גלישה קווית בבזק עם שרות מבזק זה אפשרי
-
@אליהו-התלמיד-חכם אמר בגלישה קווית בבזק עם שרות מבזק זה אפשרי:
למה אתה סתם אומר בגלל זה עברתי בגלל שהפילו לי לעיתים תכופות בסים כשר את החסימה של נטפרי ונשארתי ללא אינטרנט
-
@אליהו-התלמיד-חכם אמר בגלישה קווית בבזק עם שרות מבזק זה אפשרי:
למה אתה סתם אומר בגלל זה עברתי בגלל שהפילו לי לעיתים תכופות בסים כשר את החסימה של נטפרי ונשארתי ללא אינטרנט
יכול להיות שהחסימה נפלה והאינטנרט נפל, אבל לא יתכן בנטפרי שהחסימה נפלה ונשאר אינטרנט פרוץ, ורק הוויפרי הגן עליך.
-
למה אתה אומר סתם הייתי בסים כשר נפל החסימה של נטפרי מהקו אינטרנט הוויפרי חסם בדקתי את זה במחשב אחר ללא וויפרי ושם היה לי אינטרנט פרוץ
-
@אליהו-התלמיד-חכם אתה הראשון בעולם שאני שומע ממנו משהו כזה, כולם מציינים את ההיפך, מעניין! @magicode ככה זה? יש מצב שנופלתהחסימה ייש אינטרנט פרוץ?
-
@אליהו-התלמיד-חכם אני רוצה להתחיל את התהליך היום, אתה בטוח שלא אפול בין הכיסאות ? זאת אומרת אני עובר מ-019 לבזק, ואח"כ מתקשר לאייס לשים על היוזר נטפרי, אני רוצה להיות בטוח שאייס באמת ישימו לי על היוזר נטפרי בלי תשלום,
אין לי זמן שהוויפרי יחסום לי את האינטרנט אפילו לחמש דקות. -
@רמיזא לפחות שעה וחצי אתה תיהיה בלי אינטרנט
-
@a0533057932 למה ?
ב-019 אני גם משלם 99 לחודש -
פוסט זה נמחק! -
רציתי לדעת, אני עשיתי את התהליך עם בזק ביום שישי והיום עם אייס, לאחר המתנה של שעתיים+ לאייס ענו לי , ואמרו לי שסידרו לי חסימה ולמעשה אין לי חסימה על האינטרנט, אמרו לי לדבר עם נטפרי כי לא סידרתי אמצעי תשלום ולכן זה לא חסום, מישהו יכול להסביר לי איך הוא עשה את התהליך הזה , יש לי כאן אינטרנט פרוץ.
-
@צריכה-עזרה אייס לא סידרו לך חסימה זה הכל
אתה מוזמן לחכות שעתים נוספות על הקו ולשאול למה אין לך נטפרי
(התשלום לא קשור לעניין)
נ.ב. תקליט את השיחה -
רמיזא לגבי השיחות עם אייס דיברו על זה כאן כבר המון שאכן באייס יש זמני המתנה ארוכים וצריך להתעקש על כך גם בגלל שהנציג תמיד ישכנע שתעברו מבזק לאייס
כדאי לנסות גם שלוחות אחרות כגון מכירות אובדן או משהו כזה לפעמים שם עונים מהר יותר
לגבי מי שאין לו חסימה כנראה שבאמת אייס לא סידרו לו את זה שינסה אותם
השיחה הראשונה והאחרונה עם אייס על הסינון זה אכן בעייה הזמנים שם
אני בכל אופן יחזור במדויק על הפעולות שאני עשיתי ואיך אני עבדתי- התקשרתי לחברת בזק וביקשתי מהם שיתקינו לי על קו הטלפון הביתי תשתית אינטרנט וספק והזמנתי ראוטר הכל בהוראת קבע של הטלפון הביתי
- מבקשים מבזק את מספר היוזר של קו האינטרנט
- מתקשרים לחברת אייס ומבקשים מהנציג להתקין סינון נט-פרי על היוזר של בזק שקיבלנו מנציג בזק בשיחה הקודמת
- כעת כשהטכנאי עם הראוטר מגיע לבית אתם מקבלים אינטרנט עם סינון של נט-פרי מוכן לשימוש
חשוב לזכור דבר ראשון שנציג אייס לא אמור לגבות ממכם כל תשלום
דבר שני אחרי הכל כשהכל עובד כבר אתם יושבים על תשתית בזק וספק אייס אבל את זה לא אמורים לומר לנציג כדי שלא יעביר אותכם לאייס התשלום יתבצע בחשבונית אחת כולו לחברת בזק את התשלום לאייס בזק תעביר ולא אתם ולכן גם בזק הם אלו שיצטרכו לתת לכם שרות במידה ויקרו תקלות באייס כי הם בעלי הקו ((את המידע הזה אני מביא לכם כמידע אישי למרות שאתם כלל לא חייבים לדעת אותו))
מי שלא הבין את כל הדברים האלו איך עושים הכל אני יתן דוגמא לקוח שמתחבר בגלישה סלולרית לפרטנר דרך סים כשר למעשה מי שאמור לתת שרות על הקו הוא פרטנר רק שסים כשר רושמים את זה על שמם ולכן כשיש ניתוקים וכדומה הכתובת לפניות היא סים כשר ולא פרטנר והם מסדרים הכל כך גם כאן הספק שלך הוא בעצם אייס רק שבזק רושמים את זה על שמם ולכן
א. אתה משלם רק לבזק
ב. כמו שסים כשר מתקנים לך תקלות של פרטנר (בדוגמא שלעיל) כך בזק אמור לתקן לך את התקלות של אייס לבד ולא להפנות אותך אליהם כמו שלעולם לא יקרה דבר כזה שתרצה לעבור חבילה בסים כשר והם ישלחו אותך לפרטנר
לסיום אני לא הכתובת היחידה וזה לא קומבינה שאני חשבתי עליה. את הקומבינה הזאת הציע לי נציג המכירות של בזק ובכל שאלה אפשר לשאול את בזק הם מכירים את הקומבינה הזאת והם גם מציעים אותה ללקוחות הם גם יעזרו לך בכל תקלה. . גם הנציגים של בזק יודעים את כל הקשיים עם אייס והכל אפשר לדבר איתם
-
ככה עברתי היום מ-019 לבזק + ICE.
התקשרתי לבזק וניידתי את התשתית ספק מ-019, לא היה לי צורך בטכנאי כי 019 גם לוקחים את הקוו מבזק, ראוטר אני גם לא צריך מבק כי יש לי ראוטר של נטוויזן לשיחות,
אח"כ התקשרתי לICE, בגלל שזה היה אחרי השעה 4:00 שירות הלקוחות שלהם היה כבר סגור, אז לחצתי לשירות טכני,
אחרי המתנה ארוכה כארבעים דקות, ענו לי, ואמרתי בפשטות שעשיתי היום תשתית אצל בזק עם ספק ICE ואני רוצה לוודאות לפני שאני מגדיר בראוטר את היוזר החדש שהספק יהיה עם סינון נטפרי, אז הנציגה אמרה שאני אחכה על הקו, אחרי כ-5 דקות היא חזרה אל הקו ואמרה שזה סודר ויש לי סינון נטפרי,
הגדרתי את הראוטר והנה זה עובד פיקס,נ.ב. לא ראיתי הבדל משמעותי במהירות, חוץ מה-PING שקפץ מ-16 ל-72.
ותודה רבה ל@אליהו-התלמיד-חכם על ההדרכה המפורטת. -
@רמיזא שינוי הפינג הוא דבר משמעותי מאד!
-
שקפץ מ-16 ל-72
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר בגלישה קווית בבזק עם שרות מבזק זה אפשרי:
שקפץ מ-16 ל-72
התכוונתי שהמשמעות של זה גדולה, וזה לא שאין שינוי במהירות.
-
אני בהחלט פה, מידי פעם קורא פה, יכול להיות שתקופה לא נכנסתי עם היוזר אשמח לסייע
-
לא קראתי את כל השרשוראבל אשמח לסייע
-
@בן-של-מלך השאלה היא האם יש באנדל הפוך של RL לדוגמא
כלומר לקחת אינטרנט מבזק במסלול שהכל משלמים להם
ואתם בRL תתקינו על היוזר את נטפרי -
אני עשיתי את כל התהליך עם אייס, מיום ראשון הבטיחו לי שיהיה סינון ולא נתנו לי, ביום שני התקינו לי סינון ואז האינטרנט לא עבד, ביום שלישי תיקנו את התקלה- האינטרנט חזר, ביום רביעי בוקר הוא שוב נפל, בערב חזר אליי הנציג של אייס , תיקן את התקלה , היום בבוקר - חמישי- בזק אומרים לי שאייס העבירו אות לתשתית שלהם ולא שאלו או הודיעו על זה. רציתי לדעת איך אתם מתנהלים עם אייס כי זה נורא ואיום , ואם יש מישהו שיהיה אפשר להתייעץ איתו - נשמח. תודה
-
אגב הניתוק מהאינטרנט התחיל לאחר החיבור עם נטפרי, אשמח לדעת האם זה יכול לעשות בעייה , חשוב לציין שהיינו עם בזק ואראל לא היו שום תקלות מעין אילו , רק שזה היה מאוד יקר. אשמח לשמוע תגובה