• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נטפרי vip

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    41 פוסטים 23 כותבים 2.8k צפיות 15 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מטעמים @ארגנטיני
      נערך לאחרונה על ידי

      @ארגנטיני אמר בנטפרי vip:

      @מטעמים @loters חבר'א השירות שנטפרי נותנת הוא שירות מצויין, לא כדי להתלונן על מה שהקב"ה נותן לנו. וגם הסינון הוא ע"פ גדולי ישראל.
      ישר כח גדול התם הצלתם אותי מהאנטרט הפרוץ!!!
      👏 👏 👏 👏

      חבל שאתה רואה את הדברים בצורה כזאת.
      תקרא שוב טוב טוב מה שכתבנו ותראה שאף אחד לא התלונן על נטפרי!!

      אני בעצמי העברתי כמעט מניין של אנשים לנטפרי.
      אחים, גיסים ידידים, וכו'
      (אחד מהם היה ללא סינון כלל...)
      ואני אומר לך, שמי שהיה בדרגה הכי פתוחה בסינון פלוני, ועכשיו מתחיל עם נטפרי, צריך הרבה רחמי שמים שיהיה לו הסבלנות לא לקום ולברוח. לא בגלל שיש חלילה חיסרון בנטפרי, אלא כי הוא היה חי בעולם שבו הכל היה פתוח רח"ל ועכשיו הוא צריך להשתמש הרבה עם בקשות ממערכת הפניות ובהמתנה לפתיחת תמונות.

      @magicode אני ממש מתפלא שאתה רואה את הדברים כביקורת, אני פתחתי את האשכול אך ורק במטרה לעורר את הנושא. מה שעשיתם הוא דבר גדול, ניתן לשפר אותו ע"י הרחבה של שירות פרימיום. זה הכל.

      ומה לעשות, יש אנשים שרגילים לפינוקים, לכן נתייאש מהם? נרפה מהנדנוד כלפיהם?
      לא נוותר על אף בן של הקב"ה. גם אם זה באשמתו המלאה.

      magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
      • magicodeM מנותק
        magicode @מטעמים
        נערך לאחרונה על ידי magicode

        @מטעמים
        ההיפך ראיתי את הדברים כפירגון שעד עכשיו הכל דפק.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
        • 1 מנותק
          100
          נערך לאחרונה על ידי

          @מטעמים אמר בנטפרי vip:

          זה לא יגביל את המשתמשים הרגילים, כי התקציב הנוסף יעבה את המערכת ורק יזרז את הבדיקות וכו'

          אפשר גם לעלות ב - 5 ש''ח לכוווולם וזה גם יעבה את העסק...

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • Shalom12S מנותק
            Shalom12
            נערך לאחרונה על ידי

            על הנטישות של המשתמשים החדשים, לא צריך לעשות הרבה.
            צריך לתת למשתמשים חדשים עדיפות בפניות לחודש/חודשיים הראשונים.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ מנותק
              מ. פינחסי @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מעמד @100
                נערך לאחרונה על ידי

                @100 אמר בנטפרי vip:

                אפשר גם לעלות ב - 5 ש''ח לכוווולם וזה גם יעבה את העסק...

                לא בטוח שכולם רוצים להוסיף עוד כסף
                יש כאלה שיש להם רק מייל או אתר אחד או שניים והם לא צריכים את ככככל האינטרנט ובשבילם אין צורך להעלות את המחיר כיון שהם לא צורכים הרבה ולא דורשים הרבה שרות, אז למה להעלות ?! טוב להם במצב הנוכחי !

                1 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • 1 מנותק
                  100 @מעמד
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מעמד אמר בנטפרי vip:

                  @100 אמר בנטפרי vip:

                  אפשר גם לעלות ב - 5 ש''ח לכוווולם וזה גם יעבה את העסק...

                  לא בטוח שכולם רוצים להוסיף עוד כסף
                  יש כאלה שיש להם רק מייל או אתר אחד או שניים והם לא צריכים את ככככל האינטרנט ובשבילם אין צורך להעלות את המחיר כיון שהם לא צורכים הרבה ולא דורשים הרבה שרות, אז למה להעלות ?! טוב להם במצב הנוכחי !

                  ברור!
                  זה היה רק בשביל לחדד, שכמו ש@magicode כתב שצריך לחשוב איך משפרים לכולם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • L מנותק
                    loters
                    נערך לאחרונה על ידי

                    בעצם אם לדבר במונחים פרקטיים
                    אז יש כאלה כמו גרפיקאים וכדו' שבעצם צריכים שיהיה צמוד אליהם (גם אם במרחק אלפי ק"מ) עובד זר שיבדוק את התמונות באון ליין ממש. וכן להבדיל אא"ה תומך שיהיה קשוב אל הצרכים שלהם במוקד כאן בארץ של נטפרי.
                    וזה צריך להיות החשבון של העלות או של התהליך.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • כוללכ מנותק
                      כולל @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי כולל

                      @magicode אמר בנטפרי vip:

                      כשעולה שוב כזה פוסט.
                      זה מעיד שעד עכשיו השירות היה מצוין. ופתאום נדפק משהו.
                      אז אנחנו נבדוק מה הבעיה.

                      ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.

                      תראו כמה ישרות של אדם מציעים לו כסף להוספת שירות והוא כותב שלא רוצה שהשירות הרגיל יהיה זוועה לא פלא שאדם כזה נותן באמת שירות מיוחד ונטפרי מצליחה מעל המשוער תודה רבה

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                      • מ מנותק
                        מטעמים @כולל
                        נערך לאחרונה על ידי מטעמים

                        @כולל אמר בנטפרי vip:

                        @magicode אמר בנטפרי vip:

                        כשעולה שוב כזה פוסט.
                        זה מעיד שעד עכשיו השירות היה מצוין. ופתאום נדפק משהו.
                        אז אנחנו נבדוק מה הבעיה.

                        ויש פה בעיה עמוקה אם יהיה לנו שירות משודרג. אז השירות הרגיל יהיה זוועה. תחשבו על זה.

                        תראו כמה ישרות של אדם מציעים לו כסף להוספת שירות והוא כותב שלא רוצה שהשירות הרגיל יהיה זוועה לא פלא שאדם כזה נותן באמת שירות מיוחד ונטפרי מצליחה מעל המשוער תודה רבה

                        בסדר.
                        אבל בשביל זה בדיוק הקימו את פורום נטפרי. לא?
                        בשביל לבדוק מה הציבור מרגיש וחושב.

                        ויש לי תחושה שיש אנשים שבזה תלויה פרנסתם. ואם יש להם חריגה אנא המתן והמתן והמתן אז הם מתוסכלים. כי הם כן היו רוצים לשלם עוד. והרבה. כדי שלא ייתקע להם.

                        וחוץ מזה,
                        השירות הרגיל לא יהיה זוועה. אל תדאג.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • S מנותק
                          shalom
                          נערך לאחרונה על ידי

                          כדי שזה לא יפגע בשירות הרגיל של נטפרי, לדעתי אם יעלו את המחיר בקצת (5-10 ש"ח) לכולם זה כבר יוסף עוד כמה בודקות זה יהיה שווה לכולנו.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • שעי'הש מנותק
                            שעי'ה
                            נערך לאחרונה על ידי

                            איך יתכן שקצב בדיקת התמונות הואט בגלל הצטרפות המוני משתמשים, אני מניח ש'נטפרי' מוסיפה בודקות באופן יחסי לכמות המשתמשים, ואם פעם זה הספיק אז למה היום לא?

                            ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ליכטל מנותק
                              ליכט @שעי'ה
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @שעי-ה
                              זה אכן לא קשור להצטרפות משתמשים חדשים.

                              הנה הסיבה 👇
                              @magicode אמר בחריגה אנא המתן והמתן והמתן והמתן:

                              אחרי מחקר. זה כנראה הסיבה לאיטיות בבדיקות.

                              אחרי שהיו דיווחים על על מיני פשלות בסינון. והערנו לעובדים יותר מידי. הם התחילו לבדוק מאוד לאט. בעונת החגים זה לא השפיע כי היה פחות תמונות.
                              אבל עכשיו זה מתחיל להשפיע.
                              אנחנו שוקלים מה לעשות בנידון.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • מ מנותק
                                מתושלח
                                נערך לאחרונה על ידי

                                צר לי הרעיון יתכן והוא יפה,
                                אבל בתוך עמי אנכי יושב,
                                הייתי בחברה עם סינון של אחת המובילות בתחום,
                                ואני עברתי לנטפרי מכמה סיבות
                                א. כי יש שירות פצצה, אצל האחרים הייתי יכול להיות על הקו כמה שעות, אין מושג פניה ממוחשבת וכדו'
                                ב. אין שירו מינמלי אצל האחרים ובנטטפרי ממש תענוג.
                                ג. ואני לא מתבייש בסיבה ג' שפשוט זה זול להמון העם ולכן לא הולכים לרעות בשדות זרים וזה נחשב איכא דרכא אחריני.
                                לכן צריך לעשות שיקול טוב טוב ולשמוע דעת תורה מה עדיף על מה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • מ מנותק
                                  מתושלח @אייזיק 3
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אייזיק-3
                                  כל הנושא של משתמשים חדשים שכביכול אין להם שירות הוא קצת מצחיק,
                                  כי אני זוכר את עצמי חדש על הכביש בנטפרי, לא קלטתי את העניין ושיגעתי על כל שטות את המדינה במקום לבדוק בפורום.
                                  יתכן שנטפרי צריכה בכדי לעזור לחדשים לבנות מנוע חיפוש לפורום, וכל שאלה של משתמש חדש או ישן יוכל לחפש ולהעזר בכמויות חומר שיש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                  • כותב מוסמךכ מנותק
                                    כותב מוסמך
                                    נערך לאחרונה על ידי כותב מוסמך

                                    עד שיחליטו על מסלולי פרימיום (שאני בעד, ולא כי פתאום נהיה בעיות)
                                    אני הייתי מציע מסלול חינמי לואו קוסט, דהיינו, קבלת הסינון של נטפרי חינם, רק למה שכבר פתוח וקיים. ללא קבלת נקודות. וללא שליחת תמונות לסינון, אא"כ אין עומס או משהו כזה.
                                    יוכלו לרכוש נקודות כמו עד היום, וכן בתשלום מסויים ג"כ יישלחו תמונות לסינון.

                                    @magicode לתשומת לבך 🙂

                                    מאושר להיות יהודי כשר

                                    M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                    • 3 מנותק
                                      3 פינות
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      המנגנון של התמנות שרושם חריגה אנא המתן זה לדעתי דבר שאי אפשר לבטל בשום מקרה לגמרי, יש אתרים שללא מודע אנשים שולחים אלפי תמונות בחצי דקה.

                                      ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • M מנותק
                                        MacroShadow @כותב מוסמך
                                        נערך לאחרונה על ידי MacroShadow

                                        @כותב-מוסמך אמר בנטפרי vip:

                                        עד שיחליטו על מסלולי פרימיום (שאני בעד, ולא כי פתאום נהיה בעיות)
                                        אני הייתי מציע מסלול חינמי לאו קוסט, דהיינו, קבלת הסינון של נטפרי חינם, רק למה שכבר פתוח וקיים. ללא קבלת נקודות. וללא שליחת תמונות לסינון, אא"כ אין עומס או משהו כזה.
                                        יוכלו לרכוש נקודות כמו עד היום, וכן בתשלום מסויים ג"כ יישלחו תמונות לסינון.

                                        @magicode לתשומת לבך 🙂

                                        א. לדעתך 15 ש"ח הוא סכום שלא יכולים לעמוד בו? זה נשמע לי יותר כניצול והתעלקות...
                                        ב. שרתי הסינון גם עולים כסף, למה שיוכלו להשתמש בהם ללא נשיאה בנטל?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                        • ChocolateC מנותק
                                          Chocolate @3 פינות
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @3-פינות אמר בנטפרי vip:

                                          המנגנון של התמנות שרושם חריגה אנא המתן זה לדעתי דבר שאי אפשר לבטל בשום מקרה לגמרי, יש אתרים שללא מודע אנשים שולחים אלפי תמונות בחצי דקה.

                                          ?

                                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • margalitM מנותק
                                            margalit @Chocolate
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @Chocolate אמר בנטפרי vip:

                                            @3-פינות אמר בנטפרי vip:

                                            המנגנון של התמנות שרושם חריגה אנא המתן זה לדעתי דבר שאי אפשר לבטל בשום מקרה לגמרי, יש אתרים שללא מודע אנשים שולחים אלפי תמונות בחצי דקה.

                                            ?

                                            הוא התכוון שאדם פותח אתר של תמונות, תוך חצי שנייה נשלחות כמויות של תמונות לבדיקה.
                                            אין לו שליטה על זה, הוא עובר דף באתר הזה ושוב נשלחות המון תמונות.

                                            אדם שמתפלל רק כשהוא נמצא בצרה- נמצא בצרה!!!

                                            M ChocolateC 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון