החלפת מספר טלפון
-
אכן אתה מוכרח ליצור משתמש חדש.
בע"ה בקרוב יעשו ממשק ייצוא וייבוא הגדרות. -
@נטפריס שאלה של חוסר הבנה..
למה אין אפשרות לעשות החלפת טלפון?
לא יותר קל מלעשות יבוא הגדרות? -
אתה צודק, אפשר. זה שיקולי פיתוח, ותכונת הייבוא/ייצוא נצרכת בלי קשר.
-
@נטפריס ואם עושים חשבון חדש אז כמובן צריכים למחוק את החשבון הישן, לא?
-
ואיך מוחקים חשבון?
-
בשביל מה למחוק?
זה מפריע לך במשהו?
-
@bar כן. נטפרי נותן 10 נקודות לחודש ואם יש למישהו שתי חשבונות הוא יכול לשלוח 20 ולא נראה לי שזה הגיוני. לא?
-
ראו זה חדש!
התהליך הוא כזה: בלחיצה על 'החלף טלפון' עוברים לדף הזנת מס' טלפון, בסיום הזנת המס' החדש, נשלח קוד אימות למס' הישן, אחרי האימות נשלח קוד אימות למס' החדש, וזהו.
אגב, @administrators יש איזושהי באג, אחרי הזנת המס' החדש קופצת הודעת שגיאה, וקוד האימות (למס' הישן) נשלח רק לאחר לחיצה על 'נסה שנית'.
-
מה יעשה אדם שאין לו גישה למספר הטלפון הישן (ובגלל זה הוא רוצה להחליף למספר חדש)? אולי כדאי לאפשר גם אימות דרך המייל במידה והבן אדם הגדיר.
-
@shraga
אתה מעורר שוב את הדיון הזה....
http://forum.netfree.link/post/63231 -
פוסט זה נמחק! -
@ליכט אמר בהחלפת מספר טלפון:
אגב, @administrators יש איזושהי באג, אחרי הזנת המס' החדש קופצת הודעת שגיאה, וקוד האימות (למס' הישן) נשלח רק לאחר לחיצה על 'נסה שנית'.
@magicode יתכן שזה באג כללי, עזרתי ללקוח להתחבר ביום רביעי או חמישי, וגם אצלו לא קיבל צינתוק רק אחרי 'נסה שנית'
-
@שלו
אני עזרתי ללקוח להתחבר ביום שישי והוא כן קיבל צנתוק בפעם הראשון (גם בפתיחת החשבון וגם בשיוך החיבור).
גם בהחלפת המספר (החלפתי מספרים ב-2 חשבונות, ובשניהם) הצנתוק למס' החדש הגיע מיד, ורק למס' הישן זה לא הגיע, ובנוסף גם קפצה הודעת שגיאה.