• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נטפרי vip

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    41 פוסטים 23 כותבים 2.8k צפיות 15 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מעמד @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode נדמה לי שלאחרונה הבדיקת תמונות היא לא הכי מהירה ...
      כעת אצלי בארץ
      31c026c5-cfda-469a-887b-5f04b24e5267-image.png
      אולי זה מה שהתסיס

      @magicode אמר בנטפרי vip:

      אז השירות הרגיל יהיה זוועה

      לא בטוח,אם יקדישו תומך מסוים או שניים למסלול המיוחד, אז זה לא יוריד מהמסלול הרגיל כלום

      magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • magicodeM מחובר
        magicode @מעמד
        נערך לאחרונה על ידי magicode

        @מעמד אמר בנטפרי vip:

        לא בטוח,אם יקדישו תומך מסוים או שניים למסלול המיוחד, אז זה לא יוריד מהמסלול הרגיל כלום

        זה דבר שצריך לחשוב עליו כדי להבין. לא מספיק 5 דקות. או אפילו לא לחשוב אלא לנסות בפועל.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • A מנותק
          aiib @ליכט
          נערך לאחרונה על ידי

          @ליכט הגיע הזמן שתעביר קורס במציאת פוסטים. אני לדוגמא משתגע עד שאני מוצא מה שאני מחפש!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • א מנותק
            אייזיק 3 @magicode
            נערך לאחרונה על ידי אייזיק 3

            @magicode אמר בנטפרי vip:

            ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.

            לא הבנתי למה.

            אם יהיו מספיק אנשים שישלמו מספיק כסף, אפשר יהיה לשלם לתומכים חדשים למסלול הVIP בלי לגעת בתמיכה הרגילה.

            עריכה:
            הצצה בקישורים מעלה שהפוסט שלי מיותר. אז רק לחסוך לכם זמן, אני מעלה ציטוט של MAGICODE:

            magicode 13 בנוב׳ 2017, 16:03
            רציתי לעשות מסלול ב 150 שקל לחודש. כפי שהציעו בפרוג.
            אבל כולם אמרו לי שזה הרבה בשבילם.
            אז אם יהיה רשימה של 200 מנויים שיתחייבו מחיר כזה לשנה לפחות נעשה כזה מסלול.

            כמובן שאני כותב את זה רק כדי שתבינו שבפרום יודעים לכתוב ולהתלונן למה אין מסלול אבל באופן מעשי אין לזה שום ביטוי. וגם לא יהיה לזה.
            אני בספק עצום האם ב 30 שקל לחודש יהיה רשימה של 100 מנויים.

            A מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • A מנותק
              aiib @אייזיק 3
              נערך לאחרונה על ידי

              @אייזיק-3 ברגע שיש שירות מיוחד המחשבה בתת מודע שאין צורך לשפר את הקיים מכיוון שמי שבאמת צריך נמצא בשירות המיוחד.
              ואז התוצאה ירידה או עמידה על המקום בשירות הרגיל.
              כעת כשהמטרה היא להרחיב את השורות לכמה שיותר אנשים וצרכים נעשים מאמצים גדולים לשפר את השירות הקיים שיתאים לכולם. מה שגורם ריווח לשירות הקיים ולא מנווט את הכוחות החוצה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
              • ארגנטיניא מנותק
                ארגנטיני @מטעמים
                נערך לאחרונה על ידי ארגנטיני

                @מטעמים @loters חבר'א השירות שנטפרי נותנת הוא שירות מצויין, לא כדי להתלונן על מה שהקב"ה נותן לנו. וגם הסינון הוא ע"פ גדולי ישראל.

                👏 👏 👏 👏

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • מ מנותק
                  מטעמים @ארגנטיני
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @ארגנטיני אמר בנטפרי vip:

                  @מטעמים @loters חבר'א השירות שנטפרי נותנת הוא שירות מצויין, לא כדי להתלונן על מה שהקב"ה נותן לנו. וגם הסינון הוא ע"פ גדולי ישראל.
                  ישר כח גדול התם הצלתם אותי מהאנטרט הפרוץ!!!
                  👏 👏 👏 👏

                  חבל שאתה רואה את הדברים בצורה כזאת.
                  תקרא שוב טוב טוב מה שכתבנו ותראה שאף אחד לא התלונן על נטפרי!!

                  אני בעצמי העברתי כמעט מניין של אנשים לנטפרי.
                  אחים, גיסים ידידים, וכו'
                  (אחד מהם היה ללא סינון כלל...)
                  ואני אומר לך, שמי שהיה בדרגה הכי פתוחה בסינון פלוני, ועכשיו מתחיל עם נטפרי, צריך הרבה רחמי שמים שיהיה לו הסבלנות לא לקום ולברוח. לא בגלל שיש חלילה חיסרון בנטפרי, אלא כי הוא היה חי בעולם שבו הכל היה פתוח רח"ל ועכשיו הוא צריך להשתמש הרבה עם בקשות ממערכת הפניות ובהמתנה לפתיחת תמונות.

                  @magicode אני ממש מתפלא שאתה רואה את הדברים כביקורת, אני פתחתי את האשכול אך ורק במטרה לעורר את הנושא. מה שעשיתם הוא דבר גדול, ניתן לשפר אותו ע"י הרחבה של שירות פרימיום. זה הכל.

                  ומה לעשות, יש אנשים שרגילים לפינוקים, לכן נתייאש מהם? נרפה מהנדנוד כלפיהם?
                  לא נוותר על אף בן של הקב"ה. גם אם זה באשמתו המלאה.

                  magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                  • magicodeM מחובר
                    magicode @מטעמים
                    נערך לאחרונה על ידי magicode

                    @מטעמים
                    ההיפך ראיתי את הדברים כפירגון שעד עכשיו הכל דפק.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                    • 1 מנותק
                      100
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מטעמים אמר בנטפרי vip:

                      זה לא יגביל את המשתמשים הרגילים, כי התקציב הנוסף יעבה את המערכת ורק יזרז את הבדיקות וכו'

                      אפשר גם לעלות ב - 5 ש''ח לכוווולם וזה גם יעבה את העסק...

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • Shalom12S מנותק
                        Shalom12
                        נערך לאחרונה על ידי

                        על הנטישות של המשתמשים החדשים, לא צריך לעשות הרבה.
                        צריך לתת למשתמשים חדשים עדיפות בפניות לחודש/חודשיים הראשונים.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ מנותק
                          מ. פינחסי @magicode
                          נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מעמד @100
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @100 אמר בנטפרי vip:

                            אפשר גם לעלות ב - 5 ש''ח לכוווולם וזה גם יעבה את העסק...

                            לא בטוח שכולם רוצים להוסיף עוד כסף
                            יש כאלה שיש להם רק מייל או אתר אחד או שניים והם לא צריכים את ככככל האינטרנט ובשבילם אין צורך להעלות את המחיר כיון שהם לא צורכים הרבה ולא דורשים הרבה שרות, אז למה להעלות ?! טוב להם במצב הנוכחי !

                            1 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • 1 מנותק
                              100 @מעמד
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מעמד אמר בנטפרי vip:

                              @100 אמר בנטפרי vip:

                              אפשר גם לעלות ב - 5 ש''ח לכוווולם וזה גם יעבה את העסק...

                              לא בטוח שכולם רוצים להוסיף עוד כסף
                              יש כאלה שיש להם רק מייל או אתר אחד או שניים והם לא צריכים את ככככל האינטרנט ובשבילם אין צורך להעלות את המחיר כיון שהם לא צורכים הרבה ולא דורשים הרבה שרות, אז למה להעלות ?! טוב להם במצב הנוכחי !

                              ברור!
                              זה היה רק בשביל לחדד, שכמו ש@magicode כתב שצריך לחשוב איך משפרים לכולם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • L מנותק
                                loters
                                נערך לאחרונה על ידי

                                בעצם אם לדבר במונחים פרקטיים
                                אז יש כאלה כמו גרפיקאים וכדו' שבעצם צריכים שיהיה צמוד אליהם (גם אם במרחק אלפי ק"מ) עובד זר שיבדוק את התמונות באון ליין ממש. וכן להבדיל אא"ה תומך שיהיה קשוב אל הצרכים שלהם במוקד כאן בארץ של נטפרי.
                                וזה צריך להיות החשבון של העלות או של התהליך.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • כוללכ מנותק
                                  כולל @magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי כולל

                                  @magicode אמר בנטפרי vip:

                                  כשעולה שוב כזה פוסט.
                                  זה מעיד שעד עכשיו השירות היה מצוין. ופתאום נדפק משהו.
                                  אז אנחנו נבדוק מה הבעיה.

                                  ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.

                                  תראו כמה ישרות של אדם מציעים לו כסף להוספת שירות והוא כותב שלא רוצה שהשירות הרגיל יהיה זוועה לא פלא שאדם כזה נותן באמת שירות מיוחד ונטפרי מצליחה מעל המשוער תודה רבה

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                                  • מ מנותק
                                    מטעמים @כולל
                                    נערך לאחרונה על ידי מטעמים

                                    @כולל אמר בנטפרי vip:

                                    @magicode אמר בנטפרי vip:

                                    כשעולה שוב כזה פוסט.
                                    זה מעיד שעד עכשיו השירות היה מצוין. ופתאום נדפק משהו.
                                    אז אנחנו נבדוק מה הבעיה.

                                    ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.

                                    תראו כמה ישרות של אדם מציעים לו כסף להוספת שירות והוא כותב שלא רוצה שהשירות הרגיל יהיה זוועה לא פלא שאדם כזה נותן באמת שירות מיוחד ונטפרי מצליחה מעל המשוער תודה רבה

                                    בסדר.
                                    אבל בשביל זה בדיוק הקימו את פורום נטפרי. לא?
                                    בשביל לבדוק מה הציבור מרגיש וחושב.

                                    ויש לי תחושה שיש אנשים שבזה תלויה פרנסתם. ואם יש להם חריגה אנא המתן והמתן והמתן אז הם מתוסכלים. כי הם כן היו רוצים לשלם עוד. והרבה. כדי שלא ייתקע להם.

                                    וחוץ מזה,
                                    השירות הרגיל לא יהיה זוועה. אל תדאג.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                    • S מנותק
                                      shalom
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      כדי שזה לא יפגע בשירות הרגיל של נטפרי, לדעתי אם יעלו את המחיר בקצת (5-10 ש"ח) לכולם זה כבר יוסף עוד כמה בודקות זה יהיה שווה לכולנו.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • שעי'הש מנותק
                                        שעי'ה
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        איך יתכן שקצב בדיקת התמונות הואט בגלל הצטרפות המוני משתמשים, אני מניח ש'נטפרי' מוסיפה בודקות באופן יחסי לכמות המשתמשים, ואם פעם זה הספיק אז למה היום לא?

                                        ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ליכטל מנותק
                                          ליכט @שעי'ה
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שעי-ה
                                          זה אכן לא קשור להצטרפות משתמשים חדשים.

                                          הנה הסיבה 👇
                                          @magicode אמר בחריגה אנא המתן והמתן והמתן והמתן:

                                          אחרי מחקר. זה כנראה הסיבה לאיטיות בבדיקות.

                                          אחרי שהיו דיווחים על על מיני פשלות בסינון. והערנו לעובדים יותר מידי. הם התחילו לבדוק מאוד לאט. בעונת החגים זה לא השפיע כי היה פחות תמונות.
                                          אבל עכשיו זה מתחיל להשפיע.
                                          אנחנו שוקלים מה לעשות בנידון.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • מ מנותק
                                            מתושלח
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            צר לי הרעיון יתכן והוא יפה,
                                            אבל בתוך עמי אנכי יושב,
                                            הייתי בחברה עם סינון של אחת המובילות בתחום,
                                            ואני עברתי לנטפרי מכמה סיבות
                                            א. כי יש שירות פצצה, אצל האחרים הייתי יכול להיות על הקו כמה שעות, אין מושג פניה ממוחשבת וכדו'
                                            ב. אין שירו מינמלי אצל האחרים ובנטטפרי ממש תענוג.
                                            ג. ואני לא מתבייש בסיבה ג' שפשוט זה זול להמון העם ולכן לא הולכים לרעות בשדות זרים וזה נחשב איכא דרכא אחריני.
                                            לכן צריך לעשות שיקול טוב טוב ולשמוע דעת תורה מה עדיף על מה

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון