיק אנשים שישלמו מספיק כסף, אפשר יהיה לשלם לתומכים חדשים למסלול הVIP בלי לגעת בתמיכה הרגילה.
עריכה:
הצצה בקישורים מעלה שהפוסט שלי מיותר. אז רק לחסוך לכם זמן, אני מעלה ציטוט של MAGICODE:magicode 13 בנוב׳ 2017, 16:03
רציתי לעשות מסלול ב 150 שקל לחודש. כפי שהציעו בפרוג.
אבל כולם אמרו לי שזה הרבה בשבילם.
אז אם יהיה רשימה של 200 מנויים שיתחייבו מחיר כזה לשנה לפחות נעשה כזה מסלול.כמובן שאני כותב את זה רק כדי שתבינו שבפרום יודעים לכתוב ולהתלונן למה אין מסלול אבל באופן מעשי אין לזה שום ביטוי. וגם לא יהיה לזה.
אני בספק עצום האם ב 30 שקל לחודש יהיה רשימה של 100 מנויים. -
@אייזיק-3 ברגע שיש שירות מיוחד המחשבה בתת מודע שאין צורך לשפר את הקיים מכיוון שמי שבאמת צריך נמצא בשירות המיוחד.
ואז התוצאה ירידה או עמידה על המקום בשירות הרגיל.
כעת כשהמטרה היא להרחיב את השורות לכמה שיותר אנשים וצרכים נעשים מאמצים גדולים לשפר את השירות הקיים שיתאים לכולם. מה שגורם ריווח לשירות הקיים ולא מנווט את הכוחות החוצה -
-
@מטעמים @loters חבר'א השירות שנטפרי נותנת הוא שירות מצויין, לא כדי להתלונן על מה שהקב"ה נותן לנו. וגם הסינון הוא ע"פ גדולי ישראל.
ישר כח גדול התם הצלתם אותי מהאנטרט הפרוץ!!!
חבל שאתה רואה את הדברים בצורה כזאת.
תקרא שוב טוב טוב מה שכתבנו ותראה שאף אחד לא התלונן על נטפרי!!אני בעצמי העברתי כמעט מניין של אנשים לנטפרי.
אחים, גיסים ידידים, וכו'
(אחד מהם היה ללא סינון כלל...)
ואני אומר לך, שמי שהיה בדרגה הכי פתוחה בסינון פלוני, ועכשיו מתחיל עם נטפרי, צריך הרבה רחמי שמים שיהיה לו הסבלנות לא לקום ולברוח. לא בגלל שיש חלילה חיסרון בנטפרי, אלא כי הוא היה חי בעולם שבו הכל היה פתוח רח"ל ועכשיו הוא צריך להשתמש הרבה עם בקשות ממערכת הפניות ובהמתנה לפתיחת תמונות.@magicode אני ממש מתפלא שאתה רואה את הדברים כביקורת, אני פתחתי את האשכול אך ורק במטרה לעורר את הנושא. מה שעשיתם הוא דבר גדול, ניתן לשפר אותו ע"י הרחבה של שירות פרימיום. זה הכל.
ומה לעשות, יש אנשים שרגילים לפינוקים, לכן נתייאש מהם? נרפה מהנדנוד כלפיהם?
לא נוותר על אף בן של הקב"ה. גם אם זה באשמתו המלאה. -
@מטעמים
ההיפך ראיתי את הדברים כפירגון שעד עכשיו הכל דפק. -
-
על הנטישות של המשתמשים החדשים, לא צריך לעשות הרבה.
צריך לתת למשתמשים חדשים עדיפות בפניות לחודש/חודשיים הראשונים.