דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה
-
רעיון מעולה.
-
עכשיו אני מתחיל לחשוב: אולי באמת אפשר לדווח עם לחצן 'דווח על תמונה' גם על תמונות שלא נבדקו ?!
אני פשוט לא ניסיתי אף פעם...אולי @administrators יתנו לנו תגובה רשמית שנדע אם זה עובד או לא.
-
@ליכט אני נוהג ככה מזמן אבל זה מאוד לא נוח מכיון שאתה צריך לבחור כל תמונה (עדיין יותר טוב מלשלוח פניה )
-
@chocolate
וזה עובד לך ?!(יש איזושהי סתירה בין דבריך, כי לא יתכן שזה יועיל רק על תמונה אחת, הרי כל הענין שתמונות לא נשלחות לבדיקה הוא משום שהן יושבות על דומיין שעדיין לא דורג במערכת, ובכן, אם שלחת להם תמונה אחת, והם התייחסו לזה, הרי שהם דירגו את הדומיין שעליו יושבת התמונה הזאת, ומעתה גם שאר התמונות נשלחות לבדיקה, מלבד אם כל תמונה יושבת על דומיין אחר...).
-
@ליכט אני צריך לבדוק עוד הפעם
-
@chocolate הנה בדקתי לך שלחתי תמונה אחד לבדיקה והכל חזר נבדק אבל בהרבה אתרים יש תמונות שנשלחות ויש גם שלא נשלחות
-
@chocolate
מעניין...
כי אני גם ניסיתי ודיווחתי על 4 תמונות באתר א' (התמונות מגיעות מכמה דומיינים) כבר לפני קרוב ל-4 שעות, ובינתיים לא קרה כלום... -
מוזר אני ניסיתי פה https://www.idfblog.com/operationgaza2014/#Home והלך
ופה http://www.10best.com/ לא הלך -
@chocolate
היו לך שם תמונות שלא נשלחו לבדיקה ?! האם היו שם תמונות שהיו מפוקסלות 3*3 ללא שום כיתוב ?!
נשמע מוזר מאוד, כי כל התמונות שמה מאוחסנות על אותו דומיין של האתר עצמו.
אולי אתה טועה, ראה כאן. -
@chocolate @ליכט זה לא אמור לעבוד.
התמונות שנשלחות לבדיקה מגיעות לבודקות התמונות.
ואילו הפניה עם פתיחת הדומיין של התמונות שלא נשלחות לבדיקה זה טיפול ידני של אישור הכתובת על מנת שהתמונות ישלחו לבדיקה.
בכל אופן זה יכול להיות רעיון מעולה כמו שיש דיווח על תוכן בעייתי וזה פותח ישר פניה עם חמש נקודות . כך יהיה אפשרות לפתוח פניה מהפאנל שתסווג ישר כתמיכה טכנית. -
@mosh115 אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:
בכל אופן זה יכול להיות רעיון מעולה כמו שיש דיווח על תוכן בעייתי וזה פותח ישר פניה עם חמש נקודות . כך יהיה אפשרות לפתוח פניה מהפאנל שתסווג ישר כתמיכה טכנית.
בדיוק זה מה שכתבתי בפוסט הראשון...
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@ליכט מקבל
-
@administrators מקפיץ כדי להוסיף את הרעיון של "דיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה" לרשימת ההצבעות.
-
זה בוצע כבר.
אתה יכול להיכנס לפניות ולדווח שהתמונות לא נשלחות לבדיקה. -
@magicode אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:
זה בוצע כבר.
אתה יכול להיכנס לפניות ולדווח שהתמונות לא נשלחות לבדיקה.@administrators @magicode
מה בוצע בדיוק?, עד כמה שידוע לי עדיין יש צורך בפתיחת פניה רגילה עם כותרת מתאימה, העתקת כתובת האתר, העתקת כתובת/ות התמונה/ות ושליחת הפניה (וסגירת העמוד של שליחת הפניה...).
זה שניתן לפתוח פניה מתוך הפאנל (שד"א אינו מופיע בכל האתרים) זה אכן הקלה, אבל לא לזה התכוון מי שהציע את הרעיון (אני הקטן), אני עדיין חושב שזה יביא הקלה גדולה להרבה משתמשים, ובאמת חיפשתי את הרעיון הזה ברשימת ההצעות להצבעה ודי התאכזבתי כשלא מצאתי אותו.
(נ.ב. היתה לי פעם הרגשה, שהיתה כוונה לא לקדם את זה בכדי לא להכביד על המערכת בבדיקת תמונות שלא כ"כ חשובות למשתמש ששלח אותם, כי אם זה באמת חשוב לו, הוא יקח את בזמן ויפתח פניה... תקנו אותי אם אני טועה) -
@יוד
תחושתך נכונה.
אבל הסיבה היא מאוד פשוטה. כי אם נעשה קיצור דרך לכל שליחת פניה אז הפאנל יתמלא בקיצורים.
וגם אמרתי שאם לך אין כח לשלוח פניה בשביל עצמך. אז למה שיהיה לנו אין כח לטפל בה. -
@יוד, כמה פעמים נתקלת באתר שתמונותיו לא נשלחות לבדיקה?
על כל פנים אחרים כמעט לא נתקלים. זה לא סוף העולם לפתוח פניה על כזה דבר.
לפתוח פניה מתוך הפאנל זה פינוק שתוכל להשיג בקלות אם תשים את הלינק של פניה חדשה במועדפים (כמוני). -
@magicode אמר בדיווח על תמונות שלא נשלחות לבדיקה:
@יוד
תחושתך נכונה.
אבל הסיבה היא מאוד פשוטה. כי אם נעשה קיצור דרך לכל שליחת פניה אז הפאנל יתמלא בקיצורים.
וגם אמרתי שאם לך אין כח לשלוח פניה בשביל עצמך. אז למה שיהיה לנו אין כח לטפל בה.ראשית תודה על התגובה,
לעצם העניין:- אני חשבתי שזה כן דבר חשוב ולכן היה מועיל לעשות לו מקום בתוך הפנל, או אולי בכלל לשלב אותו בחלק של הדיווח על תמונות שכבר קיים, ויהיה ניתן באותו לחיצה גם לדווח על תמונות שלא נשלחו, -ובכך אולי לפתור את הבעיה של המיקום בפאנל.
- עיקר הבעיה היא כשזה באמת כן חשוב, ואז קורה אחד משני דברים, או שבאמת מקדישים לזה את הזמן הנדרש, וזה די מעצבן....(אם מותר להגיד), או שדוחים את הטיפול לפעם הבא כי ברגע זה זה לא קריטי, ובפעם הבא זה בדיוק בשעה לא שעה או שיש עומס במערכת, או שזה כ"כ דחוף לך שאין לך סבלנות להמתין גם את הכמה דקות שייקח לפתוח את הפנייה ולקבל מענה...
- אם אנחנו עדיין במצב שפתרון כזה מתמקם בסוף סדר העדיפויות בגלל ההעמסה על המערכת, אזי לא אמרתי כלום ואני ממתין בסבלנות לימים טובים יותר שבוודאי יבואו, אך לאחר שנחשפתי לאופציות שמוצעות בעמוד ההצבעות, שביניהם ישנם דברים שמצריכים השקעה אדירה וגם יגרמו להעמסה הרבה יותר גדולה על מערכת הבודקים, וחלק מההצעות אפי' לא נוגעים לצרכי עבודה באופן ישיר והחלטי (כל אתר יכול להיות קשור לפרנסת אנשים מסוימים, לא לזה כוונתי כמובן..) לכן חשבתי שההצעה הזאת חשובה לא פחות, ולפחות זכאית לעלות להצבעת הציבור. בסופו של דבר כאן מדובר בהצעה יעילה שבין היתר ישפר את חווית המשתמש בכל האתרים, משא"כ בכמה מההצעות שיספקו פתרונות באתרים מסויימים וכו'