באג בהרשמה לנטפרי
-
@yzahn אמר בבאג בהרשמה לנטפרי:
אני חושב שזה בזבוז זמן לשבת ולהתווכח אם זה מסורבל או לא. מה יעזרו מליון טענות למה זה הכי טוב והכי לא מסורבל והכי מתקדם? הרי מגיעים אנשים עם נסיון מהשטח ואומרים "יש אנשים שמסתבכים". אם כן כל הטענות האחרות הם לפלפולא בעלמא אבל העובדה קיימת.
יש פה עירבוב בין האנשים הדוברים כל אחד כותב ומתכוון לדבר אחר.
יש אחד שכותב ומתכוון להתחברות בארץ ויש אחד שכותב ומתכוון לחול.דבר שני. מהשטח אני מתרשם שזה ממש לא הרבה אנשים אלא שזה מעט כמו שציינת שישנם אנשים שמסתבכים.
ולדעתי אין מה לעשות עם זה. זה המצב וזה המציאות.
בציבור שלנו ב"ה יש אנשים שאין להם מושגים במחשב.
אין גם אופציה אחרת. כרגע במצב הנוכחי זה המקסימום שניתן לבצע. ולכן באמת זה בזבוז זמן לדון על זה ובזבוז זמן שלי להגיב על זה. -
@magicode מדוע בעת חיבור חדש חייבים לקבל שיחת טלפון ולא ניתן שם משתמש וסיסמה?
-
@a0533057932 אמר בבאג בהרשמה לנטפרי:
@magicode מדוע בעת חיבור חדש חייבים לקבל שיחת טלפון ולא ניתן שם משתמש וסיסמה?
כי צריך משהו אמין. שאפשר לשחזר באמצעותו את החשבון.
שם משתמש וסיסמה בן אדם שוכח למחורת.
מייל זה גם לא אמין. אנשים פותחים מיילים בלי סוף.
צריך משהו שאי אפשר להירשם בצורה אנונימית.
ושאנחנו יודעים בצורה כמעט ודאית מי הבן אדם שנרשם. -
@magicode אמר בבאג בהרשמה לנטפרי:
@a0533057932 אמר בבאג בהרשמה לנטפרי:
@magicode מדוע בעת חיבור חדש חייבים לקבל שיחת טלפון ולא ניתן שם משתמש וסיסמה?
כי צריך משהו אמין. שאפשר לשחזר באמצעותו את החשבון.
שם משתמש וסיסמה בן אדם שוכח למחורת.
מייל זה גם לא אמין. אנשים פותחים מיילים בלי סוף.
צריך משהו שאי אפשר להירשם בצורה אנונימית.
ושאנחנו יודעים בצורה כמעט ודאית מי הבן אדם שנרשם.מה שכן כדאי לעשות, שכשבוחרים באפשרות יש לי כבר חשבון, תהיה אפשרות להקיש את סיסמת החשבון.
-
כל פעולה עלול לעלות כסף למשתמש. אנחנו דורשים אימות חזק יותר. לוודא שזה הוא.
ושיוך זה דבר שעלול לעלות כסף מהמשתמש.אותו דבר כניסה למסלולים. כניסה לקהילה. קנית נקודות. ושיוך של חיבור חדש.
הסיבה שיש שאלה האם זה אתה כבר רשום בנטפרי. כי יש כאלו שחושבים שאי אפשר לשייך פעמיים.
מתברר שמה שלא תעשה. זה לא יהיה טוב.
תמיד יהיה ציבור שלא יבין. וזה בסדר אנחנו אנשים שונים. וזה מובן. -
@magicode ככל ויהיה אימות קולי זה יהיה יותר סביר.
כשהשיטה היא צינתוקים שלא עובדים באחוז ניכר מהמקרים ואומרים למשתמש אם לא עבד אז מותר לך לנסות אחרי שעבר 2 דקות הודעה קולית, מובן למה יש תלונות -
@by6199 אמר בבאג בהרשמה לנטפרי:
@magicode ככל ויהיה אימות קולי זה יהיה יותר סביר.
כשהשיטה היא צינתוקים שלא עובדים באחוז ניכר מהמקרים ואומרים למשתמש אם לא עבד אז מותר לך לנסות אחרי שעבר 2 דקות הודעה קולית, מובן למה יש תלונותהנתונים לא נכונים עובדתית
-
@by6199 אמר בבאג בהרשמה לנטפרי:
כשהשיטה היא צינתוקים שלא עובדים באחוז ניכר מהמקרים ..
כוונתך לאחוז ניכר מהנסיונות שלך או של כלל הלקוחות?
-
@by6199 יש לך בכלל חשבון נטפרי? כי אני עושה כניסות כל יום וכמעט אין בעיות. או שאין לך חשבון\לא נכנס או שזה בעיה בטלפון שלך.
התלונות זה פשוט משום שזה לוקח חצי דקה.
-
@אקסס עובדתית אתה צודק, מציאותית לא.
@שי-10 כוונתי לאחוז ניכר מהנסיונות שלי בכמה מספרים
@DovidStroh אני לא נרשם כל יום, כשאני פותח קו חדש אני נתקל בבעייה.
כניסה רגילה עם סיסמה.